reken ik goed. Phil Coulson.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
agent caulson? Weet ik het hoe je dat schrijftDie vent die door Loki vermoord word?
SPOILER ALERT!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
agent caulson? Weet ik het hoe je dat schrijftDie vent die door Loki vermoord word?
Das die neger die ik zocht volgens mijquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:03 schreef ArtistA het volgende:
Laurence Fishburn? Weet niet waarom die naam in me opkomt.
Is het nou racistisch dat we allebei moesten denken aan een gekleurde broeder?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das die neger die ik zocht volgens mij
Ik vind niet dat er iets mis is met het woord neger als je het in deze zin gebruikt en nee, het was niet racistisch. Bij sands vraag wist ik dat er een bekende zwarte/gekleurde whatever was en dat was die jij noemdequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is het nou racistisch dat we allebei moesten denken aan een gekleurde broeder?
Hahaha ik doelde ook niet op het woord neger. Ik vespreek me vaak zat in het bijzijn zwarten, maar is het je nooit opgevallen dat afro-amerikanen meestal als eerste de geest geven? Sluit original gangsterfilms uit in dit gevalquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er iets mis is met het woord neger als je het in deze zin gebruikt en nee, het was niet racistisch. Bij sands vraag wist ik dat er een bekende zwarte/gekleurde whatever was en dat was die jij noemde
quote:Op woensdag 19 september 2012 06:09 schreef JayHovah het volgende:
Jonny Lee Miller, Jordan Chase uit Dexter Season 5
quote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 19 september 2012 13:06 schreef JayHovah het volgende:
Mag ik een hint / nieuw plaatje aanvragen?
Dank je wel! Stoelen aan de kant en dansen maar!quote:Op woensdag 19 september 2012 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Speciaal voor jou:
Die Nicolas Winding Refn-film bedoel je?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zoals Mads Mikkelsen bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Die Nicolas Winding Refn-film bedoel je?
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zoals Mads Mikkelsen bijvoorbeeld?
Ik denk dat niemand een idee heeft.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef DragonFodder het volgende:
TRoll Hunter?
geen idee eigenlijk.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef JayHovah het volgende:
Is dat die film waar die agent uit de grote stad naar zo'n klein dorpje komt en er allemaal vreemde dingen gebeuren? Een hele donkere film geloof ik, laatst nog een trailer van gezien...
Heujquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |