pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, mijn eigen chick is lekkerder
Deel 2 van de laatste film moet toch nog uitkomen?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze klaar toch?
hoezo? Deathly hallows 2 is toch al uit?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deel 2 van de laatste film moet toch nog uitkomen?
Ik vind de boeken best leuk
Oja, die heb ik zelfs op dvd. Was even in de war.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoezo? Deathly hallows 2 is toch al uit?
http://www.freerecordshop(...)lu-ray-5051888084823
ik moet 7,1 en 7,2 nog hebben om mijn hogwarths set compleet te maken. Alleen hebben die stomme Fransen de cover art van 7 niet afgestemd op die van alle andere delen... Maar ik vergeet ook steeds om de NL blu rays te kopen...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, die heb ik zelfs op dvd. Was even in de war.
Oh is de zijkant van de cover omgedraaid? Dat doen fransen bij boeken altijd.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik moet 7,1 en 7,2 nog hebben om mijn hogwarths set compleet te maken. Alleen hebben die stomme Fransen de cover art van 7 niet afgestemd op die van alle andere delen... Maar ik vergeet ook steeds om de NL blu rays te kopen...
Ik lees niet graag... heb 3x geprobeerd deel 1 te lezen en kwam niet verder dan 30 pagina's ofzo...quote:
ADHD?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik lees niet graag... heb 3x geprobeerd deel 1 te lezen en kwam niet verder dan 30 pagina's ofzo...
Ik ben nu aan the hunger games boeken begonnenquote:
Volgende meetquote:
Boek is harder dan de film heb ik begrepen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben nu aan the hunger games boeken begonnenzijn ook tof
Film heb ik niet gezien, maar boek vond ik wel meevallen eigenlijk. Is ook een young adult boek natuurlijk, of hoe dat ook heet.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Boek is harder dan de film heb ik begrepen.
en het heilige boek dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een boek krijg ik niet in de drive van de mediaspeler. Boeken :'
Nee,quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh is de zijkant van de cover omgedraaid? Dat doen fransen bij boeken altijd.
Niet dat ik weet...quote:
Die vond ik zeker niet slecht. Heb je de film ook al gezien?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De qu'ran? Die krijg ik net zo min in de drive!quote:
Ik heb daar mijn twijfels over, eerst nog a la recherche du temps perdu proberen, kijken of ik er doorheen kan komen, dan kan ik lekker snobistisch doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen had ik nog geld voor een mooie collectie...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Lol![]()
Wel een mooie collectie heb je hoor, met je kasteel enzo
Nee ook niet, vond het gewoon een slecht boek..quote:
Dit is zoiets wat ik vroeger ik bij een oudere neef op de slaapkamer zag staan en dolgraag mee wilde spelen, maar dat mocht dan nietquote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee,
[ afbeelding ]
Tis niet duidelijk te zien. Maar ze hebben allemaal zo'n mooie gekleurde band op de cover. En dat hebben ze bij deel 7 maar weer gewijzigd om er een mooie flow in te houden...
[..]
Niet dat ik weet...
[..]
Die vond ik zeker niet slecht. Heb je de film ook al gezien?
Hahah nee, dit is gewoon een kant en klare set die te koop is/was bij amazon.fr en dat wat je ziet was de huiskamer tafel tijdens kerstquote:Op donderdag 20 september 2012 08:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit is zoiets wat ik vroeger ik bij een oudere neef op de slaapkamer zag staan en dolgraag mee wilde spelen, maar dat mocht dan niet
Heb je die zelf in mekaar gezet of is dat niet je knutseltafel waar we naar kijken op de foto?
Pico, waarom?quote:
Hitch idd. Ik heb die film niet gezien. Hancockquote:Op donderdag 20 september 2012 09:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niemand? Is die van afbeelding 3 dan niet Eva Green? (of hoe heet die vrouw uit Hitch?)
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hitch idd. Ik heb die film niet gezien. Hancockwas de laatste film met Will Smith die ik heb gezien. Daarna kon ik zijn werk echt niet meer waarderen...
Snap wat je bedoelt, maar ik heb hem zo vaak een kans gegeven en eigenlijk viel hij me altijd weer tegen. Hij is niet dramatisch slecht zoals Will Ferrell, die man spant de kroon v.w.b. Hollywood-retards.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Hij is zo'n leuke acteur over het algemeen
Ferrel is dan wel weer zo'n retard dat het ergens weer grappig word. Maar hij moet het dan wel bij die absurde komedie's houden. En nooit overstappen naar een ander genre (wat hij wel gedaan heeft...)quote:Op donderdag 20 september 2012 10:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, maar ik heb hem zo vaak een kans gegeven en eigenlijk viel hij me altijd weer tegen. Hij is niet dramatisch slecht zoals Will Ferrell, die man spant de kroon v.w.b. Hollywood-retards.
Ik zou het niet weten. Die man heb ik 3 kansen gegeven, meer ging er echt niet inquote:Op donderdag 20 september 2012 10:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ferrel is dan wel weer zo'n retard dat het ergens weer grappig word. Maar hij moet het dan wel bij die absurde komedie's houden. En nooit overstappen naar een ander genre (wat hij wel gedaan heeft...)
Ik vind carrel net zo erg of net zo leuk als ferrelquote:Op donderdag 20 september 2012 10:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Die man heb ik 3 kansen gegeven, meer ging er echt niet in
Will Smith is gewoon America's black sweetheart. Veel te lief altijd, dat gaat me irriteren na een tijdje.
Doe mij maar Philip Seymour Hoffman of Benicio del Toro (in 21 grams bijvoorbeeld).
En om dan terug te komen op retards; doe mij dan maar Steve Carrell.
Als je een sterk staaltje acteerwerk wilt zien van PSH kan ik Capote aanraden.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind carrel net zo erg of net zo leuk als ferrelOver PSH en BdT weet ik eigenlijk niet zoveel. Volgens mij heb ik daar nog niet zo heel veel van gezien...
staat al in mijn downloadlijst samen met tich andere filmsquote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Als je een sterk staaltje acteerwerk wilt zien van PSH kan ik Capote aanraden.
Is een waargebeurd verhaal.
Die vind ik nog best tegenvallen... ik vind Seven pounds echt een geweldige film (maar daar is hij wel weer dat lieve mannetje waar ArtistA het over had..)quote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef JayHovah het volgende:
Als je een recente Will Smith moet zien, dan is het wel I Am Legend. De meeste films van hem zijn simpele popcornfilms maar in I Am Legend speelt ie toch ijzersterk moet ik zeggen. En de film had mij ook positief verrast.
Oh ja, die heb ik ook nog gezien. Maar ik was er, net als dyon, niet zo van onder de indruk.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef JayHovah het volgende:
Als je een recente Will Smith moet zien, dan is het wel I Am Legend. De meeste films van hem zijn simpele popcornfilms maar in I Am Legend speelt ie toch ijzersterk moet ik zeggen. En de film had mij ook positief verrast.
Ik vind hem anders in al zijn niet echte komedies die ik heb gezien stukken beter te verdragen dan normaalquote:Op donderdag 20 september 2012 10:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ferrel is dan wel weer zo'n retard dat het ergens weer grappig word. Maar hij moet het dan wel bij die absurde komedie's houden. En nooit overstappen naar een ander genre (wat hij wel gedaan heeft...)
Ik heb alleen maar komedies van die man gezien en daar in is hij zo "stom" dat ik geen normale film met hem meer wil zien. Ik neem hem toch niet meer serieus...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vind hem anders in al zijn niet echte komedies die ik heb gezien stukken beter te verdragen dan normaal
Ik kan het me voorstellen. Ik heb dan het geluk dat ik zijn andere rollen gewoon even kan "vergeten" zolang de film duurtquote:Op donderdag 20 september 2012 10:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar komedies van die man gezien en daar in is hij zo "stom" dat ik geen normale film met hem meer wil zien. Ik neem hem toch niet meer serieus...
Ik vond hem in Stranger Than Fiction goed te pruimen. Will Smith daarentegen...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja die was minder goed in Stranger Than Fictionquote:Op donderdag 20 september 2012 10:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond hem in Stranger Than Fiction goed te pruimen. Will Smith daarentegen...
Dat noem ik dan weer niet echt een serieuze rol voor Ferrel. Geen slechte film verder, maar geen serieuze rol. Dan zijn er genoeg films met WS te noemen waarin hij beter/leuker was dan Ferrel in Stranger than fiction... Poekiequote:Op donderdag 20 september 2012 10:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond hem in Stranger Than Fiction goed te pruimen. Will Smith daarentegen...
Ben ik zo'n retard of was dit sarcastisch bedoeld?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef hornage het volgende:
[..]
Ja die was minder goed in Stranger Than Fiction
Was grappig bedoeld. De zin was te interpreteren alsof Will Smith in Stranger Than Fiction zatquote:Op donderdag 20 september 2012 10:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben ik zo'n retard of was dit sarcastisch bedoeld?
sarcasme dusquote:Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Was grappig bedoeld. De zin was te interpreteren alsof Will Smith in Stranger Than Fiction zat
Geen serieuze rol?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat noem ik dan weer niet echt een serieuze rol voor Ferrel. Geen slechte film verder, maar geen serieuze rol. Dan zijn er genoeg films met WS te noemen waarin hij beter/leuker was dan Ferrel in Stranger than fiction... Poekie
Misschien moet ik em nog maar een keer gaan kijken. Maar volgens mij was dat ook meer komedie dan een serieuze film... Maar ik kan me vergissen natuurlijkquote:
Nee juist niet... er zitten wel leuke dingen tussen ja.. maar het is toch wel een lichtdrama vind ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien moet ik em nog maar een keer gaan kijken. Maar volgens mij was dat ook meer komedie dan een serieuze film... Maar ik kan me vergissen natuurlijk
ik vond 2 & 3 ook niet slecht hoor...quote:Op donderdag 20 september 2012 11:35 schreef sorcees het volgende:
WS in MiB nr. 1 vond ik wel grappig, en in Enemy of the State vond ik hem best goed.
early days...........quote:Op donderdag 20 september 2012 12:00 schreef JayHovah het volgende:
Vergeet Will Smith, er is maar één ster uit TFPoBA
Bedoel je dat als positief nostaligsch of negatief in de zin van "wie kijkt die ouwe meuk nog?"?quote:
nee hoor, alleen was WS toen nog erg jong en onbedorven.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Bedoel je dat als positief nostaligsch of negatief in de zin van "wie kijkt die ouwe meuk nog?"?
Net als ik. Met natte haartjes voor de buis, The Fresh Prince kijken toen het nog uitgezonden werd op Veronica op Nederland 3quote:Op donderdag 20 september 2012 13:24 schreef sorcees het volgende:
[..]
nee hoor, alleen was WS toen nog erg jong en onbedorven.
Dat ie op een zwerver leek, dik was, rookte, dood is en ehh... films probeerde te maken?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:06 schreef sorcees het volgende:
En wat weten we nog van Theo van Gogh?
Dat had ik nog niet gezien...quote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef hornage het volgende:
En dat het nu opeens een serietrivia is geworden :p
Sorcees, das niet de bedoeling he... Foeiquote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef sorcees het volgende:
tot nu toe allemaal nee.
Uitbreiding:
Als acteur in films en tv series.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien...
[..]
Sorcees, das niet de bedoeling he... FoeiO en vragen "moeten" eigenlijk in Bold
Je bent nieuwquote:Op donderdag 20 september 2012 14:12 schreef sorcees het volgende:
[..]i am so sorry, kleine lettertjes niet gelezen...
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef mrspoeZ het volgende:
Indien ja: het gaat om een film die ik ooit heb gezien over een man die op een eiland met een toren zit en daar patienten (?) bewaakt. In de film gebeuren allerlei onverklaarbare zaken die opeens duidelijk worden als aan het eind van de film blijkt datHad een mod dat niet even in een spoiler kunnen zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alvast bedankt voor het meedenken.
Die heb ik laatst nog gezien, maar ik vond het verschrikkelijk. Naar typetje.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef ArtistA het volgende:
Als je een sterk staaltje acteerwerk wilt zien van PSH kan ik Capote aanraden.
Is een waargebeurd verhaal.
Ach, je ziet dat wel aankomen in de film, dus zo erg is het nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:27 schreef wyccie het volgende:
Had een mod dat niet even in een spoiler kunnen zetten?
Ik vond het ook niet bepaald een schokkende twistquote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach, je ziet dat wel aankomen in de film, dus zo erg is het niet
of je lette gewoon niet zo opquote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef wyccie het volgende:
Misschien ben ik wel zo dom dat ik het totaal niet had zien aankomen.
Ja, dat is het!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef wyccie het volgende:
Misschien ben ik wel zo dom dat ik het totaal niet had zien aankomen.
de meeste wel, sommige zijn regio vrijquote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
De dvd-spelers die in NL verkocht worden zijn die regio 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |