Zo moeilijk is die toch niet? Ik had dat wel bij clockwork orange maar achteraf gezien was het mss toch niet nodig. Die zelfbedachte woorden van Anthony Burgess kwamen minder vaak voor dan ik in eerste instantie verwachtte.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Joeri. het volgende:
Trieste zooi zeg, m'n engels is niet goed genoeg om Miller's Crossing goed te kunnen volgen. Heb het gevoel dat ik de helft mis, eerste keer dat ik dit meemaak. En nu tegen beter weten in afkijken?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef Baszh het volgende:
There was me, that is Alex, and my three droogs, that is Pete, Georgie, and Dim, and we sat in the Korova Milkbar trying to make up our rassoodocks what to do with the evening. The Korova milkbar sold milk-plus, milk plus vellocet or synthemesc or drencrom, which is what we were drinking. This would sharpen you up and make you ready for a bit of the old ultra-violence.
Neequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:31 schreef ArtistA het volgende:
[..]
is het je nooit opgevallen dat afro-amerikanen meestal als eerste de geest geven?
Opgezocht, film heeft 2778 votes op imdbquote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een idee heeft.
Kunnen we nog een (fatsoenlijke) hint krijgen?
Dat zijn vast alle inwoners van het gehucht waar de film is opgenomen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:15 schreef Baszh het volgende:
[..]
Opgezocht, film heeft 2778 votes op imdb
Inclusief schapenroede?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat zijn vast alle inwoners van het gehucht waar de film is opgenomen.
Goeie vraag. Bij nader inzien valt het natuurlijk te betwijfelen of het internet daar al uitgevonden is.quote:
Ja dat is daar al uitgevonden! Alleen verstaan ze daar onder internet een net om vissen te vangen die in een modderige rivier leven, gemaakt van een schapenmaag. "Inter" is Zweeds voor maag, en net spreekt voor zich...quote:Op woensdag 19 september 2012 15:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Goeie vraag. Bij nader inzien valt het natuurlijk te betwijfelen of het internet daar al uitgevonden is.
Dat laatste gaat weer een beetje te ver. Ik vind gewoon dat iemand een opstarter mag posten.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja dat is daar al uitgevonden! Alleen verstaan ze daar onder internet een net om vissen te vangen die in een modderige rivier leven, gemaakt van een schapenmaag. "Inter" is Zweeds voor maag, en net spreekt voor zich...
Hmmzzzzz.....zal de Zweedse vis-communitie ook cijfers geven voor hun eigen gemaakte regionale internetten, via imdb?
Couldn't agree more...quote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat iemand een opstarter mag posten.
Wat let je?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat laatste gaat weer een beetje te ver. Ik vind gewoon dat iemand een opstarter mag posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
niet mee eensquote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind Tobey Maguire 100x beter als Spider-Man dan die Garfield figuur. Sowieso vind ik The Amazing Spider-Man een regelrechte aanfluiting
wel mee eensquote:
Jij bent de eerste die ik er negatief over hoor. Verder hoor ik alleen maar mensen zeggen dat hij zoveel beter is dan de Tobey variant...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind Tobey Maguire 100x beter als Spider-Man dan die Garfield figuur. Sowieso vind ik The Amazing Spider-Man een regelrechte aanfluiting
Ik kon het niet laten om de blu ray voor een tientje bij de MM te laten liggenquote:
voor de serie of voor de film?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik er negatief over hoor. Verder hoor ik alleen maar mensen zeggen dat hij zoveel beter is dan de Tobey variant...
[..]
Ik kon het niet laten om de blu ray voor een tientje bij de MM te laten liggen![]()
De filmquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
voor de serie of voor de film?
oh... voor de serie had ik nog wel een tientje overgehadquote:
Ik vind Tobey Maguire nergens geschikt voor. 't Is zo'n iel, schuchter ventje.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Verder hoor ik alleen maar mensen zeggen dat hij zoveel beter is dan de Tobey variant...
dat maakte hem wel redelijk geschikt voor spiderman/peter parker. Ik vond de gevatheid van spiderman in The Amazing Spiderman een beetje geforceerd, maar Garfield acteert wel een stuk beter dan Maguire.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind Tobey Maguire nergens geschikt voor. 't Is zo'n iel, schuchter ventje.
Nou dan moet Seabiscuit toch op zijn naam geschreven zijn? Daar was die toch de paardrijder in? (kom even niet op de naam van zo'n mannetje)quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind Tobey Maguire nergens geschikt voor. 't Is zo'n iel, schuchter ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |