quote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Knakt het altijd al? Of sinds kort? Dat heb ik met mijn armen namelijk (en mijn knie ook bij een bepaalde beweging) dat ze knakken of kraken. Toevallig wel eens bij de Orthopeed geweest voor iets anders en dat ook meteen nagevraagd en die zei ook dat het normaal is en dat vooral lenige mensen daar 'last' van hebben.
DusBen je lening?
En tja.. rugpijn heb ik altijd al gehad; komt door mijn houding.
Misschien heeft het bij jou wel te maken met je geknak.
eigenwijsquote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Anne het volgende:
En tja.. rugpijn heb ik altijd al gehad; komt door mijn houding.
en dan een weekje dagdiensten?quote:
heb je al een kast gevonden om op te klimmen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Jep.. daily bizz, overdag slopen ze, maken ze schoon en doen ze transport, en 's avonds komt de A1 ploeg, trapt de kist op de volgende sectie en gaat weer naar huis, bij voorkeur een beetje bijtijds uiteraardquote:
Nee, dan een dagje niks, een avondje niks, en dan een dagje vliegen naar het meisjequote:
zozo toe maar. Stop je genoeg bolletjes in je bagage...quote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dan een dagje niks, een avondje niks, en dan een dagje vliegen naar het meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Ik eet vanaf gisteren al niks meerquote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef lipje het volgende:
[..]
zozo toe maar. Stop je genoeg bolletjes in je bagage...
hehehe diarace?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik eet vanaf gisteren al niks meer
Nee, weinig last van gehad eigk, wel op voorbereid, maar geen pillen nodig gehad..quote:
kwam zeker door de spoiler....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |