Eigenlijk wel, maar ik had vandaag een soort van vrije dagquote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had je het niet veels te druk om zoveel van dit soort "oude sands" vragen te stellen?
Door die films gezien te hebben?quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
top 20 van de jaren 30? [ afbeelding ]
Kut vraag eerste klas zeg! Hoe moet iemand dat weten?
Ik weet niet of dergelijke oude dingen op MGM kan bekijken.quote:
Gewoon random jaren 30 films noemen. Is het topic snel vol en de vraag wordt uiteindelijk wel beantwoordquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
top 20 van de jaren 30? [ afbeelding ]
Kut vraag eerste klas zeg! Hoe moet iemand dat weten?
Ik heb er nu 49/50 gezienquote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet niet of dergelijke oude dingen op MGM kan bekijken.
Misschien, maar er zijn nog wel betere/leukere films die ik wil.quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, ik zag net bij de Media markt de blu ray liggen van Batman uit de jaren 60 volgens mij. Niks voor jou?
Ja...neequote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gewoon random jaren 30 films noemen. Is het topic snel vol en de vraag wordt uiteindelijk wel beantwoord
Geef het dan aan degene die het meeste goed hadquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
In het geval van nee zal je aan het einde van het topic wanhopig iemand gewoon het punt geven
Wanhopige mensen dneken niet zo logischquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef het dan aan degene die het meeste goed had
Michelangelo is er anders bijnaquote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wanhopige mensen dneken niet zo logisch
Doe maarquote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal ik nu net als Sands doen en alleen de laatste goed beantwoorden?
quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nah ik ga me nu vermaken met/doodergeren aan de tweede ghost rider
Daar ben k ook bang voor, maar soms moet je een film maar gewoon opzetten en hopen op het bestequote:
Maar dat bleek in dit geval dus tevergeefsquote:Op maandag 17 september 2012 20:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar ben k ook bang voor, maar soms moet je een film maar gewoon opzetten en hopen op het beste
quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar dat bleek in dit geval dus tevergeefsOnbegrijpelijk dat die vreselijke stijl van die twee ooit 1 keertje heeft gewerkt met Crank...
Ik bekijk het positief, dit keer kan ik maar 1 film van ze nomineren voor slechtste film van dat jaarquote:
Die regisseurs zijn wel goed bezig, een mooie dalende lijnquote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik bekijk het positief, dit keer kan ik maar 1 film van ze nomineren voor slechtste film van dat jaar
Hehequote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Die regisseurs zijn wel goed bezig, een mooie dalende lijn
Crank 7.0
Crank: High Voltage 6.2
Gamer 5.7
Ghost Rider: Spirit of Vengeance 4.5
Ja...nee eigenlijk niet. Cage is te druk bezig om zijn acteerprestaties van The Wicker Man te overtreffen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hehe
Ik moet wel zeggen dat ik ghost rider minder vreselijk vindt dan Gamer en Crank 2
Er was 1 moment dat ik dacht hij de bijen scene probeerde te evenaren, maar voordat ik het goed en wel kon waarderen waren we al 95 cuts verderquote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja...nee eigenlijk niet. Cage is te druk bezig om zijn acteerprestaties van The Wicker Man te overtreffen.
Komt omdat alles tegenwoordig steeds sneller en sneller moet.quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er was 1 moment dat ik dacht hij de bijen scene probeerde te evenaren, maar voordat ik het goed en wel kon waarderen waren we al 95 cuts verder
quote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Komt omdat alles tegenwoordig steeds sneller en sneller moet.
Ah ja daar probeer ik al een half uur op te komenquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:59 schreef JayHovah het volgende:
Ai ai ai! Ik wou net The_Sub een hele makkelijke hint geven maar nu jat Sands de punten!
SPOILER: de hintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Jij kan idd nog maar net meekomen met de reguliere topics, dus dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:50 schreef DragonFodder het volgende:
wat zal ik weer blij zijn als het dp topic voorbij is
Wat is dat? Is dat de partijleidster van de PvdD? Nicequote:Op dinsdag 18 september 2012 15:16 schreef Robby87 het volgende:
Oja, Dyon: eat your heart out!
[ afbeelding ]
Jij weet niet op wie je stemt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is dat? Is dat de partijleidster van de PvdD? Nice
Die herken je toch wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is dat? Is dat de partijleidster van de PvdD? Nice
Er zitten best wel wat leuke dames in de politiek, maar die komen gewoon nooit op TV.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:47 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die herken je toch wel.
De enige reden dat ik ooit op PvdD zal stemmen is omdat er dan tenminste een lekker wijf in de politiek zit.
Sabine Uitslag. Maar die zat ook alleen in de kamer om haar looksquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Er zitten best wel wat leuke dames in de politiek, maar die komen gewoon nooit op TV.
Net als Geert.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sabine Uitslag. Maar die zat ook alleen in de kamer om haar looks
Dan toch liever wat CDA uitslag tussen de lendenen.quote:
Ik stem niet op de partij voor de dieren...quote:
Zijn er alweer verkiezingen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik stem niet op de partij voor de dieren...
Niet dat ik weet, maar FF zegt dat ik niet weet op wie ik stem... Nou ik zal niet nu of ooit stemmen op de partij voor de dierenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zijn er alweer verkiezingen dan?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo goed gedaan? Zie nieuw draadje.
Ik quote de verkeerdequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar FF zegt dat ik niet weet op wie ik stem... Nou ik zal niet nu of ooit stemmen op de partij voor de dieren
Of zorgen dat je er ondertitels bij krijgt? En hem dan overkijken/verder afkijken...quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Joeri. het volgende:
Trieste zooi zeg, m'n engels is niet goed genoeg om Miller's Crossing goed te kunnen volgen. Heb het gevoel dat ik de helft mis, eerste keer dat ik dit meemaak. En nu tegen beter weten in afkijken?
Dan verdoe je je tijd alleen maar.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan verdoe je je tijd alleen maar.
Waarom zo moeilijk doen en niet gewoon ondertiteling aanzetten?
Ik kijk altijd streams op een bepaalde site. Ik heb nog nooit één film gedownload dus dat is geen optie ben ik bang voor (:quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan verdoe je je tijd alleen maar.
Waarom zo moeilijk doen en niet gewoon ondertiteling aanzetten?
Streamen is ook downloaden dus kun je net zo goed een film gewoon geheel binnenhalen en er ondertitels bij downloaden....quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ik kijk altijd streams op een bepaalde site. Ik heb nog nooit één film gedownload dus dat is geen optie ben ik bang voor (:
Je kunt je torrentmaagdelijkheid alsnog verliezen hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ik kijk altijd streams op een bepaalde site. Ik heb nog nooit één film gedownload dus dat is geen optie ben ik bang voor (:
Teveel gedoe, bepaal meestal ter plekke of ik een film ga kijken of niet dus dan wil ik hem ook gelijk kunnen zien. Kwaliteit is meestal gewoon goed en vind ondertiteling normaal gesproken niet fijn (mist een hoop omdat je er toch op let)quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Streamen is ook downloaden dus kun je net zo goed een film gewoon geheel binnenhalen en er ondertitels bij downloaden....
Ja dat kan allemaal. Ach waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, maar dat is een andere discussie..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:43 schreef wyccie het volgende:
Of de dvd voor een paar euro kopen.
Of digitale tv met zo'n filmabonnement?
Ben ik met je eens. Maar het is of het 1 of het ander. Film kijken de helft missen maar er wat mee kunnen omdat je het begrijpt of een film niet kijken omdat je meer dan de helft mist doordat je het niet begrijptquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Joeri. het volgende:
[..]
(mist een hoop omdat je er toch op let)
Misschien voor deze ene keer danquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef Baszh het volgende:
[..]
Je kunt je torrentmaagdelijkheid alsnog verliezen hoor
Ja voor deze film is downloaden wel sowieso beter (voor mij)quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar het is of het 1 of het ander. Film kijken de helft missen maar er wat mee kunnen omdat je het begrijpt of een film niet kijken omdat je meer dan de helft mist doordat je het niet begrijpt
Ik raad het je zo wie zo aan om films te kopen (of zoals ik vaak ook doe te downloaden). Dan kun je ook es Aziatische films kijken (ik neem aan dat je chinees, japans, koreaans niet zo goed zijn?)quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ja voor deze film is downloaden wel sowieso beter (voor mij)
Dat is een uitstekende aannamequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik raad het je zo wie zo aan om films te kopen (of zoals ik vaak ook doe te downloaden). Dan kun je ook es Aziatische films kijken (ik neem aan dat je chinees, japans, koreaans niet zo goed zijn?)
Tja, dan moet je er toch eigenlijk een lampje gaan branden dat er iets niet kan kloppen of niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef Baszh het volgende:
Bij Opgelicht mensen die zomaar geld geven aan iemand die 12% rendement zonder risico belooft
Maar het was wel een christenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, dan moet je er toch eigenlijk een lampje gaan branden dat er iets niet kan kloppen of niet?
O... dat veranderd het helemaal...quote:
Hoffman <3quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
Ik verwarde 'm met Philip Baker Hall, niet Philip Seymour Hoffman.
Zo moeilijk is die toch niet? Ik had dat wel bij clockwork orange maar achteraf gezien was het mss toch niet nodig. Die zelfbedachte woorden van Anthony Burgess kwamen minder vaak voor dan ik in eerste instantie verwachtte.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Joeri. het volgende:
Trieste zooi zeg, m'n engels is niet goed genoeg om Miller's Crossing goed te kunnen volgen. Heb het gevoel dat ik de helft mis, eerste keer dat ik dit meemaak. En nu tegen beter weten in afkijken?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef Baszh het volgende:
There was me, that is Alex, and my three droogs, that is Pete, Georgie, and Dim, and we sat in the Korova Milkbar trying to make up our rassoodocks what to do with the evening. The Korova milkbar sold milk-plus, milk plus vellocet or synthemesc or drencrom, which is what we were drinking. This would sharpen you up and make you ready for a bit of the old ultra-violence.
Neequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:31 schreef ArtistA het volgende:
[..]
is het je nooit opgevallen dat afro-amerikanen meestal als eerste de geest geven?
Opgezocht, film heeft 2778 votes op imdbquote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een idee heeft.
Kunnen we nog een (fatsoenlijke) hint krijgen?
Dat zijn vast alle inwoners van het gehucht waar de film is opgenomen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:15 schreef Baszh het volgende:
[..]
Opgezocht, film heeft 2778 votes op imdb
Inclusief schapenroede?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat zijn vast alle inwoners van het gehucht waar de film is opgenomen.
Goeie vraag. Bij nader inzien valt het natuurlijk te betwijfelen of het internet daar al uitgevonden is.quote:
Ja dat is daar al uitgevonden! Alleen verstaan ze daar onder internet een net om vissen te vangen die in een modderige rivier leven, gemaakt van een schapenmaag. "Inter" is Zweeds voor maag, en net spreekt voor zich...quote:Op woensdag 19 september 2012 15:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Goeie vraag. Bij nader inzien valt het natuurlijk te betwijfelen of het internet daar al uitgevonden is.
Dat laatste gaat weer een beetje te ver. Ik vind gewoon dat iemand een opstarter mag posten.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja dat is daar al uitgevonden! Alleen verstaan ze daar onder internet een net om vissen te vangen die in een modderige rivier leven, gemaakt van een schapenmaag. "Inter" is Zweeds voor maag, en net spreekt voor zich...
Hmmzzzzz.....zal de Zweedse vis-communitie ook cijfers geven voor hun eigen gemaakte regionale internetten, via imdb?
Couldn't agree more...quote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat iemand een opstarter mag posten.
Wat let je?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat laatste gaat weer een beetje te ver. Ik vind gewoon dat iemand een opstarter mag posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
niet mee eensquote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind Tobey Maguire 100x beter als Spider-Man dan die Garfield figuur. Sowieso vind ik The Amazing Spider-Man een regelrechte aanfluiting
wel mee eensquote:
Jij bent de eerste die ik er negatief over hoor. Verder hoor ik alleen maar mensen zeggen dat hij zoveel beter is dan de Tobey variant...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind Tobey Maguire 100x beter als Spider-Man dan die Garfield figuur. Sowieso vind ik The Amazing Spider-Man een regelrechte aanfluiting
Ik kon het niet laten om de blu ray voor een tientje bij de MM te laten liggenquote:
voor de serie of voor de film?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik er negatief over hoor. Verder hoor ik alleen maar mensen zeggen dat hij zoveel beter is dan de Tobey variant...
[..]
Ik kon het niet laten om de blu ray voor een tientje bij de MM te laten liggen![]()
De filmquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
voor de serie of voor de film?
oh... voor de serie had ik nog wel een tientje overgehadquote:
Ik vind Tobey Maguire nergens geschikt voor. 't Is zo'n iel, schuchter ventje.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Verder hoor ik alleen maar mensen zeggen dat hij zoveel beter is dan de Tobey variant...
dat maakte hem wel redelijk geschikt voor spiderman/peter parker. Ik vond de gevatheid van spiderman in The Amazing Spiderman een beetje geforceerd, maar Garfield acteert wel een stuk beter dan Maguire.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind Tobey Maguire nergens geschikt voor. 't Is zo'n iel, schuchter ventje.
Nou dan moet Seabiscuit toch op zijn naam geschreven zijn? Daar was die toch de paardrijder in? (kom even niet op de naam van zo'n mannetje)quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind Tobey Maguire nergens geschikt voor. 't Is zo'n iel, schuchter ventje.
Jockey. Ik heb Seabiscuit niet gezien.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
(kom even niet op de naam van zo'n mannetje)
Thanx, kwam er niet op. Verder heb ik em ook niet gezien, maar weet dat Tobey een jockey speelt ergens in een film en ik ga er maar vanuit dat dat seabiscuit wasquote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jockey. Ik heb Seabiscuit niet gezien.
Twee keer gezien. Een echte tearjerker...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, kwam er niet op. Verder heb ik em ook niet gezien, maar weet dat Tobey een jockey speelt ergens in een film en ik ga er maar vanuit dat dat seabiscuit was
Serieus? Ik weet eigenlijk helemaal niet waar de film over gaat, maar had niet verwacht dat het een tranentrekker was...quote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Twee keer gezien. Een echte tearjerker...
Is lang geleden hoor, jaartje of 7 zeker wel, maar ik zou de film zeker niet afraden. Als je Maguire niet kunt luchten moet je 'm niet kijken. Ik heb helemaal niks met paarden, maar ik kon die film goed hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet eigenlijk helemaal niet waar de film over gaat, maar had niet verwacht dat het een tranentrekker was...
Ik zal em een keertje opzoeken en in mijn downloadlijst zetten.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is lang geleden hoor, jaartje of 7 zeker wel, maar ik zou de film zeker niet afraden. Als je Maguire niet kunt luchten moet je 'm niet kijken. Ik heb helemaal niks met paarden, maar ik kon die film goed hebben.
Naast LOTR kan ik geen noemenswaardige film met Wood bedenken. Behalve BTTF 2.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal em een keertje opzoeken en in mijn downloadlijst zetten.
Nou wilde ik zeggen dat ik niks tegen tobey heb en ik nog een andere film van em wilde kijken. Maar toen bedacht ik me dat dat Eliyah wood was die ik in gedachten had...
Ik wil everything is illuminated anders nog wel zien. Weet niet of het wat is natuurlijk...quote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Naast LOTR kan ik geen noemenswaardige film met Wood bedenken. Behalve BTTF 2.
Das een moeilijke film vind ik... wel mooi om te zien, maar moeilijkquote:
Dat zou wel heel slecht zijn. Wat een vertaling.quote:
Sin City?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Naast LOTR kan ik geen noemenswaardige film met Wood bedenken. Behalve BTTF 2.
Vind je? Wat is er zo moeilijk aan dan volgens jou?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das een moeilijke film vind ik... wel mooi om te zien, maar moeilijk
Die kwam ik ook nog tegen deze week, niet gezien echter...quote:Op woensdag 19 september 2012 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil everything is illuminated anders nog wel zien. Weet niet of het wat is natuurlijk...
Kan ik je niet zeggen... Is alweer een paar jaar geleden dat ik em gezien heb. Vond hem toen gewoon moeilijkquote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Vind je? Wat is er zo moeilijk aan dan volgens jou?
Erg goeie film en heb net maar even gegoogled naar wie het is... krijg verschillenden vrouwen te zien, schiet niet echt op dusquote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef ArtistA het volgende:
Jezus wat is Katrin Saß mooi in Good Bye Lenin.
In deze film is ze al 47. Mss kun je een screenshot zoeken ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan ik je niet zeggen... Is alweer een paar jaar geleden dat ik em gezien heb. Vond hem toen gewoon moeilijk
[..]
Erg goeie film en heb net maar even gegoogled naar wie het is... krijg verschillenden vrouwen te zien, schiet niet echt op dus
Misschien ligt het aan mijn TS naar DVD versie, maar ik vind het 3x niks.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat maakte hem wel redelijk geschikt voor spiderman/peter parker. Ik vond de gevatheid van spiderman in The Amazing Spiderman een beetje geforceerd, maar Garfield acteert wel een stuk beter dan Maguire.
mij zie je er nietquote:Op woensdag 19 september 2012 21:50 schreef DragonFodder het volgende:
als ik nou op het fotoboek ikoontje klik, wat zou dan de kans zijn dat ik als andere voyeurs allemaal FMT'ers zie?
Zeer grootquote:Op woensdag 19 september 2012 21:50 schreef DragonFodder het volgende:
als ik nou op het fotoboek ikoontje klik, wat zou dan de kans zijn dat ik als andere voyeurs allemaal FMT'ers zie?
ook mijn naam zie je er niet voor de bij de handte mensen onder ons...quote:
dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ook mijn naam zie je er niet voor de bij de handte mensen onder ons...
dat je onder een kloonaccount lurkt?quote:
Is dat zo poekie?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
jij bent toch al voorzien lieve schat
je mag best op de menukaart kijken, als je maar thuis gaat eten.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
jij bent toch al voorzien lieve schat
Zou ik echt een kloonaccount gebruiken als ik zo stom ben geweest om me aan te melden met deze naam en die ook blijf gebruiken?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat je onder een kloonaccount lurkt?
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou ik echt een kloonaccount gebruiken als ik zo stom ben geweest om me aan te melden met deze naam en die ook te gebruiken?
Niet zo angstig kijken. Jij begon met schat...quote:
ik neem de menukaart altijd mee naar huis van de chineesquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je mag best op de menukaart kijken, als je maar thuis gaat eten.
Goed excuus natuurlijk... kijken om andere te betrappen... Maar je had niet hoeven te kijken je wist dat alleen FF er zou staan...quote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
ff gecheckt. alleen FF1 is busted, maar dat was wel te verwachten.
Ik wil wel ff klikken om de schaamte wat bij je weg te nemenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:50 schreef DragonFodder het volgende:
damn, busted. Anyway, ik zie alleen maar een foto van een poesjequote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goed excuus natuurlijk... kijken om andere te betrappen... Maar je had niet hoeven te kijken je wist dat alleen FF er zou staan...
Van ManU? of ben je 1 van de andere wedstrijden aan het kijken?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik wil wel ff klikken om de schaamte wat bij je weg te nemen
Iemand die penalty gezien net?
Ik was even Manchester aan het kijken op 3 idd.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van ManU? of ben je 1 van de andere wedstrijden aan het kijken?
Wat een aparte tussenstanden bij een paar van de andere wedstrijden...![]()
Die was nogal slecht ingeschoten ja... maar ze staan nog voorquote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik was even Manchester aan het kijken op 3 idd.
Als het goed is zijn ze klaar toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:17 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb nog nooit een Harry Potter film gezien of er een boek van gelezen, en dat wil ik zo houden. Wanneer stoppen ze met die onzin?
Mwoah, mijn eigen chick is lekkerderquote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
ff gecheckt. alleen FF1 is busted, maar dat was wel te verwachten.
pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, mijn eigen chick is lekkerder
Deel 2 van de laatste film moet toch nog uitkomen?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze klaar toch?
hoezo? Deathly hallows 2 is toch al uit?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deel 2 van de laatste film moet toch nog uitkomen?
Ik vind de boeken best leuk
Oja, die heb ik zelfs op dvd. Was even in de war.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoezo? Deathly hallows 2 is toch al uit?
http://www.freerecordshop(...)lu-ray-5051888084823
ik moet 7,1 en 7,2 nog hebben om mijn hogwarths set compleet te maken. Alleen hebben die stomme Fransen de cover art van 7 niet afgestemd op die van alle andere delen... Maar ik vergeet ook steeds om de NL blu rays te kopen...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, die heb ik zelfs op dvd. Was even in de war.
Oh is de zijkant van de cover omgedraaid? Dat doen fransen bij boeken altijd.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik moet 7,1 en 7,2 nog hebben om mijn hogwarths set compleet te maken. Alleen hebben die stomme Fransen de cover art van 7 niet afgestemd op die van alle andere delen... Maar ik vergeet ook steeds om de NL blu rays te kopen...
Ik lees niet graag... heb 3x geprobeerd deel 1 te lezen en kwam niet verder dan 30 pagina's ofzo...quote:
ADHD?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik lees niet graag... heb 3x geprobeerd deel 1 te lezen en kwam niet verder dan 30 pagina's ofzo...
Ik ben nu aan the hunger games boeken begonnenquote:
Volgende meetquote:
Boek is harder dan de film heb ik begrepen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben nu aan the hunger games boeken begonnenzijn ook tof
Film heb ik niet gezien, maar boek vond ik wel meevallen eigenlijk. Is ook een young adult boek natuurlijk, of hoe dat ook heet.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Boek is harder dan de film heb ik begrepen.
en het heilige boek dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een boek krijg ik niet in de drive van de mediaspeler. Boeken :'
Nee,quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh is de zijkant van de cover omgedraaid? Dat doen fransen bij boeken altijd.
Niet dat ik weet...quote:
Die vond ik zeker niet slecht. Heb je de film ook al gezien?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De qu'ran? Die krijg ik net zo min in de drive!quote:
Ik heb daar mijn twijfels over, eerst nog a la recherche du temps perdu proberen, kijken of ik er doorheen kan komen, dan kan ik lekker snobistisch doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen had ik nog geld voor een mooie collectie...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Lol![]()
Wel een mooie collectie heb je hoor, met je kasteel enzo
Nee ook niet, vond het gewoon een slecht boek..quote:
Dit is zoiets wat ik vroeger ik bij een oudere neef op de slaapkamer zag staan en dolgraag mee wilde spelen, maar dat mocht dan nietquote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee,
[ afbeelding ]
Tis niet duidelijk te zien. Maar ze hebben allemaal zo'n mooie gekleurde band op de cover. En dat hebben ze bij deel 7 maar weer gewijzigd om er een mooie flow in te houden...
[..]
Niet dat ik weet...
[..]
Die vond ik zeker niet slecht. Heb je de film ook al gezien?
Hahah nee, dit is gewoon een kant en klare set die te koop is/was bij amazon.fr en dat wat je ziet was de huiskamer tafel tijdens kerstquote:Op donderdag 20 september 2012 08:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit is zoiets wat ik vroeger ik bij een oudere neef op de slaapkamer zag staan en dolgraag mee wilde spelen, maar dat mocht dan niet
Heb je die zelf in mekaar gezet of is dat niet je knutseltafel waar we naar kijken op de foto?
Pico, waarom?quote:
Hitch idd. Ik heb die film niet gezien. Hancockquote:Op donderdag 20 september 2012 09:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niemand? Is die van afbeelding 3 dan niet Eva Green? (of hoe heet die vrouw uit Hitch?)
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hitch idd. Ik heb die film niet gezien. Hancockwas de laatste film met Will Smith die ik heb gezien. Daarna kon ik zijn werk echt niet meer waarderen...
Snap wat je bedoelt, maar ik heb hem zo vaak een kans gegeven en eigenlijk viel hij me altijd weer tegen. Hij is niet dramatisch slecht zoals Will Ferrell, die man spant de kroon v.w.b. Hollywood-retards.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Hij is zo'n leuke acteur over het algemeen
Ferrel is dan wel weer zo'n retard dat het ergens weer grappig word. Maar hij moet het dan wel bij die absurde komedie's houden. En nooit overstappen naar een ander genre (wat hij wel gedaan heeft...)quote:Op donderdag 20 september 2012 10:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, maar ik heb hem zo vaak een kans gegeven en eigenlijk viel hij me altijd weer tegen. Hij is niet dramatisch slecht zoals Will Ferrell, die man spant de kroon v.w.b. Hollywood-retards.
Ik zou het niet weten. Die man heb ik 3 kansen gegeven, meer ging er echt niet inquote:Op donderdag 20 september 2012 10:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ferrel is dan wel weer zo'n retard dat het ergens weer grappig word. Maar hij moet het dan wel bij die absurde komedie's houden. En nooit overstappen naar een ander genre (wat hij wel gedaan heeft...)
Ik vind carrel net zo erg of net zo leuk als ferrelquote:Op donderdag 20 september 2012 10:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Die man heb ik 3 kansen gegeven, meer ging er echt niet in
Will Smith is gewoon America's black sweetheart. Veel te lief altijd, dat gaat me irriteren na een tijdje.
Doe mij maar Philip Seymour Hoffman of Benicio del Toro (in 21 grams bijvoorbeeld).
En om dan terug te komen op retards; doe mij dan maar Steve Carrell.
Als je een sterk staaltje acteerwerk wilt zien van PSH kan ik Capote aanraden.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind carrel net zo erg of net zo leuk als ferrelOver PSH en BdT weet ik eigenlijk niet zoveel. Volgens mij heb ik daar nog niet zo heel veel van gezien...
staat al in mijn downloadlijst samen met tich andere filmsquote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Als je een sterk staaltje acteerwerk wilt zien van PSH kan ik Capote aanraden.
Is een waargebeurd verhaal.
Die vind ik nog best tegenvallen... ik vind Seven pounds echt een geweldige film (maar daar is hij wel weer dat lieve mannetje waar ArtistA het over had..)quote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef JayHovah het volgende:
Als je een recente Will Smith moet zien, dan is het wel I Am Legend. De meeste films van hem zijn simpele popcornfilms maar in I Am Legend speelt ie toch ijzersterk moet ik zeggen. En de film had mij ook positief verrast.
Oh ja, die heb ik ook nog gezien. Maar ik was er, net als dyon, niet zo van onder de indruk.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef JayHovah het volgende:
Als je een recente Will Smith moet zien, dan is het wel I Am Legend. De meeste films van hem zijn simpele popcornfilms maar in I Am Legend speelt ie toch ijzersterk moet ik zeggen. En de film had mij ook positief verrast.
Ik vind hem anders in al zijn niet echte komedies die ik heb gezien stukken beter te verdragen dan normaalquote:Op donderdag 20 september 2012 10:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ferrel is dan wel weer zo'n retard dat het ergens weer grappig word. Maar hij moet het dan wel bij die absurde komedie's houden. En nooit overstappen naar een ander genre (wat hij wel gedaan heeft...)
Ik heb alleen maar komedies van die man gezien en daar in is hij zo "stom" dat ik geen normale film met hem meer wil zien. Ik neem hem toch niet meer serieus...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vind hem anders in al zijn niet echte komedies die ik heb gezien stukken beter te verdragen dan normaal
Ik kan het me voorstellen. Ik heb dan het geluk dat ik zijn andere rollen gewoon even kan "vergeten" zolang de film duurtquote:Op donderdag 20 september 2012 10:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar komedies van die man gezien en daar in is hij zo "stom" dat ik geen normale film met hem meer wil zien. Ik neem hem toch niet meer serieus...
Ik vond hem in Stranger Than Fiction goed te pruimen. Will Smith daarentegen...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja die was minder goed in Stranger Than Fictionquote:Op donderdag 20 september 2012 10:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond hem in Stranger Than Fiction goed te pruimen. Will Smith daarentegen...
Dat noem ik dan weer niet echt een serieuze rol voor Ferrel. Geen slechte film verder, maar geen serieuze rol. Dan zijn er genoeg films met WS te noemen waarin hij beter/leuker was dan Ferrel in Stranger than fiction... Poekiequote:Op donderdag 20 september 2012 10:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond hem in Stranger Than Fiction goed te pruimen. Will Smith daarentegen...
Ben ik zo'n retard of was dit sarcastisch bedoeld?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef hornage het volgende:
[..]
Ja die was minder goed in Stranger Than Fiction
Was grappig bedoeld. De zin was te interpreteren alsof Will Smith in Stranger Than Fiction zatquote:Op donderdag 20 september 2012 10:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben ik zo'n retard of was dit sarcastisch bedoeld?
sarcasme dusquote:Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Was grappig bedoeld. De zin was te interpreteren alsof Will Smith in Stranger Than Fiction zat
Geen serieuze rol?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat noem ik dan weer niet echt een serieuze rol voor Ferrel. Geen slechte film verder, maar geen serieuze rol. Dan zijn er genoeg films met WS te noemen waarin hij beter/leuker was dan Ferrel in Stranger than fiction... Poekie
Misschien moet ik em nog maar een keer gaan kijken. Maar volgens mij was dat ook meer komedie dan een serieuze film... Maar ik kan me vergissen natuurlijkquote:
Nee juist niet... er zitten wel leuke dingen tussen ja.. maar het is toch wel een lichtdrama vind ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien moet ik em nog maar een keer gaan kijken. Maar volgens mij was dat ook meer komedie dan een serieuze film... Maar ik kan me vergissen natuurlijk
ik vond 2 & 3 ook niet slecht hoor...quote:Op donderdag 20 september 2012 11:35 schreef sorcees het volgende:
WS in MiB nr. 1 vond ik wel grappig, en in Enemy of the State vond ik hem best goed.
early days...........quote:Op donderdag 20 september 2012 12:00 schreef JayHovah het volgende:
Vergeet Will Smith, er is maar één ster uit TFPoBA
Bedoel je dat als positief nostaligsch of negatief in de zin van "wie kijkt die ouwe meuk nog?"?quote:
nee hoor, alleen was WS toen nog erg jong en onbedorven.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Bedoel je dat als positief nostaligsch of negatief in de zin van "wie kijkt die ouwe meuk nog?"?
Net als ik. Met natte haartjes voor de buis, The Fresh Prince kijken toen het nog uitgezonden werd op Veronica op Nederland 3quote:Op donderdag 20 september 2012 13:24 schreef sorcees het volgende:
[..]
nee hoor, alleen was WS toen nog erg jong en onbedorven.
Dat ie op een zwerver leek, dik was, rookte, dood is en ehh... films probeerde te maken?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:06 schreef sorcees het volgende:
En wat weten we nog van Theo van Gogh?
Dat had ik nog niet gezien...quote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef hornage het volgende:
En dat het nu opeens een serietrivia is geworden :p
Sorcees, das niet de bedoeling he... Foeiquote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef sorcees het volgende:
tot nu toe allemaal nee.
Uitbreiding:
Als acteur in films en tv series.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien...
[..]
Sorcees, das niet de bedoeling he... FoeiO en vragen "moeten" eigenlijk in Bold
Je bent nieuwquote:Op donderdag 20 september 2012 14:12 schreef sorcees het volgende:
[..]i am so sorry, kleine lettertjes niet gelezen...
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef mrspoeZ het volgende:
Indien ja: het gaat om een film die ik ooit heb gezien over een man die op een eiland met een toren zit en daar patienten (?) bewaakt. In de film gebeuren allerlei onverklaarbare zaken die opeens duidelijk worden als aan het eind van de film blijkt datHad een mod dat niet even in een spoiler kunnen zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alvast bedankt voor het meedenken.
Die heb ik laatst nog gezien, maar ik vond het verschrikkelijk. Naar typetje.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef ArtistA het volgende:
Als je een sterk staaltje acteerwerk wilt zien van PSH kan ik Capote aanraden.
Is een waargebeurd verhaal.
Ach, je ziet dat wel aankomen in de film, dus zo erg is het nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:27 schreef wyccie het volgende:
Had een mod dat niet even in een spoiler kunnen zetten?
Ik vond het ook niet bepaald een schokkende twistquote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach, je ziet dat wel aankomen in de film, dus zo erg is het niet
of je lette gewoon niet zo opquote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef wyccie het volgende:
Misschien ben ik wel zo dom dat ik het totaal niet had zien aankomen.
Ja, dat is het!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef wyccie het volgende:
Misschien ben ik wel zo dom dat ik het totaal niet had zien aankomen.
de meeste wel, sommige zijn regio vrijquote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
De dvd-spelers die in NL verkocht worden zijn die regio 2?
Ik weet niet precies hoe het nu zit, maar de meesten waren altijd redelijk makkelijk regio-vrij te krijgen. Gewoon eerst checken welke je makkelijk regio-vrij kan makenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
De dvd-spelers die in NL verkocht worden zijn die regio 2?
Wij hebben toch duidelijk antwoord gegeven?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb al een dvd-speler, wist alleen niet meer voor welke regio die is. Maar ik had natuurlijk beter even kunnen googlen in welke regio wij zitten.
neuh, ik snapte het wel. Wilde alleen een bijdehand antwoord gevenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef wyccie het volgende:
Klopt, maar mijn vraag was dus verkeerd gesteld.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
neuh, ik snapte het wel. Wilde alleen een bijdehand antwoord geven
jeej het stomme plaatje is weer terug...quote:
Proberen politiek bij mensen onder de aandacht te brengen?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:49 schreef Baszh het volgende:
Wat is precies de bedoeling van het programma premier gezocht?
Nouja het zijn een stelletje aandachtshoeren geen politiciquote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Proberen politiek bij mensen onder de aandacht te brengen?
Wat?! Zulk acteerwerk kom je zelden tegen. Toegegeven, in het begin stoorde zijn stemmetje en personage mij ook, maar hij zet het zo goed neer dat ik niet anders kon dan waardering hebben voor die rol.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had een mod dat niet even in een spoiler kunnen zetten?
[..]
Die heb ik laatst nog gezien, maar ik vond het verschrikkelijk. Naar typetje.
Probeer Exiled eens.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Welke raad je me specifiek aan?
Tsui ken ik ook niet, overigens...
Ik ben 't met chyccie eens, na een kwartier afgezet..quote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wat?! Zulk acteerwerk kom je zelden tegen. Toegegeven, in het begin stoorde zijn stemmetje en personage mij ook, maar hij zet het zo goed neer dat ik niet anders kon dan waardering hebben voor die rol.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben 't met chyccie eens, na een kwartier afgezet..
Maar t'is juist leuk omdat het nog beide kanten op kan gaan tot het einde.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach, je ziet dat wel aankomen in de film, dus zo erg is het niet
Ahum.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:28 schreef picodealion het volgende:
Ik ben 't met chyccie eens, na een kwartier afgezet..
Nah, zelfde geldt voor The Game, plotsgewijs zie je dat ook van mijlenver aankomen, maar daar laat je je natuurlijk altijd graag door meeslepenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:38 schreef Baszh het volgende:
[..]
Maar t'is juist leuk omdat het nog beide kanten op kan gaan tot het einde.
The Game duurde gewoon een kwartier te lang:quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nah, zelfde geldt voor The Game, plotsgewijs zie je dat ook van mijlenver aankomen, maar daar laat je je natuurlijk altijd graag door meeslepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef JayHovah het volgende:
[..]
The Game duurde gewoon een kwartier te lang:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Oh, was dát de bedoeling? Zo voelde het niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef picodealion het volgende:
Sorry, soms moet je de vrouwtjes even kleineren.
is het wat die docu?quote:
quote:
Herstel, pas om 21uurquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
op Ned 3 kwam een docu over Freddy
Zou je er bij mij nog 2 punten erbij willen zetten? Ik krijg nog 2 punten van De_Kardinaal (laatste vraag DP-topic). Maar aangezien dit al het volgende topic is, verwacht ik die niet meer.quote:
donequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zou je er bij mij nog 2 punten erbij willen zetten? Ik krijg nog 2 punten van De_Kardinaal (laatste vraag DP-topic). Maar aangezien dit al het volgende topic is, verwacht ik die niet meer.
Ik bemerk een patroon: inspelen op zwakheden.quote:
Ik neem het ook niet serieus. Maar er is gewoon bijna niemand hier, laat op de avond en dan toch zulke vragen stellen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef Robby87 het volgende:
Nee joh, zijn patroon bestaat alleen uit moeilijke vragen in het algmeen, ik voelde me eerst ook gekrenkt.
Uhm, neequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik bemerk een patroon: inspelen op zwakheden.
Dat valt ook wel meequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef Robby87 het volgende:
Nee joh, zijn patroon bestaat alleen uit moeilijke vragen in het algmeen, ik voelde me eerst ook gekrenkt.
Film heeft minder votes dan ik dacht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet serieus. Maar er is gewoon bijna niemand hier, laat op de avond en dan toch zulke vragen stellen?
geef de regisseur van die oude versie en ze weten het vast welquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Film heeft minder votes dan ik dacht.![]()
Jij mag ook gewoon de vraag beantwoorden.quote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
geef de regisseur van die oude versie en ze weten het vast wel
de donald duck is op het moment even interessanterquote:Op zondag 23 september 2012 00:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij mag ook gewoon de vraag beantwoorden.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
de donald duck is op het moment even interessanter
weet jij bijvoorbeeld wat huis de haan in zierikzee is?quote:Op zondag 23 september 2012 00:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zeggen al die Donald Duck gekkies
Neequote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
weet jij bijvoorbeeld wat huis de haan in zierikzee is?
Ik heb de Donald Duck van deze week nog niet gelezenquote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
zie jeik ben het morgen ook weer vergeten, maar dat is weer een ander punt
Oh telde je jezelf ook onder de gekkies. Zeg dat danquote:Op zondag 23 september 2012 00:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb de Donald Duck van deze week nog niet gelezen
Ik heb er duizenden dusja.quote:Op zondag 23 september 2012 00:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh telde je jezelf ook onder de gekkies. Zeg dat dan
Iedereen is de Donald Duck aan het lezen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is het verschrikkelijk druk hier en in FMT...
of verbranden in jouw gevalquote:Op zondag 23 september 2012 16:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen is de Donald Duck aan het lezen.
Mijn geval of Sands geval?quote:
Nou snap ik je ook niet meerquote:Op zondag 23 september 2012 16:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
ik kan nog wat behang voor m'n nieuwe kamer gebruiken trouwens
[..]
in elk geval
Waarschijnlijk wilde zijn ouders nooit de Donald Duck voor hem kopen. En nu heeft hij een traumatische ervaring opgelopen. De arme jongen.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde zijn ouders nooit de Donald Duck voor hem kopen. En nu heeft hij een traumatische ervaring opgelopen. De arme jongen.
Ken je die nog niet?quote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef Robby87 het volgende:
Hey Sub, trekpop van me, straks op rtl7 The Substitute, is het wat?
Nee, van de ongeloof dat je zo'n film nog niet kent...quote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij bent koning vd retorische vraag..
Ik heb die ook nog niet gezienquote:Op zondag 23 september 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, van de ongeloof dat je zo'n film nog niet kent...
Tja, het is dan ook geen jaren 50 film...quote:
Zoveel jaren 50 films kijk ik niet.quote:Op zondag 23 september 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, het is dan ook geen jaren 50 film...
Nee klopt, ze moeten nog ouder zijn toch?quote:Op zondag 23 september 2012 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Zoveel jaren 50 films kijk ik niet.
quote:Op zondag 23 september 2012 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee klopt, ze moeten nog ouder zijn toch?
Die heb ik vrijdag gekekenquote:Op zondag 23 september 2012 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Net moonrise kingdom gekekenDas een leuke film
O, ik dacht dat je vooral voor animatie en "oud en onbekend" gingquote:
Nope, maar oud is een relatief begrip, laatst hoorde ik iemand S.W.A.T. (2003) een oude film noemen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je vooral voor animatie en "oud en onbekend" ging
Nieuw is anders, maar oud is inderdaad overdreven... Hoe moet je zoiets dan wel noemen?quote:Op zondag 23 september 2012 21:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Nope, maar oud is een relatief begrip, laatst hoorde ik iemand S.W.A.T. (2003) een oude film noemen.
6k votes, mag ik?quote:Op zondag 23 september 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, van de ongeloof dat je zo'n film nog niet kent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |