Dankje! dat wordt kassa dit weekend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef ZaZoe het volgende:
PSV ondanks de problemen volgens bookmakers thuis de grote favoriet voor PSV-FEY.
Zege PSV: 1,47 zege Feyenoord 6,25
1,47 is niet zoveel maar okéquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dankje! dat wordt kassa dit weekend.
6,25 welquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1,47 is niet zoveel maar oké
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dit is toch al jarenlang het probleem bij PSV? Een stel individualisten bij elkaar geraapt op het veld, geen echt team. Allemaal gespeeld, Dzsudzsak lag bijvoorbeeld ook erg slecht in de groep maar zodra hij scoorde werd hij door iedereen omhelst maar op de training was het een einzelganger zonder vrienden binnen de club.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)et-koptelefoon.dhtml
Best interessant om te lezen. Ik vraag me serieus af wat die gasten bezielt om constant, zoals we allemaal hebben kunnen zien tijdens het EK en ook tijdens vliegreizen en andere wedstrijden, met die Beats koptelefoon op hun kop te lopen.
Misschien ligt dat aan mij, maar wanneer ik met collega's of studiegenoten ben vind ik het een stuk leuker om met elkaar op te trekken dan constant mijn muziek aan te hebben.Nou hoef je natuurlijk ook niet te gaan kaarten, maar er zijn zoveel dingen die je kan doen. Ook in een vliegtuig.
Ik ga zo even een unibet account maken man, inderdaad gratis geld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt wel, maar kom op. Je kan mij echt niet wijsmaken dat zelfs in een heel internationaal georiënteerde groep, zoals elke topclub er een is, niemand vrienden met elkaar is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit is toch al jarenlang het probleem bij PSV? Een stel individualisten bij elkaar geraapt op het veld, geen echt team. Allemaal gespeeld, Dzsudzsak lag bijvoorbeeld ook erg slecht in de groep maar zodra hij scoorde werd hij door iedereen omhelst maar op de training was het een einzelganger zonder vrienden binnen de club.
Er wordt al jaren geschetst dat het zo gezellig is op de Herdgang, lekker kopje koffie bij de familie van de Kemenade enz, maar dat is allemaal een grote facade, er heerst al jarenlang een enorme kliek binnen PSV. Eerst had je de Brazilianen die met elkaar optrokken, de Marokkanen die apart met elkaar optrokken, de Nederlanders enz. Nu heb je voor een groot deel de donkere jongens/hip-hop figuren die samen optrekken en de rest valt er een beetje tussenin.
Daarom vind ik het ook niet gek dat clubjes die wel een hecht team zijn zoals RKC en Utrecht die 90 minuten lang als een groep samenwerken en 110% geven het van dit PSV winnen.
wtf waarom had hij een vogel nodig???quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit dus. Maar Bommel is verdedigend nooit sterk geweest, bij zijn vorige PSV periode had hij een Vogel nodig om te kunnen schitteren.
goede value voor feyenoordquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef ZaZoe het volgende:
PSV ondanks de problemen volgens bookmakers thuis de grote favoriet voor PSV-FEY.
Zege PSV: 1,47 zege Feyenoord 6,25
Betwijfel het, is ook hard nodig op t middenveld zo zonder v bommelquote:
Wat zou die daar moeten doen? Ritzmaier gaat er spelen..quote:
jammerquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat zou die daar moeten doen? Ritzmaier gaat er spelen..
Die Ritzmaier is toch helemaal geen LB ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat zou die daar moeten doen? Ritzmaier gaat er spelen..
ja wie gaat de doelpunten maken bij Feyenoord ? Pelle zeker.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je denkt verkeerd.quote:
Is eigenlijk een middenvelder ja, maar Advocaat heeft 'm al vaker als LB gebruikt..quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die Ritzmaier is toch helemaal geen LB ?
Tsja ik zie het ook niet zo, toch veel leuker om gewoon wat te praten. Ik wil overigens best meevliegen als van Bommel nog iemand zoekt om mee te kaarten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)et-koptelefoon.dhtml
Best interessant om te lezen. Ik vraag me serieus af wat die gasten bezielt om constant, zoals we allemaal hebben kunnen zien tijdens het EK en ook tijdens vliegreizen en andere wedstrijden, met die Beats koptelefoon op hun kop te lopen.
Misschien ligt dat aan mij, maar wanneer ik met collega's of studiegenoten ben vind ik het een stuk leuker om met elkaar op te trekken dan constant mijn muziek aan te hebben.Nou hoef je natuurlijk ook niet te gaan kaarten, maar er zijn zoveel dingen die je kan doen. Ook in een vliegtuig.
Schaken vorig jaar in De Kuip vergeten?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet onze verdediging nu ook al vrezen voor fucking Immers, Pelle en Schaken?
Schaken heeft dit seizoen tot nu toe meer laten zien dan Narsingh, Mertens, Lens en Matavz bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schaken vorig jaar in De Kuip vergeten?
Buiten het veld?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schaken heeft dit seizoen tot nu toe meer laten zien dan Narsingh, Mertens, Lens en Matavz bij elkaar.
Schaken 6 goals en rond de 10 assistsquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schaken heeft dit seizoen tot nu toe meer laten zien dan Narsingh, Mertens, Lens en Matavz bij elkaar.
Met meer laten zien bedoelt hij dat Schaken meer zijn lichaam laat zien aan hem.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schaken 6 goals en rond de 10 assists
Nee in het veld, gaat totaal geen dreiging van uit. Krijgen 1 a 2 bruikbare ballen per wedstrijd, komen nauwelijks hun man voorbij en hebben echt allemaal problemen in de kleine ruimte.quote:
Alleen speelt Schaken nu links en dat is een stuk minder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, ze zijn namelijk van de sponsor; Philips.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:56 schreef Zorro het volgende:
Kan Advocaat niet gewoon die koptelefoons verbieden? Levert waarschijnlijk het snelst resultaat op als het om teambuilding gaat.
Echt jongen, wat de fuck is dit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, ze zijn namelijk van de sponsor; Philips.![]()
[ afbeelding ]
Dat doen ze ook. Of dacht je dat ze allemaal tegelijkertijd een nummertje aan het opzoeken waren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Echt jongen, wat de fuck is dit.![]()
Maak gewoon een praatje onderling, stelletje wereldvreemden.
Whatsapp groepsgesprekquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Of dacht je dat ze allemaal tegelijkertijd een nummertje aan het opzoeken waren?
quote:
Kan goed zijn dat hij Europa en competitie gaat afwisselen....quote:Op zondag 23 september 2012 00:55 schreef GGMM het volgende:
Tyton speelt gelijk weerAdvocaat is ook lekker zeker van zichzelf..
Hij zei toch dat Tyton gepasseerd was?quote:Op zondag 23 september 2012 01:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat hij Europa en competitie gaat afwisselen....
''Dickie is een lul''quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het onderwerp zou kunnen zijn.
bron: voetbalzonequote:Kevin Strootman heeft over belangstelling niet te klagen. De Rotterdamse middenvelder van PSV werd onlangs al in verband gebracht met AC Milan, Real Madrid en Barcelona en ook uit Rusland is er nu interesse in de 22-jarige linkspoot. Regerend landskampioen Zenit Sint-Petersburg, dat onlangs al met miljoenen strooide om Hulk en Axel Witsel in te lijven, gaat namelijk een bod van twaalf miljoen euro uitbrengen op Strootman.
zou er maar niet zeker van zijn. De verdediging van jullie is kut met perequote:Op zondag 23 september 2012 09:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Dont worry...wordt minimaal 3-1 vandaagg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |