abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 18 september 2012 @ 21:14:12 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_116953963
Welkom in het centrale Facebooktopic!
Facebook wordt met de dag populairder en de klachten groeien ook. Hierom kan een verzameltopic met de meeste klachten wel handig zijn.
Voorbeeld uit een eerder deel:

quote:
18s.gif Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.

Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen. ;) en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden :D

Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.

Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever :D
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dat is dan godverdomme familie.

Neef 2 likede dat eerste bericht van mij ook nog :')

Regels:
Dit is géén slowchattopic
Geen facebooklinkjes/privégegevens posten
áls je een status van iemand wilt laten zien, typ het over of maak een printscreen waar je de naam weghaalt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_116954109
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
Deze komt nu vaak voorbij:

[..]

Dan leg je uit dat je je privacy instellingen moet aanpassen en in de volgende post word netjes gemeld dat ze de reacties en likes uit hebben gezet. Sterf lekker ofzo :')
gadverdamme, wat irritant ja :r
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_116954303
Chefville... godskolere app die me elke dag bijna woedend maakt.

En mijn instellingen staan volgens mij goed maar die komt er steeds dwars doorheen :r
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_116954584
Ook al is Hyves tegenwoordig bagger; daar hadden ze de privacy instellingen en het bedieningsgemak daarvan beter voor elkaar dan Facebook dat heeft. Een paar klikken in je account en het was allemaal keurig geregeld en dat voor je hele vriendenlijst.

Bij Facebook moet je talloze submenu's en vinkjes doorworstelen en dan weet je nog niet wat wel of niet is afgeschermd. Grrrrrr!
pi_116956814
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Scriptascripta het volgende:
Ook al is Hyves tegenwoordig bagger; daar hadden ze de privacy instellingen en het bedieningsgemak daarvan beter voor elkaar dan Facebook dat heeft. Een paar klikken in je account en het was allemaal keurig geregeld en dat voor je hele vriendenlijst.

Bij Facebook moet je talloze submenu's en vinkjes doorworstelen en dan weet je nog niet wat wel of niet is afgeschermd. Grrrrrr!
Hoe meer je van jezelf openbaar maakt hoe meer geld Facebook verdient...
pi_116957566
quote:

Vind het juist fijn, je kan alles afzonderlijk instellen.
pi_116957673
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Vind het juist fijn, je kan alles afzonderlijk instellen.
pi_116964590
Facebook is het nieuwe hyves, leuk in het begin, maar er staat steeds meer bagger op.
Ben benieuwd hoelang het nog duurt tot men weer van fb vertrekt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 19 september 2012 @ 13:18:25 #9
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_116977022
Iedereen post opeens alcoholische dranken op hun facebook :?

edit:
quote:
Eén van mijn vriendinnen heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.
Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!
Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen.
Daarom dus.

[ Bericht 81% gewijzigd door CrushedTinBox op 19-09-2012 13:41:29 ]
Het leven is een toverbal.
pi_116978096
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef CrushedTinBox het volgende:

edit:

[..]

Daarom dus.
:') :') ;(
pi_116978168
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef CrushedTinBox het volgende:

edit:

[..]

Daarom dus.
Dat is toch een hyves-actie van 2009?
pi_116978815
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef drakin het volgende:
Facebook is het nieuwe hyves, leuk in het begin, maar er staat steeds meer bagger op.
Ben benieuwd hoelang het nog duurt tot men weer van fb vertrekt.
en dan met zn allen naar Google+? :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 19 september 2012 @ 14:03:27 #13
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_116978884
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 19 september 2012 @ 14:19:45 #14
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116979752
quote:
belachelijk, zo'n baby kan helemaal niet typen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 september 2012 @ 14:24:53 #15
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_116980048
quote:
Die wilde ik ook net linken ja :{
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  woensdag 19 september 2012 @ 14:44:22 #16
384552 Miguell
Dream it. Wish it. Do it.
pi_116980844
Er zit bij mij een persoon op gezichtboek dat letterlijk iedere tering foto van zijn tering familie erop zet. Bijvoorbeeld; zijn kind heeft de waterpokken, zie je twee weken lang foto's van dat arme meisje dat langzaam verandert in een zombie. Elke woensdag om 12 het flauwe grapje dat de week door midden gezaagd wordt. Zijn vriendin, die op elke foto chagie kijkt en de kinder beet houdt met de titel: ''mijn alles''.

STERF!!!!!
  woensdag 19 september 2012 @ 14:55:10 #17
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116981211
quote:

Dit. Je kunt helemaal niet alles uit je verleden op prive zetten.
Je kunt alleen maar vanaf dit moment op prive zetten, de rest blijft gewoon openbaar :X
Of weet iemand een oplossing dat je wel alles prive krijgt?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_116988357
quote:
I have a busy week! I have a busy week!!!:D
no more 3 days free! thats boring me so much!-.-
I hate hollyday! Iam a creatief person and when I have nothing to do I feel me realey sad! I like my jobs verry much!:D so now I gonna eat a pizza! jummie!:D
Moet echt huilen :'(
Als je zo creatief bent, verveel je je toch nooit?

[ Bericht 5% gewijzigd door Opoefiets op 19-09-2012 17:50:01 ]
pi_116989070
quote:
9s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Oh realey?
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 september 2012 @ 18:55:58 #20
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_116992399
quote:
9s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Ik kreeg diarree van al die fouten :{
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_116992638
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je kunt alleen maar vanaf dit moment op prive zetten, de rest blijft gewoon openbaar :X
Tuurlijk wel... bij elk item krijg je zo'n pijltje waar je kunt aanpassen voor wie het zichtbaar is.

Niet gelijk haten ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116992749
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Wel, https://www.facebook.com/settings/?tab=privacy --> Limit the Audience for Past Posts
Dat zou alles in 1x op "vrienden" moeten zetten. En anders is het nog per bericht handmatig te doen, zoals in dat plaatje hierboven staat.
pi_116992801
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef Miguell het volgende:
Er zit bij mij een persoon op gezichtboek dat letterlijk iedere tering foto van zijn tering familie erop zet. Bijvoorbeeld; zijn kind heeft de waterpokken, zie je twee weken lang foto's van dat arme meisje dat langzaam verandert in een zombie. Elke woensdag om 12 het flauwe grapje dat de week door midden gezaagd wordt. Zijn vriendin, die op elke foto chagie kijkt en de kinder beet houdt met de titel: ''mijn alles''.

STERF!!!!!
Meteen verwijderen man, dit soort mensen.
pi_116992871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tuurlijk wel... bij elk item krijg je zo'n pijltje waar je kunt aanpassen voor wie het zichtbaar is.
[ afbeelding ]

Niet gelijk haten ;)
Lol, sinds wanneer is 'kennissen' hetzelfde als 'friends of friends'?
pi_116992947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Lol, sinds wanneer is 'kennissen' hetzelfde als 'friends of friends'?
Que? Waar zie je dat staan?
Friends of friends staat er bij mij niet eens bij. Wel 'vrienden behalve kennissen'.
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')