Andere mensen praten steeds over zichzelf, nu kan ik niet over mezelf praten. Wutquote:Op woensdag 26 september 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
Of andere soorten van klaagbrieven
[..]
En als het dan eens iets positiefs is, kom je in 9 van de 10 reacties het woord 'genieten' tegen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:22 schreef Groenevlinder het volgende:
Moeders onderling op Facebook, echt tenenkrommend.. maar volgens mij had ik dat al ergens vermeld.
![]()
Vooral van die "klaag reacties" dat het oh zo zwaar is, de zorg over kinderen.
En dan al die moeders:"Ja ik begrijp je.." "Het is ook niet makkelijk" "je bent een sterke vrouw"
Constant vissen naar erkenning en complimenten.
Of dat het weer de hele dag rennen is, "kids van school halen, koken, schoonmaken"
Ja, kies je toch zelf voor...
Een keer klagen oke, maar het zijn altijd dezelfde types die daar heel overdreven over doen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En als het dan eens iets positiefs is, kom je in 9 van de 10 reacties het woord 'genieten' tegen.!
Dit ja, ik kijk dan altijd een beetje zoals je UI.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En als het dan eens iets positiefs is, kom je in 9 van de 10 reacties het woord 'genieten' tegen.!
Of "lekker genieten" nog ergerquote:Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit ja, ik kijk dan altijd een beetje zoals je UI.
misschien moet Jantje maar zijn eigen facebookpagina krijgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef DjinN het volgende:
Ik erger me aan die moedertjes die letterlijk en figuurlijk ELKE SCHEET op FB zetten.
"Jantje is nu 90 cm."
"Jantje weegt nu 5605 gram"
"Jantje heeft zijn eerste nachtje doorgeslapen".
"Jantje heeft zijn eerste prikjes gehad, wat deed ie het goed!"
En dan al die andere moedertjes maar liken. Ohhh jochie toch wat heeft ie het goed gedaan nohhh!
Die huismoeders zaten nog een lange tijd op Hyves. Maar volgens mij hebben ze ook Facebook uitgevonden.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:22 schreef Groenevlinder het volgende:
Moeders onderling op Facebook, echt tenenkrommend.. maar volgens mij had ik dat al ergens vermeld.
![]()
Vooral van die "klaag reacties" dat het oh zo zwaar is, de zorg over kinderen.
En dan al die moeders:"Ja ik begrijp je.." "Het is ook niet makkelijk" "je bent een sterke vrouw"
Constant vissen naar erkenning en complimenten.
Of dat het weer de hele dag rennen is, "kids van school halen, koken, schoonmaken"
Ja, kies je toch zelf voor...
Een keer klagen oke, maar het zijn altijd dezelfde types die daar heel overdreven over doen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef DjinN het volgende:
Ik erger me aan die moedertjes die letterlijk en figuurlijk ELKE SCHEET op FB zetten.
"Jantje is nu 90 cm."
"Jantje weegt nu 5605 gram"
"Jantje heeft zijn eerste nachtje doorgeslapen".
"Jantje heeft zijn eerste prikjes gehad, wat deed ie het goed!"
En dan al die andere moedertjes maar liken. Ohhh jochie toch wat heeft ie het goed gedaan nohhh!
Geldt ook voor jou wat betreft dit topic. Nou, hup, wegwezen hierquote:Op donderdag 27 september 2012 11:06 schreef fathank het volgende:
Aan iedereen hier: je hoeft het niet te lezen.
Ik erger me niet aan dit topic hoor. Vind het wel vermakelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou wat betreft dit topic. Nou, hup, wegwezen hier
Dan is dit een win-win-situatie. Wij kunnen ons gal spuwen en jij kijkt van afstand toe met enig vermaak, prima toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik erger me niet aan dit topic hoor. Vind het wel vermakelijk.
quote:Vanavond propedeuse uitrijking
Nog mooier wanneer ze dan 10 keer zo'n status-update plaatsen hoe compleet los het gaat, dat het echt het beste feestje ever is en toch ook de tijd vinden om op iedere reactie binnen een minuut of wat weer te reageren.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef HSG het volgende:
"op verjaardagsfeest. Vet gezellig hiero"
Zo gezellig dat je op Facebook gaat?
Dat vind ik helemaal vreselijk. Van die moeders die uit naam van hun pasgeboren koter een facebookpagina makenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
misschien moet Jantje maar zijn eigen facebookpagina krijgen.
Vrienden van mij hebben voor al hun kinderen een Facebookpagina. Ook van die jongste is net een jaar. De oudste is ook nog niet oud genoeg om op profiel te postenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
misschien moet Jantje maar zijn eigen facebookpagina krijgen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB accounts die 'DeesjeRichard&Jayden' heten_!
dan ga je je toch echt schamen als je een tiener bent.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben voor al hun kinderen een Facebookpagina. Ook van die jongste is net een jaar. De oudste is ook nog niet oud genoeg om op profiel te posten
of 2 lovers die aan t eten zijn en dat op FB posten. 'Liefde is samen eten' was 'tquote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef HSG het volgende:
"op verjaardagsfeest. Vet gezellig hiero"
Zo gezellig dat je op Facebook gaat?
quote:Vanaf 1 november 2012 zal Facebook kosten in rekening gaan brengen. Facebook wil dit onaangekondigd doorvoeren en de kosten zullen middels automatische incasso van je rekening worden afgeschreven. Om dit te voorkomen, dien je naakt met een deegroller in je reet op de keukentafel te gaan staan, de Horlepiep te dansen en tegelijkertijd keihard ‘I will Survive’ te zingen. Vervolgens zullen Geer en Goor bij jou thuis aanbellen en jou een code geven waardoor je Facebookaccount kosteloos blijft. Plak dit bericht vervolgens op je eigen prikbord zodat je vrienden dit ook weer kunnen delen. En de hartjes, in GODSNAAM, vergeet die klote hartjes niet… ♥♥♥♥♥
Gelukkig hebben mijn vriendin en ik geen Facebook.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
of 2 lovers die aan t eten zijn en dat op FB posten. 'Liefde is samen eten' was 'tIk heb toen ook gereageerd dat liefde samen genieten is zonder dat ondertussen op FB te zetten oid
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Hahaha!!! Om deze kan ik wel lachen!! Suck that, facebookmeelopers!
Ik kon er eergisteren om lachen. Na hem gisteren ook 10x gezien te hebben was de lol er wel weer af.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Hahaha!!! Om deze kan ik wel lachen!! Suck that, facebookmeelopers!
Ik kende hem nog niet.. Dan heb ik dus nog geluk met de mensen op mijn facebook.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik kon er eergisteren om lachen. Na hem gisteren ook 10x gezien te hebben was de lol er wel weer af.
Jayden.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB accounts die 'DeesjeRichard&Jayden' heten_!
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben geblockt door een dame die vond dat ik 'inbreuk maak op haar privacy' terwijl ze zelf haar hele dagplanning continu op FB zette in status Openbaar
Ik kan alles... lang verhaalquote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Afgrijselijk idd, ik heb een pesthekel aan dat woord gekregenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Vertel maar, ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kan alles... lang verhaal
Zet meldingen van Facebook messenger uit dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Oh ja, die meldingen dat mensen uit je lijst Facebook Messenger zijn gaan gebruiken mogen ook wel stoppen
Hoe danquote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zet meldingen van Facebook messenger uit dan.
Verslag verbergen en dan kun je volgens mij kiezen voor 'Berichten van facebook messenger niet meer weergeven'quote:
Probleem is dat ik dus geen verslagen zie, ik krijg alleen die melding op mijn telefoon. Toch bedankt.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Verslag verbergen en dan kun je volgens mij kiezen voor 'Berichten van facebook messenger niet meer weergeven'
Bwahahah die vind ik wel erg grappig eigenlijkquote:
Dat heb ik van iemand anders ook gehoord.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dus geen verslagen zie, ik krijg alleen die melding op mijn telefoon. Toch bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |