Andere mensen praten steeds over zichzelf, nu kan ik niet over mezelf praten. Wutquote:Op woensdag 26 september 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
Of andere soorten van klaagbrieven
[..]
En als het dan eens iets positiefs is, kom je in 9 van de 10 reacties het woord 'genieten' tegen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:22 schreef Groenevlinder het volgende:
Moeders onderling op Facebook, echt tenenkrommend.. maar volgens mij had ik dat al ergens vermeld.
![]()
Vooral van die "klaag reacties" dat het oh zo zwaar is, de zorg over kinderen.
En dan al die moeders:"Ja ik begrijp je.." "Het is ook niet makkelijk" "je bent een sterke vrouw"
Constant vissen naar erkenning en complimenten.
Of dat het weer de hele dag rennen is, "kids van school halen, koken, schoonmaken"
Ja, kies je toch zelf voor...
Een keer klagen oke, maar het zijn altijd dezelfde types die daar heel overdreven over doen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En als het dan eens iets positiefs is, kom je in 9 van de 10 reacties het woord 'genieten' tegen.!
Dit ja, ik kijk dan altijd een beetje zoals je UI.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En als het dan eens iets positiefs is, kom je in 9 van de 10 reacties het woord 'genieten' tegen.!
Of "lekker genieten" nog ergerquote:Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit ja, ik kijk dan altijd een beetje zoals je UI.
misschien moet Jantje maar zijn eigen facebookpagina krijgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef DjinN het volgende:
Ik erger me aan die moedertjes die letterlijk en figuurlijk ELKE SCHEET op FB zetten.
"Jantje is nu 90 cm."
"Jantje weegt nu 5605 gram"
"Jantje heeft zijn eerste nachtje doorgeslapen".
"Jantje heeft zijn eerste prikjes gehad, wat deed ie het goed!"
En dan al die andere moedertjes maar liken. Ohhh jochie toch wat heeft ie het goed gedaan nohhh!
Die huismoeders zaten nog een lange tijd op Hyves. Maar volgens mij hebben ze ook Facebook uitgevonden.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:22 schreef Groenevlinder het volgende:
Moeders onderling op Facebook, echt tenenkrommend.. maar volgens mij had ik dat al ergens vermeld.
![]()
Vooral van die "klaag reacties" dat het oh zo zwaar is, de zorg over kinderen.
En dan al die moeders:"Ja ik begrijp je.." "Het is ook niet makkelijk" "je bent een sterke vrouw"
Constant vissen naar erkenning en complimenten.
Of dat het weer de hele dag rennen is, "kids van school halen, koken, schoonmaken"
Ja, kies je toch zelf voor...
Een keer klagen oke, maar het zijn altijd dezelfde types die daar heel overdreven over doen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef DjinN het volgende:
Ik erger me aan die moedertjes die letterlijk en figuurlijk ELKE SCHEET op FB zetten.
"Jantje is nu 90 cm."
"Jantje weegt nu 5605 gram"
"Jantje heeft zijn eerste nachtje doorgeslapen".
"Jantje heeft zijn eerste prikjes gehad, wat deed ie het goed!"
En dan al die andere moedertjes maar liken. Ohhh jochie toch wat heeft ie het goed gedaan nohhh!
Geldt ook voor jou wat betreft dit topic. Nou, hup, wegwezen hierquote:Op donderdag 27 september 2012 11:06 schreef fathank het volgende:
Aan iedereen hier: je hoeft het niet te lezen.
Ik erger me niet aan dit topic hoor. Vind het wel vermakelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou wat betreft dit topic. Nou, hup, wegwezen hier
Dan is dit een win-win-situatie. Wij kunnen ons gal spuwen en jij kijkt van afstand toe met enig vermaak, prima toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik erger me niet aan dit topic hoor. Vind het wel vermakelijk.
quote:Vanavond propedeuse uitrijking
Nog mooier wanneer ze dan 10 keer zo'n status-update plaatsen hoe compleet los het gaat, dat het echt het beste feestje ever is en toch ook de tijd vinden om op iedere reactie binnen een minuut of wat weer te reageren.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef HSG het volgende:
"op verjaardagsfeest. Vet gezellig hiero"
Zo gezellig dat je op Facebook gaat?
Dat vind ik helemaal vreselijk. Van die moeders die uit naam van hun pasgeboren koter een facebookpagina makenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
misschien moet Jantje maar zijn eigen facebookpagina krijgen.
Vrienden van mij hebben voor al hun kinderen een Facebookpagina. Ook van die jongste is net een jaar. De oudste is ook nog niet oud genoeg om op profiel te postenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
misschien moet Jantje maar zijn eigen facebookpagina krijgen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB accounts die 'DeesjeRichard&Jayden' heten_!
dan ga je je toch echt schamen als je een tiener bent.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben voor al hun kinderen een Facebookpagina. Ook van die jongste is net een jaar. De oudste is ook nog niet oud genoeg om op profiel te posten
of 2 lovers die aan t eten zijn en dat op FB posten. 'Liefde is samen eten' was 'tquote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef HSG het volgende:
"op verjaardagsfeest. Vet gezellig hiero"
Zo gezellig dat je op Facebook gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |