patatje oorlogquote:
Hoosbui hier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Blauwe lucht en een paar wolkjes zie ik hier.. niets mis mee.
Hier past slechts deemoedig zwijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef densmee het volgende:
goh wat verrassend:
[..]
helaas hebben ze niet hard genoeg op zijn gezicht geslagen
en daarna stilletjes genieten van de zonquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hier past slechts deemoedig zwijgen.
en appeltaart bakkenquote:
Dat heeft niets met stuurbekrachtiging maar met stuuruitslag te maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Anne het volgende:
Ik heb daarnet 7 keer moeten steken om uit een parkeerplaats te komen
lezen is een kunst...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat heeft niets met stuurbekrachtiging maar met stuuruitslag te maken.
zet er een paar ME-ers bij om em beet te houdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
motoraanhanger is al verhuurd, dus nu moet ik die motor op een normale aanhanger ophalen.
dat kan wel toch? gewoon op de standaard en met een paar spanbandjes?
Sorry, ik bedoelde ook dat ik in meer auto's heb gereden waarvan de bekrachtiging niet werkte. Maar nog nooit zo zwaar gehad als bij de Cupra dus..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef Barcaconia het volgende:
Logisch, een auto zonder stuurbekrachtiging heeft een simpel stuurhuis. Als bij jouw auto de bekrachtiging niet werkt moet je met je handen niet alleen de wielen draaien maar ook de olie rondduwen.
suzuki frikandeltaraquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:42 schreef Barcaconia het volgende:
Kost weer een bak geld. Welke voiture?
waarom weet iedereen dat meteenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:54 schreef lipje het volgende:
[..]
zet er een paar ME-ers bij om em beet te houden
ik zit heel erg te twijfelen, of weer een terreinwagen of een klein autotjequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:02 schreef Barcaconia het volgende:
Koop een laro defender terug. Wij rijden al 10 jaar met zo'n ding in elk terrein met aanhangers tot 5000kg en behalve onderhoud en 1x een turbo nooit echte problemen gehad. (behalve electronische ergernisjes maar dat heb je met een engels geval...)
ja zo iets zit ik ook aan te denken, of een mercedes g oldtimer oidquote:
zo iets is wel leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
Jammer dat BJ40's rotten als de ziekte. Ik heb een jaar of 4 geleden eens wat geholpen met zo'n ding op te knappen. Alles gelast en opnieuw gespoten. Inmiddels rot het ding op alle plekken die we toen niet gehad hebben weer volledig weg.
komende tijd maar eens rondkijken of ik ergens iets tegenkomquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
Geinig ding ja, zoiets is oerbetrouwbaar natuurlijk. En nog leuk ook.
nee doe maar nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef Barcaconia het volgende:
Of een Jeep Wrangler natuurlijk.
ik denk dat het toch iets van een duitse G wordt oidquote:
VW Iltisquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef densmee het volgende:
[..]
nee doe maar niet
[..]
ik denk dat het toch iets van een duitse G wordt oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |