quote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk nog 1, het geheel, 17 dus.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
40 inderdaad.
8 van die kleintjes, 1 keer 4x4, 4 keer 3x3, 9 keer 2x2 en 18 keer 1x1
Idd dat moet je sowieso even aan iedereen laten zien.quote:Op zondag 23 september 2012 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dit is echt zo postwaardig. Puur kijk-mij gedrag
En dan wat erbij wordt geschreven'kijk ons eens lekker spontaan en gek doen'
gewoon facebook businessmodel.quote:
addblockje eroverheen, en nergens last vanquote:Op maandag 24 september 2012 10:30 schreef FRseezu het volgende:
Kijk ik vanochtend op Facebook, zijn dit gewoon de eerste drie berichten die bovenaan staan.![]()
Facebook is overgeleverd aan kapitalisten en aandeelhouders, dat is nu al te zien.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sad but truequote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef Matty___ het volgende:
[..]
gewoon facebook businessmodel.
[ afbeelding ]
Nee dat heb ik alquote:Op maandag 24 september 2012 11:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
addblockje eroverheen, en nergens last van
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:04 schreef EnterToets het volgende:
Grootste facebook klacht ooit?heel dat shirt slaat nergens op. Het was geen eensch feest maar rellen. Door dat shirt te dragen erken je dus dat je daar was. Van mij mag je mensen met die shirt oppakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Sorry, maar dat is echt een hele kromme redenering.quote:Op maandag 24 september 2012 12:45 schreef wise het volgende:
Door dat shirt te dragen erken je dus dat je daar was.
waarom zou je anders dat shirt dragenquote:Op maandag 24 september 2012 12:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt een hele kromme redenering.
Roze (vrouw en statuseigenaar) is getrouwd en heeft drie kinderen, Rood is haar bff en tevens dorpsslet;quote:CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel
JENEVER: ik ben verloofd
WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet
COGNAC: ik heb een relatie
AMARETTO: ik ben verliefd
SAFARI: ik hou van avontuur
COINTREAU: ik ben getrouwd
BIER: vrije liefde
MALIBU: ik ben zijn minnares
JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden
VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn
TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen.
en dan afvragen hoe hij er toch achter kwam..quote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Roze (vrouw en statuseigenaar) is getrouwd en heeft drie kinderen, Rood is haar bff en tevens dorpsslet;
[ afbeelding ]
En dit is dan de status van haar BFF/dorpsslet (rood), de getrouwde vrouw is opnieuw Roze:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch debiel of niet?
Dit ja... te triestquote:Op maandag 24 september 2012 14:25 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en dan afvragen hoe hij er toch achter kwam..
Je hebt niet zo goed afgeschermdquote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Roze (vrouw en statuseigenaar) is getrouwd en heeft drie kinderen, Rood is haar bff en tevens dorpsslet;
En dit is dan de status van haar BFF/dorpsslet (rood), de getrouwde vrouw is opnieuw Roze:
ff een paar biertje noemt ie dat danquote:Op zondag 23 september 2012 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
1. Zo noemt hij het juist niet.quote:Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
ff een paar biertje noemt ie dat dan
of is dat stiekem om mee te doen met die borstkankeractie?quote:Op zondag 23 september 2012 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Is haar man er nou al achter of niet?quote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 10:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Idd dat moet je sowieso even aan iedereen laten zien.Heel erg belangrijk uiteraard.
quote:Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
ff een paar biertje noemt ie dat dan
quote:Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
1. Zo noemt hij het juist niet.
2. Met 7 man valt die rekening reuze mee.
NB: het zijn bijna allemaal vrouwenquote:Op maandag 24 september 2012 15:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
of is dat stiekem om mee te doen met die borstkankeractie?
Gewoon gillen om aandacht dus.quote:Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
NB: het zijn bijna allemaal vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |