Zeer grootquote:Op woensdag 19 september 2012 21:50 schreef DragonFodder het volgende:
als ik nou op het fotoboek ikoontje klik, wat zou dan de kans zijn dat ik als andere voyeurs allemaal FMT'ers zie?
ook mijn naam zie je er niet voor de bij de handte mensen onder ons...quote:
dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ook mijn naam zie je er niet voor de bij de handte mensen onder ons...
dat je onder een kloonaccount lurkt?quote:
Is dat zo poekie?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
jij bent toch al voorzien lieve schat
je mag best op de menukaart kijken, als je maar thuis gaat eten.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
jij bent toch al voorzien lieve schat
Zou ik echt een kloonaccount gebruiken als ik zo stom ben geweest om me aan te melden met deze naam en die ook blijf gebruiken?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat je onder een kloonaccount lurkt?
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou ik echt een kloonaccount gebruiken als ik zo stom ben geweest om me aan te melden met deze naam en die ook te gebruiken?
Niet zo angstig kijken. Jij begon met schat...quote:
ik neem de menukaart altijd mee naar huis van de chineesquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je mag best op de menukaart kijken, als je maar thuis gaat eten.
Goed excuus natuurlijk... kijken om andere te betrappen... Maar je had niet hoeven te kijken je wist dat alleen FF er zou staan...quote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
ff gecheckt. alleen FF1 is busted, maar dat was wel te verwachten.
Ik wil wel ff klikken om de schaamte wat bij je weg te nemenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:50 schreef DragonFodder het volgende:
als ik nou op het fotoboek ikoontje klik, wat zou dan de kans zijn dat ik als andere voyeurs allemaal FMT'ers zie?
damn, busted. Anyway, ik zie alleen maar een foto van een poesjequote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goed excuus natuurlijk... kijken om andere te betrappen... Maar je had niet hoeven te kijken je wist dat alleen FF er zou staan...
Van ManU? of ben je 1 van de andere wedstrijden aan het kijken?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik wil wel ff klikken om de schaamte wat bij je weg te nemen
Iemand die penalty gezien net?
Ik was even Manchester aan het kijken op 3 idd.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van ManU? of ben je 1 van de andere wedstrijden aan het kijken?
Wat een aparte tussenstanden bij een paar van de andere wedstrijden...![]()
Die was nogal slecht ingeschoten ja... maar ze staan nog voorquote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik was even Manchester aan het kijken op 3 idd.
Als het goed is zijn ze klaar toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:17 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb nog nooit een Harry Potter film gezien of er een boek van gelezen, en dat wil ik zo houden. Wanneer stoppen ze met die onzin?
Mwoah, mijn eigen chick is lekkerderquote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
ff gecheckt. alleen FF1 is busted, maar dat was wel te verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |