pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, mijn eigen chick is lekkerder
Deel 2 van de laatste film moet toch nog uitkomen?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze klaar toch?
hoezo? Deathly hallows 2 is toch al uit?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deel 2 van de laatste film moet toch nog uitkomen?
Ik vind de boeken best leuk
Oja, die heb ik zelfs op dvd. Was even in de war.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoezo? Deathly hallows 2 is toch al uit?
http://www.freerecordshop(...)lu-ray-5051888084823
ik moet 7,1 en 7,2 nog hebben om mijn hogwarths set compleet te maken. Alleen hebben die stomme Fransen de cover art van 7 niet afgestemd op die van alle andere delen... Maar ik vergeet ook steeds om de NL blu rays te kopen...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, die heb ik zelfs op dvd. Was even in de war.
Oh is de zijkant van de cover omgedraaid? Dat doen fransen bij boeken altijd.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik moet 7,1 en 7,2 nog hebben om mijn hogwarths set compleet te maken. Alleen hebben die stomme Fransen de cover art van 7 niet afgestemd op die van alle andere delen... Maar ik vergeet ook steeds om de NL blu rays te kopen...
Ik lees niet graag... heb 3x geprobeerd deel 1 te lezen en kwam niet verder dan 30 pagina's ofzo...quote:
ADHD?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik lees niet graag... heb 3x geprobeerd deel 1 te lezen en kwam niet verder dan 30 pagina's ofzo...
Ik ben nu aan the hunger games boeken begonnenquote:
Volgende meetquote:
Boek is harder dan de film heb ik begrepen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben nu aan the hunger games boeken begonnenzijn ook tof
Film heb ik niet gezien, maar boek vond ik wel meevallen eigenlijk. Is ook een young adult boek natuurlijk, of hoe dat ook heet.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Boek is harder dan de film heb ik begrepen.
en het heilige boek dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een boek krijg ik niet in de drive van de mediaspeler. Boeken :'
Nee,quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh is de zijkant van de cover omgedraaid? Dat doen fransen bij boeken altijd.
Niet dat ik weet...quote:
Die vond ik zeker niet slecht. Heb je de film ook al gezien?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De qu'ran? Die krijg ik net zo min in de drive!quote:
Ik heb daar mijn twijfels over, eerst nog a la recherche du temps perdu proberen, kijken of ik er doorheen kan komen, dan kan ik lekker snobistisch doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen had ik nog geld voor een mooie collectie...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Lol![]()
Wel een mooie collectie heb je hoor, met je kasteel enzo
Nee ook niet, vond het gewoon een slecht boek..quote:
Dit is zoiets wat ik vroeger ik bij een oudere neef op de slaapkamer zag staan en dolgraag mee wilde spelen, maar dat mocht dan nietquote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee,
[ afbeelding ]
Tis niet duidelijk te zien. Maar ze hebben allemaal zo'n mooie gekleurde band op de cover. En dat hebben ze bij deel 7 maar weer gewijzigd om er een mooie flow in te houden...
[..]
Niet dat ik weet...
[..]
Die vond ik zeker niet slecht. Heb je de film ook al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |