Als het op FB verschijnt, laat ik het je weten...quote:Op maandag 24 september 2012 15:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Is haar man er nou al achter of niet?
Volgens mij gaat het idd om 2 vrouwen, scissor scissorquote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Jabberwocky het volgende:
Dus haar bff () is zijn minnares maar ze zijn samen nog wel steeds de beste vriendinnen, begrijp ik dat nou goed?
Ik ben te simpel voor dit soort Facebook idioterie geloof ik.
Nieuwste hoax.quote:Op maandag 24 september 2012 15:08 schreef lezzer het volgende:
Wtf is dat nou weer met "korting claimen"?
quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het idd om 2 vrouwen, scissor scissor![]()
scissor sisters........letterlijk vertaald de scharende zustersquote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het idd om 2 vrouwen, scissor scissor![]()
weet wat je mee maakt. Wordt er bij jou ook altijd met 'hihi' of 'wahaha' afgesloten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:57 schreef Groenevlinder het volgende:
Wat ik ook zo erg vind zijn van die moeders die echt alles van hun kleine "prinsesjes" online moeten zetten.
Oh mijn kleine Jasmijntje, mijn prinsesje heeft voor het eerst op het potje geplast.
Of een foto van een open mond met allemaal vieze tanden en dan :"er is weer een tand uit!!"
Dan al die moeders:"Oh wat goed, ik ben trots op haar!"
Echt tenenkrommend.....
Of van die verhalen vanuit het kind verteld, komt mijn kleine Jasmijntje vandaag naar me toe:
"Mama......ik heb bla bla bla " Een heel verhaal, want wat ze nu toch zei, oh dat was toch zo bijzonderrrrrr
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:57 schreef Groenevlinder het volgende:
Wat ik ook zo erg vind zijn van die moeders die echt alles van hun kleine "prinsesjes" online moeten zetten.
Oh mijn kleine Jasmijntje, mijn prinsesje heeft voor het eerst op het potje geplast.
Of een foto van een open mond met allemaal vieze tanden en dan :"er is weer een tand uit!!"
Dan al die moeders:"Oh wat goed, ik ben trots op haar!"
Echt tenenkrommend.....
Of van die verhalen vanuit het kind verteld, komt mijn kleine Jasmijntje vandaag naar me toe:
"Mama......ik heb bla bla bla " Een heel verhaal, want wat ze nu toch zei, oh dat was toch zo bijzonderrrrrr
Wat stond daar, de plaatjes doen het nietquote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Roze (vrouw en statuseigenaar) is getrouwd en heeft drie kinderen, Rood is haar bff en tevens dorpsslet;
[ afbeelding ]
En dit is dan de status van haar BFF/dorpsslet (rood), de getrouwde vrouw is opnieuw Roze:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch debiel of niet?
Die is fake... Toch????quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:09 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Mensen op facebook. http://www.facebook.com/ludwig.vonfaustenburg
#yougogirlquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb besloten om iedereen die nog een hashtag gebruikt op FB uit mijn lijst te gooien. Ben er nu echt klaar mee met die onzin.
Zo rebels.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb besloten om iedereen die nog een hashtag gebruikt op FB uit mijn lijst te gooien. Ben er nu echt klaar mee met die onzin.
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Amerikanen zijn een klacht op zich...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef IcewindNL het volgende:
Geplaatst door een Amerikaanse vrouw...
[ afbeelding ]
de eerste vraag die bij mij op komt:quote:Op woensdag 26 september 2012 11:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gezinnetjes op facebook zijn ook verschrikkelijk ..
Hier in de omgeving heb je een moeder, met 2 hele random, onopvallende dochters: Ze zijn niet knap / bijzonder hoog opgeleid of bijzonder van karakter.
Wel zijn die wijven door hun moeder vanaf kinds af aan straalverwend, en verteld dat ze speciaal zijn ofzo, en daardoor enorme aandachtsvragers geworden..
Als er nu binnenshuis daar iets gebeurt, (bijvoorbeeld de kat schijt op de trap) dan wordt dit via facebook naar elkaar verstuurd'' AAAARGG ZUSJE de KAT heeft op de trap GEOPOEPT IEEEEEHLLLLLL'' en vervolgens gaan moeder en zusje ook reageren en hele verhalen typen
![]()
Kk aandachts hoeren zeg
Goed bezig! Ohh wat vind ik dat ook ontzettend irritant.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, maar sommige mensen hebben twitter aan Facebook gelinkt he.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Goed bezig! Ohh wat vind ik dat ook ontzettend irritant.
Ik snap dat ook niet. Waarom doe je dat??? Het heeft toch geen enkel nut?? Alleen dat het dom uitziet! Ga lekker naar twitter.
als # gebruikt zonder dat je twitter hebt of uberhaupt weet wat het betekendt, dan ben je gewoon een domme meeloper.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:19 schreef padlarf het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe iemand zich kan storen aan hashtags.
Het is gewoon een soort smiley. Denk aan je bloeddruk.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:23 schreef Matty___ het volgende:
[..]
als # gebruikt zonder dat je twitter hebt of uberhaupt weet wat het betekend, dan ben je gewoon een domme meeloper.
#vindditookstom <- echt WTF
#dankquote:
Ook een terechte klacht, Twitter aan je Facebook linken.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen hebben twitter aan Facebook gelinkt he.
Maar het is idd wel bloedirritant dat je van die meelopers hebt die geen Twitter hebben en dan toch zo'n klotehashtag overal achter plakken
Ja precies dat!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ook een terechte klacht, Twitter aan je Facebook linken.
Krijg je om de 10/20/min weer (nutteloze) een update:
hmmm, lekker broodje eten #lekker
broodje op, pauze voorbij #balen
het is saai hier. #saai
Ik zit nu op de plee te schijten. #stinkt
Als ik dat soort info had willen weten had ik wel twitter gehad, en die persoon gevolgd.
#denkendatjemethashtagshipbentquote:
Ik doe geen van beiden. Ik kan me er alleen niet aan storen.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
#denkendatjemethashtagshipbent![]()
#denkendataljefacebookvriendeniedere10minutenopeennuttelozeupdatezittentewachten
#Ofvandieleukemensendiehunhelestatusineenhashtagtypenterwijlzeookbestspatiesenleestekenszoudenkunnengebruikenmaarblijkbaarzelfnietdoorhebbenhoeirritanthetisendatzehetdoelvaneenhashtagheelmaalvoorbijgaanquote:Op woensdag 26 september 2012 14:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
#denkendatjemethashtagshipbent![]()
#denkendataljefacebookvriendeniedere10minutenopeennuttelozeupdatezittentewachten
Je bent duidelijk de enige #zemmel die het niet erg vindt. Het is gewoone pure facebookverkrachting, zoals al het andere in dit topic.quote:
Akkoord, ik leg me er bij neer dat de (grote) meerderheid hier het vervelend vindt.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je bent duidelijk de enige #zemmel die het niet erg vindt. Het is gewoone pure facebookverkrachting, zoals al het andere in dit topic.
Nou ja, ik erger me er ook niet aan hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 16:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Akkoord, ik leg me er bij neer dat de (grote) meerderheid hier het vervelend vindt.
Ik eerlijk gezegd ook niet zo...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou ja, ik erger me er ook niet aan hoor
Of andere soorten van klaagbrievenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet zo...
Veel erger vind ik die statussen in vorm van brief.Voorbeeld:
"Lieve politieagent, bedankt om me een boete te geven en mijn dag te verknallen."
Doe normaal man![]()
quote:Is het je wel eens opgevallen dat er tegenwoordig maar weinig mensen zijn die echt luisteren. Echt luisteren, en je steunen, zonder daarbij over zichzelf te beginnen en al hun problemen. Die echt de tijd voor je nemen en zeggen; ga zitten en doe je verhaal, ik luister. Nee, mensen praten het liefst over zichzelf. Of weten, als het een keer over jou gaat, het zo te draaien dat het toch weer over hun gaat en jij degene bent die uiteindelijk zit te luisteren en mee te denken. Terwijl jij uiteindelijk steeds weer met jouw probleem in je maag blijft zitten. En het ergste is dat ze het niet eens door hebben. Is het je wel eens opgevallen dat daardoor niemand van je weet hoe het nu ECHT met je gaat..? ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |