Iedereen is de Donald Duck aan het lezen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is het verschrikkelijk druk hier en in FMT...
of verbranden in jouw gevalquote:Op zondag 23 september 2012 16:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen is de Donald Duck aan het lezen.
Mijn geval of Sands geval?quote:
Nou snap ik je ook niet meerquote:Op zondag 23 september 2012 16:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
ik kan nog wat behang voor m'n nieuwe kamer gebruiken trouwens
[..]
in elk geval
Waarschijnlijk wilde zijn ouders nooit de Donald Duck voor hem kopen. En nu heeft hij een traumatische ervaring opgelopen. De arme jongen.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde zijn ouders nooit de Donald Duck voor hem kopen. En nu heeft hij een traumatische ervaring opgelopen. De arme jongen.
Ken je die nog niet?quote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef Robby87 het volgende:
Hey Sub, trekpop van me, straks op rtl7 The Substitute, is het wat?
Nee, van de ongeloof dat je zo'n film nog niet kent...quote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij bent koning vd retorische vraag..
Ik heb die ook nog niet gezienquote:Op zondag 23 september 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, van de ongeloof dat je zo'n film nog niet kent...
Tja, het is dan ook geen jaren 50 film...quote:
Zoveel jaren 50 films kijk ik niet.quote:Op zondag 23 september 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, het is dan ook geen jaren 50 film...
Nee klopt, ze moeten nog ouder zijn toch?quote:Op zondag 23 september 2012 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Zoveel jaren 50 films kijk ik niet.
quote:Op zondag 23 september 2012 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee klopt, ze moeten nog ouder zijn toch?
Die heb ik vrijdag gekekenquote:Op zondag 23 september 2012 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Net moonrise kingdom gekekenDas een leuke film
O, ik dacht dat je vooral voor animatie en "oud en onbekend" gingquote:
Nope, maar oud is een relatief begrip, laatst hoorde ik iemand S.W.A.T. (2003) een oude film noemen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je vooral voor animatie en "oud en onbekend" ging
Nieuw is anders, maar oud is inderdaad overdreven... Hoe moet je zoiets dan wel noemen?quote:Op zondag 23 september 2012 21:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Nope, maar oud is een relatief begrip, laatst hoorde ik iemand S.W.A.T. (2003) een oude film noemen.
6k votes, mag ik?quote:Op zondag 23 september 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, van de ongeloof dat je zo'n film nog niet kent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |