Ik vraag te veel? Bal afpakken en aan een speler geven met hetzelfde kleur shirt is genoeg bij mij.quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien vraag jij wel teveel. Derijck en Marcelo speelden uitstekend.
er staan natuurlijk ook een hele rij slechte wedstrijden tegenoverquote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat was zelfs voor hun niet zo moeilijk deze wedstrijdquote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vraag te veel? Bal afpakken en aan een speler geven met hetzelfde kleur shirt is genoeg bij mij.
Dat deden ze dan ook goed. Je kunt wel altijd zeiken op de verdedigers, maar vandaag deden ze hun werk prima. Feyenoord een goede kans gehad die Waterman goed keert, dat was het.quote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vraag te veel? Bal afpakken en aan een speler geven met hetzelfde kleur shirt is genoeg bij mij.
Jij doet me een beetje denken aan boswachterquote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 23 september 2012 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij doet me een beetje denken aan boswachter
Een opportunistisch mongooltje.quote:
Gozer heb je wel naar wedstrijd gekeken?quote:Op zondag 23 september 2012 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat deden ze dan ook goed. Je kunt wel altijd zeiken op de verdedigers, maar vandaag deden ze hun werk prima. Feyenoord een goede kans gehad die Waterman goed keert, dat was het.
''Niets is opportunistischer dan de voetbalwereld.'' - Johan Derksen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:23 schreef mrstylo het volgende:
Mensen hier zijn echt opportunistisch.
Ik heb het over deze wedstrijd. Niet de vorige.quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een opportunistisch mongooltje.
Gewoon een 6je. Niet goed, maar ook niet normaal slecht.quote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over deze wedstrijd. Niet de vorige.
Door het goede spel van de verdedigers kreeg Feyenoord amper kansen idd.quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer heb je wel naar wedstrijd gekeken?
Feyenoord heeft alleen maar 20 minuten wat druk gegeven en toen waren ze al gelijk in verwarring. Daarna 0x druk. Zelfs een amateur verdediger kan dat 'goed' spelen.
Daarom. Zoals stylo al zei hiervoor.. er hoefde maar een beetje druk op ze uitgeoefend te worden en ze raakten in paniek. Lekker in eigen strafschopgebied bal inleveren omdat ze het niet meer weten.quote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over deze wedstrijd. Niet de vorige.
Toivonen een 6quote:
Dan gaan we het niet eens worden. Ik vond de verdediging prima vandaag.quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarom. Zoals stylo al zei hiervoor.. er hoefde maar een beetje druk op ze uitgeoefend te worden en ze raakten in paniek. Lekker in eigen strafschopgebied bal inleveren omdat ze het niet meer weten.
Dat het de 2e helft wat rustiger werd en ze zich beter staande hielden, neemt natuurlijk niet al hun wanprestaties weg die ze wekelijks laten zien.
Je bent een goede vriendquote:Op zondag 23 september 2012 23:31 schreef DonRaja het volgende:
OP is bijgewerkt met plaatje, stand en topscorers.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:31 schreef DonRaja het volgende:
OP is bijgewerkt met plaatje, stand en topscorers.
Prima voor hun doen of prima voor een PSV verdediger die paar jaar geleden Alex had?quote:Op zondag 23 september 2012 23:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan gaan we het niet eens worden. Ik vond de verdediging prima vandaag.
Ze waren degelijk voor een keer. Maar tegen een serieuze tegenstander stopt het feest weer.quote:Op zondag 23 september 2012 23:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan gaan we het niet eens worden. Ik vond de verdediging prima vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |