De assistent bondscoach verleert niet zomaar zijn vies gedragquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dit baseer je op wat? Werk je toevallig bij PSV?
Vertel eens..quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De assistent bondscoach verleert niet zomaar zijn vies gedrag
quote:
Hij denkt dat hij veel is en niemand neemt hem serieusquote:Het Nederlands elftal was volledig verdeeld tijdens het EK in Polen en Oekraïne. De verstoorde verhoudingen lagen aan de basis van de zeer matige prestaties van Oranje op het eindtoernooi.
Het grootste probleem lag bij Ibrahim Afellay en Robin van Persie, meldde VI-hoofdredacteur Johan Derksen donderdag. Beide spelers zouden zich uitermate arrogant opgesteld hebben en op de andere spelers neergekeken te hebben. Daarmee plaatsten zij zich volledig buiten de groep. Afellay zou zelfs gehaat worden door de andere spelers, zei de doorgaans goed ingevoerde journalist.
Ook Gregory van der Wiel lag bepaald niet lekker binnen de groep. De rechtsback van Ajax presteerde matig en zou totaal niet bezig geweest zijn met het voetbal. Hij had geen contact met zijn medespelers en was alleen bezig met zijn kledinglijn, zijn kapsel en het produceren van rapmuziek.
Aanvoerder Mark van Bommel werd tot overmaat van ramp totaal niet serieus genomen door zijn medespelers. De ervaren middenvelder werd 'assistent-bondscoach' genoemd gezien zijn relatie met bondscoach Bert van Marwijk, die zijn schoonvader is. Daardoor had de controleur geen moment overwicht op de rest van de groep, zoals hij dit twee jaar geleden op het WK juist wel had.
Rafael van der Vaart en Klaas-Jan Huntelaar zorgden ook voor irritatie door continu hun onvrede te laten blijken over hun plek op de reservebank. Arjen Robben had vooral kritiek op zijn ploeggenoten, maar wuifde alle kritiek op zijn eigen presteren weg. Ook irriteren diverse internationals zich aan de uitspraken van Robben over Van Marwijk. De Bayern München-ster schaart zich in de media achter de bondscoach, terwijl hij intern heeft laten blijken niet onder de indruk te zijn van de trainer.
http://www.voetbalprimeur(...)ainer-afellay-gehaat
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Hij denkt dat hij veel is en niemand neemt hem serieus!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dus zal weer geen CL voor PSV financieel een ramp zijn. Er is teveel geinvesteerd om geen goede resultaten te halen. Psv zal Feyenoord2 worden en dat zonder trouwe supporters zal einde verhaal zijn denk ik.
Waarneer stoppen jullie eens met deze onzin?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ze toch sowieso als er WEER geen CL wordt gehaald?
Opeens komt er een hoogbejaarde man die op het WK keihard gefaald heeft en jij denkt dat mensen hem serieus gaan nemen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Hij was de schoonzoon, en de egootjes van de andere spelers konden hun dingetjes niet verwerken.. Wat een vervelende vent die van Bommel ja.. gaat zeker zo verder bij PSV
Jij moet in een kerk werken..daar kom je wel tot je rechtquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Opeens komt er een hoogbejaarde man die op het WK keihard gefaald heeft en jij denkt dat mensen hem serieus gaan nemen?![]()
Zoals ik al voor het seizoen zei: Een leider die koop je niet, die moet vanzelf opstaan.
Waar slaat dat nou weer op??!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij moet in een kerk werken..daar kom je wel tot je recht
v.Bommel is gewoon de natuurlijke leider bij psv.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Opeens komt er een hoogbejaarde man die op het WK keihard gefaald heeft en jij denkt dat mensen hem serieus gaan nemen?![]()
Zoals ik al voor het seizoen zei: Een leider die koop je niet, die moet vanzelf opstaan.
Van Bommel moest de leider zijn op het EK. Daar faalde hij gewoon in en niet alleen dat maar het werd gewoon pijnlijk duidelijk dat hij weg moest bij het Nederlands elftal omdat hij het gewoon niet meer aan kon. Dat is een stuk erger dan falen op een EK.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
v.Bommel is gewoon de natuurlijke leider bij psv.
Ennuhh wie heeft er niet gefaald op het ek? Iedereen. Maar natuurlijk is alleen v.Bommel de schuldige en heeft hij gezichtsverlies geleden en neemt niemand hem meer serieus...![]()
Tegen Portugal liep het ook voor geen meter op het middenveld. Was zeker ook v.Bommel zijn schuld???
Schuld lag voornamelijk bij Heintinga en Matthijssen.
Als je dit verhaaltje nou had verteld over Matthijssen dan had ik je wel geloofd, die is gehaald als leider, maar is geen leider, en zal het ook nooit worden...
Op jouw loze kreten.. Je raakt kant noch wal.. Egootjes konden de positie van vanBommel niet hebben en daarom is vBommel een grote faalhaas.. Een leider koop je niet, maar die ontstaat... Nee vriend, een leider kan je ook aantrekken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op??!!![]()
Onzinquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op jouw loze kreten.. Je raakt kant noch wal.. Egootjes konden de positie van vanBommel niet hebben en daarom is vBommel een grote faalhaas.. Een leider koop je niet, maar die ontstaat... Nee vriend, een leider kan je ook aantrekken.
Hij had voor het ek al aangegven dat hij ging stoppen. En daarnaast was Sneijder de natuurlijke leider.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van Bommel moest de leider zijn op het EK. Daar faalde hij gewoon in en niet alleen dat maar het werd gewoon pijnlijk duidelijk dat hij weg moest bij het Nederlands elftal omdat hij het gewoon niet meer aan kon. Dat is een stuk erger dan falen op een EK.
Bij van Bommel is het dus extra pijnlijk omdat hij de leider was, ja dan komt dat harder aan.
Helaas voor van Bommel stopte zijn interland carrière al tijdens het EK. Sneijder kwam later pas om de hoek kijken, toen het fout ging.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij had voor het ek al aangegven dat hij ging stoppen. En daarnaast was Sneijder de natuurlijke leider.
Dat jij het niet leuk vindt dat v.Bommel de leider van psv is en aanzien heeft van iedereen binnen psv wil niet zeggen dat het ineens niet zo is...quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
OnzinBij PSV zullen ze net zo arrogant zijn. Neem Toivonen nou eens. Denk je nou echt dat die shit gaat pikken van van Bommel? Nee.
Leuk voor van Bommel dat hij veel successen heeft gehad maar daar trekt niemand zich iets van aan bij PSV. Althans daar lijkt het er niet echt op.
toevallig? Hij komt steeds te laat. Hij is verdedigend dus gewoon zwak.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hetzelfde als ajacieden roepen dat v.Bommel niet goed speelt omdat hij toevallig gele kaarten pakt. v.Bommel speelt gewoon goed en sterk.
Het ging al fout tegen zweden. Sneijder was de baas in de groep.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Helaas voor van Bommel stopte zijn interland carrière al tijdens het EK. Sneijder kwam later pas om de hoek kijken, toen het fout ging.
Als je de gele kaarten bekijkt valt dat best mee, maar dat is moeilijk toe te geven schijnbaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
toevallig? Hij komt steeds te laat. Hij is verdedigend dus gewoon zwak.
Aan de bal is hij sterkt, maar over het algemeen vind ik hem zeker niet goed en sterk spelen.
Bommel speelt op kracht en dat ziet er in balbezicht vrij indrukwekkend uit, maar verdedigend is het gewoon heel erg matig hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat jij het niet leuk vindt dat v.Bommel de leider van psv is en aanzien heeft van iedereen binnen psv wil niet zeggen dat het ineens niet zo is...
Hetzelfde als ajacieden roepen dat v.Bommel niet goed speelt omdat hij toevallig gele kaarten pakt. v.Bommel speelt gewoon goed en sterk.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
OnzinBij PSV zullen ze net zo arrogant zijn. Neem Toivonen nou eens. Denk je nou echt dat die shit gaat pikken van van Bommel? Nee.
Leuk voor van Bommel dat hij veel successen heeft gehad maar daar trekt niemand zich iets van aan bij PSV. Althans daar lijkt het er niet echt op.
Nee hoor, als ik dat echt dacht had ik dat wel toegegeven. Snap niet waarom dat moeilijk zou zijn, maar misschien bedoel je te zeggen dat het voor jou heel moeilijk is om toe te geven dat hij het niet goed doet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je de gele kaarten bekijkt valt dat best mee, maar dat is moeilijk toe te geven schijnbaar.
Ik kijk hele wedstrijden van PSV, bij elke gele kaart op die tegen Groningen na is het gewoon terecht en is hij te laat of doet hij iets raars. Zo raar tegen RKC zelfs dat hij daar ook direct rood voor had kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:33 schreef RubenSosa het volgende:Daarnaast is hij verdedigend nog steeds goed hoor. Moet je toch beter opletten tijdens de wedstrijd.
Of kijk je alleen samenvattingen?
Om te weten hoe arrogant ze zijn hoef je niet dagelijks in de kleedkamer te zijn. Een ploeg die het vertrouwen in Tyton opzegt zegt mij genoeg. Nu lekker verder aankloten met Waterman, hopelijk hebben ze daar meer plezier mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Man wat heb jij er een verstand van, je komt zeker dagelijks in de kleedkamer?
Dit dus. Maar Bommel is verdedigend nooit sterk geweest, bij zijn vorige PSV periode had hij een Vogel nodig om te kunnen schitteren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik dat echt dacht had ik dat wel toegegeven. Snap niet waarom dat moeilijk zou zijn, maar misschien bedoel je te zeggen dat het voor jou heel moeilijk is om toe te geven dat hij het niet goed doet.
[..]
Ik kijk hele wedstrijden van PSV, bij elke gele kaart op die tegen Groningen na is het gewoon terecht en is hij te laat of doet hij iets raars. Zo raar tegen RKC zelfs dat hij daar ook direct rood voor had kunnen krijgen.
Dan kan je het tempo niet meer bijhouden en ben je mijn inziens niet goed.
Tegen rkc was inderdaad rood ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik dat echt dacht had ik dat wel toegegeven. Snap niet waarom dat moeilijk zou zijn, maar misschien bedoel je te zeggen dat het voor jou heel moeilijk is om toe te geven dat hij het niet goed doet.
[..]
Ik kijk hele wedstrijden van PSV, bij elke gele kaart op die tegen Groningen na is het gewoon terecht en is hij te laat of doet hij iets raars. Zo raar tegen RKC zelfs dat hij daar ook direct rood voor had kunnen krijgen.
Dan kan je het tempo niet meer bijhouden en ben je mijn inziens niet goed.
Toen speelde hij op een andere plek slimpie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit dus. Maar Bommel is verdedigend nooit sterk geweest, bij zijn vorige PSV periode had hij een Vogel nodig om te kunnen schitteren.
Ja, zegt meer dan genoeg inderdaad. Wat een arrogantie, dan zal de coupe tegen vBommel inderdaad nog maar een kwestie van tijd zijn.. Ik heb zelfs gehoord dat ze de concierge niet meer vertrouwen, wie weet onstaat daar straks ook een enorme rel/speculatiemodeoffquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Om te weten hoe arrogant ze zijn hoef je niet dagelijks in de kleedkamer te zijn. Een ploeg die het vertrouwen in Tyton opzegt zegt mij genoeg. Nu lekker verder aankloten met Waterman, hopelijk hebben ze daar meer plezier mee.
No reason to panic!twitter:Mzanka twitterde op donderdag 20-09-2012 om 23:51:31Not the result we wanted, but no reason to panic. Back on track on sunday! #PSV reageer retweet
Hongarije thuis, maar dat is redelijk irrelevant.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het ging al fout tegen zweden. Sneijder was de baas in de groep.
Zanka zijn eerste wedstrijd in de basis gelijk een topper. Als dat maar goed gaat... Als die jongen ook blundert dan heb je in twee wedstrijden gelijk het vertrouwen van je hele defensie professioneel gesloopt. Wel goed dat Tyton weer in het doel staat.quote:EINDHOVEN - Georginio Wijnaldum start zondagmiddag om 16.30 uur in de basis bij PSV-Feyenoord. De Rotterdammer vervangt Van Bommel, die is geschorst.
Afgaand op de woorden van Advocaat keert Przemyslaw Tyton terug als eerste doelman. Bouma en Willems zijn mogelijk niet inzetbaar.
Verwachte opstelling PSV: Tyton; Hutchinson, Marcelo, Zanka, Ritzmaier; Toivonen, Wijnaldum, Strootman; Lens, Matavz, Mertens
Gisteren speelde Derijck.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zanka moet toch wel ingezet worden aangezien Willems en Bouma wegzijn?
Keepte Waterman zo slecht dan gisteren? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als hij dit doet vanwege prestaties dan heeft hij zeer effectief 2 keepers van hun zelfvertrouwen beroofd in een paar dagen tijd...quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zanka zijn eerste wedstrijd in de basis gelijk een topper. Als dat maar goed gaat... Als die jongen ook blundert dan heb je in twee wedstrijden gelijk het vertrouwen van je hele defensie professioneel gesloopt. Wel goed dat Tyton weer in het doel staat.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Keepte Waterman zo slecht dan gisteren? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als hij dit doet vanwege prestaties dan heeft hij zeer effectief 2 keepers van hun zelfvertrouwen beroofd in een paar dagen tijd...
Dit spreekt boekdelen. Erg jammer inderdaad, nu heb je twee onzekere keepers.quote:Dick Advocaat liet voor de wedstrijd weten Boy Waterman een kans te gunnen. "En als die goed speelt haal ik hem er niet zo snel weer uit," zo gaf hij aan. Na afloop wilde Advocaat nog niets kwijt voor zijn keeper tegen Feyenoord. "We hebben nog twee dagen om daarover na te denken." Over de beoordeling van Waterman was hij kort. "Hij heeft vier ballen gekregen en twee leverden een doelpunt op," zo gaf hij aan in het Algemeen Dagblad.
Advocaat is voor de kerst wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Keepte Waterman zo slecht dan gisteren? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als hij dit doet vanwege prestaties dan heeft hij zeer effectief 2 keepers van hun zelfvertrouwen beroofd in een paar dagen tijd...
Naar ik heb vernomen, moet dat ook meteen de laatste keer zijn geweest dat hij nog een PSV-shirt aan heeft mogen trekken...quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Godsamme wat mis ik deze baas![]()
[ afbeelding ]
Op die positie hebben we er genoeg...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Godsamme wat mis ik deze baas![]()
[ afbeelding ]
Alsof je in 1 seizoen de CL niet meer hoeft te begroten, al die PSV fans die zich vasthouden aan die ene zin van Sanders.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Waarneer stoppen jullie eens met deze onzin?
psv MAG geen cl begroten van de gemeente. En heeft het door de gemeente transacties en in de kosten snijiden ook niet meer nodig.
En je kan zeiken wat je wilt, maar psv heeft een trouw publiek. Kijk maar naar de seizoenkaarten verkoop, ook toen het moeilijk ging.
100% zeker dat psv geen cl nodig heeft om gezond te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alsof je in 1 seizoen de CL niet meer hoeft te begroten, al die PSV fans die zich vasthouden aan die ene zin van Sanders.Later krabbelde hij daar ook al een beetje op terug.
PSV moest oa de salariskosten omlaag brengen en vervolgens brengen ze de ene na de andere nieuwe speler binnen. 100% zeker dat als PSV weer geen CL haalt er spelers weg moeten en als dat aankomende zomer niet gebeurd dan daarna wel. Oh en transferinkomsten is geen gegarandeerde post, PSV wou Toivonen kwijt en niemand wou hem hebben.
Jaarcijfers in oktober.![]()
Zou jij ook eens moeten doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dick schuift de schuld op zichzelf af
Met alle respect, maar als je als goed betaalde prof niet tegen kritiek kan, en als je vervolgens gepasseerd wordt door de coach, en dat je zelfvertrouwen geschaadt zou hebben, dan ben je mijn inziens mentaal sowieso al niet sterk genoeg voor welke topploeg dan ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn 5 speelrondes geweest in de competitie, het seizoen is inderdaad al helemaal verloren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Advocaat is voor de kerst weg
Dankje! dat wordt kassa dit weekend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef ZaZoe het volgende:
PSV ondanks de problemen volgens bookmakers thuis de grote favoriet voor PSV-FEY.
Zege PSV: 1,47 zege Feyenoord 6,25
1,47 is niet zoveel maar okéquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dankje! dat wordt kassa dit weekend.
6,25 welquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1,47 is niet zoveel maar oké
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dit is toch al jarenlang het probleem bij PSV? Een stel individualisten bij elkaar geraapt op het veld, geen echt team. Allemaal gespeeld, Dzsudzsak lag bijvoorbeeld ook erg slecht in de groep maar zodra hij scoorde werd hij door iedereen omhelst maar op de training was het een einzelganger zonder vrienden binnen de club.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)et-koptelefoon.dhtml
Best interessant om te lezen. Ik vraag me serieus af wat die gasten bezielt om constant, zoals we allemaal hebben kunnen zien tijdens het EK en ook tijdens vliegreizen en andere wedstrijden, met die Beats koptelefoon op hun kop te lopen.
Misschien ligt dat aan mij, maar wanneer ik met collega's of studiegenoten ben vind ik het een stuk leuker om met elkaar op te trekken dan constant mijn muziek aan te hebben.Nou hoef je natuurlijk ook niet te gaan kaarten, maar er zijn zoveel dingen die je kan doen. Ook in een vliegtuig.
Ik ga zo even een unibet account maken man, inderdaad gratis geld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt wel, maar kom op. Je kan mij echt niet wijsmaken dat zelfs in een heel internationaal georiënteerde groep, zoals elke topclub er een is, niemand vrienden met elkaar is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit is toch al jarenlang het probleem bij PSV? Een stel individualisten bij elkaar geraapt op het veld, geen echt team. Allemaal gespeeld, Dzsudzsak lag bijvoorbeeld ook erg slecht in de groep maar zodra hij scoorde werd hij door iedereen omhelst maar op de training was het een einzelganger zonder vrienden binnen de club.
Er wordt al jaren geschetst dat het zo gezellig is op de Herdgang, lekker kopje koffie bij de familie van de Kemenade enz, maar dat is allemaal een grote facade, er heerst al jarenlang een enorme kliek binnen PSV. Eerst had je de Brazilianen die met elkaar optrokken, de Marokkanen die apart met elkaar optrokken, de Nederlanders enz. Nu heb je voor een groot deel de donkere jongens/hip-hop figuren die samen optrekken en de rest valt er een beetje tussenin.
Daarom vind ik het ook niet gek dat clubjes die wel een hecht team zijn zoals RKC en Utrecht die 90 minuten lang als een groep samenwerken en 110% geven het van dit PSV winnen.
wtf waarom had hij een vogel nodig???quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit dus. Maar Bommel is verdedigend nooit sterk geweest, bij zijn vorige PSV periode had hij een Vogel nodig om te kunnen schitteren.
goede value voor feyenoordquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef ZaZoe het volgende:
PSV ondanks de problemen volgens bookmakers thuis de grote favoriet voor PSV-FEY.
Zege PSV: 1,47 zege Feyenoord 6,25
Betwijfel het, is ook hard nodig op t middenveld zo zonder v bommelquote:
Wat zou die daar moeten doen? Ritzmaier gaat er spelen..quote:
jammerquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat zou die daar moeten doen? Ritzmaier gaat er spelen..
Die Ritzmaier is toch helemaal geen LB ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat zou die daar moeten doen? Ritzmaier gaat er spelen..
ja wie gaat de doelpunten maken bij Feyenoord ? Pelle zeker.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je denkt verkeerd.quote:
Is eigenlijk een middenvelder ja, maar Advocaat heeft 'm al vaker als LB gebruikt..quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die Ritzmaier is toch helemaal geen LB ?
Tsja ik zie het ook niet zo, toch veel leuker om gewoon wat te praten. Ik wil overigens best meevliegen als van Bommel nog iemand zoekt om mee te kaarten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)et-koptelefoon.dhtml
Best interessant om te lezen. Ik vraag me serieus af wat die gasten bezielt om constant, zoals we allemaal hebben kunnen zien tijdens het EK en ook tijdens vliegreizen en andere wedstrijden, met die Beats koptelefoon op hun kop te lopen.
Misschien ligt dat aan mij, maar wanneer ik met collega's of studiegenoten ben vind ik het een stuk leuker om met elkaar op te trekken dan constant mijn muziek aan te hebben.Nou hoef je natuurlijk ook niet te gaan kaarten, maar er zijn zoveel dingen die je kan doen. Ook in een vliegtuig.
Schaken vorig jaar in De Kuip vergeten?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet onze verdediging nu ook al vrezen voor fucking Immers, Pelle en Schaken?
Schaken heeft dit seizoen tot nu toe meer laten zien dan Narsingh, Mertens, Lens en Matavz bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schaken vorig jaar in De Kuip vergeten?
Buiten het veld?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schaken heeft dit seizoen tot nu toe meer laten zien dan Narsingh, Mertens, Lens en Matavz bij elkaar.
Schaken 6 goals en rond de 10 assistsquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schaken heeft dit seizoen tot nu toe meer laten zien dan Narsingh, Mertens, Lens en Matavz bij elkaar.
Met meer laten zien bedoelt hij dat Schaken meer zijn lichaam laat zien aan hem.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schaken 6 goals en rond de 10 assists
Nee in het veld, gaat totaal geen dreiging van uit. Krijgen 1 a 2 bruikbare ballen per wedstrijd, komen nauwelijks hun man voorbij en hebben echt allemaal problemen in de kleine ruimte.quote:
Alleen speelt Schaken nu links en dat is een stuk minder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, ze zijn namelijk van de sponsor; Philips.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:56 schreef Zorro het volgende:
Kan Advocaat niet gewoon die koptelefoons verbieden? Levert waarschijnlijk het snelst resultaat op als het om teambuilding gaat.
Echt jongen, wat de fuck is dit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, ze zijn namelijk van de sponsor; Philips.![]()
[ afbeelding ]
Dat doen ze ook. Of dacht je dat ze allemaal tegelijkertijd een nummertje aan het opzoeken waren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Echt jongen, wat de fuck is dit.![]()
Maak gewoon een praatje onderling, stelletje wereldvreemden.
Whatsapp groepsgesprekquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Of dacht je dat ze allemaal tegelijkertijd een nummertje aan het opzoeken waren?
quote:
Kan goed zijn dat hij Europa en competitie gaat afwisselen....quote:Op zondag 23 september 2012 00:55 schreef GGMM het volgende:
Tyton speelt gelijk weerAdvocaat is ook lekker zeker van zichzelf..
Hij zei toch dat Tyton gepasseerd was?quote:Op zondag 23 september 2012 01:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat hij Europa en competitie gaat afwisselen....
''Dickie is een lul''quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het onderwerp zou kunnen zijn.
bron: voetbalzonequote:Kevin Strootman heeft over belangstelling niet te klagen. De Rotterdamse middenvelder van PSV werd onlangs al in verband gebracht met AC Milan, Real Madrid en Barcelona en ook uit Rusland is er nu interesse in de 22-jarige linkspoot. Regerend landskampioen Zenit Sint-Petersburg, dat onlangs al met miljoenen strooide om Hulk en Axel Witsel in te lijven, gaat namelijk een bod van twaalf miljoen euro uitbrengen op Strootman.
zou er maar niet zeker van zijn. De verdediging van jullie is kut met perequote:Op zondag 23 september 2012 09:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Dont worry...wordt minimaal 3-1 vandaagg
En de aanval van Feyenoord is ook kut. We zullen wel zien.quote:Op zondag 23 september 2012 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou er maar niet zeker van zijn. De verdediging van jullie is kut met pere
Als je hier geen hoofdprijs uit kan halentwitter:VoetbalEnzo twitterde op zondag 23-09-2012 om 11:18:37Na AC Milan, Real Madrid en Barcelona heeft nu ook Zenit Sint-Petersburg interesse in Kevin Strootman. reageer retweet
Ja want Feyenoord gaat er natuurlijk makkelijk met 0-5 overheen.quote:Op zondag 23 september 2012 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou er maar niet zeker van zijn. De verdediging van jullie is kut met pere
Die is wel eind van het seizoen weg lijkt het op ja. Ik denk een miljoen of 12, misschien iets meer door bonussen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:32 schreef Doublepain het volgende:
Als je hier geen hoofdprijs uit kan halentwitter:VoetbalEnzo twitterde op zondag 23-09-2012 om 11:18:37Na AC Milan, Real Madrid en Barcelona heeft nu ook Zenit Sint-Petersburg interesse in Kevin Strootman. reageer retweet
Een beetje weggeeebt..quote:Op zondag 23 september 2012 13:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoe is het vertrouwen voor vandaag?
Niet bijster hoog. Bij jou?quote:Op zondag 23 september 2012 13:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoe is het vertrouwen voor vandaag?
Van Zanka snap ik enigszins nog wel, maar Waterman...quote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef Scarface88 het volgende:
Jezus wat een faalopstellingWeer geen kans voor Zanka maar wel voor prutsers Derijck en Waterman...
Hoezo?quote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Van Zanka snap ik enigszins nog wel
Dan wat? dan kan het gebeuren.quote:Op zondag 23 september 2012 15:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Basis debuut bij een topper, als hij dan door het ijszakt...
Die redenatie is logischer ja. Al heeft die centrumverdediger die er nu staat ook pas één wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 23 september 2012 15:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat je anders met Waterman, Zanka en Ritmaier 3 nieuwe spelers hebt achterin. Beetje veel.
Ik blijf het raar vinden. Dickie zal zijn redenen hebben en is natuurlijk een ervaren coach, maar toch.quote:Op zondag 23 september 2012 15:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waterman
We laten er vast weer een paar door dan.
Ik vond het een prima eerste helft aan PSV-kant.quote:Op zondag 23 september 2012 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Heb geen mogelijkheid iets te zien. Slechte eerste helft?
Degelijke wedstrijd hoor vond ik, zelfs achterin was het stabiel. Erg weinig weg gegevenquote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
iig beter dan de laatste 2 wedstrijden. Maargoed we speelde thuis
Toch twee briljante acties van 'm gezien.quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Wat was Narsingh weer slecht (en voorspelbaar).
Die lijn door trekken in/naar uitwedstrijden, thuis is vaak geen probleem.quote:Op zondag 23 september 2012 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi debuut van Ritzmaier in de Eredivisie. Heeft lef en zijn geweldige inzet is ook een pluspunt. Genoten van die jongen, net als van Derijck die ontzettend sterk speelde en ook opbouwend van grote waarde was. Verder complimenten naar Strootman die echt de baas was op het middenveld en naar Mertens die overal te vinden was.
Leuke wedstrijden gezien en twee hele mooie doelpunten van Toivonen en Narsingh. Het is te hopen dat we deze lijn door kunnen trekken
Klopt. Maar als je naar het programma kijkt, moeten we de komende tijd toch veel punten gaan pakken.quote:Op zondag 23 september 2012 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die lijn door trekken in/naar uitwedstrijden, thuis is vaak geen probleem.
Wel kut dat we dalijk het 2de seizoenshelft op Ajax na alle toppers uit spelen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je naar het programma kijkt, moeten we de komende tijd toch veel punten gaan pakken.
do 27-9 18.45 Achilles '29 - PSV BKR
zo 30-9 16.30 VVV-Venlo - PSV ERE
do 4-10 21.05 PSV - Napoli UEL
zo 7-10 14.30 PSV - NAC Breda ERE
za 20-10 19.45 PSV - Willem II ERE
do 25-10 21.05 PSV - AIK UEL
zo 28-10 14.30 PEC Zwolle - PSV ERE
za 3-11 20.45 PSV - Heracles Almelo ERE
do 8-11 19.00 AIK - PSV UEL
zo 11-11 16.30 PSV - SC Heerenveen ERE
za 17-11 18.45 ADO Den Haag - PSV ERE
do 22-11 21.05 PSV - Dnjepr Dnjepropetrovsk UEL
zo 25-11 14.30 PSV - Vitesse
Veel thuiswedstrijden en de uitwedstrijden die we moeten spelen, zijn niet tegen hele sterke ploegen.
Dat dan weer wel ja. Vooral het einde is erg lastig.quote:Op zondag 23 september 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel kut dat we dalijk het 2de seizoenshelft op Ajax na alle toppers uit spelen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Al besloten wat er met de pegels gedaan gaat worden jongens?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ga zo even een unibet account maken man, inderdaad gratis geld.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)re-ploeg-hebben.html
Vanaf 1:00
Hij had ook 2 keer geel kunnen krijgen, was een vreemde overtreding op Pellequote:Op zondag 23 september 2012 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Wat speelde hij weer goed vandaag.
Vond hem mn de 1e helft waardeloos spelen anders..quote:Op zondag 23 september 2012 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi debuut van Ritzmaier in de Eredivisie. Heeft lef en zijn geweldige inzet is ook een pluspunt. Genoten van die jongen, net als van Derijck die ontzettend sterk speelde en ook opbouwend van grote waarde was. Verder complimenten naar Strootman die echt de baas was op het middenveld en naar Mertens die overal te vinden was.
Leuke wedstrijden gezien en twee hele mooie doelpunten van Toivonen en Narsingh. Het is te hopen dat we deze lijn door kunnen trekken
Wie?quote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vond hem mn de 1e helft waardeloos spelen anders..
Wie denk je.. Ritzmaier.quote:
oh ik niet. Schaken en Verhoek kwamen er amper aan te pas.quote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie denk je.. Ritzmaier.
Baasquote:Op zondag 23 september 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)re-ploeg-hebben.html
Vanaf 1:00
Eensquote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie denk je.. Ritzmaier.
Verhoek ging de eerste helft er minstens 4x voorbij.quote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
oh ik niet. Schaken en Verhoek kwamen er amper aan te pas.
Net als voorgaande jaren zal in de slotwedstrijden het kampioenschap wel weer worden verneukt.quote:Op zondag 23 september 2012 18:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. Vooral het einde is erg lastig.
Op snelheid een paar keer idd. Het is voor die jongen zijn Eredivisie debuut, dus ik ben zeer tevreden over zijn optreden.quote:Op zondag 23 september 2012 19:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens
[..]
Verhoek ging de eerste helft er minstens 4x voorbij.
Over de gehele wedstrijd deed hij het prima. En het is natuurlijk ook geen back.quote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op snelheid een paar keer idd. Het is voor die jongen zijn Eredivisie debuut, dus ik ben zeer tevreden over zijn optreden.
Leverde ook enorm veel ballen in bij het uitverdedigen.. (1e helft). 2e helft niet meer echt op 'm gelet aangezien hij aan de andere kant van 't stadion speelde..quote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op snelheid een paar keer idd. Het is voor die jongen zijn Eredivisie debuut, dus ik ben zeer tevreden over zijn optreden.
Eens. Straalt ook veel rust en zelfvertrouwen uit. Had ik niet verwacht.quote:Op zondag 23 september 2012 19:26 schreef Lemming22 het volgende:
Waterman speelde goed trouwens, ook al heeft hij maar weinig te doen gehad. Wel heel erg veel gecoacht en veel meegevoetbald. En een nette redding ook.
Boeien.quote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef tammepiet het volgende:
Ritzmaier in 2010 uit Oostenrijk weg geplukt verder niets vanaf 'de Herdgang' vandaag.
quote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef tammepiet het volgende:
Ritzmaier in 2010 uit Oostenrijk weg geplukt verder niets vanaf 'de Herdgang' vandaag.
Wat is je punt?quote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef tammepiet het volgende:
Interessant hoor. Goed opgelet, fijne analyse.quote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef tammepiet het volgende:
Tu es een mongool. Da's Frans voor: gij bent unnen mongol.quote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef tammepiet het volgende:
No homo.quote:
Jij hebt een mongoolquote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tu as een mongool. Da's Frans voor: gij bent unnen mongol.
Vergeten bij te zetten vriend. #nohomo #PSVFey #Yolo #JustinBieberquote:
Geloof je het als ik het gooi op autocorrect?quote:
Maakt niet uit joh. Help je er gewoon aan denken. @yolo.quote:Op zondag 23 september 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vergeten bij te zetten vriend. #nohomo #PSVFey #Yolo #JustinBieber
Voor deze ene keer danquote:Op zondag 23 september 2012 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geloof je het als ik het gooi op autocorrect?
Dan pas ik hem even aan.quote:Op zondag 23 september 2012 20:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Voor deze ene keer dan
Haha, ik had dit al verwacht. Leuk ook dat Stijntje (Ajacied422) nog riep dat dit niet ging gebeuren.quote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Het zou echt typisch PSV zijn om dit gewoon moeiteloos met 3-0 te winnen.
Nou, nou tis wat.quote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik had dit al verwacht. Leuk ook dat Stijntje (Ajacied422) nog riep dat dit niet ging gebeuren.
Maar goed, het was een leuke wedstrijd met een prima resultaat. Jammer alleen dat ik er geen pilsje bij kon drinken.
Wat een gekken trouwens in dat uitvak, met aanstekers gooien, plexiwandje proberen te slopen, goed bezig. Maar wel lekker als wannabe-Engelsen zingen, haha! Blij dat we ze met 3-0 naar Rotterdam gestuurd hebben. Laatste drie thuiswedstrijden zestien goals gemaakt tegen Feyenoord, prima.
Welk vak?quote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, nou tis wat.Ik zat net onder het uitvak en het viel allemaal wel mee hoor.
Vocaal waren ze wel redelijk sterk hoor, en de meesten doen ook gewoon normaal. Maar die mongolen die de plexiwand willen slopenquote:Op zondag 23 september 2012 20:16 schreef Caland het volgende:
Zat ernaast en vond het ook wel meevallen. Wellicht dat het opvalt omdat je sowieso geen geluid hoort op de overige vakken.
Terechte overwinning trouwens, weinig op af te dwingen.
Bij ons vloog tot drie keer toe zo een metalen aansteker het vak in. Maar goed, daar kan je niet het hele vak op aan kijken.quote:
Ook nooit begrepen, helemaal omdat het gewoon nooit lukt.quote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vocaal waren ze wel redelijk sterk hoor, en de meesten doen ook gewoon normaal. Maar die mongolen die de plexiwand willen slopenDan ben je erdoorheen, en dan?
![]()
![]()
![]()
Daar kan ik niet wakker van liggen, gebeurt altijd en overal.quote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij ons vloog tot drie keer toe zo een metalen aansteker het vak in. Maar goed, daar kan je niet het hele vak op aan kijken.
Dat zal best, maar uitwedstrijden bezoek ik niet zo vaak (eckte PSVer hequote:Op zondag 23 september 2012 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar kan ik niet wakker van liggen, gebeurt altijd en overal.
hij speelde wel goed, maar is naar mijn idee nog steeds beetje te wild.quote:
Eensch. Maar aan de ene kant vind ik dat een verademing vergeleken met die slapzakken die we vorig seizoen hadden. Maar wanneer het allemaal wat stabieler en minder onbesuisd wordt bij Strootman dan gaat het een hele, hele grote worden.quote:Op zondag 23 september 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
hij speelde wel goed, maar is naar mijn idee nog steeds beetje te wild.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 23 september 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met gele kaarten pakken is hij achtervolger van Mark van Bommel
Alle andere clubs nemen ook 30 man mee, daar zit het verschil.quote:Op zondag 23 september 2012 20:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat zal best, maar uitwedstrijden bezoek ik niet zo vaak (eckte PSVer he) en zie het andere clubs nooit doen, op de joden en feyenoord na. Maar goed, boeien. We hebben gewonnen en daar gaat het om.
Ja maar dat kan weer niet samen met MvB. Vindt MvB nu geen verschil maken en heb dan liever Wijnaldum daar.quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Eensch. Maar aan de ene kant vind ik dat een verademing vergeleken met die slapzakken die we vorig seizoen hadden. Maar wanneer het allemaal wat stabieler en minder onbesuisd wordt bij Strootman dan gaat het een hele, hele grote worden.
Voorspelbaar weer. Zou toch een shock zijn als ik een niet-PSVer iets positief zie posten over hem.quote:Op zondag 23 september 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met gele kaarten pakken is hij achtervolger van Mark van Bommel
Hmm, daar ben ik het dan weer totaal niet mee eens. Ben absoluut geen fan van Wijnaldum, vind hem nog altijd veel te onbesuisd, grillig, en daarnaast ook gewoon een vrij matige voetballer. Van Bommel is een heerlijke speler om erbij te hebben, niet alleen qua persoon maar Van Bommel verdeeld het ook allemaal goed en zet de lijnen uit en geeft steekpasses (diepgang).quote:Op zondag 23 september 2012 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar dat kan weer niet samen met MvB. Vindt MvB nu geen verschil maken en heb dan liever Wijnaldum daar.
Als Strootman een jood zou zijn (brrr) dan vonden ze hem helemaal geweldigquote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voorspelbaar weer. Zou toch een shock zijn als ik een niet-PSV iets positief zie posten over hem.
Kom op, als je een beetje verstand hebt zie je toch dat dat eens afgeleerd moet worden bij de scheids jammeren. Zou hem veel kaarten schelenquote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voorspelbaar weer. Zou toch een shock zijn als ik een niet-PSV iets positief zie posten over hem.
Ben ook geen Wijnaldum fan, maar ik vind MvB gewoon niet passen in PSV van nu. Als we een Maher hadden, dan paste het bijvoorbeeld weer wel. MvB en Strootman kunnen niet de gat wat Toivonen achter laat, wanneer hij naar voren gaat, opvullen. Met Wijnaldum heb je wel weer een speler die gat tussen Toivonen en middenveld opvult. Dat valt nu ook gewoon op, want Toivonen speelde weer goed en dat kwam door onder andere Wijnaldum. Door zijn rushes naar voren, kon Toivonen zijn spel spelen. Vindt middenveld met MvB en Strootman eigenlijk ook niet stabiel.quote:Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmm, daar ben ik het dan weer totaal niet mee eens. Ben absoluut geen fan van Wijnaldum, vind hem nog altijd veel te onbesuisd, grillig, en daarnaast ook gewoon een vrij matige voetballer. Van Bommel is een heerlijke speler om erbij te hebben, niet alleen qua persoon maar Van Bommel verdeeld het ook allemaal goed en zet de lijnen uit en geeft steekpasses (diepgang).
Wijnaldum lekker laten banken.
Vind je hem wel goed Stijn?quote:Op zondag 23 september 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, als je een beetje verstand hebt zie je toch dat dat eens afgeleerd moet worden bij de scheids jammeren. Zou hem veel kaarten schelen
Eerst zat ik mezelf te verdedigen met mijn mening dat hij een hype was. Daar ben ik wat van afgedraaid. In Oranje speelt hij uitstekend. Bij PSV loopt hij maar Mark van Bommel te steunen of na te doen.quote:
Hij is vaak irritant hè? Begrijp ik wel. Zuigen en zo. Maar moet zeggen dat ik hem wel goed vind. Box to box speler. Goede pass, lekker agressief.quote:Op zondag 23 september 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst zat ik mezelf te verdedigen met mijn mening dat hij een hype was. Daar ben ik wat van afgedraaid. In Oranje speelt hij uitstekend. Bij PSV loopt hij maar Mark van Bommel te steunen of na te doen.
Moet hij afleren, dat meegaan met Mark van Bommel gaat hem nog veel kaarten kostenquote:Op zondag 23 september 2012 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is vaak irritant hè? Begrijp ik wel. Zuigen en zo. Maar moet zeggen dat ik hem wel goed vind. Box to box speler. Goede pass, lekker agressief.
Klopt ja. Maar hij mag hopen zo een carriere gegemoet te gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet hij afleren, dat meegaan met Mark van Bommel gaat hem nog veel kaarten kosten
Bedankt voor je begrip.quote:Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar hij mag hopen zo een carriere gegemoet te gaan.
quote:
Dat 10 10 10 was puur om die Feyenooorders te kloten. Zag je die doorgesnoven koppen tegen die wand aantrappen alsof hun leven er vanaf hing?quote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vocaal waren ze wel redelijk sterk hoor, en de meesten doen ook gewoon normaal. Maar die mongolen die de plexiwand willen slopenDan ben je erdoorheen, en dan?
![]()
![]()
![]()
Maar ik schaamde me ook voor mijn mede-supporters die TIEN TIEN TIEN begonnen te roepen na de 1-0, alsof de wedstrijd al gespeeld was. Na de 3-0 kan ik er de humor van inzien maar deze hadden we zo had om onze oren gehad wanneer Feyenoord nog gelijk had gemaakt
Welkom in mijn vakquote:
Ja, dat snap ik ook wel, en ja, dat heb ik gezien (en gepost). Maar 10 10 10 roepen na de 1-0 kan je nog wel eens duur komen te staan als er aan de verkeerde kant een goaltje inwaait. Na de 3-0 was primaquote:Op zondag 23 september 2012 20:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat 10 10 10 was puur om die Feyenooorders te kloten. Zag je die doorgesnoven koppen tegen die wand aantrappen alsof hun leven er vanaf hing?![]()
(al was het bij de 1-0 nog wel iets te vroeg voor ja.)
[..]
Welkom in mijn vak
En het viel inderdaad allemaal nog wel mee. Wel raar dat ze dat net weg hadden gehaald voor het Feyenoord publiek.quote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij ons vloog tot drie keer toe zo een metalen aansteker het vak in. Maar goed, daar kan je niet het hele vak op aan kijken.
Oke, dan zijn we het eensquote:Op zondag 23 september 2012 20:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel, en ja, dat heb ik gezien (en gepost). Maar 10 10 10 roepen na de 1-0 kan je nog wel eens duur komen te staan als er aan de verkeerde kant een goaltje inwaait. Na de 3-0 was prima
Vertel eens.quote:Op zondag 23 september 2012 21:05 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoordpubliek. Ik kan daar kostelijk om grinniken.
Die nemen het allemaal net wat te serieus, naar mijn idee. Die plastic wand moest en zou eruit vliegen. Harde leven man.quote:
Werden ze wild ja? Kwam het door de 10 10 10 geroep?quote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die nemen het allemaal net wat te serieus, naar mijn idee. Die plastic wand moest en zou eruit vliegen. Harde leven man.
Ze reageerden op elke scheet die er gelaten werd. Het begon al in de rust..quote:Op zondag 23 september 2012 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Werden ze wild ja? Kwam het door de 10 10 10 geroep?
Oh dat was het!quote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
Heb het wel eens gekker gezien, maar blijkbaar trekt zo'n vol uitvak dat in ieder geval wel achter de ploeg staat veel bekijks in Eindhoven.
Dat is 't m denk ik jaquote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
Heb het wel eens gekker gezien, maar blijkbaar trekt zo'n vol uitvak dat in ieder geval wel achter de ploeg staat veel bekijks in Eindhoven.
Dat inderdaad, Toivonen blijft een eikel maar ik speel liever mét hem dan tegen hemquote:Op zondag 23 september 2012 21:50 schreef DuTank het volgende:
Toivonen weer lekker irritant
Hoewel ik dat op zich gewoon een bazenactie vond. Gewoon gelijk die Clasie even later merken dat hij maar een opdondertje is en hij niks te vertellen gaat hebben
48 uur volgens mij.quote:Op zondag 23 september 2012 22:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom kan ik de OP niet meer bewerken?
Ik kreeg een aansteker tegen me kop me buurman had 60 cent in zijn capuchon. bij elke wedstrijd tot nu dit seizoen zit er een net om het uitvak komen er 1600 bezoekers mey de beruchtste reputatie is het net weg, de logica is ook ver te zoeken.quote:Op zondag 23 september 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is 't m denk ik jaVandaag sloeg alles..
Achja, heb wel eens grotere dingen het vak uit zien komen vliegen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:22 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Ik kreeg een aansteker tegen me kop me buurman had 60 cent in zijn capuchon. bij elke wedstrijd tot nu dit seizoen zit er een net om het uitvak komen er 1600 bezoekers mey de beruchtste reputatie is het net weg, de logica is ook ver te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 23-09-2012 22:51:55 ]If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Wil je de uitslagen bijgewerkt hebben?quote:Op zondag 23 september 2012 22:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom kan ik de OP niet meer bewerken?
Jep, en wou graag deze ipv Dickie erin:quote:Op zondag 23 september 2012 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wil je de uitslagen bijgewerkt hebben?
quote:
En topscorer lijst.quote:Op zondag 23 september 2012 23:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jep, en wou graag deze ipv Dickie erin:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wil je de uitslagen bijgewerkt hebben?
quote:
dat vuurwerk toen van die Turkenquote:Op zondag 23 september 2012 22:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Achja, heb wel eens grotere dingen het vak uit zien komen vliegen.
Maar je hebt natuurlijk gewoon gelijkt mbt het net... logica my ass.
Wat dat betreft zijn al die praatprogramma's dikke tering zooi, nu is er gewoon niks meer aan de hand.quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef mrstylo het volgende:
Verdedigers hadden niets te doen. Alleen eerste 20 minuten wat druk van Feyenoord en gelijk wat fouten.
Serieus mensen hier vragen te weinig van verdedigers.
Misschien vraag jij wel teveel. Derijck en Marcelo speelden uitstekend.quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef mrstylo het volgende:
Verdedigers hadden niets te doen. Alleen eerste 20 minuten wat druk van Feyenoord en gelijk wat fouten.
Serieus mensen hier vragen te weinig van verdedigers.
Ik vraag te veel? Bal afpakken en aan een speler geven met hetzelfde kleur shirt is genoeg bij mij.quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien vraag jij wel teveel. Derijck en Marcelo speelden uitstekend.
er staan natuurlijk ook een hele rij slechte wedstrijden tegenoverquote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat was zelfs voor hun niet zo moeilijk deze wedstrijdquote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vraag te veel? Bal afpakken en aan een speler geven met hetzelfde kleur shirt is genoeg bij mij.
Dat deden ze dan ook goed. Je kunt wel altijd zeiken op de verdedigers, maar vandaag deden ze hun werk prima. Feyenoord een goede kans gehad die Waterman goed keert, dat was het.quote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vraag te veel? Bal afpakken en aan een speler geven met hetzelfde kleur shirt is genoeg bij mij.
Jij doet me een beetje denken aan boswachterquote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 23 september 2012 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij doet me een beetje denken aan boswachter
Een opportunistisch mongooltje.quote:
Gozer heb je wel naar wedstrijd gekeken?quote:Op zondag 23 september 2012 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat deden ze dan ook goed. Je kunt wel altijd zeiken op de verdedigers, maar vandaag deden ze hun werk prima. Feyenoord een goede kans gehad die Waterman goed keert, dat was het.
''Niets is opportunistischer dan de voetbalwereld.'' - Johan Derksen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:23 schreef mrstylo het volgende:
Mensen hier zijn echt opportunistisch.
Ik heb het over deze wedstrijd. Niet de vorige.quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een opportunistisch mongooltje.
Gewoon een 6je. Niet goed, maar ook niet normaal slecht.quote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over deze wedstrijd. Niet de vorige.
Door het goede spel van de verdedigers kreeg Feyenoord amper kansen idd.quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer heb je wel naar wedstrijd gekeken?
Feyenoord heeft alleen maar 20 minuten wat druk gegeven en toen waren ze al gelijk in verwarring. Daarna 0x druk. Zelfs een amateur verdediger kan dat 'goed' spelen.
Daarom. Zoals stylo al zei hiervoor.. er hoefde maar een beetje druk op ze uitgeoefend te worden en ze raakten in paniek. Lekker in eigen strafschopgebied bal inleveren omdat ze het niet meer weten.quote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over deze wedstrijd. Niet de vorige.
Toivonen een 6quote:
Dan gaan we het niet eens worden. Ik vond de verdediging prima vandaag.quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarom. Zoals stylo al zei hiervoor.. er hoefde maar een beetje druk op ze uitgeoefend te worden en ze raakten in paniek. Lekker in eigen strafschopgebied bal inleveren omdat ze het niet meer weten.
Dat het de 2e helft wat rustiger werd en ze zich beter staande hielden, neemt natuurlijk niet al hun wanprestaties weg die ze wekelijks laten zien.
Je bent een goede vriendquote:Op zondag 23 september 2012 23:31 schreef DonRaja het volgende:
OP is bijgewerkt met plaatje, stand en topscorers.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:31 schreef DonRaja het volgende:
OP is bijgewerkt met plaatje, stand en topscorers.
Prima voor hun doen of prima voor een PSV verdediger die paar jaar geleden Alex had?quote:Op zondag 23 september 2012 23:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan gaan we het niet eens worden. Ik vond de verdediging prima vandaag.
Ze waren degelijk voor een keer. Maar tegen een serieuze tegenstander stopt het feest weer.quote:Op zondag 23 september 2012 23:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan gaan we het niet eens worden. Ik vond de verdediging prima vandaag.
Prima voor hun doen. Vergelijken met Alex heeft weinig zin, wat een topverdediger was dat zeg.quote:Op zondag 23 september 2012 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Prima voor hun doen of prima voor een PSV verdediger die paar jaar geleden Alex had?
Ik moest huilen van geluk toen ik hem woensdag zag spelenquote:Op zondag 23 september 2012 23:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prima voor hun doen. Vergelijken met Alex heeft weinig zin, wat een topverdediger was dat zeg.
Zijn keiharde vrije trappen altijdquote:Op zondag 23 september 2012 23:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moest huilen van geluk toen ik hem woensdag zag spelen
Dus ophouden met je zogenaamde kopsterke goedspelende Marcelo.quote:Op zondag 23 september 2012 23:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn keiharde vrije trappen altijd
Haha Koeman heeft iets geroepen en ineens is Toivonen weer de grootste klootzak die er is. Die paar overtredingen, waarvan er geen één hard of smerig was? Heeft niks ergs gedaan deze wedstrijd. Mooi ook dat er nergens iets gezegd wordt over Clasie, die bij een corner z'n tong uitsteekt naar het publiek en later ook nog een middelvinger, dat is pas een sportieve speler.quote:
Goeie speler hoor Toivonen. Maar wel bloedirritant. Kun je iig niet over Clasie zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha Koeman heeft iets geroepen en ineens is Toivonen weer de grootste klootzak die er is. Die paar overtredingen, waarvan er geen één hard of smerig was? Heeft niks ergs gedaan deze wedstrijd. Mooi ook dat er nergens iets gezegd wordt over Clasie, die bij een corner z'n tong uitsteekt naar het publiek en later ook nog een middelvinger, dat is pas een sportieve speler..
Die is het allebei niet, eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 23:53 schreef Bioscoopbroek het volgende:
[..]
Goeie speler hoor Toivonen. Maar wel bloedirritant. Kun je iig niet over Clasie zeggen.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die is het allebei niet, eerlijk is eerlijk.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die is het allebei niet, eerlijk is eerlijk.
Zulke uitspraken zijn altijd een beetje dubbel: had Feyenoord het vandaag wel gered, dan was het gebrek aan brutaliteit/branie bij Strootman geweest.quote:Op maandag 24 september 2012 00:30 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens dat filmpje op el strootman vs clasie..
Clasie leuk vertellen 1-2 winnen enzo terwijl Strootman netjes daar niet eens over sprak
Peter van Ooijen? Is denk ik nog te licht, zit pas net bij de A-selectie.quote:Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef Yi-Long het volgende:
Een poosje geleden deed er zo'n jonge speler mee op het middenveld bij PSV, die toen meteen 1 of 2 keer scoorde. Wie was dat ook al weer en waarom speelt hij niet? Liet toen namelijk prima voetbal zien.
Klopt ja.quote:Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Peter van Ooijen? Is denk ik nog te licht, zit pas net bij de A-selectie.
Ah nu zie ik wat je bedoeldequote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die nemen het allemaal net wat te serieus, naar mijn idee. Die plastic wand moest en zou eruit vliegen. Harde leven man.
Filmpje laat nog maar de helft zien van wat die hersenlozen allemaal dedenquote:
Wat is hier nou o zo erg aan?quote:
Sneu kansloos tokkievolk...quote:
Zal wel weer beleving zijn zeker? Net zoals jullie alles goed praten onder het mom 'fantastisch publiek'. Fantastisch publiek laat dingen heel en gedraagt zich niet als een stel doorgesnoven idioten.quote:
Dat hoor je altijd dat ze fantastisch publiek hebben maar als ze verliezen dan gooien ze met alles en gaan ze wild doen. Net als in die vooorronde CL thuis, sneu volkquote:Op maandag 24 september 2012 07:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal wel weer beleving zijn zeker? Net zoals jullie alles goed praten onder het mom 'fantastisch publiek'. Fantastisch publiek laat dingen heel en gedraagt zich niet als een stel doorgesnoven idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |