ik vond 2 & 3 ook niet slecht hoor...quote:Op donderdag 20 september 2012 11:35 schreef sorcees het volgende:
WS in MiB nr. 1 vond ik wel grappig, en in Enemy of the State vond ik hem best goed.
early days...........quote:Op donderdag 20 september 2012 12:00 schreef JayHovah het volgende:
Vergeet Will Smith, er is maar één ster uit TFPoBA
Bedoel je dat als positief nostaligsch of negatief in de zin van "wie kijkt die ouwe meuk nog?"?quote:
nee hoor, alleen was WS toen nog erg jong en onbedorven.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Bedoel je dat als positief nostaligsch of negatief in de zin van "wie kijkt die ouwe meuk nog?"?
Net als ik. Met natte haartjes voor de buis, The Fresh Prince kijken toen het nog uitgezonden werd op Veronica op Nederland 3quote:Op donderdag 20 september 2012 13:24 schreef sorcees het volgende:
[..]
nee hoor, alleen was WS toen nog erg jong en onbedorven.
Dat ie op een zwerver leek, dik was, rookte, dood is en ehh... films probeerde te maken?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:06 schreef sorcees het volgende:
En wat weten we nog van Theo van Gogh?
Dat had ik nog niet gezien...quote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef hornage het volgende:
En dat het nu opeens een serietrivia is geworden :p
Sorcees, das niet de bedoeling he... Foeiquote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef sorcees het volgende:
tot nu toe allemaal nee.
Uitbreiding:
Als acteur in films en tv series.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien...
[..]
Sorcees, das niet de bedoeling he... FoeiO en vragen "moeten" eigenlijk in Bold
Je bent nieuwquote:Op donderdag 20 september 2012 14:12 schreef sorcees het volgende:
[..]i am so sorry, kleine lettertjes niet gelezen...
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef mrspoeZ het volgende:
Indien ja: het gaat om een film die ik ooit heb gezien over een man die op een eiland met een toren zit en daar patienten (?) bewaakt. In de film gebeuren allerlei onverklaarbare zaken die opeens duidelijk worden als aan het eind van de film blijkt datHad een mod dat niet even in een spoiler kunnen zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alvast bedankt voor het meedenken.
Die heb ik laatst nog gezien, maar ik vond het verschrikkelijk. Naar typetje.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef ArtistA het volgende:
Als je een sterk staaltje acteerwerk wilt zien van PSH kan ik Capote aanraden.
Is een waargebeurd verhaal.
Ach, je ziet dat wel aankomen in de film, dus zo erg is het nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:27 schreef wyccie het volgende:
Had een mod dat niet even in een spoiler kunnen zetten?
Ik vond het ook niet bepaald een schokkende twistquote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach, je ziet dat wel aankomen in de film, dus zo erg is het niet
of je lette gewoon niet zo opquote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef wyccie het volgende:
Misschien ben ik wel zo dom dat ik het totaal niet had zien aankomen.
Ja, dat is het!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef wyccie het volgende:
Misschien ben ik wel zo dom dat ik het totaal niet had zien aankomen.
de meeste wel, sommige zijn regio vrijquote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
De dvd-spelers die in NL verkocht worden zijn die regio 2?
Ik weet niet precies hoe het nu zit, maar de meesten waren altijd redelijk makkelijk regio-vrij te krijgen. Gewoon eerst checken welke je makkelijk regio-vrij kan makenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
De dvd-spelers die in NL verkocht worden zijn die regio 2?
Wij hebben toch duidelijk antwoord gegeven?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb al een dvd-speler, wist alleen niet meer voor welke regio die is. Maar ik had natuurlijk beter even kunnen googlen in welke regio wij zitten.
neuh, ik snapte het wel. Wilde alleen een bijdehand antwoord gevenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef wyccie het volgende:
Klopt, maar mijn vraag was dus verkeerd gesteld.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
neuh, ik snapte het wel. Wilde alleen een bijdehand antwoord geven
jeej het stomme plaatje is weer terug...quote:
Proberen politiek bij mensen onder de aandacht te brengen?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:49 schreef Baszh het volgende:
Wat is precies de bedoeling van het programma premier gezocht?
Nouja het zijn een stelletje aandachtshoeren geen politiciquote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Proberen politiek bij mensen onder de aandacht te brengen?
Wat?! Zulk acteerwerk kom je zelden tegen. Toegegeven, in het begin stoorde zijn stemmetje en personage mij ook, maar hij zet het zo goed neer dat ik niet anders kon dan waardering hebben voor die rol.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had een mod dat niet even in een spoiler kunnen zetten?
[..]
Die heb ik laatst nog gezien, maar ik vond het verschrikkelijk. Naar typetje.
Probeer Exiled eens.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Welke raad je me specifiek aan?
Tsui ken ik ook niet, overigens...
Ik ben 't met chyccie eens, na een kwartier afgezet..quote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wat?! Zulk acteerwerk kom je zelden tegen. Toegegeven, in het begin stoorde zijn stemmetje en personage mij ook, maar hij zet het zo goed neer dat ik niet anders kon dan waardering hebben voor die rol.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben 't met chyccie eens, na een kwartier afgezet..
Maar t'is juist leuk omdat het nog beide kanten op kan gaan tot het einde.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach, je ziet dat wel aankomen in de film, dus zo erg is het niet
Ahum.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:28 schreef picodealion het volgende:
Ik ben 't met chyccie eens, na een kwartier afgezet..
Nah, zelfde geldt voor The Game, plotsgewijs zie je dat ook van mijlenver aankomen, maar daar laat je je natuurlijk altijd graag door meeslepenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:38 schreef Baszh het volgende:
[..]
Maar t'is juist leuk omdat het nog beide kanten op kan gaan tot het einde.
The Game duurde gewoon een kwartier te lang:quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nah, zelfde geldt voor The Game, plotsgewijs zie je dat ook van mijlenver aankomen, maar daar laat je je natuurlijk altijd graag door meeslepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef JayHovah het volgende:
[..]
The Game duurde gewoon een kwartier te lang:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Oh, was dát de bedoeling? Zo voelde het niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef picodealion het volgende:
Sorry, soms moet je de vrouwtjes even kleineren.
is het wat die docu?quote:
quote:
Herstel, pas om 21uurquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
op Ned 3 kwam een docu over Freddy
Zou je er bij mij nog 2 punten erbij willen zetten? Ik krijg nog 2 punten van De_Kardinaal (laatste vraag DP-topic). Maar aangezien dit al het volgende topic is, verwacht ik die niet meer.quote:
donequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zou je er bij mij nog 2 punten erbij willen zetten? Ik krijg nog 2 punten van De_Kardinaal (laatste vraag DP-topic). Maar aangezien dit al het volgende topic is, verwacht ik die niet meer.
Ik bemerk een patroon: inspelen op zwakheden.quote:
Ik neem het ook niet serieus. Maar er is gewoon bijna niemand hier, laat op de avond en dan toch zulke vragen stellen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef Robby87 het volgende:
Nee joh, zijn patroon bestaat alleen uit moeilijke vragen in het algmeen, ik voelde me eerst ook gekrenkt.
Uhm, neequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik bemerk een patroon: inspelen op zwakheden.
Dat valt ook wel meequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef Robby87 het volgende:
Nee joh, zijn patroon bestaat alleen uit moeilijke vragen in het algmeen, ik voelde me eerst ook gekrenkt.
Film heeft minder votes dan ik dacht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet serieus. Maar er is gewoon bijna niemand hier, laat op de avond en dan toch zulke vragen stellen?
geef de regisseur van die oude versie en ze weten het vast welquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Film heeft minder votes dan ik dacht.![]()
Jij mag ook gewoon de vraag beantwoorden.quote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
geef de regisseur van die oude versie en ze weten het vast wel
de donald duck is op het moment even interessanterquote:Op zondag 23 september 2012 00:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij mag ook gewoon de vraag beantwoorden.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
de donald duck is op het moment even interessanter
weet jij bijvoorbeeld wat huis de haan in zierikzee is?quote:Op zondag 23 september 2012 00:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zeggen al die Donald Duck gekkies
Neequote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
weet jij bijvoorbeeld wat huis de haan in zierikzee is?
Ik heb de Donald Duck van deze week nog niet gelezenquote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
zie jeik ben het morgen ook weer vergeten, maar dat is weer een ander punt
Oh telde je jezelf ook onder de gekkies. Zeg dat danquote:Op zondag 23 september 2012 00:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb de Donald Duck van deze week nog niet gelezen
Ik heb er duizenden dusja.quote:Op zondag 23 september 2012 00:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh telde je jezelf ook onder de gekkies. Zeg dat dan
Iedereen is de Donald Duck aan het lezen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is het verschrikkelijk druk hier en in FMT...
of verbranden in jouw gevalquote:Op zondag 23 september 2012 16:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen is de Donald Duck aan het lezen.
Mijn geval of Sands geval?quote:
Nou snap ik je ook niet meerquote:Op zondag 23 september 2012 16:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
ik kan nog wat behang voor m'n nieuwe kamer gebruiken trouwens
[..]
in elk geval
Waarschijnlijk wilde zijn ouders nooit de Donald Duck voor hem kopen. En nu heeft hij een traumatische ervaring opgelopen. De arme jongen.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde zijn ouders nooit de Donald Duck voor hem kopen. En nu heeft hij een traumatische ervaring opgelopen. De arme jongen.
Ken je die nog niet?quote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef Robby87 het volgende:
Hey Sub, trekpop van me, straks op rtl7 The Substitute, is het wat?
Nee, van de ongeloof dat je zo'n film nog niet kent...quote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij bent koning vd retorische vraag..
Ik heb die ook nog niet gezienquote:Op zondag 23 september 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, van de ongeloof dat je zo'n film nog niet kent...
Tja, het is dan ook geen jaren 50 film...quote:
Zoveel jaren 50 films kijk ik niet.quote:Op zondag 23 september 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, het is dan ook geen jaren 50 film...
Nee klopt, ze moeten nog ouder zijn toch?quote:Op zondag 23 september 2012 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Zoveel jaren 50 films kijk ik niet.
quote:Op zondag 23 september 2012 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee klopt, ze moeten nog ouder zijn toch?
Die heb ik vrijdag gekekenquote:Op zondag 23 september 2012 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Net moonrise kingdom gekekenDas een leuke film
O, ik dacht dat je vooral voor animatie en "oud en onbekend" gingquote:
Nope, maar oud is een relatief begrip, laatst hoorde ik iemand S.W.A.T. (2003) een oude film noemen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je vooral voor animatie en "oud en onbekend" ging
Nieuw is anders, maar oud is inderdaad overdreven... Hoe moet je zoiets dan wel noemen?quote:Op zondag 23 september 2012 21:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Nope, maar oud is een relatief begrip, laatst hoorde ik iemand S.W.A.T. (2003) een oude film noemen.
6k votes, mag ik?quote:Op zondag 23 september 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, van de ongeloof dat je zo'n film nog niet kent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |