Eigenlijk wel, maar ik had vandaag een soort van vrije dagquote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had je het niet veels te druk om zoveel van dit soort "oude sands" vragen te stellen?
Door die films gezien te hebben?quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
top 20 van de jaren 30? [ afbeelding ]
Kut vraag eerste klas zeg! Hoe moet iemand dat weten?
Ik weet niet of dergelijke oude dingen op MGM kan bekijken.quote:
Gewoon random jaren 30 films noemen. Is het topic snel vol en de vraag wordt uiteindelijk wel beantwoordquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
top 20 van de jaren 30? [ afbeelding ]
Kut vraag eerste klas zeg! Hoe moet iemand dat weten?
Ik heb er nu 49/50 gezienquote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet niet of dergelijke oude dingen op MGM kan bekijken.
Misschien, maar er zijn nog wel betere/leukere films die ik wil.quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, ik zag net bij de Media markt de blu ray liggen van Batman uit de jaren 60 volgens mij. Niks voor jou?
Ja...neequote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gewoon random jaren 30 films noemen. Is het topic snel vol en de vraag wordt uiteindelijk wel beantwoord
Geef het dan aan degene die het meeste goed hadquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
In het geval van nee zal je aan het einde van het topic wanhopig iemand gewoon het punt geven
Wanhopige mensen dneken niet zo logischquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef het dan aan degene die het meeste goed had
Michelangelo is er anders bijnaquote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wanhopige mensen dneken niet zo logisch
Doe maarquote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal ik nu net als Sands doen en alleen de laatste goed beantwoorden?
quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nah ik ga me nu vermaken met/doodergeren aan de tweede ghost rider
Daar ben k ook bang voor, maar soms moet je een film maar gewoon opzetten en hopen op het bestequote:
Maar dat bleek in dit geval dus tevergeefsquote:Op maandag 17 september 2012 20:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar ben k ook bang voor, maar soms moet je een film maar gewoon opzetten en hopen op het beste
quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar dat bleek in dit geval dus tevergeefsOnbegrijpelijk dat die vreselijke stijl van die twee ooit 1 keertje heeft gewerkt met Crank...
Ik bekijk het positief, dit keer kan ik maar 1 film van ze nomineren voor slechtste film van dat jaarquote:
Die regisseurs zijn wel goed bezig, een mooie dalende lijnquote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik bekijk het positief, dit keer kan ik maar 1 film van ze nomineren voor slechtste film van dat jaar
Hehequote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Die regisseurs zijn wel goed bezig, een mooie dalende lijn
Crank 7.0
Crank: High Voltage 6.2
Gamer 5.7
Ghost Rider: Spirit of Vengeance 4.5
Ja...nee eigenlijk niet. Cage is te druk bezig om zijn acteerprestaties van The Wicker Man te overtreffen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hehe
Ik moet wel zeggen dat ik ghost rider minder vreselijk vindt dan Gamer en Crank 2
Er was 1 moment dat ik dacht hij de bijen scene probeerde te evenaren, maar voordat ik het goed en wel kon waarderen waren we al 95 cuts verderquote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja...nee eigenlijk niet. Cage is te druk bezig om zijn acteerprestaties van The Wicker Man te overtreffen.
Komt omdat alles tegenwoordig steeds sneller en sneller moet.quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er was 1 moment dat ik dacht hij de bijen scene probeerde te evenaren, maar voordat ik het goed en wel kon waarderen waren we al 95 cuts verder
quote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Komt omdat alles tegenwoordig steeds sneller en sneller moet.
Ah ja daar probeer ik al een half uur op te komenquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:59 schreef JayHovah het volgende:
Ai ai ai! Ik wou net The_Sub een hele makkelijke hint geven maar nu jat Sands de punten!
SPOILER: de hintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Jij kan idd nog maar net meekomen met de reguliere topics, dus dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:50 schreef DragonFodder het volgende:
wat zal ik weer blij zijn als het dp topic voorbij is
Wat is dat? Is dat de partijleidster van de PvdD? Nicequote:Op dinsdag 18 september 2012 15:16 schreef Robby87 het volgende:
Oja, Dyon: eat your heart out!
[ afbeelding ]
Jij weet niet op wie je stemt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is dat? Is dat de partijleidster van de PvdD? Nice
Die herken je toch wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is dat? Is dat de partijleidster van de PvdD? Nice
Er zitten best wel wat leuke dames in de politiek, maar die komen gewoon nooit op TV.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:47 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die herken je toch wel.
De enige reden dat ik ooit op PvdD zal stemmen is omdat er dan tenminste een lekker wijf in de politiek zit.
Sabine Uitslag. Maar die zat ook alleen in de kamer om haar looksquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Er zitten best wel wat leuke dames in de politiek, maar die komen gewoon nooit op TV.
Net als Geert.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sabine Uitslag. Maar die zat ook alleen in de kamer om haar looks
Dan toch liever wat CDA uitslag tussen de lendenen.quote:
Ik stem niet op de partij voor de dieren...quote:
Zijn er alweer verkiezingen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik stem niet op de partij voor de dieren...
Niet dat ik weet, maar FF zegt dat ik niet weet op wie ik stem... Nou ik zal niet nu of ooit stemmen op de partij voor de dierenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zijn er alweer verkiezingen dan?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo goed gedaan? Zie nieuw draadje.
Ik quote de verkeerdequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar FF zegt dat ik niet weet op wie ik stem... Nou ik zal niet nu of ooit stemmen op de partij voor de dieren
Of zorgen dat je er ondertitels bij krijgt? En hem dan overkijken/verder afkijken...quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Joeri. het volgende:
Trieste zooi zeg, m'n engels is niet goed genoeg om Miller's Crossing goed te kunnen volgen. Heb het gevoel dat ik de helft mis, eerste keer dat ik dit meemaak. En nu tegen beter weten in afkijken?
Dan verdoe je je tijd alleen maar.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan verdoe je je tijd alleen maar.
Waarom zo moeilijk doen en niet gewoon ondertiteling aanzetten?
Ik kijk altijd streams op een bepaalde site. Ik heb nog nooit één film gedownload dus dat is geen optie ben ik bang voor (:quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan verdoe je je tijd alleen maar.
Waarom zo moeilijk doen en niet gewoon ondertiteling aanzetten?
Streamen is ook downloaden dus kun je net zo goed een film gewoon geheel binnenhalen en er ondertitels bij downloaden....quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ik kijk altijd streams op een bepaalde site. Ik heb nog nooit één film gedownload dus dat is geen optie ben ik bang voor (:
Je kunt je torrentmaagdelijkheid alsnog verliezen hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ik kijk altijd streams op een bepaalde site. Ik heb nog nooit één film gedownload dus dat is geen optie ben ik bang voor (:
Teveel gedoe, bepaal meestal ter plekke of ik een film ga kijken of niet dus dan wil ik hem ook gelijk kunnen zien. Kwaliteit is meestal gewoon goed en vind ondertiteling normaal gesproken niet fijn (mist een hoop omdat je er toch op let)quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Streamen is ook downloaden dus kun je net zo goed een film gewoon geheel binnenhalen en er ondertitels bij downloaden....
Ja dat kan allemaal. Ach waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, maar dat is een andere discussie..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:43 schreef wyccie het volgende:
Of de dvd voor een paar euro kopen.
Of digitale tv met zo'n filmabonnement?
Ben ik met je eens. Maar het is of het 1 of het ander. Film kijken de helft missen maar er wat mee kunnen omdat je het begrijpt of een film niet kijken omdat je meer dan de helft mist doordat je het niet begrijptquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Joeri. het volgende:
[..]
(mist een hoop omdat je er toch op let)
Misschien voor deze ene keer danquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef Baszh het volgende:
[..]
Je kunt je torrentmaagdelijkheid alsnog verliezen hoor
Ja voor deze film is downloaden wel sowieso beter (voor mij)quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar het is of het 1 of het ander. Film kijken de helft missen maar er wat mee kunnen omdat je het begrijpt of een film niet kijken omdat je meer dan de helft mist doordat je het niet begrijpt
Ik raad het je zo wie zo aan om films te kopen (of zoals ik vaak ook doe te downloaden). Dan kun je ook es Aziatische films kijken (ik neem aan dat je chinees, japans, koreaans niet zo goed zijn?)quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ja voor deze film is downloaden wel sowieso beter (voor mij)
Dat is een uitstekende aannamequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik raad het je zo wie zo aan om films te kopen (of zoals ik vaak ook doe te downloaden). Dan kun je ook es Aziatische films kijken (ik neem aan dat je chinees, japans, koreaans niet zo goed zijn?)
Tja, dan moet je er toch eigenlijk een lampje gaan branden dat er iets niet kan kloppen of niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef Baszh het volgende:
Bij Opgelicht mensen die zomaar geld geven aan iemand die 12% rendement zonder risico belooft
Maar het was wel een christenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, dan moet je er toch eigenlijk een lampje gaan branden dat er iets niet kan kloppen of niet?
O... dat veranderd het helemaal...quote:
Hoffman <3quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
Ik verwarde 'm met Philip Baker Hall, niet Philip Seymour Hoffman.
Zo moeilijk is die toch niet? Ik had dat wel bij clockwork orange maar achteraf gezien was het mss toch niet nodig. Die zelfbedachte woorden van Anthony Burgess kwamen minder vaak voor dan ik in eerste instantie verwachtte.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Joeri. het volgende:
Trieste zooi zeg, m'n engels is niet goed genoeg om Miller's Crossing goed te kunnen volgen. Heb het gevoel dat ik de helft mis, eerste keer dat ik dit meemaak. En nu tegen beter weten in afkijken?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef Baszh het volgende:
There was me, that is Alex, and my three droogs, that is Pete, Georgie, and Dim, and we sat in the Korova Milkbar trying to make up our rassoodocks what to do with the evening. The Korova milkbar sold milk-plus, milk plus vellocet or synthemesc or drencrom, which is what we were drinking. This would sharpen you up and make you ready for a bit of the old ultra-violence.
Neequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:31 schreef ArtistA het volgende:
[..]
is het je nooit opgevallen dat afro-amerikanen meestal als eerste de geest geven?
Opgezocht, film heeft 2778 votes op imdbquote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een idee heeft.
Kunnen we nog een (fatsoenlijke) hint krijgen?
Dat zijn vast alle inwoners van het gehucht waar de film is opgenomen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:15 schreef Baszh het volgende:
[..]
Opgezocht, film heeft 2778 votes op imdb
Inclusief schapenroede?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat zijn vast alle inwoners van het gehucht waar de film is opgenomen.
Goeie vraag. Bij nader inzien valt het natuurlijk te betwijfelen of het internet daar al uitgevonden is.quote:
Ja dat is daar al uitgevonden! Alleen verstaan ze daar onder internet een net om vissen te vangen die in een modderige rivier leven, gemaakt van een schapenmaag. "Inter" is Zweeds voor maag, en net spreekt voor zich...quote:Op woensdag 19 september 2012 15:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Goeie vraag. Bij nader inzien valt het natuurlijk te betwijfelen of het internet daar al uitgevonden is.
Dat laatste gaat weer een beetje te ver. Ik vind gewoon dat iemand een opstarter mag posten.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja dat is daar al uitgevonden! Alleen verstaan ze daar onder internet een net om vissen te vangen die in een modderige rivier leven, gemaakt van een schapenmaag. "Inter" is Zweeds voor maag, en net spreekt voor zich...
Hmmzzzzz.....zal de Zweedse vis-communitie ook cijfers geven voor hun eigen gemaakte regionale internetten, via imdb?
Couldn't agree more...quote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat iemand een opstarter mag posten.
Wat let je?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat laatste gaat weer een beetje te ver. Ik vind gewoon dat iemand een opstarter mag posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
niet mee eensquote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind Tobey Maguire 100x beter als Spider-Man dan die Garfield figuur. Sowieso vind ik The Amazing Spider-Man een regelrechte aanfluiting
wel mee eensquote:
Jij bent de eerste die ik er negatief over hoor. Verder hoor ik alleen maar mensen zeggen dat hij zoveel beter is dan de Tobey variant...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind Tobey Maguire 100x beter als Spider-Man dan die Garfield figuur. Sowieso vind ik The Amazing Spider-Man een regelrechte aanfluiting
Ik kon het niet laten om de blu ray voor een tientje bij de MM te laten liggenquote:
voor de serie of voor de film?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik er negatief over hoor. Verder hoor ik alleen maar mensen zeggen dat hij zoveel beter is dan de Tobey variant...
[..]
Ik kon het niet laten om de blu ray voor een tientje bij de MM te laten liggen![]()
De filmquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
voor de serie of voor de film?
oh... voor de serie had ik nog wel een tientje overgehadquote:
Ik vind Tobey Maguire nergens geschikt voor. 't Is zo'n iel, schuchter ventje.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Verder hoor ik alleen maar mensen zeggen dat hij zoveel beter is dan de Tobey variant...
dat maakte hem wel redelijk geschikt voor spiderman/peter parker. Ik vond de gevatheid van spiderman in The Amazing Spiderman een beetje geforceerd, maar Garfield acteert wel een stuk beter dan Maguire.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind Tobey Maguire nergens geschikt voor. 't Is zo'n iel, schuchter ventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |