En de aanval van Feyenoord is ook kut. We zullen wel zien.quote:Op zondag 23 september 2012 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou er maar niet zeker van zijn. De verdediging van jullie is kut met pere
Als je hier geen hoofdprijs uit kan halentwitter:VoetbalEnzo twitterde op zondag 23-09-2012 om 11:18:37Na AC Milan, Real Madrid en Barcelona heeft nu ook Zenit Sint-Petersburg interesse in Kevin Strootman. reageer retweet
Ja want Feyenoord gaat er natuurlijk makkelijk met 0-5 overheen.quote:Op zondag 23 september 2012 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou er maar niet zeker van zijn. De verdediging van jullie is kut met pere
Die is wel eind van het seizoen weg lijkt het op ja. Ik denk een miljoen of 12, misschien iets meer door bonussen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:32 schreef Doublepain het volgende:
Als je hier geen hoofdprijs uit kan halentwitter:VoetbalEnzo twitterde op zondag 23-09-2012 om 11:18:37Na AC Milan, Real Madrid en Barcelona heeft nu ook Zenit Sint-Petersburg interesse in Kevin Strootman. reageer retweet
Een beetje weggeeebt..quote:Op zondag 23 september 2012 13:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoe is het vertrouwen voor vandaag?
Niet bijster hoog. Bij jou?quote:Op zondag 23 september 2012 13:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoe is het vertrouwen voor vandaag?
Van Zanka snap ik enigszins nog wel, maar Waterman...quote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef Scarface88 het volgende:
Jezus wat een faalopstellingWeer geen kans voor Zanka maar wel voor prutsers Derijck en Waterman...
Hoezo?quote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Van Zanka snap ik enigszins nog wel
Dan wat? dan kan het gebeuren.quote:Op zondag 23 september 2012 15:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Basis debuut bij een topper, als hij dan door het ijszakt...
Die redenatie is logischer ja. Al heeft die centrumverdediger die er nu staat ook pas één wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 23 september 2012 15:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat je anders met Waterman, Zanka en Ritmaier 3 nieuwe spelers hebt achterin. Beetje veel.
Ik blijf het raar vinden. Dickie zal zijn redenen hebben en is natuurlijk een ervaren coach, maar toch.quote:Op zondag 23 september 2012 15:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waterman
We laten er vast weer een paar door dan.
Ik vond het een prima eerste helft aan PSV-kant.quote:Op zondag 23 september 2012 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Heb geen mogelijkheid iets te zien. Slechte eerste helft?
Degelijke wedstrijd hoor vond ik, zelfs achterin was het stabiel. Erg weinig weg gegevenquote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
iig beter dan de laatste 2 wedstrijden. Maargoed we speelde thuis
Toch twee briljante acties van 'm gezien.quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Wat was Narsingh weer slecht (en voorspelbaar).
Die lijn door trekken in/naar uitwedstrijden, thuis is vaak geen probleem.quote:Op zondag 23 september 2012 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi debuut van Ritzmaier in de Eredivisie. Heeft lef en zijn geweldige inzet is ook een pluspunt. Genoten van die jongen, net als van Derijck die ontzettend sterk speelde en ook opbouwend van grote waarde was. Verder complimenten naar Strootman die echt de baas was op het middenveld en naar Mertens die overal te vinden was.
Leuke wedstrijden gezien en twee hele mooie doelpunten van Toivonen en Narsingh. Het is te hopen dat we deze lijn door kunnen trekken
Klopt. Maar als je naar het programma kijkt, moeten we de komende tijd toch veel punten gaan pakken.quote:Op zondag 23 september 2012 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die lijn door trekken in/naar uitwedstrijden, thuis is vaak geen probleem.
Wel kut dat we dalijk het 2de seizoenshelft op Ajax na alle toppers uit spelen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je naar het programma kijkt, moeten we de komende tijd toch veel punten gaan pakken.
do 27-9 18.45 Achilles '29 - PSV BKR
zo 30-9 16.30 VVV-Venlo - PSV ERE
do 4-10 21.05 PSV - Napoli UEL
zo 7-10 14.30 PSV - NAC Breda ERE
za 20-10 19.45 PSV - Willem II ERE
do 25-10 21.05 PSV - AIK UEL
zo 28-10 14.30 PEC Zwolle - PSV ERE
za 3-11 20.45 PSV - Heracles Almelo ERE
do 8-11 19.00 AIK - PSV UEL
zo 11-11 16.30 PSV - SC Heerenveen ERE
za 17-11 18.45 ADO Den Haag - PSV ERE
do 22-11 21.05 PSV - Dnjepr Dnjepropetrovsk UEL
zo 25-11 14.30 PSV - Vitesse
Veel thuiswedstrijden en de uitwedstrijden die we moeten spelen, zijn niet tegen hele sterke ploegen.
Dat dan weer wel ja. Vooral het einde is erg lastig.quote:Op zondag 23 september 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel kut dat we dalijk het 2de seizoenshelft op Ajax na alle toppers uit spelen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dankje! dat wordt kassa dit weekend.
Al besloten wat er met de pegels gedaan gaat worden jongens?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ga zo even een unibet account maken man, inderdaad gratis geld.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)re-ploeg-hebben.html
Vanaf 1:00
Hij had ook 2 keer geel kunnen krijgen, was een vreemde overtreding op Pellequote:Op zondag 23 september 2012 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Wat speelde hij weer goed vandaag.
Vond hem mn de 1e helft waardeloos spelen anders..quote:Op zondag 23 september 2012 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi debuut van Ritzmaier in de Eredivisie. Heeft lef en zijn geweldige inzet is ook een pluspunt. Genoten van die jongen, net als van Derijck die ontzettend sterk speelde en ook opbouwend van grote waarde was. Verder complimenten naar Strootman die echt de baas was op het middenveld en naar Mertens die overal te vinden was.
Leuke wedstrijden gezien en twee hele mooie doelpunten van Toivonen en Narsingh. Het is te hopen dat we deze lijn door kunnen trekken
Wie?quote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vond hem mn de 1e helft waardeloos spelen anders..
Wie denk je.. Ritzmaier.quote:
oh ik niet. Schaken en Verhoek kwamen er amper aan te pas.quote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie denk je.. Ritzmaier.
Baasquote:Op zondag 23 september 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)re-ploeg-hebben.html
Vanaf 1:00
Eensquote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie denk je.. Ritzmaier.
Verhoek ging de eerste helft er minstens 4x voorbij.quote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
oh ik niet. Schaken en Verhoek kwamen er amper aan te pas.
Net als voorgaande jaren zal in de slotwedstrijden het kampioenschap wel weer worden verneukt.quote:Op zondag 23 september 2012 18:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. Vooral het einde is erg lastig.
Op snelheid een paar keer idd. Het is voor die jongen zijn Eredivisie debuut, dus ik ben zeer tevreden over zijn optreden.quote:Op zondag 23 september 2012 19:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens
[..]
Verhoek ging de eerste helft er minstens 4x voorbij.
Over de gehele wedstrijd deed hij het prima. En het is natuurlijk ook geen back.quote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op snelheid een paar keer idd. Het is voor die jongen zijn Eredivisie debuut, dus ik ben zeer tevreden over zijn optreden.
Leverde ook enorm veel ballen in bij het uitverdedigen.. (1e helft). 2e helft niet meer echt op 'm gelet aangezien hij aan de andere kant van 't stadion speelde..quote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op snelheid een paar keer idd. Het is voor die jongen zijn Eredivisie debuut, dus ik ben zeer tevreden over zijn optreden.
Eens. Straalt ook veel rust en zelfvertrouwen uit. Had ik niet verwacht.quote:Op zondag 23 september 2012 19:26 schreef Lemming22 het volgende:
Waterman speelde goed trouwens, ook al heeft hij maar weinig te doen gehad. Wel heel erg veel gecoacht en veel meegevoetbald. En een nette redding ook.
Boeien.quote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef tammepiet het volgende:
Ritzmaier in 2010 uit Oostenrijk weg geplukt verder niets vanaf 'de Herdgang' vandaag.
quote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef tammepiet het volgende:
Ritzmaier in 2010 uit Oostenrijk weg geplukt verder niets vanaf 'de Herdgang' vandaag.
Wat is je punt?quote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef tammepiet het volgende:
Interessant hoor. Goed opgelet, fijne analyse.quote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef tammepiet het volgende:
Tu es een mongool. Da's Frans voor: gij bent unnen mongol.quote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef tammepiet het volgende:
No homo.quote:
Jij hebt een mongoolquote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tu as een mongool. Da's Frans voor: gij bent unnen mongol.
Vergeten bij te zetten vriend. #nohomo #PSVFey #Yolo #JustinBieberquote:
Geloof je het als ik het gooi op autocorrect?quote:
Maakt niet uit joh. Help je er gewoon aan denken. @yolo.quote:Op zondag 23 september 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vergeten bij te zetten vriend. #nohomo #PSVFey #Yolo #JustinBieber
Voor deze ene keer danquote:Op zondag 23 september 2012 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geloof je het als ik het gooi op autocorrect?
Dan pas ik hem even aan.quote:Op zondag 23 september 2012 20:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Voor deze ene keer dan
Haha, ik had dit al verwacht. Leuk ook dat Stijntje (Ajacied422) nog riep dat dit niet ging gebeuren.quote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Het zou echt typisch PSV zijn om dit gewoon moeiteloos met 3-0 te winnen.
Nou, nou tis wat.quote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik had dit al verwacht. Leuk ook dat Stijntje (Ajacied422) nog riep dat dit niet ging gebeuren.
Maar goed, het was een leuke wedstrijd met een prima resultaat. Jammer alleen dat ik er geen pilsje bij kon drinken.
Wat een gekken trouwens in dat uitvak, met aanstekers gooien, plexiwandje proberen te slopen, goed bezig. Maar wel lekker als wannabe-Engelsen zingen, haha! Blij dat we ze met 3-0 naar Rotterdam gestuurd hebben. Laatste drie thuiswedstrijden zestien goals gemaakt tegen Feyenoord, prima.
Welk vak?quote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, nou tis wat.Ik zat net onder het uitvak en het viel allemaal wel mee hoor.
Vocaal waren ze wel redelijk sterk hoor, en de meesten doen ook gewoon normaal. Maar die mongolen die de plexiwand willen slopenquote:Op zondag 23 september 2012 20:16 schreef Caland het volgende:
Zat ernaast en vond het ook wel meevallen. Wellicht dat het opvalt omdat je sowieso geen geluid hoort op de overige vakken.
Terechte overwinning trouwens, weinig op af te dwingen.
Bij ons vloog tot drie keer toe zo een metalen aansteker het vak in. Maar goed, daar kan je niet het hele vak op aan kijken.quote:
Ook nooit begrepen, helemaal omdat het gewoon nooit lukt.quote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vocaal waren ze wel redelijk sterk hoor, en de meesten doen ook gewoon normaal. Maar die mongolen die de plexiwand willen slopenDan ben je erdoorheen, en dan?
![]()
![]()
![]()
Daar kan ik niet wakker van liggen, gebeurt altijd en overal.quote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij ons vloog tot drie keer toe zo een metalen aansteker het vak in. Maar goed, daar kan je niet het hele vak op aan kijken.
Dat zal best, maar uitwedstrijden bezoek ik niet zo vaak (eckte PSVer hequote:Op zondag 23 september 2012 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar kan ik niet wakker van liggen, gebeurt altijd en overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |