Eigenlijk wel, maar ik had vandaag een soort van vrije dagquote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had je het niet veels te druk om zoveel van dit soort "oude sands" vragen te stellen?
Door die films gezien te hebben?quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
top 20 van de jaren 30? [ afbeelding ]
Kut vraag eerste klas zeg! Hoe moet iemand dat weten?
Ik weet niet of dergelijke oude dingen op MGM kan bekijken.quote:
Gewoon random jaren 30 films noemen. Is het topic snel vol en de vraag wordt uiteindelijk wel beantwoordquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
top 20 van de jaren 30? [ afbeelding ]
Kut vraag eerste klas zeg! Hoe moet iemand dat weten?
Ik heb er nu 49/50 gezienquote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet niet of dergelijke oude dingen op MGM kan bekijken.
Misschien, maar er zijn nog wel betere/leukere films die ik wil.quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, ik zag net bij de Media markt de blu ray liggen van Batman uit de jaren 60 volgens mij. Niks voor jou?
Ja...neequote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gewoon random jaren 30 films noemen. Is het topic snel vol en de vraag wordt uiteindelijk wel beantwoord
Geef het dan aan degene die het meeste goed hadquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
In het geval van nee zal je aan het einde van het topic wanhopig iemand gewoon het punt geven
Wanhopige mensen dneken niet zo logischquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef het dan aan degene die het meeste goed had
Michelangelo is er anders bijnaquote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wanhopige mensen dneken niet zo logisch
Doe maarquote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal ik nu net als Sands doen en alleen de laatste goed beantwoorden?
quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nah ik ga me nu vermaken met/doodergeren aan de tweede ghost rider
Daar ben k ook bang voor, maar soms moet je een film maar gewoon opzetten en hopen op het bestequote:
Maar dat bleek in dit geval dus tevergeefsquote:Op maandag 17 september 2012 20:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar ben k ook bang voor, maar soms moet je een film maar gewoon opzetten en hopen op het beste
quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar dat bleek in dit geval dus tevergeefsOnbegrijpelijk dat die vreselijke stijl van die twee ooit 1 keertje heeft gewerkt met Crank...
Ik bekijk het positief, dit keer kan ik maar 1 film van ze nomineren voor slechtste film van dat jaarquote:
Die regisseurs zijn wel goed bezig, een mooie dalende lijnquote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik bekijk het positief, dit keer kan ik maar 1 film van ze nomineren voor slechtste film van dat jaar
Hehequote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Die regisseurs zijn wel goed bezig, een mooie dalende lijn
Crank 7.0
Crank: High Voltage 6.2
Gamer 5.7
Ghost Rider: Spirit of Vengeance 4.5
Ja...nee eigenlijk niet. Cage is te druk bezig om zijn acteerprestaties van The Wicker Man te overtreffen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hehe
Ik moet wel zeggen dat ik ghost rider minder vreselijk vindt dan Gamer en Crank 2
Er was 1 moment dat ik dacht hij de bijen scene probeerde te evenaren, maar voordat ik het goed en wel kon waarderen waren we al 95 cuts verderquote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja...nee eigenlijk niet. Cage is te druk bezig om zijn acteerprestaties van The Wicker Man te overtreffen.
Komt omdat alles tegenwoordig steeds sneller en sneller moet.quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er was 1 moment dat ik dacht hij de bijen scene probeerde te evenaren, maar voordat ik het goed en wel kon waarderen waren we al 95 cuts verder
quote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Komt omdat alles tegenwoordig steeds sneller en sneller moet.
Ah ja daar probeer ik al een half uur op te komenquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:59 schreef JayHovah het volgende:
Ai ai ai! Ik wou net The_Sub een hele makkelijke hint geven maar nu jat Sands de punten!
SPOILER: de hintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Jij kan idd nog maar net meekomen met de reguliere topics, dus dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:50 schreef DragonFodder het volgende:
wat zal ik weer blij zijn als het dp topic voorbij is
Wat is dat? Is dat de partijleidster van de PvdD? Nicequote:Op dinsdag 18 september 2012 15:16 schreef Robby87 het volgende:
Oja, Dyon: eat your heart out!
[ afbeelding ]
Jij weet niet op wie je stemt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is dat? Is dat de partijleidster van de PvdD? Nice
Die herken je toch wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is dat? Is dat de partijleidster van de PvdD? Nice
Er zitten best wel wat leuke dames in de politiek, maar die komen gewoon nooit op TV.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:47 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die herken je toch wel.
De enige reden dat ik ooit op PvdD zal stemmen is omdat er dan tenminste een lekker wijf in de politiek zit.
Sabine Uitslag. Maar die zat ook alleen in de kamer om haar looksquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Er zitten best wel wat leuke dames in de politiek, maar die komen gewoon nooit op TV.
Net als Geert.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sabine Uitslag. Maar die zat ook alleen in de kamer om haar looks
Dan toch liever wat CDA uitslag tussen de lendenen.quote:
Ik stem niet op de partij voor de dieren...quote:
Zijn er alweer verkiezingen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik stem niet op de partij voor de dieren...
Niet dat ik weet, maar FF zegt dat ik niet weet op wie ik stem... Nou ik zal niet nu of ooit stemmen op de partij voor de dierenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zijn er alweer verkiezingen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |