abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 18 september 2012 @ 21:14:12 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_116953963
Welkom in het centrale Facebooktopic!
Facebook wordt met de dag populairder en de klachten groeien ook. Hierom kan een verzameltopic met de meeste klachten wel handig zijn.
Voorbeeld uit een eerder deel:

quote:
18s.gif Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.

Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen. ;) en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden :D

Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.

Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever :D
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dat is dan godverdomme familie.

Neef 2 likede dat eerste bericht van mij ook nog :')

Regels:
Dit is géén slowchattopic
Geen facebooklinkjes/privégegevens posten
áls je een status van iemand wilt laten zien, typ het over of maak een printscreen waar je de naam weghaalt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_116954109
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
Deze komt nu vaak voorbij:

[..]

Dan leg je uit dat je je privacy instellingen moet aanpassen en in de volgende post word netjes gemeld dat ze de reacties en likes uit hebben gezet. Sterf lekker ofzo :')
gadverdamme, wat irritant ja :r
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_116954303
Chefville... godskolere app die me elke dag bijna woedend maakt.

En mijn instellingen staan volgens mij goed maar die komt er steeds dwars doorheen :r
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_116954584
Ook al is Hyves tegenwoordig bagger; daar hadden ze de privacy instellingen en het bedieningsgemak daarvan beter voor elkaar dan Facebook dat heeft. Een paar klikken in je account en het was allemaal keurig geregeld en dat voor je hele vriendenlijst.

Bij Facebook moet je talloze submenu's en vinkjes doorworstelen en dan weet je nog niet wat wel of niet is afgeschermd. Grrrrrr!
pi_116956814
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Scriptascripta het volgende:
Ook al is Hyves tegenwoordig bagger; daar hadden ze de privacy instellingen en het bedieningsgemak daarvan beter voor elkaar dan Facebook dat heeft. Een paar klikken in je account en het was allemaal keurig geregeld en dat voor je hele vriendenlijst.

Bij Facebook moet je talloze submenu's en vinkjes doorworstelen en dan weet je nog niet wat wel of niet is afgeschermd. Grrrrrr!
Hoe meer je van jezelf openbaar maakt hoe meer geld Facebook verdient...
pi_116957566
quote:

Vind het juist fijn, je kan alles afzonderlijk instellen.
pi_116957673
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Vind het juist fijn, je kan alles afzonderlijk instellen.
pi_116964590
Facebook is het nieuwe hyves, leuk in het begin, maar er staat steeds meer bagger op.
Ben benieuwd hoelang het nog duurt tot men weer van fb vertrekt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 19 september 2012 @ 13:18:25 #9
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_116977022
Iedereen post opeens alcoholische dranken op hun facebook :?

edit:
quote:
Eén van mijn vriendinnen heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.
Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!
Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen.
Daarom dus.

[ Bericht 81% gewijzigd door CrushedTinBox op 19-09-2012 13:41:29 ]
Het leven is een toverbal.
pi_116978096
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef CrushedTinBox het volgende:

edit:

[..]

Daarom dus.
:') :') ;(
pi_116978168
quote:

edit:

[..]

Daarom dus.
Dat is toch een hyves-actie van 2009?
pi_116978815
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef drakin het volgende:
Facebook is het nieuwe hyves, leuk in het begin, maar er staat steeds meer bagger op.
en dan met zn allen naar Google+? :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 19 september 2012 @ 14:03:27 #13
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_116978884
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 19 september 2012 @ 14:19:45 #14
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116979752
quote:
belachelijk, zo'n baby kan helemaal niet typen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĄ
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 september 2012 @ 14:24:53 #15
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_116980048
quote:
Die wilde ik ook net linken ja :{
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  woensdag 19 september 2012 @ 14:44:22 #16
384552 Miguell
Dream it. Wish it. Do it.
pi_116980844
Er zit bij mij een persoon op gezichtboek dat letterlijk iedere tering foto van zijn tering familie erop zet. Bijvoorbeeld; zijn kind heeft de waterpokken, zie je twee weken lang foto's van dat arme meisje dat langzaam verandert in een zombie. Elke woensdag om 12 het flauwe grapje dat de week door midden gezaagd wordt. Zijn vriendin, die op elke foto chagie kijkt en de kinder beet houdt met de titel: ''mijn alles''.

STERF!!!!!
  woensdag 19 september 2012 @ 14:55:10 #17
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116981211
quote:

Dit. Je kunt helemaal niet alles uit je verleden op prive zetten.
Je kunt alleen maar vanaf dit moment op prive zetten, de rest blijft gewoon openbaar :X
Of weet iemand een oplossing dat je wel alles prive krijgt?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_116988357
quote:
I have a busy week! I have a busy week!!!:D
no more 3 days free! thats boring me so much!-.-
I hate hollyday! Iam a creatief person and when I have nothing to do I feel me realey sad! I like my jobs verry much!:D so now I gonna eat a pizza! jummie!:D
Moet echt huilen :'(
Als je zo creatief bent, verveel je je toch nooit?

[ Bericht 5% gewijzigd door Opoefiets op 19-09-2012 17:50:01 ]
pi_116989070
quote:
9s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Oh realey?
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 september 2012 @ 18:55:58 #20
Rawr
pi_116992399
quote:
9s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Ik kreeg diarree van al die fouten :{
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_116992638
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je kunt alleen maar vanaf dit moment op prive zetten, de rest blijft gewoon openbaar :X
Tuurlijk wel... bij elk item krijg je zo'n pijltje waar je kunt aanpassen voor wie het zichtbaar is.

Niet gelijk haten ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116992749
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Wel, https://www.facebook.com/settings/?tab=privacy --> Limit the Audience for Past Posts
Dat zou alles in 1x op "vrienden" moeten zetten. En anders is het nog per bericht handmatig te doen, zoals in dat plaatje hierboven staat.
pi_116992801
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef Miguell het volgende:
Er zit bij mij een persoon op gezichtboek dat letterlijk iedere tering foto van zijn tering familie erop zet. Bijvoorbeeld; zijn kind heeft de waterpokken, zie je twee weken lang foto's van dat arme meisje dat langzaam verandert in een zombie. Elke woensdag om 12 het flauwe grapje dat de week door midden gezaagd wordt. Zijn vriendin, die op elke foto chagie kijkt en de kinder beet houdt met de titel: ''mijn alles''.

STERF!!!!!
Meteen verwijderen man, dit soort mensen.
pi_116992871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tuurlijk wel... bij elk item krijg je zo'n pijltje waar je kunt aanpassen voor wie het zichtbaar is.
[ afbeelding ]

Niet gelijk haten ;)
Lol, sinds wanneer is 'kennissen' hetzelfde als 'friends of friends'?
pi_116992947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Lol, sinds wanneer is 'kennissen' hetzelfde als 'friends of friends'?
Que? Waar zie je dat staan?
Friends of friends staat er bij mij niet eens bij. Wel 'vrienden behalve kennissen'.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116992967
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Friends of friends staat er bij mij niet eens bij. Wel 'vrienden behalve kennissen'.
Lees nog eens :P
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_116993050
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Facebook in het Engels spreekt van 'Friends of friends'. Facebook in het Nederlands blijkbaar van 'Vrienden behalve kennissen.
pi_116993118
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Facebook in het Engels spreekt van 'Friends of friends'. Facebook in het Nederlands blijkbaar van 'Vrienden behalve kennissen.
Nee, dat is een ander logootje, je haalt iets door elkaar.
Vrienden behalve kennissen is een andere instelling dan vrienden van vrienden. Want die laatste wordt bij mij zo te zien niet eens weergegeven.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116993252
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee, dat is een ander logootje, je haalt iets door elkaar.
Vrienden behalve kennissen is een andere instelling dan vrienden van vrienden. Want die laatste wordt bij mij zo te zien niet eens weergegeven.
Wat de fuck zijn 'kennissen' dan op Facebook? :P :?
pi_116993317
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Wat de fuck zijn 'kennissen' dan op Facebook? :P :?
Je kunt mensen ook als kennissen instellen. Deze komen minder vaak op je newsfeed en je kunt dus ook instellen dat zij niet al je statussen zien. Je hebt ze dus wel op FB, maar ze zien je volledige account niet. Ideaal om je werkgever tevreden te houden (en hem dus op FB te hebben), maar hem dus niet te laten weten dat je tot 5u hebt lopen zuipen :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116998616
Bij mij op facebook gaan opeens allemaal mensen neerplempen wat hun favoriete drankie is???...???

Bij jullie ook?
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 19 september 2012 @ 21:24:00 #32
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117000894
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Bij mij op facebook gaan opeens allemaal mensen neerplempen wat hun favoriete drankie is???...???

Bij jullie ook?
Nul keer gezien
Ok stelletje hokboeren
pi_117002257

Geile hitsige n00bs die hier intrappen :')_! Sta je lekker voor lul, omdat iedereen nu weet dat je stiekem gewoon een geil filmpje wou kijken _O-
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 19 september 2012 @ 21:47:34 #34
370039 Morera
more more more
pi_117002408
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]

Geile hitsige n00bs die hier intrappen :')_! Sta je lekker voor lul, omdat iedereen nu weet dat je stiekem gewoon een geil filmpje wou kijken _O-
Ze roepen dan altijd dat ze "opeens" een virus op hun facebook hebben :')
pi_117003937
quote:

Bij jullie ook?
Bij mij gelukkig ook niet, maar wel weer mannen die zich afvragen wat het is. Maar het is weer zo'n dom vrouwen dingetje van borstkanker.
  woensdag 19 september 2012 @ 22:27:54 #36
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117004883
quote:

edit:

[..]

Daarom dus.
:') Lekker triest weer.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 19 september 2012 @ 22:49:50 #37
206580 Luxuria
pi_117006120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Niet gelijk haten ;)
Dat gaat alleen over de komende berichten, niet over de berichten in het verleden ;)
pi_117006174
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:49 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat gaat alleen over de komende berichten, niet over de berichten in het verleden ;)
Kijk anders eens naar de datum die erbij staat lieve schat :*
En die screen heb ik toch echt vandaag gemaakt :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117006195
quote:

Bij jullie ook?
wat is deze dan? :') inderdaad :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 19 september 2012 @ 22:52:09 #40
206580 Luxuria
pi_117006229
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Wel, https://www.facebook.com/settings/?tab=privacy --> Limit the Audience for Past Posts
Dat zou alles in 1x op "vrienden" moeten zetten. En anders is het nog per bericht handmatig te doen, zoals in dat plaatje hierboven staat.
Ik zal eens kijken.
Per bericht moet ik een eeuwigheid teruggaan. Daarom hoopte ik (en ga ik ervan uit) dat er een manier is om alles in 1x te doen.
  woensdag 19 september 2012 @ 22:53:39 #41
206580 Luxuria
pi_117006310
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Kijk anders eens naar de datum die erbij staat lieve schat :*
En die screen heb ik toch echt vandaag gemaakt :)
Ja dat snap ik ook wel dat dat zo kan, lees mijn post hierboven.
pi_117006354
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel dat dat zo kan, lees mijn post hierboven.
Oooooooooow, sorry :@ vergeeft u mij...
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 19 september 2012 @ 22:56:15 #43
206580 Luxuria
pi_117006473
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Oooooooooow, sorry :@ vergeeft u mij...
Natuurlijk mijnheer :7
pi_117008999
Die dranken verschijnen ook bij mij in de timeline. :') Weer een actie wat met borstkanker te maken heeft. Was drank niet slecht voor je?? :') En wat heeft iemands liefdesleven met borstkanker te maken?? :Z

Rot toch op en ga gewoon geld doneren
pi_117009067
Het mysterie opgelost:
quote:
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel
JENEVER: ik ben verloofd
WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet
COGNAC: ik heb een relatie
AMARETTO: ik ben verliefd
SAFARI: ik hou van avontuur
COINTREAU: ik ben getrouwd
BIER: vrije liefde
MALIBU: ik ben zijn minnares
JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden
VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn
TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 20 september 2012 @ 00:02:43 #46
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117009977
Iedereen die dat post borstkanker geven, dan krijg je pas awareness. Awareness :')
Ok stelletje hokboeren
pi_117010038
Wat een achtelijkheid inderdaad. Vorig jaar was het toch zooi als "Amerika voor 8 weken" oid? Of was dat weer andere bullshit.
pi_117010500
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef padlarf het volgende:
Iedereen die dat post borstkanker geven, dan krijg je pas awareness. Awareness :')
wie deze actie bedacht heeft zat waarschijnlijk zelf stevig aan de drank. Ik kan me kapot ergeren aan zulke faalacties :{w En aan die moraalridders die er aan meedoen.
  donderdag 20 september 2012 @ 00:26:49 #49
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_117010600
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het mysterie opgelost:

[..]

De achterlijkheid :')
pi_117012376
Ik kreeg dat bericht ook 3 x in mijn inbox, ik doe er niet aan mee. Ook niet aan die berichten van; zet-dit-een-uur-als-status-tegen-kanker. Schiet toch niet op en helpt niks
pi_117012384
Toch juist relaxt die dranken actie?? Kan je gelijk zien wie je eruit moet tiefen
  donderdag 20 september 2012 @ 05:19:10 #52
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_117012403
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
Deze komt nu vaak voorbij:

[..]

Dan leg je uit dat je je privacy instellingen moet aanpassen en in de volgende post word netjes gemeld dat ze de reacties en likes uit hebben gezet. Sterf lekker ofzo :')

I never workout
  donderdag 20 september 2012 @ 07:56:55 #53
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117012981
Flikker op met die #drankdropping actie! :(

FB is echt het nieuwe Hyves, totaal verziekt door reclame, onzinnige acties, doorstuurposts.. vroegah was het nog leuk om te chatten, wat foto's van je maats te bekijken of een felicitatie te sturen, maar dit is ergernis..

[ Bericht 46% gewijzigd door WheeledWarrior op 20-09-2012 08:04:34 ]
pi_117014758
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

FB is echt het nieuwe Hyves, totaal verziekt door reclame, onzinnige acties, doorstuurposts.. vroegah was het nog leuk om te chatten, wat foto's van je maats te bekijken of een felicitatie te sturen, maar dit is ergernis..
Ja, moet jij vooral even aankomen met je hastags. Als je al gelijk hebt, wordt dat totaal teniet gedaan door je domme twitter taalgebruik :W
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 20 september 2012 @ 10:03:39 #55
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117015053
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:50 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja, moet jij vooral even aankomen met je hastags. Als je al gelijk hebt, wordt dat totaal teniet gedaan door je domme twitter taalgebruik :W
Kerel, ik quote de status van een ander, ik gebruik geen tags op FB.
  donderdag 20 september 2012 @ 10:23:10 #56
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117015570
Mensen die zich kunnen storen aan hastags op FB :') Stel je aan echt.

Disclaimer: ik doe het niet
Ok stelletje hokboeren
pi_117015625
quote:
6s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:23 schreef padlarf het volgende:
Mensen die zich kunnen storen aan hastags op FB :') Stel je aan echt.

Disclaimer: ik doe het niet
Ze hebben geen meerwaarde en het is een bepaald dom meeloopgedrag.
Bovendien is het een vrijbrief voor velen om een of andere kromme zin neer te zetten omdat ze te simpel zijn om een fatsoenlijke zin te formuleren.

Daarom dus.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117015741
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

Het scheelt dat je geen leuke kleuren en achtergrondplaatjes kan instellen.
pi_117015773
Ik plaatste een sarcastisch bericht over dat dranken posten op fb echt mensen gaat genezen. Wordt het geliket door wijven die zelf die drank namen gepost hebben :')
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_117015777
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 05:01 schreef JackLucifer het volgende:
Toch juist relaxt die dranken actie?? Kan je gelijk zien wie je eruit moet tiefen
zal ik niet doen ;)
het heeft een betekenis :) Onderschept bericht:
quote:
Eén van mijn vriendinnen iheeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.
Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!
Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen
Dus weet je gelijk wie er nog vrijgezel is en wie niet :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_117015976
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het mysterie opgelost:

[..]

:') :') :') !!!!
  donderdag 20 september 2012 @ 10:44:15 #62
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117016223
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ze hebben geen meerwaarde en het is een bepaald dom meeloopgedrag.
Bovendien is het een vrijbrief voor velen om een of andere kromme zin neer te zetten omdat ze te simpel zijn om een fatsoenlijke zin te formuleren.

Daarom dus.
Aanstellerij dus.
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 20 september 2012 @ 11:10:08 #63
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_117016958
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

zal ik niet doen ;)

[..]

Daarvoor heb je de relatiestatus en weet ik het. Fucking irritante actie man. Zeg gewoon wat je wil zeggen. Vrouwen :')
  donderdag 20 september 2012 @ 11:16:54 #64
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_117017163
Heb dit gepost op Facebook, kijken hoeveel van die achterlijke vrouwen ik overhou als vrienden :')

pi_117017236
quote:
12s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef padlarf het volgende:

[..]

Aanstellerij dus.
Heel KLB is een bepaalde vorm van aanstellerij. Scheer je weg, vuillak :(
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 20 september 2012 @ 11:40:39 #66
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117017828
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 20 september 2012 @ 12:50:26 #67
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117020095

Erg man, die phychise mishandeling ;(

Tering ik heb er gewoon drie keer over gedaan om het over te typen, zo onlogisch was het :')
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_117020314
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

zal ik niet doen ;)

[..]

Dat hoef ik niet te weten. Heb al bijna 2 jaar een vriendin die dit soort bullshit niet op FB post.

Teller staat inmiddels op 4. Ruimt lekker op zo.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 20 september 2012 @ 13:11:38 #69
80791 crew  Paul
pi_117020731
quote:
_O-
pi_117020807
quote:
Gepost, even kijken wat de reacties worden. Straks krijg ik zeker nog boze vrouwen omdat ik hun geheimpje heb verraden.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 20 september 2012 @ 13:14:45 #71
80791 crew  Paul
pi_117020838
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Gepost, even kijken wat de reacties worden. Straks krijg ik zeker nog boze vrouwen omdat ik hun geheimpje heb verraden.
Hmmm ik had hem er op gezet, maar toch gewist. Ook omdat ik mensen op facebook heb met borstkanker, die dit denk ik niet zo grappig vinden...
pi_117020939
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef Paul het volgende:

[..]

Hmmm ik had hem er op gezet, maar toch gewist. Ook omdat ik mensen op facebook heb met borstkanker, die dit denk ik niet zo grappig vinden...
Die kunnen het wel hebben toch lijkt me?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 20 september 2012 @ 13:18:04 #73
80791 crew  Paul
pi_117020983
quote:
17s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Die kunnen het wel hebben toch lijkt me?
Geen idee. Vind dit een twijfelgevalletje. Denk dat ik weer heel facebook over me heen krijg dat je niet mag spotten met kanker etc. Vooral omdat de helft het weer niet snapt.
pi_117021287
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef Paul het volgende:

[..]

Hij is bij mij al geliked door 2 chicks die zelf gisteren ook een dranknaam hebben gepost :') .
pi_117021345
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Hij is bij mij al geliked door 2 chicks die zelf gisteren ook een dranknaam hebben gepost :') .
Beter laat dan niet tot inkeer komen.
  donderdag 20 september 2012 @ 13:26:51 #76
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117021354
quote:

[..]

Oh man, wat een domme wijven.
Ok stelletje hokboeren
pi_117026951
quote:

[..]

Bij mij waren er uiteindelijk meer mannen die dranknamen plaatsten dan vrouwen :') Not sure if te weinig vrouwen of te aardige dames.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 20 september 2012 @ 16:14:50 #78
80791 crew  Paul
pi_117027625
Had hem er wel opgezet, en hij word geliked door vrouwen die zelf die drankjes vanochtend op facebook hadden gezet :')
  donderdag 20 september 2012 @ 16:17:24 #79
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_117027727
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bij mij waren er uiteindelijk meer mannen die dranknamen plaatsten dan vrouwen :') Not sure if te weinig vrouwen of te aardige dames.
Bij mij iemand die post 'BIER BIER BIER BIER' als man op die vrouwenstatussen :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_117028376
oh tering

donderdag 20 september 2012 @ 16:35:05 #81
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117028451
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:33 schreef byah het volgende:
oh tering

[ afbeelding ]
euh? wat is het probleem?

[ Bericht 2% gewijzigd door padlarf op 20-09-2012 16:54:28 ]
Ok stelletje hokboeren
pi_117028488
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef drakin het volgende:
Ja, niet....
pi_117028974
Mensen de hun fucking twitter account aan Facebook linken. Serieus, waarom?
  donderdag 20 september 2012 @ 16:48:50 #84
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_117028977
Facebook is in jarenaantal gezien wat langer populair in Nederland dan Hyves het die paar jaar was.
  donderdag 20 september 2012 @ 16:53:07 #85
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_117029137
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:48 schreef Vaatwastablet het volgende:
Facebook is in jarenaantal gezien wat langer populair in Nederland dan Hyves het die paar jaar was.
Vergis je niet in het feit dat Hyves nog steeds heel erg groot is bij de makkelijk beīnvloedbare groep genaamd kinderen en pubers. 9 op de 10 kinderen in de onderbouw van de middelbare scholen heeft geen facebook maar wel hyves.
pi_117032065
pi_117032184
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:12 schreef Chai het volgende:

Whehehehehe :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_117032556
:D
  donderdag 20 september 2012 @ 18:52:01 #89
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_117033626
quote:
Ik had Fristi op mijn facebook gezet.
  donderdag 20 september 2012 @ 18:59:07 #90
163216 bioloogje
pi_117033956
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

Ik had Fristi op mijn facebook gezet.
Je bent toch niet toevallig facebook vriendjes met mij he? :o (Zag iemand die ook Fristi had staan en nu de bovenstaande afbeelding heeft gedeeld)
pi_117034333
Ik ga twee plaatjes uit dit topic op facebook posten *O* ik word ook volgespammed met die onzin.
pi_117034487
gepost!!!!
pi_117037538
quote:
~O> ff op timeline zetten :7
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_117040087
quote:
_O_

hebben jullie trouwens ook dat facebook de laatste dagen vaak heel langzaam is en niks wil laden? heb er met andere sites geen last van.
  donderdag 20 september 2012 @ 22:02:25 #95
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_117044588
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 04:50 schreef Radobe het volgende:
Ik kreeg dat bericht ook 3 x in mijn inbox, ik doe er niet aan mee. Ook niet aan die berichten van; zet-dit-een-uur-als-status-tegen-kanker. Schiet toch niet op en helpt niks
Meen je dat nou joh. :*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 20 september 2012 @ 22:06:26 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_117044814
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef padlarf het volgende:

[..]

euh? wat is het probleem?
Dat 'Handy' denk ik.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 20 september 2012 @ 22:19:46 #97
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117045638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat 'Handy' denk ik.
Mja, dan mag hij die cursus zelf ook wel volgen.
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 20 september 2012 @ 22:29:17 #98
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_117046210
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef padlarf het volgende:

[..]

Mja, dan mag hij die cursus zelf ook wel volgen.
Sterker nog, laten we die cursus allemaal volgen. *O* :*
pi_117047286
Ik erger me kapot aan die foto's van mishandelde, gewonde, bebloede, en dode dieren die overal rondgespammed worden :( Ik hoef niet niet continue geconfronteerd te worden met zulke shit. Ik word echt compleet naar van zulke klotefoto's :(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 20 september 2012 @ 22:53:46 #100
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117047584
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:29 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Sterker nog, laten we die cursus allemaal volgen. *O* :*
Kan geen kwaad. >:O
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 20 september 2012 @ 22:57:55 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_117047840
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef padlarf het volgende:

[..]

Kan geen kwaad. >:O
It can't evil.
  donderdag 20 september 2012 @ 23:22:29 #102
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117049237
quote:
6s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

It can't evil.
Serieus, 'handy' is gewoon correct gebruikt in die zin.
Ok stelletje hokboeren
pi_117070479
Ook irritant: Mensen feliciteren op Facebook.

Ik doe dat niet eens meer, elke dag zijn er wel jarigen waarvan ik driekwart nauwelijks spreek. De mensen die ik wel spreek, feliciteer ik wel in het echt, of ik bel even.
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:05:49 #104
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117071369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ook irritant: Mensen feliciteren op Facebook.

Ik doe dat niet eens meer, elke dag zijn er wel jarigen waarvan ik driekwart nauwelijks spreek. De mensen die ik wel spreek, feliciteer ik wel in het echt, of ik bel even.
Voor felicitaties vind ik het dan wel weer handig.
pi_117071713
Mijn nichtje van 17 had er ook "champagne" staan. Nou vraag ik me dus af of ze vrijgezel is, of dat ze masturbeert. Of allebei.
pi_117078786

Leuk puzzeltje (hoeveel vierkantjes), maar alle idioten die het denken te weten en nog in discussie gaan met elkaar ook :').
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:23:32 #107
163216 bioloogje
pi_117079008
Oh god idd... Het zijn er duidelijk 40. Niemand ziet er meer dan dat en dan nog zijn er mensen die blijven roepen dat het er iets van 26 zijn ofzo, en dan duizenden reacties die dan nog moeilijk blijven doen.
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:32:58 #108
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117079540
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:23 schreef bioloogje het volgende:
Oh god idd... Het zijn er duidelijk 40. Niemand ziet er meer dan dat en dan nog zijn er mensen die blijven roepen dat het er iets van 26 zijn ofzo, en dan duizenden reacties die dan nog moeilijk blijven doen.
40 inderdaad.

8 van die kleintjes, 1 keer 4x4, 4 keer 3x3, 9 keer 2x2 en 18 keer 1x1
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 22 september 2012 @ 02:25:34 #109
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117105004
Klacht: geen Facebook hebben en dus het afgelopen half uur geen idee waar die nieuwsberichten en topics over Project X over gingen. :')
pi_117105063
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:19 schreef luckass het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk puzzeltje (hoeveel vierkantjes), maar alle idioten die het denken te weten en nog in discussie gaan met elkaar ook :').
Ik tel er 40.
pi_117106885
Grootste facebook klacht ooit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117106994
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:22 schreef padlarf het volgende:

[..]

Serieus, 'handy' is gewoon correct gebruikt in die zin.
okee :)
het leek nogal een vage zin en icm die grammar course leek het wel grappig ;)
pi_117107637
Gelukkig zit er op FOK! nog fatsoenlijk volk :P.
pi_117125383
Had laatst een update van de vriendin van een goede vriend van me, met allemaal verschillende drankjes in der status. Na een goede 10 minuten puzzelen bleek het uit te zijn.
pi_117162363
quote:

Bij jullie ook?
Ja.. die drankjes moeten dan weergeven of je wel of geen relatie hebt...
En dan daar allemaal heel interessant over doen, want het is natuurlijk heel erg apart en mysterieus om vaag te doen over of je nu wel of geen relatie hebt. Het zijn vooral van die burgerlijke vrouwen die dan dat ene drankje plaatsen wat dan wil zeggen dat ze heel sexy en vrij zijn hoor.... :')

Dan gaat het toch niet meer over borstkanker maar weer het "kijk mij" gehalte, ik bedoel, doneer gewoon ofzo als je echt zo begaan bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door Groenevlinder op 23-09-2012 19:18:45 ]
pi_117178337

Wow, dit is echt zo postwaardig. Puur kijk-mij gedrag ;(
En dan wat erbij wordt geschreven :') 'kijk ons eens lekker spontaan en gek doen'
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117178459
Een rekening van 135 euro met 8 personen, die waren vast helemaal van de kaart :') .
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 september 2012 @ 23:59:32 #118
80791 crew  Paul
pi_117178648
Dit is de volgende vrouwenactie: https://www.facebook.com/dressredday
pi_117178670

En natuurlijk nog 1, het geheel, 17 dus.
pi_117178672
Waar de fuck komen al die 'offers' ineens vandaan :'(
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 24 september 2012 @ 00:00:42 #121
80791 crew  Paul
pi_117178689
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waar de fuck komen al die 'offers' ineens vandaan :'(
Vroeg ik mij ook al af
pi_117178701
Offers...?
Cuz I'm Mr. Brightside
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 24 september 2012 @ 00:01:18 #123
80791 crew  Paul
pi_117178711
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Offers...?
Ja mensen die aanbiedingen nemen ofzoiets
pi_117178988

Zulks
pi_117179748
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Het zijn er vast wel meer. Al combineer je 2,3,6 en 7 heb je er weer 1.
Zulke opgaves kreeg je ook bij belspelletjes vroeger. Dat mensen er in trappen en geld eraan uitgeven is echt :')
  maandag 24 september 2012 @ 00:39:28 #126
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117179875
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef padlarf het volgende:

[..]

40 inderdaad.

8 van die kleintjes, 1 keer 4x4, 4 keer 3x3, 9 keer 2x2 en 18 keer 1x1

18 keer 1x1, 8 keer klein

4 keer 3x3

9 keer 4x4

Dan inderdaad nog het hele ding = 1 + 9 +4 +18 + 8 = 40

[ Bericht 11% gewijzigd door padlarf op 24-09-2012 19:16:16 ]
Ok stelletje hokboeren
  maandag 24 september 2012 @ 01:19:34 #127
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_117180520
Iedereen schijnt opeens dyslexie te hebben, op facebook dan.

Of ze typen met

maandag 24 september 2012 @ 10:30:43 #128
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_117184371
Kijk ik vanochtend op Facebook, zijn dit gewoon de eerste drie berichten die bovenaan staan. :')

Facebook is overgeleverd aan kapitalisten en aandeelhouders, dat is nu al te zien. :W

pi_117184734
Zelfde hier :') Virusje ofzo?
Eens met wat hierboven staat
pi_117184750
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]

En dan wat erbij wordt geschreven :') 'kijk ons eens lekker spontaan en gek doen'
Idd dat moet je sowieso even aan iedereen laten zien. :') Heel erg belangrijk uiteraard.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  maandag 24 september 2012 @ 11:19:41 #131
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_117185740
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:46 schreef Splutje het volgende:
Zelfde hier :') Virusje ofzo?
gewoon facebook businessmodel.

Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_117185817
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:30 schreef FRseezu het volgende:
Kijk ik vanochtend op Facebook, zijn dit gewoon de eerste drie berichten die bovenaan staan. :')

Facebook is overgeleverd aan kapitalisten en aandeelhouders, dat is nu al te zien. :W

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
addblockje eroverheen, en nergens last van
  maandag 24 september 2012 @ 11:22:26 #133
383377 comfortably_dumb
af en toe een helder momentje
pi_117185830
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef Matty___ het volgende:

[..]

gewoon facebook businessmodel.

[ afbeelding ]
sad but true -O-
" treat other people like they were you, living another life" - Joe Rogan
" I love and treasure individuals as I meet them; I loathe and despise the groups they identify with and belong to." - George Carlin
  maandag 24 september 2012 @ 12:42:15 #134
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_117188164
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:22 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

addblockje eroverheen, en nergens last van
Nee dat heb ik al :s)

Adbockers zien dit niet, niet op mn Chrome met Adblock op mn pc en ook niet op mn Android met de Adfree app.
  maandag 24 september 2012 @ 12:45:53 #135
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_117188277
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:04 schreef EnterToets het volgende:
Grootste facebook klacht ooit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel dat shirt slaat nergens op. Het was geen eensch feest maar rellen. Door dat shirt te dragen erken je dus dat je daar was. Van mij mag je mensen met die shirt oppakken
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĄ
  maandag 24 september 2012 @ 12:46:45 #136
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117188296
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:45 schreef wise het volgende:

Door dat shirt te dragen erken je dus dat je daar was.
Sorry, maar dat is echt een hele kromme redenering.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 24 september 2012 @ 12:47:09 #137
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_117188311
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:46 schreef padlarf het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is echt een hele kromme redenering.
waarom zou je anders dat shirt dragen :')
VIVA LA ASSANGEĄ
  † In Memoriam † maandag 24 september 2012 @ 14:15:06 #138
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_117191240
quote:
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel
JENEVER: ik ben verloofd
WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet
COGNAC: ik heb een relatie
AMARETTO: ik ben verliefd
SAFARI: ik hou van avontuur
COINTREAU: ik ben getrouwd
BIER: vrije liefde
MALIBU: ik ben zijn minnares
JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden
VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn
TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen.
Roze (vrouw en statuseigenaar) is getrouwd en heeft drie kinderen, Rood is haar bff en tevens dorpsslet;

En dit is dan de status van haar BFF/dorpsslet (rood), de getrouwde vrouw is opnieuw Roze:

Dan ben je toch debiel of niet? :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Marie30 op 24-09-2012 14:38:56 ]
Are you fokking to me?
  maandag 24 september 2012 @ 14:25:59 #139
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_117191571
quote:
10s.gif Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Roze (vrouw en statuseigenaar) is getrouwd en heeft drie kinderen, Rood is haar bff en tevens dorpsslet;

[ afbeelding ]

En dit is dan de status van haar BFF/dorpsslet (rood), de getrouwde vrouw is opnieuw Roze:

[ afbeelding ]

en dan afvragen hoe hij er toch achter kwam..
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  † In Memoriam † maandag 24 september 2012 @ 14:27:12 #140
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_117191614
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:25 schreef Matty___ het volgende:

[..]

en dan afvragen hoe hij er toch achter kwam..
Dit ja... te triest :')
Are you fokking to me?
  maandag 24 september 2012 @ 14:28:58 #141
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_117191674
quote:

[..]

Je hebt niet zo goed afgeschermd :D

[ Bericht 4% gewijzigd door FRseezu op 24-09-2012 15:06:58 ]
  maandag 24 september 2012 @ 14:29:14 #142
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_117191683
-dubbel-
pi_117191688
quote:
[ afbeelding ]

ff een paar biertje noemt ie dat dan :D
  maandag 24 september 2012 @ 15:06:23 #144
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_117192900

[ Bericht 100% gewijzigd door FRseezu op 24-09-2012 15:06:43 ]
  maandag 24 september 2012 @ 15:06:46 #145
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117192910
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

1. Zo noemt hij het juist niet.
2. Met 7 man valt die rekening reuze mee.
Ok stelletje hokboeren
pi_117192944
Wtf is dat nou weer met "korting claimen"?
pi_117193272
quote:
[ afbeelding ]

of is dat stiekem om mee te doen met die borstkankeractie? :+
pi_117193352
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Is haar man er nou al achter of niet? :D
pi_117193955
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:46 schreef HSG het volgende:

[..]

Idd dat moet je sowieso even aan iedereen laten zien. :') Heel erg belangrijk uiteraard.
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef padlarf het volgende:

[..]

1. Zo noemt hij het juist niet.
2. Met 7 man valt die rekening reuze mee.
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:18 schreef Apotheose het volgende:

[..]

of is dat stiekem om mee te doen met die borstkankeractie? :+
NB: het zijn bijna allemaal vrouwen :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117197150
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

NB: het zijn bijna allemaal vrouwen :')
Gewoon gillen om aandacht dus. ;)
  † In Memoriam † maandag 24 september 2012 @ 17:23:14 #151
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_117198107
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:21 schreef luckass het volgende:

[..]

Is haar man er nou al achter of niet? :D
Als het op FB verschijnt, laat ik het je weten... :')
Are you fokking to me?
pi_117199006
Dus haar bff ( :') ) is zijn minnares maar ze zijn samen nog wel steeds de beste vriendinnen, begrijp ik dat nou goed?

Ik ben te simpel voor dit soort Facebook idioterie geloof ik. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_117199046
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Jabberwocky het volgende:
Dus haar bff ( :') ) is zijn minnares maar ze zijn samen nog wel steeds de beste vriendinnen, begrijp ik dat nou goed?

Ik ben te simpel voor dit soort Facebook idioterie geloof ik. :')
Volgens mij gaat het idd om 2 vrouwen, scissor scissor :9~ :9~
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117199080
Oh die optie had ik nog niet overwogen, dat kan ook nog.
pi_117199380
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:08 schreef lezzer het volgende:
Wtf is dat nou weer met "korting claimen"?
Nieuwste hoax.
pi_117199487
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

maandag 24 september 2012 @ 18:37:14 #157
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_117200994
ik dacht dat ze allebij iemand ernaast hadden maar aan elkaar had ik nog niet gedacht. :D
  maandag 24 september 2012 @ 20:18:17 #158
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_117206756
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

scissor sisters........letterlijk vertaald de scharende zusters
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  maandag 24 september 2012 @ 22:06:23 #159
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117213647

:o :')
Doei!
pi_117226318
Wat ik ook zo erg vind zijn van die moeders die echt alles van hun kleine "prinsesjes" online moeten zetten.
Oh mijn kleine Jasmijntje, mijn prinsesje heeft voor het eerst op het potje geplast.
Of een foto van een open mond met allemaal vieze tanden en dan :"er is weer een tand uit!!"
Dan al die moeders:"Oh wat goed, ik ben trots op haar!"
Echt tenenkrommend.....

Of van die verhalen vanuit het kind verteld, komt mijn kleine Jasmijntje vandaag naar me toe:
"Mama......ik heb bla bla bla " Een heel verhaal, want wat ze nu toch zei, oh dat was toch zo bijzonderrrrrr :')
  dinsdag 25 september 2012 @ 11:08:13 #161
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_117226604
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:57 schreef Groenevlinder het volgende:
Wat ik ook zo erg vind zijn van die moeders die echt alles van hun kleine "prinsesjes" online moeten zetten.
Oh mijn kleine Jasmijntje, mijn prinsesje heeft voor het eerst op het potje geplast.
Of een foto van een open mond met allemaal vieze tanden en dan :"er is weer een tand uit!!"
Echt tenenkrommend.....

Of van die verhalen vanuit het kind verteld, komt mijn kleine Jasmijntje vandaag naar me toe:
"Mama......ik heb bla bla bla " Een heel verhaal, want wat ze nu toch zei, oh dat was toch zo bijzonderrrrrr :')
weet wat je mee maakt. Wordt er bij jou ook altijd met 'hihi' of 'wahaha' afgesloten? :N
  dinsdag 25 september 2012 @ 11:14:42 #162
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117226792
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:57 schreef Groenevlinder het volgende:
Echt tenenkrommend.....

Dit.

Standaard 30+ reacties eronder in strekking: 'Wow wat goed', 'wow wat worden ze snel groot', 'wow snoeeeeziiiiiiggg!' ...
pi_117227584
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat stond daar, de plaatjes doen het niet :( ;(.
Amen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:12:46 #165
163216 bioloogje
pi_117236383
quote:
Die is fake... Toch???? :'(
pi_117236638
Ik vrees van niet... Wat een kop zeg. De Duitse versie van Rinus en z'n vrouw?

Edit; zo te zien houdt meneer van erotische spelletjes....
pi_117236778
Overduidelijk fake.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:28:25 #168
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117237023
Ik heb besloten om iedereen die nog een hashtag gebruikt op FB uit mijn lijst te gooien. Ben er nu echt klaar mee met die onzin.
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:57:11 #169
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_117238355
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb besloten om iedereen die nog een hashtag gebruikt op FB uit mijn lijst te gooien. Ben er nu echt klaar mee met die onzin.
#yougogirl
pi_117238834
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:22 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Overduidelijk fake.
Toch geniale kop.
pi_117238856
quote:
Zo rebels.
pi_117239119
Ouders die posten dat hun kind jarig is :') Enkel om zelf felicitaties in ontvangst te nemen..

Sowieso is het feliciteren op fb één grote grap alsmede het ge-like van deze berichten :')
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:15:24 #173
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117239157
quote:
Stoer hoor.
Ok stelletje hokboeren
pi_117240474
quote:
Dat zal ze leren!
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:35:56 #175
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117245104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:46 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Dat zal ze leren!
Ze zullen beven!
pi_117252782
Geplaatst door een Amerikaanse vrouw...
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:10:54 #177
163216 bioloogje
pi_117253511
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef IcewindNL het volgende:
Geplaatst door een Amerikaanse vrouw...
[ afbeelding ]
Amerikanen zijn een klacht op zich...

Maar gewoon reageren dat ze idd gewoon schijt moet hebben aan mensen die 9-11 hebben overleefd, of er juist zijn overleden. Dat werkt altijd wel goed op die lui.
pi_117266772
Gezinnetjes op facebook zijn ook verschrikkelijk ..

Hier in de omgeving heb je een moeder, met 2 hele random, onopvallende dochters: Ze zijn niet knap / bijzonder hoog opgeleid of bijzonder van karakter.

Wel zijn die wijven door hun moeder vanaf kinds af aan straalverwend, en verteld dat ze speciaal zijn ofzo, en daardoor enorme aandachtsvragers geworden..

Als er nu binnenshuis daar iets gebeurt, (bijvoorbeeld de kat schijt op de trap) dan wordt dit via facebook naar elkaar verstuurd |:( '' AAAARGG ZUSJE de KAT heeft op de trap GEOPOEPT IEEEEEHLLLLLL'' en vervolgens gaan moeder en zusje ook reageren en hele verhalen typen }:|

Kk aandachts hoeren zeg
  woensdag 26 september 2012 @ 12:51:42 #179
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_117269280
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gezinnetjes op facebook zijn ook verschrikkelijk ..

Hier in de omgeving heb je een moeder, met 2 hele random, onopvallende dochters: Ze zijn niet knap / bijzonder hoog opgeleid of bijzonder van karakter.

Wel zijn die wijven door hun moeder vanaf kinds af aan straalverwend, en verteld dat ze speciaal zijn ofzo, en daardoor enorme aandachtsvragers geworden..

Als er nu binnenshuis daar iets gebeurt, (bijvoorbeeld de kat schijt op de trap) dan wordt dit via facebook naar elkaar verstuurd |:( '' AAAARGG ZUSJE de KAT heeft op de trap GEOPOEPT IEEEEEHLLLLLL'' en vervolgens gaan moeder en zusje ook reageren en hele verhalen typen }:|

Kk aandachts hoeren zeg
de eerste vraag die bij mij op komt:
Waarom heb je die mensen erop staan?
  woensdag 26 september 2012 @ 13:07:41 #180
206580 Luxuria
pi_117269826
quote:
Goed bezig! Ohh wat vind ik dat ook ontzettend irritant.
Ik snap dat ook niet. Waarom doe je dat??? Het heeft toch geen enkel nut?? Alleen dat het dom uitziet! Ga lekker naar twitter.
pi_117269872
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:07 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Goed bezig! Ohh wat vind ik dat ook ontzettend irritant.
Ik snap dat ook niet. Waarom doe je dat??? Het heeft toch geen enkel nut?? Alleen dat het dom uitziet! Ga lekker naar twitter.
Ja, maar sommige mensen hebben twitter aan Facebook gelinkt he.
Maar het is idd wel bloedirritant dat je van die meelopers hebt die geen Twitter hebben en dan toch zo'n klotehashtag overal achter plakken :r
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 26 september 2012 @ 13:19:49 #182
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117270260
Ik snap nog steeds niet hoe iemand zich kan storen aan hashtags.
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 26 september 2012 @ 13:23:56 #183
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_117270440
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:19 schreef padlarf het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe iemand zich kan storen aan hashtags.
als # gebruikt zonder dat je twitter hebt of uberhaupt weet wat het betekendt, dan ben je gewoon een domme meeloper.

#vindditookstom <- echt WTF |:(

[ Bericht 1% gewijzigd door Matty___ op 26-09-2012 14:01:02 ]
  woensdag 26 september 2012 @ 13:25:20 #184
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117270512
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:23 schreef Matty___ het volgende:

[..]

als # gebruikt zonder dat je twitter hebt of uberhaupt weet wat het betekend, dan ben je gewoon een domme meeloper.

#vindditookstom <- echt WTF |:(
Het is gewoon een soort smiley. Denk aan je bloeddruk.
Ok stelletje hokboeren
pi_117270544
#betekent
  woensdag 26 september 2012 @ 14:00:48 #186
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_117271944
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef Woffel het volgende:
#betekent
#dank :P
pi_117272261
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:09 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ja, maar sommige mensen hebben twitter aan Facebook gelinkt he.
Maar het is idd wel bloedirritant dat je van die meelopers hebt die geen Twitter hebben en dan toch zo'n klotehashtag overal achter plakken :r
Ook een terechte klacht, Twitter aan je Facebook linken.

Krijg je om de 10/20/min weer (nutteloze) een update:
hmmm, lekker broodje eten #lekker
broodje op, pauze voorbij #balen
het is saai hier. #saai
Ik zit nu op de plee te schijten. #stinkt

Als ik dat soort info had willen weten had ik wel twitter gehad, en die persoon gevolgd.
pi_117272296
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Ook een terechte klacht, Twitter aan je Facebook linken.

Krijg je om de 10/20/min weer (nutteloze) een update:
hmmm, lekker broodje eten #lekker
broodje op, pauze voorbij #balen
het is saai hier. #saai
Ik zit nu op de plee te schijten. #stinkt

Als ik dat soort info had willen weten had ik wel twitter gehad, en die persoon gevolgd.
Ja precies dat!
  woensdag 26 september 2012 @ 14:43:29 #189
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117273299
#care #aanstellerij
Ok stelletje hokboeren
pi_117273547
quote:
6s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:43 schreef padlarf het volgende:
#care #aanstellerij
#denkendatjemethashtagshipbent :')
#denkendataljefacebookvriendeniedere10minutenopeennuttelozeupdatezittentewachten :')
  woensdag 26 september 2012 @ 14:51:25 #191
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117273570
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

#denkendataljefacebookvriendeniedere10minutenopeennuttelozeupdatezittentewachten :')
Ik doe geen van beiden. Ik kan me er alleen niet aan storen.
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 26 september 2012 @ 16:07:21 #192
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117276367
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

#Ofvandieleukemensendiehunhelestatusineenhashtagtypenterwijlzeookbestspatiesenleestekenszoudenkunnengebruikenmaarblijkbaarzelfnietdoorhebbenhoeirritanthetisendatzehetdoelvaneenhashtagheelmaalvoorbijgaan

Okee hoe vaak ik bovenstaande zin wel niet op spatie heb willen drukken :')
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_117277101
quote:
6s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:43 schreef padlarf het volgende:
#care #aanstellerij
Je bent duidelijk de enige #zemmel die het niet erg vindt. Het is gewoone pure facebookverkrachting, zoals al het andere in dit topic.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 26 september 2012 @ 16:27:07 #194
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117277140
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je bent duidelijk de enige #zemmel die het niet erg vindt. Het is gewoone pure facebookverkrachting, zoals al het andere in dit topic.
Akkoord, ik leg me er bij neer dat de (grote) meerderheid hier het vervelend vindt.
Ok stelletje hokboeren
pi_117277427
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:27 schreef padlarf het volgende:

[..]

Akkoord, ik leg me er bij neer dat de (grote) meerderheid hier het vervelend vindt.
Nou ja, ik erger me er ook niet aan hoor :D
  woensdag 26 september 2012 @ 16:34:50 #196
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117277458
Vrienden die ooit een pagina geliked hebben die nu opeens 'gesponsord' bovenin je timeline verschijnt. Boeit mij het dat Jantje de Online Cash Machines oid leuk vindt.
pi_117277471
Juist.
En het gesmeek om likes voor pagina's

† In Memoriam † woensdag 26 september 2012 @ 17:00:42 #198
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_117278552
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:34 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nou ja, ik erger me er ook niet aan hoor :D
Ik eerlijk gezegd ook niet zo...

Veel erger vind ik die statussen in vorm van brief. :') Voorbeeld:

"Lieve politieagent, bedankt om me een boete te geven en mijn dag te verknallen."

Doe normaal man ;( :')
Are you fokking to me?
pi_117278859
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:00 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik eerlijk gezegd ook niet zo...

Veel erger vind ik die statussen in vorm van brief. :') Voorbeeld:

"Lieve politieagent, bedankt om me een boete te geven en mijn dag te verknallen."

Doe normaal man ;( :')
Of andere soorten van klaagbrieven
quote:
Is het je wel eens opgevallen dat er tegenwoordig maar weinig mensen zijn die echt luisteren. Echt luisteren, en je steunen, zonder daarbij over zichzelf te beginnen en al hun problemen. Die echt de tijd voor je nemen en zeggen; ga zitten en doe je verhaal, ik luister. Nee, mensen praten het liefst over zichzelf. Of weten, als het een keer over jou gaat, het zo te draaien dat het toch weer over hun gaat en jij degene bent die uiteindelijk zit te luisteren en mee te denken. Terwijl jij uiteindelijk steeds weer met jouw probleem in je maag blijft zitten. En het ergste is dat ze het niet eens door hebben. Is het je wel eens opgevallen dat daardoor niemand van je weet hoe het nu ECHT met je gaat..? ♥
pi_117278984
Ergernis is een groot woord, maar het domme gelul van mensen :')

Dom gelul is prima, zolang de mensen die het bezigen zich bewust zijn van hetgeen ze doen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  woensdag 26 september 2012 @ 17:16:09 #201
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117279152
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:09 schreef Chai het volgende:

Of andere soorten van klaagbrieven

[..]

Andere mensen praten steeds over zichzelf, nu kan ik niet over mezelf praten. Wut :')
Ok stelletje hokboeren
pi_117281452
Moeders onderling op Facebook, echt tenenkrommend.. maar volgens mij had ik dat al ergens vermeld.
:s)
Vooral van die "klaag reacties" dat het oh zo zwaar is, de zorg over kinderen.
En dan al die moeders:"Ja ik begrijp je.." "Het is ook niet makkelijk" "je bent een sterke vrouw"
Constant vissen naar erkenning en complimenten.

Of dat het weer de hele dag rennen is, "kids van school halen, koken, schoonmaken"
Ja, kies je toch zelf voor...
Een keer klagen oke, maar het zijn altijd dezelfde types die daar heel overdreven over doen.
pi_117281536
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:22 schreef Groenevlinder het volgende:
Moeders onderling op Facebook, echt tenenkrommend.. maar volgens mij had ik dat al ergens vermeld.
En dan al die moeders:"Ja ik begrijp je.." "Het is ook niet makkelijk" "je bent een sterke vrouw"

Of dat het weer de hele dag rennen is, "kids van school halen, koken, schoonmaken"
Een keer klagen oke, maar het zijn altijd dezelfde types die daar heel overdreven over doen.
En als het dan eens iets positiefs is, kom je in 9 van de 10 reacties het woord 'genieten' tegen. :')!
pi_117281644
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

En als het dan eens iets positiefs is, kom je in 9 van de 10 reacties het woord 'genieten' tegen. :')!
_O- klopt !
pi_117282873
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Dit ja, ik kijk dan altijd een beetje zoals je UI.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117284843
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dit ja, ik kijk dan altijd een beetje zoals je UI.
Of "lekker genieten" nog erger 8)7
Onder de spuugvlekken op de bank met een heerlijk glas wijn, echt genieten.
pi_117285724
Ik erger me aan die moedertjes die letterlijk en figuurlijk ELKE SCHEET op FB zetten.
"Jantje is nu 90 cm."
"Jantje weegt nu 5605 gram"
"Jantje heeft zijn eerste nachtje doorgeslapen".
"Jantje heeft zijn eerste prikjes gehad, wat deed ie het goed!"
En dan al die andere moedertjes maar liken. Ohhh jochie toch wat heeft ie het goed gedaan nohhh!
  donderdag 27 september 2012 @ 09:56:37 #208
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_117303988
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef DjinN het volgende:
Ik erger me aan die moedertjes die letterlijk en figuurlijk ELKE SCHEET op FB zetten.
"Jantje is nu 90 cm."
En dan al die andere moedertjes maar liken. Ohhh jochie toch wat heeft ie het goed gedaan nohhh!
misschien moet Jantje maar zijn eigen facebookpagina krijgen.
  donderdag 27 september 2012 @ 10:52:55 #209
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_117305356
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:22 schreef Groenevlinder het volgende:

Die huismoeders zaten nog een lange tijd op Hyves. Maar volgens mij hebben ze ook Facebook uitgevonden.
En zodra er iemand zwanger raakt, die gaat uit mijn nieuwsoverzicht, want dat is 9 maanden ellende cq FB vervuiling :')
Als ik wil weten hoe t met de zwangerschap is dan kijk ik zelf wel een keer op je pagina.
  donderdag 27 september 2012 @ 10:59:57 #210
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_117305593
Haha een hoop herkenbaarheid, de grootste irritaties zijn hier toch wel die spel-uitnodigingen, gedeelde advertenties om iets te winnen, die afzichtelijke plaatjes ala Hyves ("ik denk te weten ... blablabla") en die koppeling van Twitter op Facebook.

Heb inmiddels ook maar een groot deel van de familie maar weer verwijderd, daar word je helemaal simpel van, weet je direct weer waarom je nooit wat te melden hebt wanneer je ze op een verjaardag treft. :{
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 11:00:29 #211
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_117305615
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef DjinN het volgende:
"Jantje is nu 90 cm."
:Y Ben zelf moeder maar word daar helemaal gek van :D

Of als die kinderen verjaren:

"Vijf jaar geleden rond deze tijd hield ik het mooiste baby'tje in mijn armen, ... blablalbalba.... Je bent het beste wat me overkwam. Love you forever, Jantje"

Really? :') Zeg gewoon zelf tegen het kind hoe trots je op hem bent...
Are you fokking to me?
  donderdag 27 september 2012 @ 11:06:02 #212
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117305771
Aan iedereen hier: je hoeft het niet te lezen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_117306045
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:06 schreef fathank het volgende:
Aan iedereen hier: je hoeft het niet te lezen.
Geldt ook voor jou wat betreft dit topic. Nou, hup, wegwezen hier :W
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 27 september 2012 @ 11:20:49 #214
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_117306270
Gewoon wat random status-updates:
- Tussenuur ...
- Like for 1, comment for 2 reactie (4x)
- Aan het werk (3x)
- Naar bed, ziek (2x)
- Bijna weekend
- Goede morgen, koffie/fijne dag etc. (5x)
- Verkeerde bus
- Verveling
- Naar dokter
- Stage
- Bloedprikken
- Wachten op de trein

Echt bijzonder interessant om te weten, vriend/familie of niet. :')
  donderdag 27 september 2012 @ 11:23:01 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117306335
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:13 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Geldt ook voor jou wat betreft dit topic. Nou, hup, wegwezen hier :W
Ik erger me niet aan dit topic hoor. Vind het wel vermakelijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_117306388
"op verjaardagsfeest. Vet gezellig hiero"

Zo gezellig dat je op Facebook gaat?
pi_117306404
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik erger me niet aan dit topic hoor. Vind het wel vermakelijk.
Dan is dit een win-win-situatie. Wij kunnen ons gal spuwen en jij kijkt van afstand toe met enig vermaak, prima toch?

OT:
quote:
Vanavond propedeuse uitrijking:)
:'(
En dan te bedenken dat ik mijn P niet in één keer heb gehaald. Ik voel me een lower-class-bitch
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 27 september 2012 @ 11:31:48 #218
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_117306612
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef HSG het volgende:

Nog mooier wanneer ze dan 10 keer zo'n status-update plaatsen hoe compleet los het gaat, dat het echt het beste feestje ever is en toch ook de tijd vinden om op iedere reactie binnen een minuut of wat weer te reageren. :')
Natuurlijk compleet met foto's van een drankje en één of andere debiele pose in een uitgestorven woonkamer/café.
pi_117306916
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:56 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal vreselijk. Van die moeders die uit naam van hun pasgeboren koter een facebookpagina maken :'(
"Ik ben nu 2 weken oud! En dan al mijn eigen facebookpagina! Hiephoi"
pi_117307696
FB accounts die 'DeesjeRichard&Jayden' heten :')_!
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 27 september 2012 @ 12:43:13 #221
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_117308895
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:56 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Vrienden van mij hebben voor al hun kinderen een Facebookpagina. Ook van die jongste is net een jaar. De oudste is ook nog niet oud genoeg om op profiel te posten :')
  donderdag 27 september 2012 @ 12:46:16 #222
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_117308996
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
_O-
Blood for breakfast, blood for lunch
  donderdag 27 september 2012 @ 13:19:26 #223
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_117309922
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:43 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Vrienden van mij hebben voor al hun kinderen een Facebookpagina. Ook van die jongste is net een jaar. De oudste is ook nog niet oud genoeg om op profiel te posten :')
dan ga je je toch echt schamen als je een tiener bent.
pi_117309981
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef HSG het volgende:

of 2 lovers die aan t eten zijn en dat op FB posten. 'Liefde is samen eten' was 't :') Ik heb toen ook gereageerd dat liefde samen genieten is zonder dat ondertussen op FB te zetten oid
pi_117310119
Ach, ergernissen.. ik kan er meestal wel om lachen. De kat, goudvis, nieuwe TV en alles wordt op Facebook geflikkerd, "maar kom niet aan mijn privacy!!" :') Welke?

Een andere mooie die ik laatst tussen de updates had staan (van een nogal dik meisje):

"Ik ga nu echt afvallen, ben er zoooo klaar mee #gaatmelukken"

Om vervolgens een goede anderhalf uur later te lezen:

"Nu alleen thuis. Lekker de chipskast induiken!! #genieten"

:D :D Heerlijk toch, zulke mensen?
Al heb je op zulke momenten ook het idee dat de menselijke evolutie voor sommige onder ons echt is gestopt en weer wordt teruggegaan naar de pantoffeldiertjes, maar dat terzijde..
pi_117311050
Ik had laatst een hele liefdesbrief tussen de statusupdates staan.. Een hele lap tekst met ik hou van je, ik wil je nooit meer kwijt, dit is echte liefde blablabla. En dan denk ik, waarop op facebook? Het is toch veeeeel romantischer als 'ie een echte brief zou schrijven of het in een hele lieve kaart zou zetten? Dat zou ik persoonlijk veel meer op prijs stellen dan op facebook, waar iedereen het kan lezen en iedereen het kan liken en iedereen erop kan reageren. Lekker onpersoonlijk...
  donderdag 27 september 2012 @ 14:01:28 #227
269692 Divje
brr brr patapim
pi_117311232
quote:
Vanaf 1 november 2012 zal Facebook kosten in rekening gaan brengen. Facebook wil dit onaangekondigd doorvoeren en de kosten zullen middels automatische incasso van je rekening worden afgeschreven. Om dit te voorkomen, dien je naakt met een deegroller in je reet op de keukentafel te gaan staan, de Horlepiep te dansen en tegelijkertijd keihard ‘I will Survive’ te zingen. Vervolgens zullen Geer en Goor bij jou thuis aanbellen en jou een code geven waardoor je Facebookaccount kosteloos blijft. Plak dit bericht vervolgens op je eigen prikbord zodat je vrienden dit ook weer kunnen delen. En de hartjes, in GODSNAAM, vergeet die klote hartjes niet… ♥♥♥♥♥
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_117311391
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef Divje het volgende:

[..]

Hahaha!!! Om deze kan ik wel lachen!! Suck that, facebookmeelopers!
pi_117311507
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Apotheose het volgende:

[..]

of 2 lovers die aan t eten zijn en dat op FB posten. 'Liefde is samen eten' was 't :') Ik heb toen ook gereageerd dat liefde samen genieten is zonder dat ondertussen op FB te zetten oid
Gelukkig hebben mijn vriendin en ik geen Facebook. ;) Dus dat scheelt weer. :P
  donderdag 27 september 2012 @ 14:12:03 #230
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_117311550
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

donderdag 27 september 2012 @ 14:14:14 #231
269692 Divje
brr brr patapim
pi_117311625
Die is ondertussen ook al 5x op m'n timeline langs gekomen.. :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 27 september 2012 @ 14:14:29 #232
259233 GimmeGore
pi_117311634
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Ik kon er eergisteren om lachen. Na hem gisteren ook 10x gezien te hebben was de lol er wel weer af.
pi_117311748
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:14 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik kon er eergisteren om lachen. Na hem gisteren ook 10x gezien te hebben was de lol er wel weer af.
Ik kende hem nog niet.. Dan heb ik dus nog geluk met de mensen op mijn facebook.

Waar ik een godsgruwelijke klerehekel aan heb zijn die berichtjes over kanker, waarin gezegd wordt dat je het moet delen als je iemand hebt verloren aan kanker, en eindigt met 'ik denk dat ik wel weet wie dit zullen doen.' Is verdomme manipulatie! Ik steek kaarsjes op voor degene die mij dierbaar zijn die hieraan zijn overleden, en geen zogenaamd facebookkaarsje of een bericht die half zwakbegaafd Nederland post.
pi_117315754
En wijven van 16/17 die het over lunchen met de vriendinnetjes hebben wanneer ze gewoon op het station een broodje filet american naar binnen gewerkt hebben :') en dan drie van die schapen taggen en die liken het dan ook alledrie <3<3
pi_117316150
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jayden. ;( Al die tokkies noemen hun zoon zo. :')
  donderdag 27 september 2012 @ 16:27:57 #236
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117316509
Ik ben geblockt door een dame die vond dat ik 'inbreuk maak op haar privacy' terwijl ze zelf haar hele dagplanning continu op FB zette in status Openbaar :')
  donderdag 27 september 2012 @ 16:28:35 #237
206580 Luxuria
pi_117316537
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben geblockt door een dame die vond dat ik 'inbreuk maak op haar privacy' terwijl ze zelf haar hele dagplanning continu op FB zette in status Openbaar :')
:')
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
  donderdag 27 september 2012 @ 18:01:47 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117320242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Ik kan alles... lang verhaal :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 september 2012 @ 18:05:28 #239
Rawr
pi_117320410
quote:

[..]

Afgrijselijk idd, ik heb een pesthekel aan dat woord gekregen :r
pi_117320728
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik kan alles... lang verhaal :')
Vertel maar, ben heel benieuwd. :D
pi_117323866
Oh ja, die meldingen dat mensen uit je lijst Facebook Messenger zijn gaan gebruiken mogen ook wel stoppen
  donderdag 27 september 2012 @ 19:39:55 #242
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117324179
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Oh ja, die meldingen dat mensen uit je lijst Facebook Messenger zijn gaan gebruiken mogen ook wel stoppen
Zet meldingen van Facebook messenger uit dan.
Ok stelletje hokboeren
pi_117324973
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef padlarf het volgende:

[..]

Zet meldingen van Facebook messenger uit dan.
Hoe dan
  donderdag 27 september 2012 @ 19:56:33 #244
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117325037
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Hoe dan
Verslag verbergen en dan kun je volgens mij kiezen voor 'Berichten van facebook messenger niet meer weergeven'
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 27 september 2012 @ 19:56:47 #245
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_117325047
de kindertjes hebben eindelijk iets aan de likes.

pi_117325087
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:56 schreef padlarf het volgende:

[..]

Verslag verbergen en dan kun je volgens mij kiezen voor 'Berichten van facebook messenger niet meer weergeven'
Probleem is dat ik dus geen verslagen zie, ik krijg alleen die melding op mijn telefoon. Toch bedankt.
pi_117326074
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef Divje het volgende:

[..]

Bwahahah die vind ik wel erg grappig eigenlijk _O- :')
pi_117340454
Liep met een maat, zag iets en maakte daar een grap over.
'Haha, dat ga ik op Facebook zetten!'

Later zit ik op Facebook, zie ik mijn grap op zijn pagina met likes en alles
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:15:18 #249
259233 GimmeGore
pi_117343841
ik wil mijn schoonmoeder van mijn Facebook gooien. Ik word gek van haar. Maar ja, ze vroeg laatst ook al waarom ik niet op haar foto's gereageerd had of ze op zijn minst geliket had. Dus als ik haar uit mijn Facebook knikker heb ik spontaan een familieruzie veroorzaakt
pi_117344172
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:57 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Probleem is dat ik dus geen verslagen zie, ik krijg alleen die melding op mijn telefoon. Toch bedankt.
Dat heb ik van iemand anders ook gehoord.
Dat het ook niet kan om meldingen en gameverzoeken uit te zetten op facebook mobiel.
pi_117344285
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef GimmeGore het volgende:
ik wil mijn schoonmoeder van mijn Facebook gooien. Ik word gek van haar. Maar ja, ze vroeg laatst ook al waarom ik niet op haar foto's gereageerd had of ze op zijn minst geliket had. Dus als ik haar uit mijn Facebook knikker heb ik spontaan een familieruzie veroorzaakt
Updates hiden dus.
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:37:14 #252
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_117344351
quote:
arme jij :{
pi_117344534
quote:
Gewoon instellen dat je haar berichten niet in je nieuwsoverzicht krijgt. En dan zeggen dat je niet zoveel post. Klaar is kees.
pi_117345034
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 02:11 schreef Meneerik2 het volgende:

[ afbeelding ]
Haha u jelly. Graag had je zelf al die likes gehad. :@
pi_117348836
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:01 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Haha u jelly. Graag had je zelf al die likes gehad. :@
Ja maar nee, maar nee maar ja
pi_117353406
Ik erger mij er mateloos aan dat ik nergens kan vinden hoe ik die functie uit moet zetten voor locaties bij mijn posts. Echt hinderlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2012 14:56:41 ]
pi_117353484
Posts van mensen die zeggen: Werken tot 5.

Iedere normale meneer/mevrouw werkt godsamme tot 5.
pi_117374036
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik erger mij er mateloos aan dat ik nergens kan vinden hoe ik die functie uit moet zetten voor locaties bij mijn posts. Echt hinderlijk.
Standaard je gps uit laten staan? :)
  zaterdag 29 september 2012 @ 08:34:18 #259
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_117381385
Dit soort berichten, die goedbedoeld zijn, maar je reinste spam zijn:

quote:
Carol Rushing
Okay: To all my friends ... let's start an intention avalanche. We all need positive intentions right now. If I don't see your name, I'll understand. May I ask my friends wherever you might be, to kindly copy, paste, and share this status for one hour to give a moment of support to all those who have family problems; health struggles, job issues, worries of any kind and just need to know that someone cares. Do it for all of us, for nobody is immune. I hope to see this on the walls of all my friends just for moral support. I know some will!! I did it for a friend and you can too. You have to copy & paste this one, no share button. Blessings and Positive Energy. Thanks.
Eens in de twee weken of eens in de week heb je weer zo'n lamzool, die vrouwelijk en familie of familievriend is, die dit soort berichten plaatst en hoopt dat haar Facebookvrienden deze rotzooi kopieert, want ja, verhulde spam kopieren is DE MANIER om te laten zien dat je om elkaar geeft. :') :r
En maar niet doorhebben dat ze dit soort onzin vaak genoeg krijgen en het gewoon je reinste onzinspam is. |:( 8)7
God zij dank dat ik niet meewerk aan dit soort spam verspreiden... ^O^
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_117382409
klacht 1
quote:
sleeping in de blokhut
klacht 2
zo'n sportventje die iedere keer zegt hoe goed ie wel niet bezig is.
  zondag 30 september 2012 @ 14:46:28 #261
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_117423276

Puh-lease :') Kwam bij mij in de nieuwspagina voorbij. Tjonge jonge, wat een niveau.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_117423967
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]

Puh-lease :') Kwam bij mij in de nieuwspagina voorbij. Tjonge jonge, wat een niveau.
Haha, en die mensen die dat posten zijn net degene die het zichzelf het meest aantrekken wanneer er mensen iets over ze zeggen...dom kutvolk.
pi_117432666
pi_117432929
quote:
Daar zou je toch echt HAHAHAHAHA op zetten _O-
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_117435043
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]

En hoe harder en vaker je dat op je pagina zet, hoe meer je het je kennelijk aantrekt. Vaak zijn het van die domme gedrochten van middelbaar niveau :r
Ik kots op zulke figuren, gelukkig zijn dat veelal hyves figuren.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117435296
Nog een ergernis.. Al die 'stem op mij!' dingen. Dat gaat niet eens om wat de meeste mensen vinden, maar wie de meeste mensen over weet te halen op hem/haar te stemmen via facebook. Voor de rest stemt er geen hond.
  zondag 30 september 2012 @ 20:01:19 #267
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_117435313
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

En hoe harder en vaker je dat op je pagina zet, hoe meer je het je kennelijk aantrekt. Vaak zijn het van die domme gedrochten van middelbaar niveau :r
Ik kots op zulke figuren, gelukkig zijn dat veelal hyves figuren.
Niet echt.. Je wil niet weten hoeveel ik van dat soort bullshit tegenkom op facebook..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 30 september 2012 @ 20:09:02 #268
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117435668
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:05 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar zou je toch echt HAHAHAHAHA op zetten _O-
Een paar stompen geven. HIER HEB JE EEN REDEN OM TE JANKEN ! :(
Ok stelletje hokboeren
pi_117436297
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:09 schreef padlarf het volgende:

[..]

Een paar stompen geven. HIER HEB JE EEN REDEN OM TE JANKEN ! :(
De tekst zag ik nu pas "thingken of life" daar kan je ook om janken ja :D
pi_117445976
En ik zag dit laatst op de FB van de vriendin van een goede vriend van me:

'Eigenlijk meer een bier meisje, maar altijd met flinke teugen Safari. Soms mis ik wel de cognac, maar voorlopig toosten met champagne!'. Met 2 likes.

SPOILER
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:31:06 #271
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117462066
Ben ik de enige die juist de irritante mensen in mijn vriendenlijst laat, puur zodat ik me kan vermaken? :D
Kaleidoscopiklimax
pi_117462226
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 02:11 schreef Meneerik2 het volgende:

[ afbeelding ]
Dan heeft hij een ongelooflijk saai leven en verder niets te vertellen aan anderen.
pi_117462337
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef RadioSlut het volgende:
Ben ik de enige die juist de irritante mensen in mijn vriendenlijst laat, puur zodat ik me kan vermaken? :D
Ik doe juist irritant voor mijn vrienden, hebben ze wat te ergeren
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:40:40 #274
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117462353
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:40 schreef Radobe het volgende:

[..]

Ik doe juist irritant voor mijn vrienden, hebben ze wat te ergeren
Ook heel herkenbaar. Soms ga ik juist bewust irritant reageren op statusupdates.

Dat is het leuke van FB: Alles moet positief zijn en er is geen discussie mogelijk, men ergert zich dus al heel snel aan iets.
Kaleidoscopiklimax
pi_117462380
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:40 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Ook heel herkenbaar. Soms ga ik juist bewust irritant reageren op statusupdates.
ja daarvoor is facebook toch?
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:41:57 #276
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117462393
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:41 schreef Radobe het volgende:

[..]

ja daarvoor is facebook toch?
Hihi.
Kaleidoscopiklimax
pi_117463068
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:40 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat is het leuke van FB: Alles moet positief zijn en er is geen discussie mogelijk, men ergert zich dus al heel snel aan iets.
Dat doe ik ook, maar ik ga zo-vaak over de schreef
pi_117463076
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:36 schreef HSG het volgende:

[..]

Dan heeft hij een ongelooflijk saai leven en verder niets te vertellen aan anderen.
Of de grap was extreem goed
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 15:11:28 #279
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_117465365
quote:
Haha neen :D *O*
Are you fokking to me?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:12:14 #280
80791 crew  Paul
pi_117515228
Dit begint al aardig vaak langs te komen, ik verwacht aankomende dagen heel veel!

Een leuk idee: Deze kleine test is om te kijken wie mijn berichten leest en gewoon, voor de gein. Als je dit leest, laat dan een reactie achter van één woord om te beschrijven hoe we elkaar hebben ontmoet. Dus: slechts één woord. Kopieer dan deze boodschap op je eigen pagina, zodat ik op mijn beurt een bericht van één woord kan posten! Niet flauw doen en niet alleen een woord plaatsen, zonder het bericht te kopiëren... Speel het spel volgens de regels :)
pi_117516023
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef Paul het volgende:
Dit begint al aardig vaak langs te komen, ik verwacht aankomende dagen heel veel!

Een leuk idee: Deze kleine test is om te kijken wie mijn berichten leest en gewoon, voor de gein. Als je dit leest, laat dan een reactie achter van één woord om te beschrijven hoe we elkaar hebben ontmoet. Dus: slechts één woord. Kopieer dan deze boodschap op je eigen pagina, zodat ik op mijn beurt een bericht van één woord kan posten! Niet flauw doen en niet alleen een woord plaatsen, zonder het bericht te kopiëren... Speel het spel volgens de regels :)
Hyves praktijken :').

Leuk om bij een of ander goedkoop wijf 'station' of 'paaldansclub' te posten, kun je lachen.
pi_117516915
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef Paul het volgende:

Gaat al een tijdje rond deze.
pi_117517486
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:30 schreef luckass het volgende:

[..]

Hyves praktijken :').

Leuk om bij een of ander goedkoop wijf 'station' of 'paaldansclub' te posten, kun je lachen.
Maar dan moet je het bericht wel kopiëren, anders ben je flauw en speel je het spel niet volgens de regels.

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_117519425
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar dan moet je het bericht wel kopiëren, anders ben je flauw en speel je het spel niet volgens de regels.

Anders sterft er ergens op de wereld een kitten?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:41:23 #285
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_117519900
op een of andere manier worden sommige vriendschappen automatisch verzonden? kreeg vandaag weer een bevestiging dat X mijn vriendschap heeft geaccepteerd, kan me alleen niet herrinneren dat ik die ooit heb verzonden?
nerovetsrethca
pi_117521061
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef slangpie het volgende:
op een of andere manier worden sommige vriendschappen automatisch verzonden? kreeg vandaag weer een bevestiging dat X mijn vriendschap heeft geaccepteerd, kan me alleen niet herrinneren dat ik die ooit heb verzonden?
Niet dronken op fb zitten scheelt een hoop.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:04:51 #287
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_117521390
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Niet dronken op fb zitten scheelt een hoop.
neeh, dat was het niet :') als ik dronken ben kan ik meestal maar 1 ding, nog meer drinken of slapen :')
nerovetsrethca
pi_117521454
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef slangpie het volgende:

[..]

neeh, dat was het niet :') als ik dronken ben kan ik meestal maar 1 ding, nog meer drinken of slapen :')
Klopt, had ik ook, een vriend van een vriend, ik kon hem niet.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:10:58 #289
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_117521770
Ik ben eigenlijk best tevreden als ik zie hoe weinig van de ergernissen hier zich ook afspelen op mijn pagina. Alleen van die drankjes heb ik iets meegemaakt.
pi_117521863
quote:
Doe ik ook, maar verberg soms wel hun shit uit mijn news feed als het heel veel is.
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:23:35 #291
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_117522496
quote:
het is de week van de bijnamen.
zet dit op je profiel en kijk welke bijnaam je vrienden je geven.
-lets see :p
Altijd ook dezelfde zielenpoten die er zulke dingen opzetten... ;(
Are you fokking to me?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:38:44 #292
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_117523394
quote:
18s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Altijd ook dezelfde zielenpoten die er zulke dingen opzetten... ;(
En dan nul reacties :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_117524002
Mensen die elke keer van relatiestatus veranderen. "....heeft een relatie'' en een week later ''...is vrijgezel'' Je zet jezelf dan echt voor schut.
Ik snap dat porren op facebook ook niet.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_117525040
Vast een klacht die al 10 x voorbij is gekomen, maar toch bij deze:

Zijn inderdaad dingen die je MOET delen met IEDEREEN.
pi_117525375
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef di.lois het volgende:

[ afbeelding ]

Toevallig zijn die 3/4 likes zeker ook nog iedere keer van dezelfde personen? :')
pi_117525690
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Toevallig zijn die 3/4 likes zeker ook nog iedere keer van dezelfde personen? :')
De leerkracht, de werkgever en Jeroen natuurlijk.
pi_117526053
quote:
Thank god heb ik een superlieve schoonmoeder zeg. Eentje die niet bloedirritant is, en nooit mekkert O+
Op Facebook gelukkig ook nooit problemen met haar!
pi_117526180
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef di.lois het volgende:

[ afbeelding ]

Oh zo een heb ik ook in m'n lijst ja.
"Naar school tot 1".
"GTST en daarna slapen".
"Ik verveel me"
;(
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:50:56 #299
259233 GimmeGore
pi_117527956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef DjinN het volgende:

[..]

Thank god heb ik een superlieve schoonmoeder zeg. Eentje die niet bloedirritant is, en nooit mekkert O+
Op Facebook gelukkig ook nooit problemen met haar!
Ze bedoelt het altijd heel goed, maar het is (in mijn beleving dan) op het bemoeizuchtige af en eerlijk is eerlijk, ze heeft het buskruit niet uitgevonden.
pi_117530451
Justin Bieber und Selena Gomez Nacktbilder aufgetaucht
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:07:30 #301
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117531667
Ja die Selena en Bieber idd :')
Ok stelletje hokboeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: