Oh dat was het!quote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
Heb het wel eens gekker gezien, maar blijkbaar trekt zo'n vol uitvak dat in ieder geval wel achter de ploeg staat veel bekijks in Eindhoven.
Dat is 't m denk ik jaquote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
Heb het wel eens gekker gezien, maar blijkbaar trekt zo'n vol uitvak dat in ieder geval wel achter de ploeg staat veel bekijks in Eindhoven.
Dat inderdaad, Toivonen blijft een eikel maar ik speel liever mét hem dan tegen hemquote:Op zondag 23 september 2012 21:50 schreef DuTank het volgende:
Toivonen weer lekker irritant
Hoewel ik dat op zich gewoon een bazenactie vond. Gewoon gelijk die Clasie even later merken dat hij maar een opdondertje is en hij niks te vertellen gaat hebben
48 uur volgens mij.quote:Op zondag 23 september 2012 22:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom kan ik de OP niet meer bewerken?
Ik kreeg een aansteker tegen me kop me buurman had 60 cent in zijn capuchon. bij elke wedstrijd tot nu dit seizoen zit er een net om het uitvak komen er 1600 bezoekers mey de beruchtste reputatie is het net weg, de logica is ook ver te zoeken.quote:Op zondag 23 september 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is 't m denk ik jaVandaag sloeg alles..
Achja, heb wel eens grotere dingen het vak uit zien komen vliegen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:22 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Ik kreeg een aansteker tegen me kop me buurman had 60 cent in zijn capuchon. bij elke wedstrijd tot nu dit seizoen zit er een net om het uitvak komen er 1600 bezoekers mey de beruchtste reputatie is het net weg, de logica is ook ver te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 23-09-2012 22:51:55 ]If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Wil je de uitslagen bijgewerkt hebben?quote:Op zondag 23 september 2012 22:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom kan ik de OP niet meer bewerken?
Jep, en wou graag deze ipv Dickie erin:quote:Op zondag 23 september 2012 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wil je de uitslagen bijgewerkt hebben?
quote:
En topscorer lijst.quote:Op zondag 23 september 2012 23:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jep, en wou graag deze ipv Dickie erin:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wil je de uitslagen bijgewerkt hebben?
quote:
dat vuurwerk toen van die Turkenquote:Op zondag 23 september 2012 22:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Achja, heb wel eens grotere dingen het vak uit zien komen vliegen.
Maar je hebt natuurlijk gewoon gelijkt mbt het net... logica my ass.
Wat dat betreft zijn al die praatprogramma's dikke tering zooi, nu is er gewoon niks meer aan de hand.quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef mrstylo het volgende:
Verdedigers hadden niets te doen. Alleen eerste 20 minuten wat druk van Feyenoord en gelijk wat fouten.
Serieus mensen hier vragen te weinig van verdedigers.
Misschien vraag jij wel teveel. Derijck en Marcelo speelden uitstekend.quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef mrstylo het volgende:
Verdedigers hadden niets te doen. Alleen eerste 20 minuten wat druk van Feyenoord en gelijk wat fouten.
Serieus mensen hier vragen te weinig van verdedigers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |