Prima voor hun doen. Vergelijken met Alex heeft weinig zin, wat een topverdediger was dat zeg.quote:Op zondag 23 september 2012 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Prima voor hun doen of prima voor een PSV verdediger die paar jaar geleden Alex had?
Ik moest huilen van geluk toen ik hem woensdag zag spelenquote:Op zondag 23 september 2012 23:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prima voor hun doen. Vergelijken met Alex heeft weinig zin, wat een topverdediger was dat zeg.
Zijn keiharde vrije trappen altijdquote:Op zondag 23 september 2012 23:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moest huilen van geluk toen ik hem woensdag zag spelen
Dus ophouden met je zogenaamde kopsterke goedspelende Marcelo.quote:Op zondag 23 september 2012 23:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn keiharde vrije trappen altijd
Haha Koeman heeft iets geroepen en ineens is Toivonen weer de grootste klootzak die er is. Die paar overtredingen, waarvan er geen één hard of smerig was? Heeft niks ergs gedaan deze wedstrijd. Mooi ook dat er nergens iets gezegd wordt over Clasie, die bij een corner z'n tong uitsteekt naar het publiek en later ook nog een middelvinger, dat is pas een sportieve speler.quote:
Goeie speler hoor Toivonen. Maar wel bloedirritant. Kun je iig niet over Clasie zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha Koeman heeft iets geroepen en ineens is Toivonen weer de grootste klootzak die er is. Die paar overtredingen, waarvan er geen één hard of smerig was? Heeft niks ergs gedaan deze wedstrijd. Mooi ook dat er nergens iets gezegd wordt over Clasie, die bij een corner z'n tong uitsteekt naar het publiek en later ook nog een middelvinger, dat is pas een sportieve speler..
Die is het allebei niet, eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 23:53 schreef Bioscoopbroek het volgende:
[..]
Goeie speler hoor Toivonen. Maar wel bloedirritant. Kun je iig niet over Clasie zeggen.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die is het allebei niet, eerlijk is eerlijk.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die is het allebei niet, eerlijk is eerlijk.
Zulke uitspraken zijn altijd een beetje dubbel: had Feyenoord het vandaag wel gered, dan was het gebrek aan brutaliteit/branie bij Strootman geweest.quote:Op maandag 24 september 2012 00:30 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens dat filmpje op el strootman vs clasie..
Clasie leuk vertellen 1-2 winnen enzo terwijl Strootman netjes daar niet eens over sprak
Peter van Ooijen? Is denk ik nog te licht, zit pas net bij de A-selectie.quote:Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef Yi-Long het volgende:
Een poosje geleden deed er zo'n jonge speler mee op het middenveld bij PSV, die toen meteen 1 of 2 keer scoorde. Wie was dat ook al weer en waarom speelt hij niet? Liet toen namelijk prima voetbal zien.
Klopt ja.quote:Op maandag 24 september 2012 01:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Peter van Ooijen? Is denk ik nog te licht, zit pas net bij de A-selectie.
Ah nu zie ik wat je bedoeldequote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die nemen het allemaal net wat te serieus, naar mijn idee. Die plastic wand moest en zou eruit vliegen. Harde leven man.
Filmpje laat nog maar de helft zien van wat die hersenlozen allemaal dedenquote:
Wat is hier nou o zo erg aan?quote:
Sneu kansloos tokkievolk...quote:
Zal wel weer beleving zijn zeker? Net zoals jullie alles goed praten onder het mom 'fantastisch publiek'. Fantastisch publiek laat dingen heel en gedraagt zich niet als een stel doorgesnoven idioten.quote:
Dat hoor je altijd dat ze fantastisch publiek hebben maar als ze verliezen dan gooien ze met alles en gaan ze wild doen. Net als in die vooorronde CL thuis, sneu volkquote:Op maandag 24 september 2012 07:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal wel weer beleving zijn zeker? Net zoals jullie alles goed praten onder het mom 'fantastisch publiek'. Fantastisch publiek laat dingen heel en gedraagt zich niet als een stel doorgesnoven idioten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |