Toen speelde hij op een andere plek slimpie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit dus. Maar Bommel is verdedigend nooit sterk geweest, bij zijn vorige PSV periode had hij een Vogel nodig om te kunnen schitteren.
Ja, zegt meer dan genoeg inderdaad. Wat een arrogantie, dan zal de coupe tegen vBommel inderdaad nog maar een kwestie van tijd zijn.. Ik heb zelfs gehoord dat ze de concierge niet meer vertrouwen, wie weet onstaat daar straks ook een enorme rel/speculatiemodeoffquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Om te weten hoe arrogant ze zijn hoef je niet dagelijks in de kleedkamer te zijn. Een ploeg die het vertrouwen in Tyton opzegt zegt mij genoeg. Nu lekker verder aankloten met Waterman, hopelijk hebben ze daar meer plezier mee.
No reason to panic!twitter:Mzanka twitterde op donderdag 20-09-2012 om 23:51:31Not the result we wanted, but no reason to panic. Back on track on sunday! #PSV reageer retweet
Hongarije thuis, maar dat is redelijk irrelevant.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het ging al fout tegen zweden. Sneijder was de baas in de groep.
Zanka zijn eerste wedstrijd in de basis gelijk een topper. Als dat maar goed gaat... Als die jongen ook blundert dan heb je in twee wedstrijden gelijk het vertrouwen van je hele defensie professioneel gesloopt. Wel goed dat Tyton weer in het doel staat.quote:EINDHOVEN - Georginio Wijnaldum start zondagmiddag om 16.30 uur in de basis bij PSV-Feyenoord. De Rotterdammer vervangt Van Bommel, die is geschorst.
Afgaand op de woorden van Advocaat keert Przemyslaw Tyton terug als eerste doelman. Bouma en Willems zijn mogelijk niet inzetbaar.
Verwachte opstelling PSV: Tyton; Hutchinson, Marcelo, Zanka, Ritzmaier; Toivonen, Wijnaldum, Strootman; Lens, Matavz, Mertens
Gisteren speelde Derijck.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zanka moet toch wel ingezet worden aangezien Willems en Bouma wegzijn?
Keepte Waterman zo slecht dan gisteren? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als hij dit doet vanwege prestaties dan heeft hij zeer effectief 2 keepers van hun zelfvertrouwen beroofd in een paar dagen tijd...quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zanka zijn eerste wedstrijd in de basis gelijk een topper. Als dat maar goed gaat... Als die jongen ook blundert dan heb je in twee wedstrijden gelijk het vertrouwen van je hele defensie professioneel gesloopt. Wel goed dat Tyton weer in het doel staat.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Keepte Waterman zo slecht dan gisteren? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als hij dit doet vanwege prestaties dan heeft hij zeer effectief 2 keepers van hun zelfvertrouwen beroofd in een paar dagen tijd...
Dit spreekt boekdelen. Erg jammer inderdaad, nu heb je twee onzekere keepers.quote:Dick Advocaat liet voor de wedstrijd weten Boy Waterman een kans te gunnen. "En als die goed speelt haal ik hem er niet zo snel weer uit," zo gaf hij aan. Na afloop wilde Advocaat nog niets kwijt voor zijn keeper tegen Feyenoord. "We hebben nog twee dagen om daarover na te denken." Over de beoordeling van Waterman was hij kort. "Hij heeft vier ballen gekregen en twee leverden een doelpunt op," zo gaf hij aan in het Algemeen Dagblad.
Advocaat is voor de kerst wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Keepte Waterman zo slecht dan gisteren? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als hij dit doet vanwege prestaties dan heeft hij zeer effectief 2 keepers van hun zelfvertrouwen beroofd in een paar dagen tijd...
Naar ik heb vernomen, moet dat ook meteen de laatste keer zijn geweest dat hij nog een PSV-shirt aan heeft mogen trekken...quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Godsamme wat mis ik deze baas![]()
[ afbeelding ]
Op die positie hebben we er genoeg...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Godsamme wat mis ik deze baas![]()
[ afbeelding ]
Alsof je in 1 seizoen de CL niet meer hoeft te begroten, al die PSV fans die zich vasthouden aan die ene zin van Sanders.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Waarneer stoppen jullie eens met deze onzin?
psv MAG geen cl begroten van de gemeente. En heeft het door de gemeente transacties en in de kosten snijiden ook niet meer nodig.
En je kan zeiken wat je wilt, maar psv heeft een trouw publiek. Kijk maar naar de seizoenkaarten verkoop, ook toen het moeilijk ging.
100% zeker dat psv geen cl nodig heeft om gezond te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alsof je in 1 seizoen de CL niet meer hoeft te begroten, al die PSV fans die zich vasthouden aan die ene zin van Sanders.Later krabbelde hij daar ook al een beetje op terug.
PSV moest oa de salariskosten omlaag brengen en vervolgens brengen ze de ene na de andere nieuwe speler binnen. 100% zeker dat als PSV weer geen CL haalt er spelers weg moeten en als dat aankomende zomer niet gebeurd dan daarna wel. Oh en transferinkomsten is geen gegarandeerde post, PSV wou Toivonen kwijt en niemand wou hem hebben.
Jaarcijfers in oktober.![]()
Zou jij ook eens moeten doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dick schuift de schuld op zichzelf af
Met alle respect, maar als je als goed betaalde prof niet tegen kritiek kan, en als je vervolgens gepasseerd wordt door de coach, en dat je zelfvertrouwen geschaadt zou hebben, dan ben je mijn inziens mentaal sowieso al niet sterk genoeg voor welke topploeg dan ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn 5 speelrondes geweest in de competitie, het seizoen is inderdaad al helemaal verloren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Advocaat is voor de kerst weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |