abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2012 @ 00:19:20 #251
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_117051920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zie het nog gebeuren dat in januari Zoet op doel staat. Tyton kan je nu afschrijven en Waterman is een waardeloze keepert.
True. Zou best grappig zijn, kun je het kampioenschap weer vergeten, ondanks of dankzij generaal eindbaas.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_117051951
Destijds hadden we een geweldig team. Al hoor ik nu mensen zeggen dat we creatieviteit missen met Bommel, Stroot en Toiboy. Als ik dat vergelijken met Vogell, Bommel en Cocu dan zie ik als grote verschik Cocu.

Ik zie wel een training van PSV hè. Vaak is de beste man van het veld Cocu. Die man kan zo goed voetballen hè. Staat er niet voor niets nog steeds heel goed op in Barcelona. Staat redelijk vaak in het Barca museum afgebeeld.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 september 2012 @ 00:20:20 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_117051952
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:17 schreef ValHallen het volgende:

[..]

I know, i know, maar wel vanaf jeugdige leeftijd bij PSV. Mijn punt is dat het elftal van toen gewoon perfect uitgebalanceerd was ingekocht. Dan maakt zelfs een matige spits niet zoveel uit. (Tardelli)
Volgens mij kwam Tardelli pas meer dan een seizoen na de halve finale naar PSV, toen het team al een stuk minder was
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_117052009
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Volgens mij kwam Tardelli pas meer dan een seizoen na de halve finale naar PSV, toen het team al een stuk minder was
Die kon er helemaal niets van. :D
pi_117052038
Wie was dan de spits? :@ Kan het me niet heugen eigenlijk. Zal ook wel komen omdat PSV mijn team niet is :+

Het was toch niet Robert?
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_117052124
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:22 schreef ValHallen het volgende:
Wie was dan de spits? :@ Kan het me niet heugen eigenlijk. Zal ook wel komen omdat PSV mijn team niet is :+

vennegoor.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_117052127
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:22 schreef ValHallen het volgende:

Vennegoor meestal.
pi_117052149
Ik mis Labyad wel, een type speler die we nodig hebben ipv Toivonen of Gini :(
pi_117052174
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:24 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

vennegoor.
Verrek, helemaal vergeten :') Kezman zat toen al bij Chelski toch? En Bruggink?
pi_117052192
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die kon er helemaal niets van. :D
Die ging voor een groooooooooooooot bedrag naar Rusland plus international Brazilië net als Cassio nu :D
pi_117052195
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:26 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Verrek, helemaal vergeten :') Kezman zat toen al bij Chelski toch? En Bruggink?
Die laatste zat op de bank.
pi_117052206
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die ging voor een groooooooooooooot bedrag naar Rusland plus international Brazilië net als Cassio nu :D
Nogmaals... Wait for it...
pi_117052221
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die laatste zat op de bank.
Juist, ik zie het weer voor me nu :7
pi_117052260
Die Tardelli kan er helagaar niets van.. :D
Dat hij in Fifa en FM goed is wil niet zeggen dat hij irl kan ballen.
pi_117052285
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Brands is duidelijk de hoofdschuldige, maar ik vind dat Advocaat ook veel blundertjes maakt hoor. Hij beschadigt zijn enige goeie keeper, houdt de verkeerde mensen het hand boven het hoofd en het belangrijkste is nog wel dat hij totaal de verkeerde tactiek gebruikt. Ga gewoon lekker 4-4-2 spelen, dan komen er echt veel meer spelers tot hun recht. Je schrijft dan tegelijkertijd een hoop spelers af, maar dat is Brands zijn probleem. Ik zou het denk ik zo doen aankomende zondag:

..............................Tyton

Manolev - Van Bommel - Marcelo - Hutchinson

Van Ooijen - Ritzmaier - Strootman - Depay

......................Lens - Matavz

Zo heb je plotseling meer meer voetbal en dynamiek in je elftal, speelt je beste speler op zijn beste positie (Lens als schaduwspits) en dan is het maar jammer dat je je kapitaal vreselijk in hun kont neukt. Niet Dickies probleem.
Van Bommel geschorst he. :P
pi_117052286
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die Brazilianen zijn totaal onvoorspelbaar man. Kijk naar Bastos. En geloof het of niet, maar PSV heeft vandaag ook tegen een Braziliaans international gespeeld.
pi_117052304
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Van Bommel geschorst he. :P
Engelaar daar dan. Of die Koch.
pi_117053020
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:29 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Die Brazilianen zijn totaal onvoorspelbaar man. Kijk naar Bastos. En geloof het of niet, maar PSV heeft vandaag ook tegen een Braziliaans international gespeeld.
Matheus?
pi_117053493
Pff wat een kut avond zeg.

Dick Advocaat valt me vies tegen tot nu toe.
Belachelijk dat Tyton slachtoffer is geworden.
Wat kan die gozer er nou aan doen dat er 3/4 'verdedigers' voor hem lopen die er niets van bakken ?
'Tyton is onzeker in de lucht' :')
In Enschede staat er ook een keeper die zwak is in de lucht..maar daar hebben ze gewoon een redelijke/goede verdediging staan.
Ook zeer belachelijk dat ik voor de wedstrijd las dat als Waterman een goede wedstrijd zou keepen dat hij dan misschien wel in de basis zou blijven staan. :')
Lekker voor het zelfvertrouwen van Tyton..en uiteindelijk keepte Waterman als een kneus waardoor die ook al totaal geen zelfvertrouwen meer heeft.

Matavz was in het begin te zwaar, nou oke..dat was naar mijn mening wel terecht dat Dick daar commentaar op had. Uiteindelijk heeft Matavz toen hard getraind en is uiteindelijk een paar kg afgevallen.
Uiteindelijk haal je Narsingh en dan laat je Matavz uit de basis staan, terwijl voor de interlands Narsingh en Matavz elkaar een beetje(!) begonnen aan te voelen (5-1 AZ)
Laat die duo nou eens staan! Anders had je Matavz 'gewoon' moeten laten gaan naar Benfica. Laat Lens lekker gebruik maken van zijn snelheid aan de buitenkant, in het Nederlands Elftal wordt Lens ook niet gebruikt als spits maar als buitenspeler ivm zijn snelheid en laat Depay zondag aub starten ipv Mertens..die jongen verdient het gewoon..telkens zorgt hij voor gevaar en hij heeft tenminste een beetje bluf.

En achterin.. tja? Marcelo , Hutchinson, Derijck :') wat een stel oude wijven zijn dat..het lijkt wel of ze bang zijn om de tegenstander pijn te doen ?! Dat ze een keer schuimbekkend de tegenstander op willen vreten..dat wil ik eens zien. Bouma die het gewoon echt niet meer kan belopen..een Ooijertje..leuk om een keer in te vallen als het echt nodig is.

En het vervelende is..zondag wint PSV van Feyenoord met Marcelo,Hutch etc etc. en dan doen we weer net alsof er niets aan de hand is..dat is zo al een paar jaar bij PSV.
pi_117054361
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Destijds hadden we een geweldig team. Al hoor ik nu mensen zeggen dat we creatieviteit missen met Bommel, Stroot en Toiboy. Als ik dat vergelijken met Vogell, Bommel en Cocu dan zie ik als grote verschik Cocu.

Ik zie wel een training van PSV hè. Vaak is de beste man van het veld Cocu. Die man kan zo goed voetballen hè. Staat er niet voor niets nog steeds heel goed op in Barcelona. Staat redelijk vaak in het Barca museum afgebeeld.
Maar ook Bommel toen was beter dan Bommel nu. En het scheelt ook vrij veel dat Vogel wel mee deed en Toivonen meestal niet.

Bovendien stond als voorhoede daar Park - Vennegoor - Farfan. Dat is toch wel een slag beter dan wat er nu staat. Zeker voor het teamspel.

Ach heel dat team was gewoon veel beter. Als je de verdediging en keeper gaat vergelijken moet je bijna huilen :')
pi_117055949
Wat was de reden dat Tyton eigenlijk niet keepte gisteren?
pi_117055988
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef TIM-846 het volgende:
Wat was de reden dat Tyton eigenlijk niet keepte gisteren?
Spelersgroep heeft het vertrouwen in hem verloren volgens Derksen.
pi_117056120
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Spelersgroep heeft het vertrouwen in hem verloren volgens Derksen.
Serieus? Ik dacht dat PSV dit deed vanwege het feit dat het Dnipr Djeperdets..... was...
pi_117056178
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:32 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Serieus? Ik dacht dat PSV dit deed vanwege het feit dat het Dnipr Djeperdets..... was...
nee, want dan zouden Bommel, Strootman, Lens, Toivonen en Mertens ook wel rust krijgen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_117056560
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:34 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

nee, want dan zouden Bommel, Strootman, Lens, Toivonen en Mertens ook wel rust krijgen.
Oh ok. Dan heeft PSV straks best een probleem als spelers als Strootman, Mertens, Tyton, Matavz niet met dikke winst verkocht worden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')