quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Regels:quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dat is dan godverdomme familie.
Neef 2 likede dat eerste bericht van mij ook nog
gadverdamme, wat irritant jaquote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
Deze komt nu vaak voorbij:
[..]
Dan leg je uit dat je je privacy instellingen moet aanpassen en in de volgende post word netjes gemeld dat ze de reacties en likes uit hebben gezet. Sterf lekker ofzo
Hoe meer je van jezelf openbaar maakt hoe meer geld Facebook verdient...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Scriptascripta het volgende:
Ook al is Hyves tegenwoordig bagger; daar hadden ze de privacy instellingen en het bedieningsgemak daarvan beter voor elkaar dan Facebook dat heeft. Een paar klikken in je account en het was allemaal keurig geregeld en dat voor je hele vriendenlijst.
Bij Facebook moet je talloze submenu's en vinkjes doorworstelen en dan weet je nog niet wat wel of niet is afgeschermd. Grrrrrr!
Vind het juist fijn, je kan alles afzonderlijk instellen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Scriptascripta het volgende:
Ook al is Hyves tegenwoordig bagger; daar hadden ze de privacy instellingen en het bedieningsgemak daarvan beter voor elkaar dan Facebook dat heeft. Een paar klikken in je account en het was allemaal keurig geregeld en dat voor je hele vriendenlijst.
Bij Facebook moet je talloze submenu's en vinkjes doorworstelen en dan weet je nog niet wat wel of niet is afgeschermd. Grrrrrr!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vind het juist fijn, je kan alles afzonderlijk instellen.
Daarom dus.quote:Eén van mijn vriendinnen heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.
Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!
Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Iedereen post opeens alcoholische dranken op hun facebook
edit:
[..]
Daarom dus.
Dat is toch een hyves-actie van 2009?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
edit:
[..]
Daarom dus.
en dan met zn allen naar Google+?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef drakin het volgende:
Facebook is het nieuwe hyves, leuk in het begin, maar er staat steeds meer bagger op.
Ben benieuwd hoelang het nog duurt tot men weer van fb vertrekt.
belachelijk, zo'n baby kan helemaal niet typenquote:
Die wilde ik ook net linken jaquote:
Dit. Je kunt helemaal niet alles uit je verleden op prive zetten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Scriptascripta het volgende:
Moet echt huilenquote:I have a busy week! I have a busy week!!!:D
no more 3 days free! thats boring me so much!-.-
I hate hollyday! Iam a creatief person and when I have nothing to do I feel me realey sad! I like my jobs verry much!:D so now I gonna eat a pizza! jummie!:D
Oh realey?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Moet echt huilen
Als je zo creatief bent, verveel je je toch nooit?
Ik kreeg diarree van al die foutenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Moet echt huilen
Als je zo creatief bent, verveel je je toch nooit?
Tuurlijk wel... bij elk item krijg je zo'n pijltje waar je kunt aanpassen voor wie het zichtbaar is.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Je kunt helemaal niet alles uit je verleden op prive zetten.
Je kunt alleen maar vanaf dit moment op prive zetten, de rest blijft gewoon openbaar
Of weet iemand een oplossing dat je wel alles prive krijgt?
Wel, https://www.facebook.com/settings/?tab=privacy --> Limit the Audience for Past Postsquote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Je kunt helemaal niet alles uit je verleden op prive zetten.
Je kunt alleen maar vanaf dit moment op prive zetten, de rest blijft gewoon openbaar
Of weet iemand een oplossing dat je wel alles prive krijgt?
Meteen verwijderen man, dit soort mensen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef Miguell het volgende:
Er zit bij mij een persoon op gezichtboek dat letterlijk iedere tering foto van zijn tering familie erop zet. Bijvoorbeeld; zijn kind heeft de waterpokken, zie je twee weken lang foto's van dat arme meisje dat langzaam verandert in een zombie. Elke woensdag om 12 het flauwe grapje dat de week door midden gezaagd wordt. Zijn vriendin, die op elke foto chagie kijkt en de kinder beet houdt met de titel: ''mijn alles''.
STERF!!!!!
Lol, sinds wanneer is 'kennissen' hetzelfde als 'friends of friends'?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... bij elk item krijg je zo'n pijltje waar je kunt aanpassen voor wie het zichtbaar is.
[ afbeelding ]
Niet gelijk haten
Que? Waar zie je dat staan?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Lol, sinds wanneer is 'kennissen' hetzelfde als 'friends of friends'?
Lees nog eensquote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Que? Waar zie je dat staan?
Friends of friends staat er bij mij niet eens bij. Wel 'vrienden behalve kennissen'.
Facebook in het Engels spreekt van 'Friends of friends'. Facebook in het Nederlands blijkbaar van 'Vrienden behalve kennissen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Que? Waar zie je dat staan?
Friends of friends staat er bij mij niet eens bij. Wel 'vrienden behalve kennissen'.
Nee, dat is een ander logootje, je haalt iets door elkaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Facebook in het Engels spreekt van 'Friends of friends'. Facebook in het Nederlands blijkbaar van 'Vrienden behalve kennissen.
Wat de fuck zijn 'kennissen' dan op Facebook?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander logootje, je haalt iets door elkaar.
Vrienden behalve kennissen is een andere instelling dan vrienden van vrienden. Want die laatste wordt bij mij zo te zien niet eens weergegeven.
Je kunt mensen ook als kennissen instellen. Deze komen minder vaak op je newsfeed en je kunt dus ook instellen dat zij niet al je statussen zien. Je hebt ze dus wel op FB, maar ze zien je volledige account niet. Ideaal om je werkgever tevreden te houden (en hem dus op FB te hebben), maar hem dus niet te laten weten dat je tot 5u hebt lopen zuipenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat de fuck zijn 'kennissen' dan op Facebook?![]()
Nul keer gezienquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Bij mij op facebook gaan opeens allemaal mensen neerplempen wat hun favoriete drankie is???...???
Bij jullie ook?
Ze roepen dan altijd dat ze "opeens" een virus op hun facebook hebbenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Geile hitsige n00bs die hier intrappen_! Sta je lekker voor lul, omdat iedereen nu weet dat je stiekem gewoon een geil filmpje wou kijken
Bij mij gelukkig ook niet, maar wel weer mannen die zich afvragen wat het is. Maar het is weer zo'n dom vrouwen dingetje van borstkanker.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Bij mij op facebook gaan opeens allemaal mensen neerplempen wat hun favoriete drankie is???...???
Bij jullie ook?
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
edit:
[..]
Daarom dus.
Dat gaat alleen over de komende berichten, niet over de berichten in het verledenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... bij elk item krijg je zo'n pijltje waar je kunt aanpassen voor wie het zichtbaar is.
[ afbeelding ]
Niet gelijk haten
Kijk anders eens naar de datum die erbij staat lieve schatquote:Op woensdag 19 september 2012 22:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat gaat alleen over de komende berichten, niet over de berichten in het verleden
wat is deze dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Bij jullie ook?
Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wel, https://www.facebook.com/settings/?tab=privacy --> Limit the Audience for Past Posts
Dat zou alles in 1x op "vrienden" moeten zetten. En anders is het nog per bericht handmatig te doen, zoals in dat plaatje hierboven staat.
Ja dat snap ik ook wel dat dat zo kan, lees mijn post hierboven.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kijk anders eens naar de datum die erbij staat lieve schat
En die screen heb ik toch echt vandaag gemaakt
Oooooooooow, sorryquote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel dat dat zo kan, lees mijn post hierboven.
Natuurlijk mijnheerquote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oooooooooow, sorryvergeeft u mij...
quote:CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel
JENEVER: ik ben verloofd
WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet
COGNAC: ik heb een relatie
AMARETTO: ik ben verliefd
SAFARI: ik hou van avontuur
COINTREAU: ik ben getrouwd
BIER: vrije liefde
MALIBU: ik ben zijn minnares
JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden
VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn
TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen.
wie deze actie bedacht heeft zat waarschijnlijk zelf stevig aan de drank. Ik kan me kapot ergeren aan zulke faalactiesquote:Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef padlarf het volgende:
Iedereen die dat post borstkanker geven, dan krijg je pas awareness. Awareness
quote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
Deze komt nu vaak voorbij:
[..]
Dan leg je uit dat je je privacy instellingen moet aanpassen en in de volgende post word netjes gemeld dat ze de reacties en likes uit hebben gezet. Sterf lekker ofzo
Ja, moet jij vooral even aankomen met je hastags. Als je al gelijk hebt, wordt dat totaal teniet gedaan door je domme twitter taalgebruikquote:Op donderdag 20 september 2012 07:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Flikker op met die #drankdropping actie!
FB is echt het nieuwe Hyves, totaal verziekt door reclame, onzinnige acties, doorstuurposts.. vroegah was het nog leuk om te chatten, wat foto's van je maats te bekijken of een felicitatie te sturen, maar dit is ergernis..
Kerel, ik quote de status van een ander, ik gebruik geen tags op FB.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, moet jij vooral even aankomen met je hastags. Als je al gelijk hebt, wordt dat totaal teniet gedaan door je domme twitter taalgebruik
Ze hebben geen meerwaarde en het is een bepaald dom meeloopgedrag.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:23 schreef padlarf het volgende:
Mensen die zich kunnen storen aan hastags op FBStel je aan echt.
Disclaimer: ik doe het niet
Het scheelt dat je geen leuke kleuren en achtergrondplaatjes kan instellen.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Flikker op met die #drankdropping actie!
FB is echt het nieuwe Hyves, totaal verziekt door reclame, onzinnige acties, doorstuurposts.. vroegah was het nog leuk om te chatten, wat foto's van je maats te bekijken of een felicitatie te sturen, maar dit is ergernis..
zal ik niet doenquote:Op donderdag 20 september 2012 05:01 schreef JackLucifer het volgende:
Toch juist relaxt die dranken actie?? Kan je gelijk zien wie je eruit moet tiefen
Dus weet je gelijk wie er nog vrijgezel is en wie nietquote:Eén van mijn vriendinnen iheeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.
Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!
Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen
Aanstellerij dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze hebben geen meerwaarde en het is een bepaald dom meeloopgedrag.
Bovendien is het een vrijbrief voor velen om een of andere kromme zin neer te zetten omdat ze te simpel zijn om een fatsoenlijke zin te formuleren.
Daarom dus.
Daarvoor heb je de relatiestatus en weet ik het. Fucking irritante actie man. Zeg gewoon wat je wil zeggen. Vrouwenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ik niet doen
het heeft een betekenisOnderschept bericht:
[..]
Dus weet je gelijk wie er nog vrijgezel is en wie niet
Dat hoef ik niet te weten. Heb al bijna 2 jaar een vriendin die dit soort bullshit niet op FB post.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ik niet doen
het heeft een betekenisOnderschept bericht:
[..]
Dus weet je gelijk wie er nog vrijgezel is en wie niet
Gepost, even kijken wat de reacties worden. Straks krijg ik zeker nog boze vrouwen omdat ik hun geheimpje heb verraden.quote:
Hmmm ik had hem er op gezet, maar toch gewist. Ook omdat ik mensen op facebook heb met borstkanker, die dit denk ik niet zo grappig vinden...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gepost, even kijken wat de reacties worden. Straks krijg ik zeker nog boze vrouwen omdat ik hun geheimpje heb verraden.
Die kunnen het wel hebben toch lijkt me?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Hmmm ik had hem er op gezet, maar toch gewist. Ook omdat ik mensen op facebook heb met borstkanker, die dit denk ik niet zo grappig vinden...
Geen idee. Vind dit een twijfelgevalletje. Denk dat ik weer heel facebook over me heen krijg dat je niet mag spotten met kanker etc. Vooral omdat de helft het weer niet snapt.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die kunnen het wel hebben toch lijkt me?
Hij is bij mij al geliked door 2 chicks die zelf gisteren ook een dranknaam hebben gepostquote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Hmmm ik had hem er op gezet, maar toch gewist. Ook omdat ik mensen op facebook heb met borstkanker, die dit denk ik niet zo grappig vinden...
Beter laat dan niet tot inkeer komen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is bij mij al geliked door 2 chicks die zelf gisteren ook een dranknaam hebben gepost.
Oh man, wat een domme wijven.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is bij mij al geliked door 2 chicks die zelf gisteren ook een dranknaam hebben gepost.
Bij mij waren er uiteindelijk meer mannen die dranknamen plaatsten dan vrouwenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij mij iemand die post 'BIER BIER BIER BIER' als man op die vrouwenstatussenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij waren er uiteindelijk meer mannen die dranknamen plaatsten dan vrouwenNot sure if te weinig vrouwen of te aardige dames.
euh? wat is het probleem?quote:
Ja, niet....quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef drakin het volgende:
Facebook is het nieuwe hyves, leuk in het begin, maar er staat steeds meer bagger op.
Ben benieuwd hoelang het nog duurt tot men weer van fb vertrekt.
Vergis je niet in het feit dat Hyves nog steeds heel erg groot is bij de makkelijk beīnvloedbare groep genaamd kinderen en pubers. 9 op de 10 kinderen in de onderbouw van de middelbare scholen heeft geen facebook maar wel hyves.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:48 schreef Vaatwastablet het volgende:
Facebook is in jarenaantal gezien wat langer populair in Nederland dan Hyves het die paar jaar was.
Whehehehehequote:
Je bent toch niet toevallig facebook vriendjes met mij he?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik had Fristi op mijn facebook gezet.
quote:
Meen je dat nou joh.quote:Op donderdag 20 september 2012 04:50 schreef Radobe het volgende:
Ik kreeg dat bericht ook 3 x in mijn inbox, ik doe er niet aan mee. Ook niet aan die berichten van; zet-dit-een-uur-als-status-tegen-kanker. Schiet toch niet op en helpt niks
Dat 'Handy' denk ik.quote:
Sterker nog, laten we die cursus allemaal volgen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Mja, dan mag hij die cursus zelf ook wel volgen.
Kan geen kwaad.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sterker nog, laten we die cursus allemaal volgen.![]()
It can't evil.quote:
Voor felicitaties vind ik het dan wel weer handig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ook irritant: Mensen feliciteren op Facebook.
Ik doe dat niet eens meer, elke dag zijn er wel jarigen waarvan ik driekwart nauwelijks spreek. De mensen die ik wel spreek, feliciteer ik wel in het echt, of ik bel even.
40 inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:23 schreef bioloogje het volgende:
Oh god idd... Het zijn er duidelijk 40. Niemand ziet er meer dan dat en dan nog zijn er mensen die blijven roepen dat het er iets van 26 zijn ofzo, en dan duizenden reacties die dan nog moeilijk blijven doen.
Ik tel er 40.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:19 schreef luckass het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk puzzeltje (hoeveel vierkantjes), maar alle idioten die het denken te weten en nog in discussie gaan met elkaar ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okeequote:Op donderdag 20 september 2012 23:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Serieus, 'handy' is gewoon correct gebruikt in die zin.
Ja.. die drankjes moeten dan weergeven of je wel of geen relatie hebt...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Bij jullie ook?
Vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waar de fuck komen al die 'offers' ineens vandaan
Ja mensen die aanbiedingen nemen ofzoietsquote:
Het zijn er vast wel meer. Al combineer je 2,3,6 en 7 heb je er weer 1.quote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk nog 1, het geheel, 17 dus.
quote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk nog 1, het geheel, 17 dus.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
40 inderdaad.
8 van die kleintjes, 1 keer 4x4, 4 keer 3x3, 9 keer 2x2 en 18 keer 1x1
Idd dat moet je sowieso even aan iedereen laten zien.quote:Op zondag 23 september 2012 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dit is echt zo postwaardig. Puur kijk-mij gedrag
En dan wat erbij wordt geschreven'kijk ons eens lekker spontaan en gek doen'
gewoon facebook businessmodel.quote:
addblockje eroverheen, en nergens last vanquote:Op maandag 24 september 2012 10:30 schreef FRseezu het volgende:
Kijk ik vanochtend op Facebook, zijn dit gewoon de eerste drie berichten die bovenaan staan.![]()
Facebook is overgeleverd aan kapitalisten en aandeelhouders, dat is nu al te zien.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sad but truequote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef Matty___ het volgende:
[..]
gewoon facebook businessmodel.
[ afbeelding ]
Nee dat heb ik alquote:Op maandag 24 september 2012 11:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
addblockje eroverheen, en nergens last van
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:04 schreef EnterToets het volgende:
Grootste facebook klacht ooit?heel dat shirt slaat nergens op. Het was geen eensch feest maar rellen. Door dat shirt te dragen erken je dus dat je daar was. Van mij mag je mensen met die shirt oppakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĄ
Sorry, maar dat is echt een hele kromme redenering.quote:Op maandag 24 september 2012 12:45 schreef wise het volgende:
Door dat shirt te dragen erken je dus dat je daar was.
waarom zou je anders dat shirt dragenquote:Op maandag 24 september 2012 12:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt een hele kromme redenering.
Roze (vrouw en statuseigenaar) is getrouwd en heeft drie kinderen, Rood is haar bff en tevens dorpsslet;quote:CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel
JENEVER: ik ben verloofd
WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet
COGNAC: ik heb een relatie
AMARETTO: ik ben verliefd
SAFARI: ik hou van avontuur
COINTREAU: ik ben getrouwd
BIER: vrije liefde
MALIBU: ik ben zijn minnares
JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden
VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn
TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen.
en dan afvragen hoe hij er toch achter kwam..quote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Roze (vrouw en statuseigenaar) is getrouwd en heeft drie kinderen, Rood is haar bff en tevens dorpsslet;
[ afbeelding ]
En dit is dan de status van haar BFF/dorpsslet (rood), de getrouwde vrouw is opnieuw Roze:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch debiel of niet?
Dit ja... te triestquote:Op maandag 24 september 2012 14:25 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en dan afvragen hoe hij er toch achter kwam..
Je hebt niet zo goed afgeschermdquote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Roze (vrouw en statuseigenaar) is getrouwd en heeft drie kinderen, Rood is haar bff en tevens dorpsslet;
En dit is dan de status van haar BFF/dorpsslet (rood), de getrouwde vrouw is opnieuw Roze:
ff een paar biertje noemt ie dat danquote:Op zondag 23 september 2012 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
1. Zo noemt hij het juist niet.quote:Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
ff een paar biertje noemt ie dat dan
of is dat stiekem om mee te doen met die borstkankeractie?quote:Op zondag 23 september 2012 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Is haar man er nou al achter of niet?quote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 10:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Idd dat moet je sowieso even aan iedereen laten zien.Heel erg belangrijk uiteraard.
quote:Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
ff een paar biertje noemt ie dat dan
quote:Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
1. Zo noemt hij het juist niet.
2. Met 7 man valt die rekening reuze mee.
NB: het zijn bijna allemaal vrouwenquote:Op maandag 24 september 2012 15:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
of is dat stiekem om mee te doen met die borstkankeractie?
Gewoon gillen om aandacht dus.quote:Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
NB: het zijn bijna allemaal vrouwen
Als het op FB verschijnt, laat ik het je weten...quote:Op maandag 24 september 2012 15:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Is haar man er nou al achter of niet?
Volgens mij gaat het idd om 2 vrouwen, scissor scissorquote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Jabberwocky het volgende:
Dus haar bff () is zijn minnares maar ze zijn samen nog wel steeds de beste vriendinnen, begrijp ik dat nou goed?
Ik ben te simpel voor dit soort Facebook idioterie geloof ik.
Nieuwste hoax.quote:Op maandag 24 september 2012 15:08 schreef lezzer het volgende:
Wtf is dat nou weer met "korting claimen"?
quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het idd om 2 vrouwen, scissor scissor![]()
scissor sisters........letterlijk vertaald de scharende zustersquote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het idd om 2 vrouwen, scissor scissor![]()
weet wat je mee maakt. Wordt er bij jou ook altijd met 'hihi' of 'wahaha' afgesloten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:57 schreef Groenevlinder het volgende:
Wat ik ook zo erg vind zijn van die moeders die echt alles van hun kleine "prinsesjes" online moeten zetten.
Oh mijn kleine Jasmijntje, mijn prinsesje heeft voor het eerst op het potje geplast.
Of een foto van een open mond met allemaal vieze tanden en dan :"er is weer een tand uit!!"
Dan al die moeders:"Oh wat goed, ik ben trots op haar!"
Echt tenenkrommend.....
Of van die verhalen vanuit het kind verteld, komt mijn kleine Jasmijntje vandaag naar me toe:
"Mama......ik heb bla bla bla " Een heel verhaal, want wat ze nu toch zei, oh dat was toch zo bijzonderrrrrr
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:57 schreef Groenevlinder het volgende:
Wat ik ook zo erg vind zijn van die moeders die echt alles van hun kleine "prinsesjes" online moeten zetten.
Oh mijn kleine Jasmijntje, mijn prinsesje heeft voor het eerst op het potje geplast.
Of een foto van een open mond met allemaal vieze tanden en dan :"er is weer een tand uit!!"
Dan al die moeders:"Oh wat goed, ik ben trots op haar!"
Echt tenenkrommend.....
Of van die verhalen vanuit het kind verteld, komt mijn kleine Jasmijntje vandaag naar me toe:
"Mama......ik heb bla bla bla " Een heel verhaal, want wat ze nu toch zei, oh dat was toch zo bijzonderrrrrr
Wat stond daar, de plaatjes doen het nietquote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is fake... Toch????quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:09 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Mensen op facebook. http://www.facebook.com/ludwig.vonfaustenburg
#yougogirlquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb besloten om iedereen die nog een hashtag gebruikt op FB uit mijn lijst te gooien. Ben er nu echt klaar mee met die onzin.
Zo rebels.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb besloten om iedereen die nog een hashtag gebruikt op FB uit mijn lijst te gooien. Ben er nu echt klaar mee met die onzin.
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Amerikanen zijn een klacht op zich...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef IcewindNL het volgende:
Geplaatst door een Amerikaanse vrouw...
[ afbeelding ]
de eerste vraag die bij mij op komt:quote:Op woensdag 26 september 2012 11:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gezinnetjes op facebook zijn ook verschrikkelijk ..
Hier in de omgeving heb je een moeder, met 2 hele random, onopvallende dochters: Ze zijn niet knap / bijzonder hoog opgeleid of bijzonder van karakter.
Wel zijn die wijven door hun moeder vanaf kinds af aan straalverwend, en verteld dat ze speciaal zijn ofzo, en daardoor enorme aandachtsvragers geworden..
Als er nu binnenshuis daar iets gebeurt, (bijvoorbeeld de kat schijt op de trap) dan wordt dit via facebook naar elkaar verstuurd'' AAAARGG ZUSJE de KAT heeft op de trap GEOPOEPT IEEEEEHLLLLLL'' en vervolgens gaan moeder en zusje ook reageren en hele verhalen typen
![]()
Kk aandachts hoeren zeg
Goed bezig! Ohh wat vind ik dat ook ontzettend irritant.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, maar sommige mensen hebben twitter aan Facebook gelinkt he.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Goed bezig! Ohh wat vind ik dat ook ontzettend irritant.
Ik snap dat ook niet. Waarom doe je dat??? Het heeft toch geen enkel nut?? Alleen dat het dom uitziet! Ga lekker naar twitter.
als # gebruikt zonder dat je twitter hebt of uberhaupt weet wat het betekendt, dan ben je gewoon een domme meeloper.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:19 schreef padlarf het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe iemand zich kan storen aan hashtags.
Het is gewoon een soort smiley. Denk aan je bloeddruk.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:23 schreef Matty___ het volgende:
[..]
als # gebruikt zonder dat je twitter hebt of uberhaupt weet wat het betekend, dan ben je gewoon een domme meeloper.
#vindditookstom <- echt WTF
#dankquote:
Ook een terechte klacht, Twitter aan je Facebook linken.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen hebben twitter aan Facebook gelinkt he.
Maar het is idd wel bloedirritant dat je van die meelopers hebt die geen Twitter hebben en dan toch zo'n klotehashtag overal achter plakken
Ja precies dat!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ook een terechte klacht, Twitter aan je Facebook linken.
Krijg je om de 10/20/min weer (nutteloze) een update:
hmmm, lekker broodje eten #lekker
broodje op, pauze voorbij #balen
het is saai hier. #saai
Ik zit nu op de plee te schijten. #stinkt
Als ik dat soort info had willen weten had ik wel twitter gehad, en die persoon gevolgd.
#denkendatjemethashtagshipbentquote:
Ik doe geen van beiden. Ik kan me er alleen niet aan storen.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
#denkendatjemethashtagshipbent![]()
#denkendataljefacebookvriendeniedere10minutenopeennuttelozeupdatezittentewachten
#Ofvandieleukemensendiehunhelestatusineenhashtagtypenterwijlzeookbestspatiesenleestekenszoudenkunnengebruikenmaarblijkbaarzelfnietdoorhebbenhoeirritanthetisendatzehetdoelvaneenhashtagheelmaalvoorbijgaanquote:Op woensdag 26 september 2012 14:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
#denkendatjemethashtagshipbent![]()
#denkendataljefacebookvriendeniedere10minutenopeennuttelozeupdatezittentewachten
Je bent duidelijk de enige #zemmel die het niet erg vindt. Het is gewoone pure facebookverkrachting, zoals al het andere in dit topic.quote:
Akkoord, ik leg me er bij neer dat de (grote) meerderheid hier het vervelend vindt.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je bent duidelijk de enige #zemmel die het niet erg vindt. Het is gewoone pure facebookverkrachting, zoals al het andere in dit topic.
Nou ja, ik erger me er ook niet aan hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 16:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Akkoord, ik leg me er bij neer dat de (grote) meerderheid hier het vervelend vindt.
Ik eerlijk gezegd ook niet zo...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou ja, ik erger me er ook niet aan hoor
Of andere soorten van klaagbrievenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet zo...
Veel erger vind ik die statussen in vorm van brief.Voorbeeld:
"Lieve politieagent, bedankt om me een boete te geven en mijn dag te verknallen."
Doe normaal man![]()
quote:Is het je wel eens opgevallen dat er tegenwoordig maar weinig mensen zijn die echt luisteren. Echt luisteren, en je steunen, zonder daarbij over zichzelf te beginnen en al hun problemen. Die echt de tijd voor je nemen en zeggen; ga zitten en doe je verhaal, ik luister. Nee, mensen praten het liefst over zichzelf. Of weten, als het een keer over jou gaat, het zo te draaien dat het toch weer over hun gaat en jij degene bent die uiteindelijk zit te luisteren en mee te denken. Terwijl jij uiteindelijk steeds weer met jouw probleem in je maag blijft zitten. En het ergste is dat ze het niet eens door hebben. Is het je wel eens opgevallen dat daardoor niemand van je weet hoe het nu ECHT met je gaat..? ♥
Andere mensen praten steeds over zichzelf, nu kan ik niet over mezelf praten. Wutquote:Op woensdag 26 september 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
Of andere soorten van klaagbrieven
[..]
En als het dan eens iets positiefs is, kom je in 9 van de 10 reacties het woord 'genieten' tegen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:22 schreef Groenevlinder het volgende:
Moeders onderling op Facebook, echt tenenkrommend.. maar volgens mij had ik dat al ergens vermeld.
![]()
Vooral van die "klaag reacties" dat het oh zo zwaar is, de zorg over kinderen.
En dan al die moeders:"Ja ik begrijp je.." "Het is ook niet makkelijk" "je bent een sterke vrouw"
Constant vissen naar erkenning en complimenten.
Of dat het weer de hele dag rennen is, "kids van school halen, koken, schoonmaken"
Ja, kies je toch zelf voor...
Een keer klagen oke, maar het zijn altijd dezelfde types die daar heel overdreven over doen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En als het dan eens iets positiefs is, kom je in 9 van de 10 reacties het woord 'genieten' tegen.!
Dit ja, ik kijk dan altijd een beetje zoals je UI.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En als het dan eens iets positiefs is, kom je in 9 van de 10 reacties het woord 'genieten' tegen.!
Of "lekker genieten" nog ergerquote:Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit ja, ik kijk dan altijd een beetje zoals je UI.
misschien moet Jantje maar zijn eigen facebookpagina krijgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef DjinN het volgende:
Ik erger me aan die moedertjes die letterlijk en figuurlijk ELKE SCHEET op FB zetten.
"Jantje is nu 90 cm."
"Jantje weegt nu 5605 gram"
"Jantje heeft zijn eerste nachtje doorgeslapen".
"Jantje heeft zijn eerste prikjes gehad, wat deed ie het goed!"
En dan al die andere moedertjes maar liken. Ohhh jochie toch wat heeft ie het goed gedaan nohhh!
Die huismoeders zaten nog een lange tijd op Hyves. Maar volgens mij hebben ze ook Facebook uitgevonden.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:22 schreef Groenevlinder het volgende:
Moeders onderling op Facebook, echt tenenkrommend.. maar volgens mij had ik dat al ergens vermeld.
![]()
Vooral van die "klaag reacties" dat het oh zo zwaar is, de zorg over kinderen.
En dan al die moeders:"Ja ik begrijp je.." "Het is ook niet makkelijk" "je bent een sterke vrouw"
Constant vissen naar erkenning en complimenten.
Of dat het weer de hele dag rennen is, "kids van school halen, koken, schoonmaken"
Ja, kies je toch zelf voor...
Een keer klagen oke, maar het zijn altijd dezelfde types die daar heel overdreven over doen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef DjinN het volgende:
Ik erger me aan die moedertjes die letterlijk en figuurlijk ELKE SCHEET op FB zetten.
"Jantje is nu 90 cm."
"Jantje weegt nu 5605 gram"
"Jantje heeft zijn eerste nachtje doorgeslapen".
"Jantje heeft zijn eerste prikjes gehad, wat deed ie het goed!"
En dan al die andere moedertjes maar liken. Ohhh jochie toch wat heeft ie het goed gedaan nohhh!
Geldt ook voor jou wat betreft dit topic. Nou, hup, wegwezen hierquote:Op donderdag 27 september 2012 11:06 schreef fathank het volgende:
Aan iedereen hier: je hoeft het niet te lezen.
Ik erger me niet aan dit topic hoor. Vind het wel vermakelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou wat betreft dit topic. Nou, hup, wegwezen hier
Dan is dit een win-win-situatie. Wij kunnen ons gal spuwen en jij kijkt van afstand toe met enig vermaak, prima toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik erger me niet aan dit topic hoor. Vind het wel vermakelijk.
quote:Vanavond propedeuse uitrijking
Nog mooier wanneer ze dan 10 keer zo'n status-update plaatsen hoe compleet los het gaat, dat het echt het beste feestje ever is en toch ook de tijd vinden om op iedere reactie binnen een minuut of wat weer te reageren.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef HSG het volgende:
"op verjaardagsfeest. Vet gezellig hiero"
Zo gezellig dat je op Facebook gaat?
Dat vind ik helemaal vreselijk. Van die moeders die uit naam van hun pasgeboren koter een facebookpagina makenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
misschien moet Jantje maar zijn eigen facebookpagina krijgen.
Vrienden van mij hebben voor al hun kinderen een Facebookpagina. Ook van die jongste is net een jaar. De oudste is ook nog niet oud genoeg om op profiel te postenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
misschien moet Jantje maar zijn eigen facebookpagina krijgen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB accounts die 'DeesjeRichard&Jayden' heten_!
dan ga je je toch echt schamen als je een tiener bent.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben voor al hun kinderen een Facebookpagina. Ook van die jongste is net een jaar. De oudste is ook nog niet oud genoeg om op profiel te posten
of 2 lovers die aan t eten zijn en dat op FB posten. 'Liefde is samen eten' was 'tquote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef HSG het volgende:
"op verjaardagsfeest. Vet gezellig hiero"
Zo gezellig dat je op Facebook gaat?
quote:Vanaf 1 november 2012 zal Facebook kosten in rekening gaan brengen. Facebook wil dit onaangekondigd doorvoeren en de kosten zullen middels automatische incasso van je rekening worden afgeschreven. Om dit te voorkomen, dien je naakt met een deegroller in je reet op de keukentafel te gaan staan, de Horlepiep te dansen en tegelijkertijd keihard ‘I will Survive’ te zingen. Vervolgens zullen Geer en Goor bij jou thuis aanbellen en jou een code geven waardoor je Facebookaccount kosteloos blijft. Plak dit bericht vervolgens op je eigen prikbord zodat je vrienden dit ook weer kunnen delen. En de hartjes, in GODSNAAM, vergeet die klote hartjes niet… ♥♥♥♥♥
Gelukkig hebben mijn vriendin en ik geen Facebook.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
of 2 lovers die aan t eten zijn en dat op FB posten. 'Liefde is samen eten' was 'tIk heb toen ook gereageerd dat liefde samen genieten is zonder dat ondertussen op FB te zetten oid
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Hahaha!!! Om deze kan ik wel lachen!! Suck that, facebookmeelopers!
Ik kon er eergisteren om lachen. Na hem gisteren ook 10x gezien te hebben was de lol er wel weer af.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Hahaha!!! Om deze kan ik wel lachen!! Suck that, facebookmeelopers!
Ik kende hem nog niet.. Dan heb ik dus nog geluk met de mensen op mijn facebook.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik kon er eergisteren om lachen. Na hem gisteren ook 10x gezien te hebben was de lol er wel weer af.
Jayden.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB accounts die 'DeesjeRichard&Jayden' heten_!
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben geblockt door een dame die vond dat ik 'inbreuk maak op haar privacy' terwijl ze zelf haar hele dagplanning continu op FB zette in status Openbaar
Ik kan alles... lang verhaalquote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Afgrijselijk idd, ik heb een pesthekel aan dat woord gekregenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Vertel maar, ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kan alles... lang verhaal
Zet meldingen van Facebook messenger uit dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Oh ja, die meldingen dat mensen uit je lijst Facebook Messenger zijn gaan gebruiken mogen ook wel stoppen
Hoe danquote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zet meldingen van Facebook messenger uit dan.
Verslag verbergen en dan kun je volgens mij kiezen voor 'Berichten van facebook messenger niet meer weergeven'quote:
Probleem is dat ik dus geen verslagen zie, ik krijg alleen die melding op mijn telefoon. Toch bedankt.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Verslag verbergen en dan kun je volgens mij kiezen voor 'Berichten van facebook messenger niet meer weergeven'
Bwahahah die vind ik wel erg grappig eigenlijkquote:
Dat heb ik van iemand anders ook gehoord.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dus geen verslagen zie, ik krijg alleen die melding op mijn telefoon. Toch bedankt.
Updates hiden dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef GimmeGore het volgende:
ik wil mijn schoonmoeder van mijn Facebook gooien. Ik word gek van haar. Maar ja, ze vroeg laatst ook al waarom ik niet op haar foto's gereageerd had of ze op zijn minst geliket had. Dus als ik haar uit mijn Facebook knikker heb ik spontaan een familieruzie veroorzaakt
arme jijquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef GimmeGore het volgende:
ik wil mijn schoonmoeder van mijn Facebook gooien. Ik word gek van haar. Maar ja, ze vroeg laatst ook al waarom ik niet op haar foto's gereageerd had of ze op zijn minst geliket had. Dus als ik haar uit mijn Facebook knikker heb ik spontaan een familieruzie veroorzaakt
Gewoon instellen dat je haar berichten niet in je nieuwsoverzicht krijgt. En dan zeggen dat je niet zoveel post. Klaar is kees.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef GimmeGore het volgende:
Haha u jelly. Graag had je zelf al die likes gehad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:11 schreef Meneerik2 het volgende:
Liep met een maat, zag iets en maakte daar een grap over.
'Haha, dat ga ik op Facebook zetten!'
Later zit ik op Facebook, zie ik mijn grap op zijn pagina met likes en alles
[ afbeelding ]
Ja maar nee, maar nee maar jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haha u jelly. Graag had je zelf al die likes gehad.
Standaard je gps uit laten staan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik erger mij er mateloos aan dat ik nergens kan vinden hoe ik die functie uit moet zetten voor locaties bij mijn posts. Echt hinderlijk.
Eens in de twee weken of eens in de week heb je weer zo'n lamzool, die vrouwelijk en familie of familievriend is, die dit soort berichten plaatst en hoopt dat haar Facebookvrienden deze rotzooi kopieert, want ja, verhulde spam kopieren is DE MANIER om te laten zien dat je om elkaar geeft.quote:Carol Rushing
Okay: To all my friends ... let's start an intention avalanche. We all need positive intentions right now. If I don't see your name, I'll understand. May I ask my friends wherever you might be, to kindly copy, paste, and share this status for one hour to give a moment of support to all those who have family problems; health struggles, job issues, worries of any kind and just need to know that someone cares. Do it for all of us, for nobody is immune. I hope to see this on the walls of all my friends just for moral support. I know some will!! I did it for a friend and you can too. You have to copy & paste this one, no share button. Blessings and Positive Energy. Thanks.
klacht 2quote:sleeping in de blokhut
Haha, en die mensen die dat posten zijn net degene die het zichzelf het meest aantrekken wanneer er mensen iets over ze zeggen...dom kutvolk.quote:Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Puh-leaseKwam bij mij in de nieuwspagina voorbij. Tjonge jonge, wat een niveau.
Daar zou je toch echt HAHAHAHAHA op zettenquote:
En hoe harder en vaker je dat op je pagina zet, hoe meer je het je kennelijk aantrekt. Vaak zijn het van die domme gedrochten van middelbaar niveauquote:Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Puh-leaseKwam bij mij in de nieuwspagina voorbij. Tjonge jonge, wat een niveau.
Niet echt.. Je wil niet weten hoeveel ik van dat soort bullshit tegenkom op facebook..quote:Op zondag 30 september 2012 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En hoe harder en vaker je dat op je pagina zet, hoe meer je het je kennelijk aantrekt. Vaak zijn het van die domme gedrochten van middelbaar niveau
Ik kots op zulke figuren, gelukkig zijn dat veelal hyves figuren.
Een paar stompen geven. HIER HEB JE EEN REDEN OM TE JANKEN !quote:Op zondag 30 september 2012 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zou je toch echt HAHAHAHAHA op zetten
De tekst zag ik nu pas "thingken of life" daar kan je ook om janken jaquote:Op zondag 30 september 2012 20:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een paar stompen geven. HIER HEB JE EEN REDEN OM TE JANKEN !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heeft hij een ongelooflijk saai leven en verder niets te vertellen aan anderen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:11 schreef Meneerik2 het volgende:
Liep met een maat, zag iets en maakte daar een grap over.
'Haha, dat ga ik op Facebook zetten!'
Later zit ik op Facebook, zie ik mijn grap op zijn pagina met likes en alles
[ afbeelding ]
Ik doe juist irritant voor mijn vrienden, hebben ze wat te ergerenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef RadioSlut het volgende:
Ben ik de enige die juist de irritante mensen in mijn vriendenlijst laat, puur zodat ik me kan vermaken?
Ook heel herkenbaar. Soms ga ik juist bewust irritant reageren op statusupdates.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:40 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik doe juist irritant voor mijn vrienden, hebben ze wat te ergeren
ja daarvoor is facebook toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ook heel herkenbaar. Soms ga ik juist bewust irritant reageren op statusupdates.
Dat doe ik ook, maar ik ga zo-vaak over de schreefquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ook heel herkenbaar. Soms ga ik juist bewust irritant reageren op statusupdates.
Dat is het leuke van FB: Alles moet positief zijn en er is geen discussie mogelijk, men ergert zich dus al heel snel aan iets.
Of de grap was extreem goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:36 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan heeft hij een ongelooflijk saai leven en verder niets te vertellen aan anderen.
Haha neenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef RadioSlut het volgende:
Ben ik de enige die juist de irritante mensen in mijn vriendenlijst laat, puur zodat ik me kan vermaken?
Hyves praktijkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef Paul het volgende:
Dit begint al aardig vaak langs te komen, ik verwacht aankomende dagen heel veel!
Een leuk idee: Deze kleine test is om te kijken wie mijn berichten leest en gewoon, voor de gein. Als je dit leest, laat dan een reactie achter van één woord om te beschrijven hoe we elkaar hebben ontmoet. Dus: slechts één woord. Kopieer dan deze boodschap op je eigen pagina, zodat ik op mijn beurt een bericht van één woord kan posten! Niet flauw doen en niet alleen een woord plaatsen, zonder het bericht te kopiëren... Speel het spel volgens de regels
Gaat al een tijdje rond deze.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef Paul het volgende:
Dit begint al aardig vaak langs te komen, ik verwacht aankomende dagen heel veel!
Een leuk idee: Deze kleine test is om te kijken wie mijn berichten leest en gewoon, voor de gein. Als je dit leest, laat dan een reactie achter van één woord om te beschrijven hoe we elkaar hebben ontmoet. Dus: slechts één woord. Kopieer dan deze boodschap op je eigen pagina, zodat ik op mijn beurt een bericht van één woord kan posten! Niet flauw doen en niet alleen een woord plaatsen, zonder het bericht te kopiëren... Speel het spel volgens de regels
Maar dan moet je het bericht wel kopiëren, anders ben je flauw en speel je het spel niet volgens de regels.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:30 schreef luckass het volgende:
[..]
Hyves praktijken.
Leuk om bij een of ander goedkoop wijf 'station' of 'paaldansclub' te posten, kun je lachen.
Anders sterft er ergens op de wereld een kitten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar dan moet je het bericht wel kopiëren, anders ben je flauw en speel je het spel niet volgens de regels.
Niet dronken op fb zitten scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef slangpie het volgende:
op een of andere manier worden sommige vriendschappen automatisch verzonden? kreeg vandaag weer een bevestiging dat X mijn vriendschap heeft geaccepteerd, kan me alleen niet herrinneren dat ik die ooit heb verzonden?
neeh, dat was het nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Niet dronken op fb zitten scheelt een hoop.
Klopt, had ik ook, een vriend van een vriend, ik kon hem niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef slangpie het volgende:
[..]
neeh, dat was het nietals ik dronken ben kan ik meestal maar 1 ding, nog meer drinken of slapen
Doe ik ook, maar verberg soms wel hun shit uit mijn news feed als het heel veel is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef RadioSlut het volgende:
Altijd ook dezelfde zielenpoten die er zulke dingen opzetten...quote:het is de week van de bijnamen.
zet dit op je profiel en kijk welke bijnaam je vrienden je geven.
-lets see :p
En dan nul reactiesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Altijd ook dezelfde zielenpoten die er zulke dingen opzetten...
Toevallig zijn die 3/4 likes zeker ook nog iedere keer van dezelfde personen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef di.lois het volgende:
Vast een klacht die al 10 x voorbij is gekomen, maar toch bij deze:
[ afbeelding ]
Zijn inderdaad dingen die je MOET delen met IEDEREEN.
De leerkracht, de werkgever en Jeroen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Toevallig zijn die 3/4 likes zeker ook nog iedere keer van dezelfde personen?
Thank god heb ik een superlieve schoonmoeder zeg. Eentje die niet bloedirritant is, en nooit mekkertquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef GimmeGore het volgende:
Oh zo een heb ik ook in m'n lijst ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef di.lois het volgende:
Vast een klacht die al 10 x voorbij is gekomen, maar toch bij deze:
[ afbeelding ]
Zijn inderdaad dingen die je MOET delen met IEDEREEN.
Ze bedoelt het altijd heel goed, maar het is (in mijn beleving dan) op het bemoeizuchtige af en eerlijk is eerlijk, ze heeft het buskruit niet uitgevonden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
Thank god heb ik een superlieve schoonmoeder zeg. Eentje die niet bloedirritant is, en nooit mekkert![]()
Op Facebook gelukkig ook nooit problemen met haar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |