wtf?!quote:Op zondag 23 september 2012 12:47 schreef Anne het volgende:
Wat een ontzettende pisnicht joh:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijder_geschorst.html
wat een loser.quote:Op zondag 23 september 2012 12:47 schreef Anne het volgende:
Wat een ontzettende pisnicht joh:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijder_geschorst.html
quote:Op zondag 23 september 2012 15:18 schreef Anne het volgende:
Daarvoor doe ik het niet per se, maar het is wel fijn als ie terug komt in een schoon huisje, toch?
Leg je zijn handschoenen, muts en wollenonderbroek ook klaar? Hij zal het wel koud vinden hierquote:Ik moet de koelkast wel nog even vullen voordat ie terug komt, want die is zo goed als leeg.
Iets met boerenkool denk ik.
Ik neem voor de zekerheid maar wel een jas/vest mee naar schiphol jaquote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Leg je zijn handschoenen, muts en wollenonderbroek ook klaar? Hij zal het wel koud vinden hier
inderdaad, elke keer als hij dat stuk vlees in de lucht steekt even breken, misschien leert hij het dan wel afquote:Op zondag 23 september 2012 16:10 schreef BaraCuda het volgende:
Wanneer amputeren ze die kutvinger van Vettel eens een keer?
wel verse, en niet de restjes van afgelopen weekend.quote:
eigenlijk niet, kei beroerd geslapenquote:
te weinig bier op?quote:Op maandag 24 september 2012 07:02 schreef densmee het volgende:
[..]
eigenlijk niet, kei beroerd geslapen
Oh, dat is hier heel normaal na een flinke regenbuiquote:Op maandag 24 september 2012 08:38 schreef Anne het volgende:
De straten staan hier trouwens blank; en volgens mij niet alleen met regenwater, want het meurt als de ziekte.
staat er een zuidoostenwind?quote:
Ik kan nu niet roepen dat al het goede (SD) uit het westen komt, want het is een zuidwesterwind.quote:
traditionele nederlandse wind. Er is zelfs een hoedje naar vernoemdquote:Op maandag 24 september 2012 19:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan nu niet roepen dat al het goede (SD) uit het westen komt, want het is een zuidwesterwind.
en een fluitje van een centquote:
Huh?quote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef Paladijn het volgende:
Fiets? Station? Die veroorzaken toch files?
nee over een uurtje gaan ze slapen. Black Sabbath maakt ze verdacht stilquote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Zing je de koters al in slaap, slipje? Zo ja, met welk liedje?
Oh, zo.quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Paladijn het volgende:
Spoorwegovergangen die regelmatig dicht zijn, als een Orang oetan over de weg fietsen, voorrang op rotondes waardoor de hele spits vaststaat, etc.
dat snapt Poekiewoekie niet. Hij heeft nooit last van de spits, van fietsers die files veroorzaken enzo...quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Paladijn het volgende:
Spoorwegovergangen die regelmatig dicht zijn, als een Orang oetan over de weg fietsen, voorrang op rotondes waardoor de hele spits vaststaat, etc.
Poekiewoekie fietst naar het station en neemt daar de trein. Autorijden doe ik wel in m'n vakantie.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef lipje het volgende:
[..]
dat snapt Poekiewoekie niet. Hij heeft nooit last van de spits, van fietsers die files veroorzaken enzo...
In Kleve geweestquote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
Old skool grensovergang...
[ afbeelding ]
In 1989 blijkbaar...quote:
Een beetje respect ja, wicht! We gingen wel met deze auto!quote:
Op basis waarvan post jij deze matig humoristische afbeelding?quote:
Stokbrood 4quote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op basis waarvan post jij deze matig humoristische afbeelding?
Ik ga ook maar eens naar jouw bedquote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Anne het volgende:
Ik ga maar eens naar bed trouwens, van zwemmen raak je aardig moei![]()
.
okee okee hij is niet zo rot als de corsa waarschijnlijkquote:
ik mag toch hopen dat ze eerst betalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:17 schreef Sounddragon het volgende:
Moggels.. net thuis, halve liter iced tea gaat nu deaud..
[ afbeelding ]
nog 2 nachtjes arbeiten, en dan kunnen ze wmb lekker aan het gas hier
dinsdag 25 september 2012 @ 19:11quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:11 schreef Paladijn het volgende:
zo, weer thuis met een pizza achter de kiezen
overwerk...
hij zal wel om 5:00 begonnen zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dinsdag 25 september 2012 @ 19:11
das geen overwerk he, dat is laat thuis gewoon...............
quote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
Old skool grensovergang...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knakt het altijd al? Of sinds kort? Dat heb ik met mijn armen namelijk (en mijn knie ook bij een bepaalde beweging) dat ze knakken of kraken. Toevallig wel eens bij de Orthopeed geweest voor iets anders en dat ook meteen nagevraagd en die zei ook dat het normaal is en dat vooral lenige mensen daar 'last' van hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:08 schreef .Neovo. het volgende:
Nee, maar wel even kunnen vertellen dat ik naar de fysio moet gaan. En niet met een verhaal aankomen dat er niks mis is en geen actie nodig is.
Want in het eerste geval ging ik naar de huisarts omdat mijn voet knakte tijdens het lopen. Net zo'n soort geluid als je je vingers knakt. Maar dan constant. "Is heel normaal, niks aan het handje".
Paar maand later (nu dus) zit ik er weer omdat ik rugklachten heb die al een tijdje duren. "Valt allemaal wel mee, iedereen heeft wel eens rugpijn"
![]()
Ik zal even overleggen hoe en wat.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Knakt het altijd al? Of sinds kort? Dat heb ik met mijn armen namelijk (en mijn knie ook bij een bepaalde beweging) dat ze knakken of kraken. Toevallig wel eens bij de Orthopeed geweest voor iets anders en dat ook meteen nagevraagd en die zei ook dat het normaal is en dat vooral lenige mensen daar 'last' van hebben.
DusBen je lening?
En tja.. rugpijn heb ik altijd al gehad; komt door mijn houding.
Misschien heeft het bij jou wel te maken met je geknak.
eigenwijsquote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Anne het volgende:
En tja.. rugpijn heb ik altijd al gehad; komt door mijn houding.
en dan een weekje dagdiensten?quote:
heb je al een kast gevonden om op te klimmen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Jep.. daily bizz, overdag slopen ze, maken ze schoon en doen ze transport, en 's avonds komt de A1 ploeg, trapt de kist op de volgende sectie en gaat weer naar huis, bij voorkeur een beetje bijtijds uiteraardquote:
Nee, dan een dagje niks, een avondje niks, en dan een dagje vliegen naar het meisjequote:
zozo toe maar. Stop je genoeg bolletjes in je bagage...quote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dan een dagje niks, een avondje niks, en dan een dagje vliegen naar het meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Ik eet vanaf gisteren al niks meerquote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef lipje het volgende:
[..]
zozo toe maar. Stop je genoeg bolletjes in je bagage...
hehehe diarace?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik eet vanaf gisteren al niks meer
Nee, weinig last van gehad eigk, wel op voorbereid, maar geen pillen nodig gehad..quote:
kwam zeker door de spoiler....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |