Als het ergens niet aan lag afgelopen weekend was het de keeper wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Dat er verdedigers zijn die dat uberhaupt durven te opperen; dat het aan de keeper ligt. Echt ongelooflijk.. En Advocaat laat z'n oren er gewoon naar hangen
Ben ik het totaal niet mee eens.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als het ergens niet aan lag afgelopen weekend was het de keeper wel.
Weer de mentaliteit die gewoon erg slecht is. Geen inzet, geen werklust.
Allemaal mooi weer voetballers , we hebben weer spelers als van der Doelen of Lucius nodig. Die niet top zijn maar wel er vol voor gaan.
het is vooral een gebrek aan balans en kwaliteit.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als het ergens niet aan lag afgelopen weekend was het de keeper wel.
Weer de mentaliteit die gewoon erg slecht is. Geen inzet, geen werklust.
Allemaal mooi weer voetballers , we hebben weer spelers als van der Doelen of Lucius nodig. Die niet top zijn maar wel er vol voor gaan.
Door inzet, niet door kwaliteit, nu hebben we allemaal van die lamme negersquote:Op donderdag 20 september 2012 23:39 schreef rubbereend het volgende:
Lucius niet topde man bleef moeiteloos overeind in de halve finale van de CL
Opgelost.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou laten we dit topic maar zo snel mogelijk vol spammen, hoef ik die trol gif ook niet meer te zien op de eerste pagina.
halve finale kun je echt niet meer teren op slechts inzet.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Door inzet, niet door kwaliteit, nu hebben we allemaal van die lamme negers
toen had je met Alex, een goede Van Bommel en Cocu gewoon kwaliteit in je team.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Door inzet, niet door kwaliteit, nu hebben we allemaal van die lamme negers
Dat dus. Dat is het ook en meer niet. Snap echt niet hoe mensen bij mentaliteit komen. Alsof die spelers niet zouden willen winnen ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
toen had je met Alex, een goede Van Bommel en Cocu gewoon kwaliteit in je team.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Park, Farfan, Vogel, Lee. Dat team was heel complementair aan elkaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lee, zelden zo'n goede linksback bij PSV gezienquote:Op donderdag 20 september 2012 23:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Park, Farfan, Vogel, Lee. Dat team was heel complementair aan elkaar.
Het is mooi dat we dat nog mee hebben mogen maken. De kans dat het nog eens gebeurd neemt steeds verder af.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Park, Farfan, Vogel, Lee. Dat team was heel complementair aan elkaar.
ach dat zeiden ze na Ajax 1995 ook, en na Feyenoord 2002 ook. Feit is alleen dat je een jaar alles mee moet hebben. Je staat nu verder van de top af dan 15 jaar geleden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is mooi dat we dat nog mee hebben mogen maken. De kans dat het nog eens gebeurd neemt steeds verder af.
Park en Lee waren redelijk onbekende Koreanen, Vogel werd uit de Zwitserse competitie geplukt, Farfan was ook onbekend, Lucius was eigen jeugd, Alex gehuurd, Gomes was een totale nobody voor PSV, Cocu was de Van Bommel van nu en Van Bommel was de topspeler die al wat jaartjes bij PSV speelde. Dat team was gewoon perfect bij elkaar gescout. Bovendien had je met John de Jong, Ooijer en Bouma ook nog eens wat eigen (voormalig) talent rondlopen. Het kan heus wel, je hebt alleen wat geluk nodig. En je had Affelay, Aissati en Bakkal natuurlijk nog.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is mooi dat we dat nog mee hebben mogen maken. De kans dat het nog eens gebeurd neemt steeds verder af.
Van Bommel valt me tot nu toe niet tegen. Cocu destijds was wel een klasse apart. Ben van mening dat dat een van de beste voetballers is geweest die we de laatste 20 jaar hebben gehad in Nederland.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Goeie post, maar Lucius was geen eigen jeugd. Kwam van Den Bosch af.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Park en Lee waren redelijk onbekende Koreanen, Vogel werd uit de Zwitserse competitie geplukt, Farfan was ook onbekend, Lucius was eigen jeugd, Alex gehuurd, Gomes was een totale nobody voor PSV, Cocu was de Van Bommel van nu en Van Bommel was de topspeler die al wat jaartjes bij PSV speelde. Dat team was gewoon perfect bij elkaar gescout. Bovendien had je met John de Jong, Ooijer en Bouma ook nog eens wat eigen (voormalig) talent rondlopen. Het kan heus wel, je hebt alleen wat geluk nodig. En je had Affelay, Aissati en Bakkal natuurlijk nog.
Lucius was toch eigen jeugd van Den Bosch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Park en Lee waren redelijk onbekende Koreanen, Vogel werd uit de Zwitserse competitie geplukt, Farfan was ook onbekend, Lucius was eigen jeugd, Alex gehuurd, Gomes was een totale nobody voor PSV, Cocu was de Van Bommel van nu en Van Bommel was de topspeler die al wat jaartjes bij PSV speelde. Dat team was gewoon perfect bij elkaar gescout. Bovendien had je met John de Jong, Ooijer en Bouma ook nog eens wat eigen (voormalig) talent rondlopen. Het kan heus wel, je hebt alleen wat geluk nodig. En je had Affelay, Aissati en Bakkal natuurlijk nog.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie post, maar Lucius was geen eigen jeugd. Kwam van Den Bosch af.
Dacht dat hij was uitgeleend aan Den Bosch en Utrecht, maar jullie hebben gelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lucius was toch eigen jeugd van Den Bosch?
en Ooijer en John de Jong kwamen ook niet uit de jeugd van PSV.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lucius was toch eigen jeugd van Den Bosch?
Klopt, maar daar staat (voormalig) talent. Dus die tel ik niet mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
en Ooijer en John de Jong kwamen ook niet uit de jeugd van PSV.
Is weer eens iets anders dan een Cabralletje die de trainer weg stemtquote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
Zou toch wat zijn zeg, als die Marcelo aangeeft op de training dat hij geen vertrouwen meer heeft in de keeper. Dan schop je hem toch doormidden als je Dickie bent.
I know, i know, maar wel vanaf jeugdige leeftijd bij PSV. Mijn punt is dat het elftal van toen gewoon perfect uitgebalanceerd was ingekocht. Dan maakt zelfs een matige spits niet zoveel uit. (Tardelli)quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
en Ooijer en John de Jong kwamen ook niet uit de jeugd van PSV.
True. Zou best grappig zijn, kun je het kampioenschap weer vergeten, ondanks of dankzij generaal eindbaas.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het nog gebeuren dat in januari Zoet op doel staat. Tyton kan je nu afschrijven en Waterman is een waardeloze keepert.
Volgens mij kwam Tardelli pas meer dan een seizoen na de halve finale naar PSV, toen het team al een stuk minder wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
I know, i know, maar wel vanaf jeugdige leeftijd bij PSV. Mijn punt is dat het elftal van toen gewoon perfect uitgebalanceerd was ingekocht. Dan maakt zelfs een matige spits niet zoveel uit. (Tardelli)
Die kon er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Tardelli pas meer dan een seizoen na de halve finale naar PSV, toen het team al een stuk minder was
vennegoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:22 schreef ValHallen het volgende:
Wie was dan de spits?Kan het me niet heugen eigenlijk. Zal ook wel komen omdat PSV mijn team niet is
Het was toch niet Robert?
Vennegoor meestal.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:22 schreef ValHallen het volgende:
Wie was dan de spits?Kan het me niet heugen eigenlijk. Zal ook wel komen omdat PSV mijn team niet is
Het was toch niet Robert?
Die ging voor een groooooooooooooot bedrag naar Rusland plus international Brazilië net als Cassio nuquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kon er helemaal niets van.
Die laatste zat op de bank.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verrek, helemaal vergetenKezman zat toen al bij Chelski toch? En Bruggink?
Nogmaals... Wait for it...quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die ging voor een groooooooooooooot bedrag naar Rusland plus international Brazilië net als Cassio nu
Van Bommel geschorst he.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Brands is duidelijk de hoofdschuldige, maar ik vind dat Advocaat ook veel blundertjes maakt hoor. Hij beschadigt zijn enige goeie keeper, houdt de verkeerde mensen het hand boven het hoofd en het belangrijkste is nog wel dat hij totaal de verkeerde tactiek gebruikt. Ga gewoon lekker 4-4-2 spelen, dan komen er echt veel meer spelers tot hun recht. Je schrijft dan tegelijkertijd een hoop spelers af, maar dat is Brands zijn probleem. Ik zou het denk ik zo doen aankomende zondag:
..............................Tyton
Manolev - Van Bommel - Marcelo - Hutchinson
Van Ooijen - Ritzmaier - Strootman - Depay
......................Lens - Matavz
Zo heb je plotseling meer meer voetbal en dynamiek in je elftal, speelt je beste speler op zijn beste positie (Lens als schaduwspits) en dan is het maar jammer dat je je kapitaal vreselijk in hun kont neukt. Niet Dickies probleem.
Die Brazilianen zijn totaal onvoorspelbaar man. Kijk naar Bastos. En geloof het of niet, maar PSV heeft vandaag ook tegen een Braziliaans international gespeeld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die ging voor een groooooooooooooot bedrag naar Rusland plus international Brazilië net als Cassio nu
Matheus?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die Brazilianen zijn totaal onvoorspelbaar man. Kijk naar Bastos. En geloof het of niet, maar PSV heeft vandaag ook tegen een Braziliaans international gespeeld.
Maar ook Bommel toen was beter dan Bommel nu. En het scheelt ook vrij veel dat Vogel wel mee deed en Toivonen meestal niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Destijds hadden we een geweldig team. Al hoor ik nu mensen zeggen dat we creatieviteit missen met Bommel, Stroot en Toiboy. Als ik dat vergelijken met Vogell, Bommel en Cocu dan zie ik als grote verschik Cocu.
Ik zie wel een training van PSV hč. Vaak is de beste man van het veld Cocu. Die man kan zo goed voetballen hč. Staat er niet voor niets nog steeds heel goed op in Barcelona. Staat redelijk vaak in het Barca museum afgebeeld.
Spelersgroep heeft het vertrouwen in hem verloren volgens Derksen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef TIM-846 het volgende:
Wat was de reden dat Tyton eigenlijk niet keepte gisteren?
Serieus? Ik dacht dat PSV dit deed vanwege het feit dat het Dnipr Djeperdets..... was...quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Spelersgroep heeft het vertrouwen in hem verloren volgens Derksen.
nee, want dan zouden Bommel, Strootman, Lens, Toivonen en Mertens ook wel rust krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat PSV dit deed vanwege het feit dat het Dnipr Djeperdets..... was...
Oh ok. Dan heeft PSV straks best een probleem als spelers als Strootman, Mertens, Tyton, Matavz niet met dikke winst verkocht worden..quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
nee, want dan zouden Bommel, Strootman, Lens, Toivonen en Mertens ook wel rust krijgen.
Hebben ze toch sowieso als er WEER geen CL wordt gehaald?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oh ok. Dan heeft PSV straks best een probleem als spelers als Strootman, Mertens, Tyton, Matavz niet met dikke winst verkocht worden..
Ja maar spelers die ondermaats presteren kost ook een flinke duit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ze toch sowieso als er WEER geen CL wordt gehaald?
Matavz is altijd matig geweest, teert alleen op voorzetten. Kan je 'm net zo goed in een kooi in de 16 zettenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja maar spelers die ondermaats presteren kost ook een flinke duit.
Vind het frappant om te zien hoe ondermaats Mertens en Matavz al een jaar presteren. Dat het vertrouwen in Tyton zomaar wordt opgezegd. En ook hoe er met Narsingh, de zomeraankoop van het seizoen, wordt omgegaan. Geef die jongen eens een aantal wedstrijden vertrouwen.
Lekker makkelijk de schuld aan iemand anders geven als je zelf gewoon keihard faalt. Ben benieuwd wanneer de groep het vertouwen in Dick opzegtquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Qua druk op je schouders is er dan een probleem ja. Maar jou is al meerdere malen hier verteld dat het financieel dan geen probleem is. Met de nieuwe tv-deal al helemaal niet. Maar jij bent één van die users die liever ziende blind en horende doof is. Type betweter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ze toch sowieso als er WEER geen CL wordt gehaald?
die miljoenen tv geld kan je wegstrepen tegen de extra kosten van het Kunduz akkoord.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:27 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Qua druk op je schouders is er dan een probleem ja. Maar jou is al meerdere malen hier verteld dat het financieel dan geen probleem is. Met de nieuwe tv-deal al helemaal niet. Maar jij bent één van die users die liever ziende blind en horende doof is. Type betweter.
En dus zal weer geen CL voor PSV financieel een ramp zijn. Er is teveel geinvesteerd om geen goede resultaten te halen. Psv zal Feyenoord2 worden en dat zonder trouwe supporters zal einde verhaal zijn denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
die miljoenen tv geld kan je wegstrepen tegen de extra kosten van het Kunduz akkoord.
Hoezo dat nou weer?quote:
Iddquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zet Depay zondag maar eens in de basis, tijd voor wat fris
Dat wordt mooi. Die schijt al in zijn broek als hij aan de Kuip denkt!quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zet Depay zondag maar eens in de basis, tijd voor wat fris
Ja, gelukkig dan dat we thuis spelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:06 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Dat wordt mooi. Die schijt al in zijn broek als hij aan de Kuip denkt!
Haha, shit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, gelukkig dan dat we thuis spelen
Als Tyton het vertrouwen in de spelersgroep verloren had zou ik het begrijpelijker vindenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Sinds ik geen SCC meer heb zijn alle wedstrijden voor mij uitwedstrijden (lees tv kijken)quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, gelukkig dan dat we thuis spelen
En dit baseer je op wat? Werk je toevallig bij PSV?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
Probleem binnen PSV is van Bommel, veelste arrogant menneke, kijk maar naar het Nederlands elftal, toen was hij ook de stoorfactor.
Ja want vorig seizoen ging het wel fantastisch natuurlijk. De problemen zijn pas dit seizoen begonnen, vorig jaar was de verdediging top!quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
Probleem binnen PSV is van Bommel, veelste arrogant menneke, kijk maar naar het Nederlands elftal, toen was hij ook de stoorfactor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |