True. Zou best grappig zijn, kun je het kampioenschap weer vergeten, ondanks of dankzij generaal eindbaas.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het nog gebeuren dat in januari Zoet op doel staat. Tyton kan je nu afschrijven en Waterman is een waardeloze keepert.
Volgens mij kwam Tardelli pas meer dan een seizoen na de halve finale naar PSV, toen het team al een stuk minder wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
I know, i know, maar wel vanaf jeugdige leeftijd bij PSV. Mijn punt is dat het elftal van toen gewoon perfect uitgebalanceerd was ingekocht. Dan maakt zelfs een matige spits niet zoveel uit. (Tardelli)
Die kon er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Tardelli pas meer dan een seizoen na de halve finale naar PSV, toen het team al een stuk minder was
vennegoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:22 schreef ValHallen het volgende:
Wie was dan de spits?Kan het me niet heugen eigenlijk. Zal ook wel komen omdat PSV mijn team niet is
Het was toch niet Robert?
Vennegoor meestal.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:22 schreef ValHallen het volgende:
Wie was dan de spits?Kan het me niet heugen eigenlijk. Zal ook wel komen omdat PSV mijn team niet is
Het was toch niet Robert?
Die ging voor een groooooooooooooot bedrag naar Rusland plus international Brazilië net als Cassio nuquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kon er helemaal niets van.
Die laatste zat op de bank.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verrek, helemaal vergetenKezman zat toen al bij Chelski toch? En Bruggink?
Nogmaals... Wait for it...quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die ging voor een groooooooooooooot bedrag naar Rusland plus international Brazilië net als Cassio nu
Van Bommel geschorst he.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Brands is duidelijk de hoofdschuldige, maar ik vind dat Advocaat ook veel blundertjes maakt hoor. Hij beschadigt zijn enige goeie keeper, houdt de verkeerde mensen het hand boven het hoofd en het belangrijkste is nog wel dat hij totaal de verkeerde tactiek gebruikt. Ga gewoon lekker 4-4-2 spelen, dan komen er echt veel meer spelers tot hun recht. Je schrijft dan tegelijkertijd een hoop spelers af, maar dat is Brands zijn probleem. Ik zou het denk ik zo doen aankomende zondag:
..............................Tyton
Manolev - Van Bommel - Marcelo - Hutchinson
Van Ooijen - Ritzmaier - Strootman - Depay
......................Lens - Matavz
Zo heb je plotseling meer meer voetbal en dynamiek in je elftal, speelt je beste speler op zijn beste positie (Lens als schaduwspits) en dan is het maar jammer dat je je kapitaal vreselijk in hun kont neukt. Niet Dickies probleem.
Die Brazilianen zijn totaal onvoorspelbaar man. Kijk naar Bastos. En geloof het of niet, maar PSV heeft vandaag ook tegen een Braziliaans international gespeeld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die ging voor een groooooooooooooot bedrag naar Rusland plus international Brazilië net als Cassio nu
Matheus?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die Brazilianen zijn totaal onvoorspelbaar man. Kijk naar Bastos. En geloof het of niet, maar PSV heeft vandaag ook tegen een Braziliaans international gespeeld.
Maar ook Bommel toen was beter dan Bommel nu. En het scheelt ook vrij veel dat Vogel wel mee deed en Toivonen meestal niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Destijds hadden we een geweldig team. Al hoor ik nu mensen zeggen dat we creatieviteit missen met Bommel, Stroot en Toiboy. Als ik dat vergelijken met Vogell, Bommel en Cocu dan zie ik als grote verschik Cocu.
Ik zie wel een training van PSV hè. Vaak is de beste man van het veld Cocu. Die man kan zo goed voetballen hè. Staat er niet voor niets nog steeds heel goed op in Barcelona. Staat redelijk vaak in het Barca museum afgebeeld.
Spelersgroep heeft het vertrouwen in hem verloren volgens Derksen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef TIM-846 het volgende:
Wat was de reden dat Tyton eigenlijk niet keepte gisteren?
Serieus? Ik dacht dat PSV dit deed vanwege het feit dat het Dnipr Djeperdets..... was...quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Spelersgroep heeft het vertrouwen in hem verloren volgens Derksen.
nee, want dan zouden Bommel, Strootman, Lens, Toivonen en Mertens ook wel rust krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat PSV dit deed vanwege het feit dat het Dnipr Djeperdets..... was...
Oh ok. Dan heeft PSV straks best een probleem als spelers als Strootman, Mertens, Tyton, Matavz niet met dikke winst verkocht worden..quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
nee, want dan zouden Bommel, Strootman, Lens, Toivonen en Mertens ook wel rust krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |