Ik vraag te veel? Bal afpakken en aan een speler geven met hetzelfde kleur shirt is genoeg bij mij.quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien vraag jij wel teveel. Derijck en Marcelo speelden uitstekend.
er staan natuurlijk ook een hele rij slechte wedstrijden tegenoverquote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat was zelfs voor hun niet zo moeilijk deze wedstrijdquote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vraag te veel? Bal afpakken en aan een speler geven met hetzelfde kleur shirt is genoeg bij mij.
Dat deden ze dan ook goed. Je kunt wel altijd zeiken op de verdedigers, maar vandaag deden ze hun werk prima. Feyenoord een goede kans gehad die Waterman goed keert, dat was het.quote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vraag te veel? Bal afpakken en aan een speler geven met hetzelfde kleur shirt is genoeg bij mij.
Jij doet me een beetje denken aan boswachterquote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 23 september 2012 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij doet me een beetje denken aan boswachter
Een opportunistisch mongooltje.quote:
Gozer heb je wel naar wedstrijd gekeken?quote:Op zondag 23 september 2012 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat deden ze dan ook goed. Je kunt wel altijd zeiken op de verdedigers, maar vandaag deden ze hun werk prima. Feyenoord een goede kans gehad die Waterman goed keert, dat was het.
''Niets is opportunistischer dan de voetbalwereld.'' - Johan Derksen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:23 schreef mrstylo het volgende:
Mensen hier zijn echt opportunistisch.
Ik heb het over deze wedstrijd. Niet de vorige.quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een opportunistisch mongooltje.
Gewoon een 6je. Niet goed, maar ook niet normaal slecht.quote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over deze wedstrijd. Niet de vorige.
Door het goede spel van de verdedigers kreeg Feyenoord amper kansen idd.quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer heb je wel naar wedstrijd gekeken?
Feyenoord heeft alleen maar 20 minuten wat druk gegeven en toen waren ze al gelijk in verwarring. Daarna 0x druk. Zelfs een amateur verdediger kan dat 'goed' spelen.
Daarom. Zoals stylo al zei hiervoor.. er hoefde maar een beetje druk op ze uitgeoefend te worden en ze raakten in paniek. Lekker in eigen strafschopgebied bal inleveren omdat ze het niet meer weten.quote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over deze wedstrijd. Niet de vorige.
Toivonen een 6quote:
Dan gaan we het niet eens worden. Ik vond de verdediging prima vandaag.quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarom. Zoals stylo al zei hiervoor.. er hoefde maar een beetje druk op ze uitgeoefend te worden en ze raakten in paniek. Lekker in eigen strafschopgebied bal inleveren omdat ze het niet meer weten.
Dat het de 2e helft wat rustiger werd en ze zich beter staande hielden, neemt natuurlijk niet al hun wanprestaties weg die ze wekelijks laten zien.
Je bent een goede vriendquote:Op zondag 23 september 2012 23:31 schreef DonRaja het volgende:
OP is bijgewerkt met plaatje, stand en topscorers.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:31 schreef DonRaja het volgende:
OP is bijgewerkt met plaatje, stand en topscorers.
Prima voor hun doen of prima voor een PSV verdediger die paar jaar geleden Alex had?quote:Op zondag 23 september 2012 23:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan gaan we het niet eens worden. Ik vond de verdediging prima vandaag.
Ze waren degelijk voor een keer. Maar tegen een serieuze tegenstander stopt het feest weer.quote:Op zondag 23 september 2012 23:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan gaan we het niet eens worden. Ik vond de verdediging prima vandaag.
Prima voor hun doen. Vergelijken met Alex heeft weinig zin, wat een topverdediger was dat zeg.quote:Op zondag 23 september 2012 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Prima voor hun doen of prima voor een PSV verdediger die paar jaar geleden Alex had?
Ik moest huilen van geluk toen ik hem woensdag zag spelenquote:Op zondag 23 september 2012 23:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prima voor hun doen. Vergelijken met Alex heeft weinig zin, wat een topverdediger was dat zeg.
Zijn keiharde vrije trappen altijdquote:Op zondag 23 september 2012 23:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moest huilen van geluk toen ik hem woensdag zag spelen
Dus ophouden met je zogenaamde kopsterke goedspelende Marcelo.quote:Op zondag 23 september 2012 23:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn keiharde vrije trappen altijd
Haha Koeman heeft iets geroepen en ineens is Toivonen weer de grootste klootzak die er is. Die paar overtredingen, waarvan er geen één hard of smerig was? Heeft niks ergs gedaan deze wedstrijd. Mooi ook dat er nergens iets gezegd wordt over Clasie, die bij een corner z'n tong uitsteekt naar het publiek en later ook nog een middelvinger, dat is pas een sportieve speler.quote:
Goeie speler hoor Toivonen. Maar wel bloedirritant. Kun je iig niet over Clasie zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha Koeman heeft iets geroepen en ineens is Toivonen weer de grootste klootzak die er is. Die paar overtredingen, waarvan er geen één hard of smerig was? Heeft niks ergs gedaan deze wedstrijd. Mooi ook dat er nergens iets gezegd wordt over Clasie, die bij een corner z'n tong uitsteekt naar het publiek en later ook nog een middelvinger, dat is pas een sportieve speler..
Die is het allebei niet, eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 23:53 schreef Bioscoopbroek het volgende:
[..]
Goeie speler hoor Toivonen. Maar wel bloedirritant. Kun je iig niet over Clasie zeggen.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die is het allebei niet, eerlijk is eerlijk.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die is het allebei niet, eerlijk is eerlijk.
Zulke uitspraken zijn altijd een beetje dubbel: had Feyenoord het vandaag wel gered, dan was het gebrek aan brutaliteit/branie bij Strootman geweest.quote:Op maandag 24 september 2012 00:30 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens dat filmpje op el strootman vs clasie..
Clasie leuk vertellen 1-2 winnen enzo terwijl Strootman netjes daar niet eens over sprak
Peter van Ooijen? Is denk ik nog te licht, zit pas net bij de A-selectie.quote:Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef Yi-Long het volgende:
Een poosje geleden deed er zo'n jonge speler mee op het middenveld bij PSV, die toen meteen 1 of 2 keer scoorde. Wie was dat ook al weer en waarom speelt hij niet? Liet toen namelijk prima voetbal zien.
Klopt ja.quote:Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Peter van Ooijen? Is denk ik nog te licht, zit pas net bij de A-selectie.
Ah nu zie ik wat je bedoeldequote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die nemen het allemaal net wat te serieus, naar mijn idee. Die plastic wand moest en zou eruit vliegen. Harde leven man.
Filmpje laat nog maar de helft zien van wat die hersenlozen allemaal dedenquote:
Wat is hier nou o zo erg aan?quote:
Sneu kansloos tokkievolk...quote:
Zal wel weer beleving zijn zeker? Net zoals jullie alles goed praten onder het mom 'fantastisch publiek'. Fantastisch publiek laat dingen heel en gedraagt zich niet als een stel doorgesnoven idioten.quote:
Dat hoor je altijd dat ze fantastisch publiek hebben maar als ze verliezen dan gooien ze met alles en gaan ze wild doen. Net als in die vooorronde CL thuis, sneu volkquote:Op maandag 24 september 2012 07:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal wel weer beleving zijn zeker? Net zoals jullie alles goed praten onder het mom 'fantastisch publiek'. Fantastisch publiek laat dingen heel en gedraagt zich niet als een stel doorgesnoven idioten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |