http://www.nu.nl/buitenla(...)-anti-islamfilm.htmlquote:SANAA - Ongeveer 2000 betogers in de stad Sanaa in Jemen hebben vrijdag geprobeerd op te rukken naar de ambassade van de Verenigde Staten. Ook in Sudan wordt geprotesteerd en in Libanon is één persoon omgekomen bij onlusten.
Opnieuw protesten in verschillende landen Fotoserie
In Jemen vuurden veiligheidstroepen waarschuwingsschoten af. Zij zetten een waterkanon in om de menigte te verspreiden.
De betogers, woedend over de in de VS geproduceerde antimoslimfilm, schreeuwden dat de Amerikaanse ambassadeur het land moet worden uitgezet en verbrandden een Amerikaanse vlag.
Veiligheidstroepen blokkeerden alle wegen naar de ambassade. De politie schoot donderdag zeker vier demonstranten dood in de buurt van de Amerikaanse ambassade.
Sudan
In de Sudanese hoofdstad Khartoum proberen betogers de Britse en Duitse ambassades te bestormen, meldt een ooggetuige aan persbureau Reuters. De ruiten van de ambassade zouden zijn ingegooid en er zou geschoten zijn. Daarnaast zou er brand zijn gesticht bij de hoofdingang.
De Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Guido Westerwelle, zei dat het personeel van de ambassade veilig is. De regering in Berlijn had volgens de Duitse publieke zender ARD de veiligheidsmaatregelen rond het gebouw al versterkt. Om wat voor maatregelen het gaat, is niet gezegd.
Sommige betogers trokken de Duitse vlag van het gebouw en vervingen hem door een zwarte islamitische vlag. Ook werden stenen naar het gebouw geworpen. Ook de nabijgelegen Britse ambassade was het doelwit van betogers. In totaal waren er naar schatting 5000 demonstranten op de been.
Libanon
In Libanon zou één persoon bij gewelddadige protesten om het leven zijn gekomen. Tenminste 25 personen zouden gewond zijn geraakt. Dat melden internationale persbureaus.
Honderden betogers hebben in de stad Tripoli, in het noorden van Libanon, een restaurant van fastfoodketen Kentucky Fried Chicken in brand gestoken. Zij schreeuwden leuzen tegen het bezoek van paus Benedictus XVI en tegen de Amerikanen.
Dat hebben getuigen gezegd. Zij zagen sommige mensen die riepen 'Wij willen de paus niet' en 'Niet meer beledigingen (tegen de islam)'.
De paus is vrijdagmiddag in de hoofdstad Beiroet aangekomen voor een bezoek van 3 dagen.
Pakistan
Ook in de Pakistaanse stad Islamabad werd vrijdag geprotesteerd, meldt het Franse persbureau AFP. Bij de Amerikaanse ambassade werden door honderden islamisten anti-Amerikaanse leuzen gescandeerd.
Het feit dat je dat een sneer vond zegt genoeg. Zo was het niet eens bedoeld... meer om te laten zien dat je zelf nog lollig communiceert in andere topics met mongolen die volkert een held vinden.quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee namen.
Met wie commuiniceer ik die Volkert een held vind? Vreemde sneer van jou. Compleet uit de lucht gegrepen. Namen of excuses..
Waar en wie?quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het feit dat je dat een sneer vond zegt genoeg. Zo was het niet eens bedoeld... meer om te laten zien dat je zelf nog lollig communiceert in andere topics met mongolen die volkert een held vinden.
Respect voor hebben.quote:
Google is ur friend, hopelijk worden die ook in de gaten gehouden. Net zo gevaarlijk als iemand die een extremist die een moskee in de fik steekt ook een held noemt.quote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar en wie?
Waar heb je het in godsnaam over?
Gewoon doorgaan ook.
Waarom?quote:
Volgens mij zit jij hier nu dingen te bedenken. Volgens mij probeerden ze het in de Arabische tweet zo voor te stellen dat de protesten bij de ambassade in Caïro spontaan waren, iets dat dus door die Egyptische minister tegen wordt gesproken. Maar oproepen? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och zie de moslimbroederschap die in het engels zegt dat ze medeleven voelen met de familie van de ambassadeur en in het arabisch oproepen tot rellen bij die ambassade.
Dat kind kan er weinig aan doen, die ouders mogen ze wel eens kielhalenquote:
Nee Frustel.quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Google is ur friend, hopelijk worden die ook in de gaten gehouden. Net zo gevaarlijk als iemand die een extremist die een moskee in de fik steekt ook een held noemt.
Nee dat is ook triest. Heb ze meerdere malen debielen genoemd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De rechter nog wel? Apart dat een paar baarden gisteren anders zonder problemen massamoordenaars konden verheerlijken op het Museumplein. Moet tóch kunnen, Guidance?
Ik weet dat je dat vindt... en gelukkig maar. Maar je geeft aan niet met iemand te willen communiceren en dat hij zijn waffel moet houden omdat hij een andere mongool een held vindt. Maar doe dat dan ook met mensen die volkert een held vinden... maar goed.quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En dat ik Volkert gewoon een walgelijke moordenaar vind.
Dat maak jij d'r vanquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig kiest Frutsel ervoor jou te beschermen.
Indoctrinatie van onschuldige kinderen.quote:
Ik heb echt geen idee over wie je het hebt?quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat vindt... en gelukkig maar. Maar je geeft aan niet met iemand te willen communiceren en dat hij zijn waffel moet houden omdat hij een andere mongool een held vindt. Maar doe dat dan ook met mensen die volkert een held vinden... maar goed.
Het is uit de lucht gegrepenWat jij wilt
Google is ur friendquote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee over wie je het hebt?
Ok! Jij ook, fijne avondquote:Het zal wel. Ik weet genoeg. Fijne avond Frustel. Had je beter ingeschat. Whatever.
Huh? Is dit sarcasme of is dit serieus?quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt. De cultuur is "een kus op de wang en een mes in de nek".
Eerlijkheid is een puur Westerse deugd.
Niet doorgaan met beschuldigingen nu. Daar moet je wel mee kappen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Google is ur friend
[..]
Ok! Jij ook, fijne avond
Dat is precies het verschil tussen een woestijnideologie en het Westen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
http://www.theonion.com/a(...)of-this-image,29553/
Een bloedserieuze typering van vooral de Arabische cultuur.quote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef moussie het volgende:
[..]
Huh? Is dit sarcasme of is dit serieus?
waar beschuldig ik je nu nog meer mee dan?quote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet doorgaan met beschuldigingen nu. Daar moet je wel mee kappen.
Ok, zal ik doen... al denkt hij daar heel anders over denk ikquote:Of hard maken, want jij hebt ook Google. Goed bescherm jij d_H maar.
Ik denk dat dat vooral een verschil in ervaring is. Ik vind juist dat in Europa er een hoop mensen liegen om hun eigen beter voor de dag te laten komen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een bloedserieuze typering van vooral de Arabische cultuur.
Dat eerlijkheid iets typisch Westers is, heb ik vooral ook hier in Latijns-Amerika gemerkt. Lang niet zo erg als in de moslimwereld of in Azie, maar men liegt hier voortdurend tegen elkaar. Iets wat in het Westen niet geaccepteerd wordt. De deugd "eerlijkheid" is echt typisch voor het Westen.
Je beschuldigt mij ervan dat ik breeduit lachen communiceer met mensen die Volkert een held vinden. En verwijst daarbij steeds naar Google.quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar beschuldig ik je nu nog meer mee dan?![]()
[..]
Ok, zal ik doen... al denkt hij daar heel anders over denk ik
zuchtquote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef moussie het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hier nu dingen te bedenken. Volgens mij probeerden ze het in de Arabische tweet zo voor te stellen dat de protesten bij de ambassade in Caïro spontaan waren, iets dat dus door die Egyptische minister tegen wordt gesproken. Maar oproepen? Waar haal je dat vandaan?
Als ze al ergens toe oproepen, dan is dat om geen geweld te gebruiken ..
Ikhwanweb@Ikhwanweb
We strongly condemn deadly attack on US Emb in Benghazi & tragic loss of lives. We urge restraint as ppl peacefully protest & express anger
Als jij weet dat het niet klopt, waarom maak je je dan zo druk?quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je beschuldigt mij ervan dat ik breeduit lachen communiceer met mensen die Volkert een held vinden. En verwijst daarbij steeds naar Google.
Dat moet je a) hard maken of b) ermee stoppen/terugnemen.
Aangezien ik je al dertig keer heb gevraagd het hard te maken en jij dat niet doet, lijkt het mij logisch dat b volgt.
Heb je ENIG idee van de politiek in andere beschavingen??quote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral een verschil in ervaring is. Ik vind juist dat in Europa er een hoop mensen liegen om hun eigen beter voor de dag te laten komen.
Ook in de politiek is het goed terug te zien dat er vreselijk word gelogen.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een bloedserieuze typering van vooral de Arabische cultuur.
Dat eerlijkheid iets typisch Westers is, heb ik vooral ook hier in Latijns-Amerika gemerkt. Lang niet zo erg als in de moslimwereld of in Azie, maar men liegt hier voortdurend tegen elkaar. Iets wat in het Westen niet geaccepteerd wordt. De deugd "eerlijkheid" is echt typisch voor het Westen.
ok, dan stop ik d'r hier meequote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je beschuldigt mij ervan dat ik breeduit lachen communiceer met mensen die Volkert een held vinden. En verwijst daarbij steeds naar Google.
Aangezien ik je al dertig keer heb gevraagd het hard te maken en jij dat niet doet, lijkt het mij logisch dat b volgt.
Omdat het moddergooien is en de zoveelste partijdigheid van mods, nadat gisteren HeatWave TR's openbaar ging maken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij weet dat het niet klopt, waarom maak je je dan zo druk?
Onze ex-admin in jullie clubje maakt er toch nooit zo'n geheim van blij te zijn met de moord op Prof Pim?quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De eerste eerlijke politicus moet ik nog tegenkomen, wat dat betreft komt Correa dan nog het dichste in de buurt qua eerlijkheid maar ook daar zal vast wel wat over te vinden zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je ENIG idee van de politiek in andere beschavingen??![]()
![]()
Moussie die een lid van de Moslimbroederschap op zijn mooie bruine ogen gelooft, is wel de grootste gotspe.
In Europa is eerlijkheid echt een van de meest belangrijke waarden. In de rest van de wereld (andere beschavingen) is dat echt niet zo.
Wat is deze?quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg, hou eens op met dat gekissebis.
We zijn hier om te kankeren op radicale moslims, niet op NWS mods.
Over het eerste zijn we het eens, niet over Correa.quote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De eerste eerlijke politicus moet ik nog tegenkomen, wat dat betreft komt Correa dan nog het dichste in de buurt qua eerlijkheid maar ook daar zal vast wel wat over te vinden zijn.
Mij ging het meer om de mensen op zich en list en bedrog hoort gewoon bij de mens dus om nu te zeggen dat alleen de westerse cultuur eerlijkheid hoog in het vaandel heeft staan is nogal arrogant.
Dit is #10 in NWS, als dit iets anders was dan hersenloos gekanker op moslims zaten we nog op #1.quote:
Oh, sorryquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg, hou eens op met dat gekissebis.
We zijn hier om te kankeren op radicale moslims, niet op NWS mods.
Dat Arabieren liegen is een feit, alleen vind ik dat je de westerse cultuur nogal op een voetstuk plaatst als het gaat om eerlijkheid.quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Over het eerste zijn we het eens, niet over Correa.
De mens is van nature geneigd te liegen om eigen bestwil. Het is dat in het Westen de cultuur/filosofie/historie heerst dat oneerlijkheid een veel grotere zonde is dan in andere beschavingen.
Arabieren liegen de hele dag tegen elkaar. Maar wel met een glimlach. Vandaar het "kus op de wang, mes in de nek verhaal". Dat is de beste typering van die cultuur.
Voetstuk weet ik niet? Dat is alleen omdat jij liegen blijkbaar slecht en eerlijkheid goed vindt. Dat is logisch; omdat jij uit die cultuur komt.quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat Arabieren liegen is een feit, alleen vind ik dat je de westerse cultuur nogal op een voetstuk plaatst als het gaat om eerlijkheid.
Liegen in het westen is alleen een schande als je betrapt word.
Het enige waar ik je gelijk in geef is dat Arabieren liegen, maar niet dat eerlijkheid hier hoog in het vaandel staat.quote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voetstuk weet ik niet? Dat is alleen omdat jij liegen blijkbaar slecht en eerlijkheid goed vindt. Dat is logisch; omdat jij uit die cultuur komt.
Je geeft me dus alleen maar meer gelijk met deze opmerking, dank je.
Dat valt wel mee, wij willen nog wel eens toegeven fout té zitten, dat is daar compleet anders.quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat Arabieren liegen is een feit, alleen vind ik dat je de westerse cultuur nogal op een voetstuk plaatst als het gaat om eerlijkheid.
Liegen in het westen is alleen een schande als je betrapt word.
Dat heb ik jou anders nog nooit zien doenquote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, wij willen nog wel eens toegeven fout té zitten, dat is daar compleet anders.
Exact.quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, wij willen nog wel eens toegeven fout té zitten, dat is daar compleet anders.
Men geeft het pas toe als er echt niets anders meer op zit. Kijk maar naar Bill Clinton en die affaire die hij had met Lewinsky.quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Juist, en wat was de -volkomen bekrompen- reactie van het Westen op zijn gedrag? Hij was fout, oneerlijk en (daardoor) onbetrouwbaar.quote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Men geeft het pas toe als er echt niets anders meer op zit. Kijk maar naar Bill Clinton en die affaire die hij had met Lewinsky.
En Clinton is inmiddels één van de populairste gasten daar volgens mij.quote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist, en wat was de -volkomen bekrompen- reactie van het Westen op zijn gedrag? Hij was fout, oneerlijk en (daardoor) onbetrouwbaar.
Daar zat ik dan ook fout mee.quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik jou anders nog nooit zien doen
Hij was zo fout oneerlijk en onbetrouwbaar dat hij nog steeds de meest geliefde president aller tijden is.quote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist, en wat was de -volkomen bekrompen- reactie van het Westen op zijn gedrag? Hij was fout, oneerlijk en (daardoor) onbetrouwbaar.
Moslims uit die landen zelf kennen dat niet. Dus niet alle moslims liegen of vinden eerlijkheid niet belangrijk; juist die in het Westen wel, maar dat weerhoudt niet dat het in de cultuur aldaar zit. Diep, heel diep.
Omdat men hem om dit soort dingen (die niet ter zake doen!) heeft vergeven. Ook een intrinsiek kenmerk van onze "christelijke" wortels; vergeving. Kom daar maar eens om bij idiote Pakistanen die hun dochter grillen omdat ze oogschaduw draagt.quote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En Clinton is inmiddels één van de populairste gasten daar volgens mij.
Ligt eraan, ademt de Amerikaanse ambassadeur en z'n personeel straks weer?quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben weer vriendjes met Frutsel, dacht zeg het even.![]()
Veel plezier verder hier. Hopelijk bereiken jullie iets positiefs.
Een ongelovige hond en een vies varken dat sowieso al niet in de erudiete, hoogbeschaafde, door ons verneukte moslimwereld thuishoort. Terecht dat ie dood is.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan, ademt de Amerikaanse ambassadeur en z'n personeel straks weer?
Ach bekijk het positief, die man had net zoveel van doen met het studentenfilmpje uit de VS als dat ik heb met Bill Clinton die zich laat pijpen door Lewinski, dus ik zie de overduidelijke link wel die moslims leggen, aangezien ik me ook nog steeds zwaar beledigd voel door Bill.quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een ongelovige hond en een vies varken dat sowieso al niet in de erudiete, hoogbeschaafde, door ons verneukte moslimwereld thuishoort. Terecht dat ie dood is.
Aldus links Nederland.
Er is weinig over te discussiëren.quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef Frutsel het volgende:
Laten we maar weer proberen om het over de protesten te hebben
probeer het maar anders kom ik ff bij jouw blauwe ambassade langsquote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is weinig over te discussiëren.
Gaarne.quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
probeer het maar anders kom ik ff bij jouw blauwe ambassade langs
generalisatie van een volk. ban!quote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
God wat zijn ze ook achterlijk eigenlijk dat volk.
Wees blij dat ik die rellende apen nog niet heb beledigd.quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
generalisatie van een volk. ban!
ze moeten zich fucking schamenquote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef Frutsel het volgende:
Laten we maar weer proberen om het over de protesten te hebben
vanaf hier verwijzen we naar die groep als triangel moslims.quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees blij dat ik die rellende apen nog niet heb beledigd.
Oeps.
Goed plan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vanaf hier verwijzen we naar die groep als triangel moslims.
Propaganda.quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
De moslimwereld staat in vuur en vlam. Welgeteld 0,0006 % van de mensen is het aan demonstreren.
Hier exclusieve beelden van moslimwoede!!
http://gawker.com/5943828
ze maken gebruik van hun vrijheid van meningsuiting. ironie alomquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ik mis een bult ME'ers die de boel schoonvegen.
Daarom, aangezien ik van ironie houd ben ik voor vrijheid van meningsuiting en de combinatie van ME.quote:Op maandag 17 september 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze maken gebruik van hun vrijheid van meningsuiting. ironie alom![]()
als de me ze met scherp doodschiet om wat ze zeggen dan zou het wel ultieme ironie zijn ja.quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, aangezien ik van ironie houd ben ik voor vrijheid van meningsuiting en de combinatie van ME.
Ik vind het niet bepaald humor dat het ambassadepersoneel van Westerse landen het nu in hun broek doet.quote:
Doodverwensingen mogen niet, dus ik hou 't wel bij knuppels.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als de me ze met scherp doodschiet om wat ze zeggen dan zou het wel ultieme ironie zijn ja.
first things first: ik vind het niet bepaald humor dat er ambassadepersoneel is doodgemaakt om een internetfilmpje.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het niet bepaald humor dat het ambassadepersoneel van Westerse landen het nu in hun broek doet.
het is geen verwensing, puur een situatieschets wat ultieme ironie zou zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doodverwensingen mogen niet, dus ik hou 't wel bij knuppels.
Grappig niet, wel terecht.quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
first things first: ik vind het niet bepaald humor dat er ambassadepersoneel is doodgemaakt om een internetfilmpje.
wacht maar tot je voor mijn god moet verschijnenquote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grappig niet, wel terecht.
Zo, mijn leven is alvast weer veiliggesteld.
Kut.quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wacht maar tot je voor mijn god moet verschijnen
Boeiend, ze komen uit Iran dus binnenkort worden ze vanzelf boos met wat bommen op hun huis.quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Iraanse meisjes zijn niet boos, net als 99,994% van de moslimwereld.
ik zie tieten. dat zijn geen vrome moslimmeisjesquote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Iraanse meisjes zijn niet boos, net als 99,994% van de moslimwereld.
En dat is geen probleem?quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend, ze komen uit Iran dus binnenkort worden ze vanzelf boos met wat bommen op hun huis.
Neehoor, moeten ze maar geen kernbommen maken.quote:
Maar zeg 0.01% van de Duitsers anno 1944 deden mee aan de jodenvervolgingen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
De moslimwereld staat in vuur en vlam. Welgeteld 0,0006 % van de mensen is het aan demonstreren.
Hier exclusieve beelden van moslimwoede!!
http://gawker.com/5943828
je hebt wel een zeer mooi zwart wit beeld van ww2.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar zeg 0.01% van de Duitsers anno 1944 deden mee aan de jodenvervolgingen.
Toch steunde zo'n 80% van de moffen die acties (al dan niet stilzwijgend).
Nee joh, het geheel is veel complexer.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt wel een zeer mooi zwart wit beeld van ww2.
Die ambassadeur had niks met het filmpje te maken en was dus zielig. (ben ik mee eens trouwens)quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, moeten ze maar geen kernbommen maken.
Al Qaida is geen ledenvereniging.quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef Jian het volgende:
Slechts 0,00019% van alle moslims is lid van al Qaida, da's dus helemaal geen probleem, waar hebben we het over
Kut, waar betaal ik dan al die jaren al contributie aan?quote:Op maandag 17 september 2012 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al Qaida is geen ledenvereniging.
Leider? Al Qaeda heeft volgens mij net zo min een leider als de Occupy-"beweging" dat heeft.quote:Op maandag 17 september 2012 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al Qaida is geen ledenvereniging.
Het is meer zoiets als de PVV. 1 leider en de rest volgt. En wie afvallig is, wordt kapodtgemaakt. Al dan niet letterlijk.
Mwah, wel iets meer structuur; die Al-Zawahiri (of hoe heetie), de nummer 2 die in Jemen weggedronet werd, er zitten wel wat mannen met baarden en aanzien daar...quote:Op maandag 17 september 2012 21:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Leider? Al Qaeda heeft volgens mij net zo min een leider als de Occupy-"beweging" dat heeft.
'iets' meer dan. Want in feite schaart de VS iedereen die het niet eens is met hun aanwezigheid daar onder Al Qaeda, of dit nu een legitieme strijder is, of een boer die net zijn halve familie heeft zien uitgemoord worden door een drone en vervolgens alleen 'oeps sorry' te horen krijgt, besluit om ook maar eens mee gaat helpen om die lui daar weg te krijgen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, wel iets meer structuur; die Al-Zawahiri (of hoe heetie), de nummer 2 die in Jemen weggedronet werd, er zitten wel wat mannen met baarden en aanzien daar...
Zeg je er niet bij.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
Moslimwereld in vuur en vlam om film? Slechts 0,0006 procent demonstreert
Islamitische wereld lijkt in brand te staan wegens de anti-islamfilm Innocence of Muslims. In werkelijkheid demonstreren zo’n tienduizend mensen, oftewel 0,0006 procent van alle moslims wereldwijd.
Wie de voorbije dagen naar het journaal heeft gekeken, heeft ongetwijfeld de indruk dat de islamitische wereld in vuur en vlam staat. Persbureau Novum kopte vanmiddag nog ‘Protesten tegen anti-islamfilm gaan door’ en schreef dat “in verschillende Aziatische landen opnieuw gedemonstreerd” werd tegen de film waarin profeet Mohammed wordt afgeschilderd als kinderverkrachter.
‘RECENTE GEWELD IN EGYPTE HAD NIETS TE MAKEN MET FILM’
Hoewel er veel media-aandacht voor de protesten is, demonstreert in werkelijkheid maar een “miniscule minderheid” van de moslims, schrijft onze correspondent in Egypte Gert van Langendonck vandaag in nrc.next. Hij was de afgelopen dagen in zijn standplaats Kairo getuige van geweld, maar de rellen in de Egyptische hoofdstad hadden niets te maken met de film.
OVERWELDIGENDE MEERDERHEID GING NIET MEE IN SPEL EXTREMISTEN’
Als je naar de hele islamitische wereld kijkt, komt volgens Van Langendonck een beeld naar voren van “een al met al ingetogen reactie”:
In de meeste landen kwamen niet meer dan enkele honderden mensen op straat; op sommige plaatsen ging het om enkele duizenden. Allemaal samen genomen dus niet veel meer dan 10.000 mensen, of minder dan 0,0006 procent van alle moslims in de wereld (1,6 miljard). Al waren het er honderdduizend, dan ging het nog altijd om slechts 0,006 procent. Met andere woorden: de overweldigende meerderheid van de moslims is niet meegegaan in het spel van de extremisten aan beide kanten: de radicale Egyptische kopten en hun fundamentalistische christelijke bondgenoten in de VS die de film hebben gemaakt en gepromoot, en de radicale islamitische media die gretig op hun provocatie zijn gegaan.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)reert-00006-procent/
interessant onderzoek.quote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef Jian het volgende:
Het gaat erom dat die aantallen en daaruit voortkomende percentages natuurlijk niet alles zeggen. Wat vindt die zwijgende meerderheid van de moslims, staan die grotendeels tegenover of achter de demonstranten?
Ah, de welbekende ongeinformeerde VS-bashing-bagger. Al Qaeda is helemaal de schuld van die verderfelijke VS, veule malen erger dan die paar noodgedwongen terroristjes.quote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
'iets' meer dan. Want in feite schaart de VS iedereen die het niet eens is met hun aanwezigheid daar onder Al Qaeda, of dit nu een legitieme strijder is, of een boer die net zijn halve familie heeft zien uitgemoord worden door een drone en vervolgens alleen 'oeps sorry' te horen krijgt, besluit om ook maar eens mee gaat helpen om die lui daar weg te krijgen.
tijd dat er gezegd wordtquote:
Dat werd gezegd maar die persoon werd belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 17 september 2012 22:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tijd dat er gezegd wordt
don't fuck with liberty!
Late reactie, maar toch; enige blijk van zelfreflectie, ik word helemaal warm van binnenquote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar zat ik dan ook fout mee.
en toch heeft hij gelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat werd gezegd maar die persoon werd belachelijk gemaakt.
Hoe kom je erbij dat dat "aldus links Nederlands" is? Leg eens uit?quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een ongelovige hond en een vies varken dat sowieso al niet in de erudiete, hoogbeschaafde, door ons verneukte moslimwereld thuishoort. Terecht dat ie dood is.
Aldus links Nederland.
je hebt gelijk. die mensen hadden het volste recht om die ambassadeur te vermoorden om dat filmpjequote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het westen is ook alleen maar voor vrijheid wanneer het hun uitkomt.
Nu ga je weer te ver, ze hadden wel het recht om te demonstreren voor de ambassade.quote:Op maandag 17 september 2012 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. die mensen hadden het volste recht om die ambassadeur te vermoorden om dat filmpje
Laten we zeggen dat ze er allemaal achter staan, klinkt mijn optie dan niet steeds beter in de oren? Namelijk leven en laten leven.quote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef Jian het volgende:
At least three-quarters of Muslims in Egypt and Pakistan say they would favor making each of the following the law in their countries: stoning people who commit adultery, whippings and cutting off of hands for crimes like theft and robbery and the death penalty for those who leave the Muslim religion. Majorities of Muslims in Jordan and Nigeria also favor these harsh punishments.
http://pewresearch.org/pu(...)n-politics-democracy
Wat zouden ze zeggen, wanneer je zou vragen wat er moet gebeuren met mensen die de Profeet beledigen?
De thans zwijgende meerderheid?
Ze hebben de meest vreedzame mogelijkheid gebruikt. Gaan we daar nu ook over klagen? Wat een geste weer.quote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nu ga je weer te ver, ze hadden wel het recht om te demonstreren voor de ambassade.
Mata, ik vraag me echt af waarom je in het geval van je eigen post even benadrukt dat het probleem veel complexer ligt maar in het geval van moslims niet. En ik hoop (ga ervan uit, eerlijk gezegd) dat je dit kunt verklaren, bronnen, geschiedkundige verklaringen et all, zonder in alleen maar schreeuwende taal te vervallen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee joh, het geheel is veel complexer.
Het gaat mij om de vergelijking. Alsof je geen foto's van lachende joodse of Duitse kinderen ten tijde van WOII zou kunnen tonen.
Het gros van de moslims in die landen heeft ook een haat tegen alles wat Westers, joods of Amerikaans is. Wil alleen niet zeggen dat ze zelf ook met stenen gaan gooien.
Alleen de fatsoenlijke elite (een beetje het D66-volk van Nederland) aldaar, heeft niets met die onzinnige nationalistische en religieuze kolder. Die zijn ook moslim, maar gaan gewoon zakelijk en vriendschappelijk om met "Westerse honden".
Dat deel is echter relatief gezien klein in die sterk gestratificeerde samenlevingen.
De haat jegens de VS en alle afgeleiden bij links Nederland is overweldigend veel groter dan het vermogen de achterlijkheid van de islam en haar afgeleide beschavingen in te kunnen schatten.quote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dat "aldus links Nederlands" is? Leg eens uit?
Ik moet me echt gaan scheren he?quote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, wel iets meer structuur; die Al-Zawahiri (of hoe heetie), de nummer 2 die in Jemen weggedronet werd, er zitten wel wat mannen met baarden en aanzien daar...
Daarom zeg ik leven en laten leven. De moslims kunnen in het westen niets meer goed doen en ik heb sterk het gevoel dat dat wederzijds is.quote:Op maandag 17 september 2012 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hebben de meest vreedzame mogelijkheid gebruikt. Gaan we daar nu ook over klagen? Wat een geste weer.²
Ik begrijp het nog steeds niet. Wat is "links" in dezen? Over wie heb je het?quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De haat jegens de VS en alle afgeleiden bij links Nederland is overweldigend veel groter dan het vermogen de achterlijkheid van de islam en haar afgeleide beschavingen in te kunnen schatten.
Zoals wat ik in het vorige topic al schreef; de islam (in vrijwel al haar interpretaties) pist op nagenoeg alle linkse principes als een gefrustreerde Amerikaanse soldaat op een koran. Maar het 2e is veul erger dan het eerste. Denken die sukkels.
Ayaan Hirsi Ali was een van de eersten die dat begreep, Pim Fortuyn (net als Ayaan ex-PvdA) was degene die dat verder duidelijk maakte bij het grote publiek.
Islamkritiek is niet rechts, maar islamknuffelarij is wel dom links. Intelligent links is nog veel feller op de islam dan de "rechtse" LPF'ers zeg maar.
Die spagaat is een van de wortels van het verstokte debat in Europa. Links geeft de islam steeds meer ruimte in de strijd tegen de VS. Dat terwijl de vijand van jouw vijand niet per se jouw vriend moet zijn. Jegens George W. Bush stelde links zich goed en verwerend op, om die idiote gedachtegang. Maar als de islam aan bod komt, is die redelijkheid ineens totaal verdwenen.
Wegnuanceren, bagatelliseren en anderen (zoals de makers van een filmpje) de schuld geven. Waarmee je de moslimgekkies (en met name de geksten en gewieksten onder hen) vrij spel geeft.
Dom dom dom dom dom!.
Jij lijkt me niet het type die een BBQ met rose, kortgerokte en gebruinde GuccItaliaansen en een lekker lounge-housemuziekje uit de iPodspeaker laat schieten voor een carriere als onheilsprofeet met een AK47 in zijn vuistjes, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet me echt gaan scheren he?
quote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nu ga je weer te ver, ze hadden wel het recht om te demonstreren voor de ambassade.
Dit moet een blinde grap zijnquote:Op maandag 17 september 2012 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hebben de meest vreedzame mogelijkheid gebruikt. Gaan we daar nu ook over klagen? Wat een geste weer.²
Ik ben het volledig met je eens. Zogenaamde "toenadering" kan niet geforceerd worden.quote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze er allemaal achter staan, klinkt mijn optie dan niet steeds beter in de oren? Namelijk leven en laten leven.
Met name PvdA, GroenLinks en D66. Op dat vlak denkt de SP wat meer na, op andere vlakken juist niet.quote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog steeds niet. Wat is "links" in dezen? Over wie heb je het?
Ik wilde alleen maar aangeven dat het percentage demonstranten niet zo veel zegt.quote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze er allemaal achter staan, klinkt mijn optie dan niet steeds beter in de oren? Namelijk leven en laten leven.
Daarom leven en laten leven. Hoogstens kun je de ambassades gaan beschermen maar het moet maar eens afgelopen zijn met het bemoeien in het MO.quote:Op maandag 17 september 2012 22:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]dat toont nog steeds bijstere intolerantie aan. een gek (individu!) maakt een filmpje en daarom demonstreren. kom op zeg.
het zijn gewoon een aantal sleutelfiguren binnen de moslimgemeenschap die olie op het vuur blijven gooien. tijd dat daar een onbemand vliegtuigje op neer stort.quote:Op maandag 17 september 2012 22:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Daarom leven en laten leven. Hoogstens kun je de ambassades gaan beschermen maar het moet maar eens afgelopen zijn met het bemoeien in het MO.
Ik geloof dat een groot deel van de frustratie daar vandaan komt.
Hell noquote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij lijkt me niet het type die een BBQ met rose, kortgerokte en gebruinde GuccItaliaansen en een lekker lounge-housemuziekje uit de iPodspeaker laat schieten voor een carriere als onheilsprofeet met een AK47 in zijn vuistjes, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
die haatbaarden zijn de pest. intolerant tegen intolerantie ftw.quote:Op maandag 17 september 2012 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hell noTeveel genieten hier
![]()
Maar ik geloof in het leven en laten leven principe. Die haatbaarden doen dat niet, maar een behoorlijk aantal mensen in dit topic ook niet. Best wel jammer.
Die partijen keuren het goed dat een ambassadeur vermoord wordt vanwege een film? Dat mensen gaan lopen rellen? Waar wil je naartoe met je post?quote:Op maandag 17 september 2012 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met name PvdA, GroenLinks en D66. Op dat vlak denkt de SP wat meer na, op andere vlakken juist niet.
En dientengevolge hun stemmers/aanhangers. Kijk hier rond op FOK!, je ziet genoeg voorbeelden. Representatief voor een hele groep? Nee, waarschijnlijk niet. Maar wel exemplarisch voor gedachtespinsels en een totaal verknipt wereldbeeld.
Vaak is het niet hun directe schuld, omdat de meeste Nederlanders niet heel veel internationale ervaring hebben, maar dat maakt het niet minder spijtig.
Nee, tijd dat we die mensen geen aandacht geven. We moeten er alleen aandacht aan besteden mocht het fanatisme naar de westerse wereld overslaan en de kans dat dat gebeurt is natuurlijk veel kleiner als we alles terugtrekken uit het MO en dat geld natuurlijk ook voor steun in de vorm van geld.quote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het zijn gewoon een aantal sleutelfiguren binnen de moslimgemeenschap die olie op het vuur blijven gooien. tijd dat daar een onbemand vliegtuigje op neer stort.
The first victim of war is innocence. Phyrrus victories included.quote:Op maandag 17 september 2012 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die haatbaarden zijn de pest. intolerant tegen intolerantie ftw.
Kijk, idealiter gooien we de boel van Casablanca tot Calcutta plat en maken we er een groot mooi recreatiegebied met wat zorgvuldig gecamoufleerde jaknikkers van. Maar dat gaat praktisch niet.quote:Op maandag 17 september 2012 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hell noTeveel genieten hier
![]()
Maar ik geloof in het leven en laten leven principe. Die haatbaarden doen dat niet, maar een behoorlijk aantal mensen in dit topic ook niet. Best wel jammer.
nee een onbemand vliegtuigje op ze. zolang ze de invloed hebben dat onschuldige mensen vermoord worden om een filmpje waar zij - nog hun land - iets mee van doen hadden, zijn ze een probleem.quote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nee, tijd dat we die mensen geen aandacht geven. We moeten er alleen aandacht aan besteden mocht het fanatisme naar de westerse wereld overslaan en de kans dat dat gebeurt is natuurlijk veel kleiner als we alles terugtrekken uit het MO en dat geld natuurlijk ook voor steun in de vorm van geld.
Geef ze de kans om een islamitische heilstaat op te richten die niet wil handelen met het verderfelijke westen, ik geef het een paar maanden en dan willen ze toch wel graag met ons handel drijven.
als je het niet aanpakt overwint het. zie tibet.quote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The first victim of war is innocence. Phyrrus victories included.
En dan zijn ze nog net zo moordlustig, zo niet moordlustiger.quote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nee, tijd dat we die mensen geen aandacht geven. We moeten er alleen aandacht aan besteden mocht het fanatisme naar de westerse wereld overslaan en de kans dat dat gebeurt is natuurlijk veel kleiner als we alles terugtrekken uit het MO en dat geld natuurlijk ook voor steun in de vorm van geld.
Geef ze de kans om een islamitische heilstaat op te richten die niet wil handelen met het verderfelijke westen, ik geef het een paar maanden en dan willen ze toch wel graag met ons handel drijven.
Ik verwacht iets meer en dieper nadenken.... zeker van jou.quote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die partijen keuren het goed dat een ambassadeur vermoord wordt vanwege een film? Dat mensen gaan lopen rellen? Waar wil je naartoe met je post?
En wederom ben ik het met je eens. Alleen jammer dat een groot gedeelte van de financiele hulpverlening komt van de landen die ons voorzien van olie. Plot thickens. En zulks.quote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wederom ben ik het met je eens. Alleen jammer dat een groot gedeelte van de financiele hulpverlening komt van de landen die ons voorzien van olie. Plot thickens. En zulks.
ja beschermen ze de haatbaarden of waarom wil je het delen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Nieuwsuur nu op Ned2. Goede aanvulling op dit topic.²
Bron?quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom is die maker gearresteerd? Er is toch vrijheid van meningsuiting enzo.. je mag toch elke film maken die je wil?
Wat is nou weer een haatbaard?quote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja beschermen ze de haatbaarden of waarom wil je het delen.
En daarom is het duidelijk dat we elkaar nodig hebben. Bovendien kunnen we nog prima terecht in Afrika, Rusland en Venezuela. En zo zullen er nog wel een paar landen zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wederom ben ik het met je eens. Alleen jammer dat een groot gedeelte van de financiele hulpverlening komt van de landen die ons voorzien van olie. Plot thickens. En zulks.
nou deel de inhoud dan ipv te doen alsof je niet weet wat een haatbaard is.quote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is nou weer een haatbaard?
Ik wil het delen omdat het deze situatie inhoudelijk behandeld.²
Ik ben het volledig met je eens wat de laatste alinea betreft hoor. En bekeerlingen zijn als mensen die gestopt zijn met roken, ongelooflijk fanatiek. Maar waarom die mensen zoveel aandacht geven? Waarom niet gewoon tegen ze zeggen "kerel, is prima hoe jij je leven wilt leven, maar nu moet je niet overdrijven". Waar is die Nederlandse nuchterheid gebleven? Die debielen van sharia4holland krijgen nu veel aandacht vanwege die rellen, maar waarom? Het zijn godskolere net 25 man, meer niet.quote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, idealiter gooien we de boel van Casablanca tot Calcutta plat en maken we er een groot mooi recreatiegebied met wat zorgvuldig gecamoufleerde jaknikkers van. Maar dat gaat praktisch niet.
Ik ben ook voor leven en laten leven (heb dat al eerder gezegd), maar dat hoeft ons niet te weerhouden van de analyse van dat soort gekken, toch?
Het gaat ook vooral om de moslims in Europa zelf. De geksten onder hen krijgen incidenteel gelijk en dat is fout.
Sharia, zelfislamisering, gescheiden zwemmen, afwezige kerstbomen, filmcensuur en andere onzin hoort niet in Europa. Je bent als moslim prima welkom (mits je netto iets bijdraagt), maar als je dat soort onzin wil aanhangen en vooral; verwezenlijkt zien, dan ga je maar mooi (terug) naar de zandbak met je medebavianen.
Wat was er in Tibet dat het nu onder sharia wetgeving leeft?quote:Op maandag 17 september 2012 22:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het niet aanpakt overwint het. zie tibet.
dit gaat niet over sharia dit gaat over vrijheid.quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat was er in Tibet dat het nu onder sharia wetgeving leeft?
Het zou fijn zijn, een wereld waar men elkaar op kan zoeken omdat men samen wat kan maken in plaats van veroordeeld te zijn tot elkaar ook al haat men elkaar zo erg dat dood en oorlog een aantrekkelijke optie is/begint te worden.....quote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En daarom is het duidelijk dat we elkaar nodig hebben. Bovendien kunnen we nog prima terecht in Afrika, Rusland en Venezuela. En zo zullen er nog wel een paar landen zijn.
Bovendien geeft het ook een echt goede prikkel om eens voor een vervanger te kijken voor olie, het grote geld is wat al deze problemen voort brengt.
Ok. En nu? Wat is er gebeurd in Tibet dan, dat het relevant zou moeten zijn voor dit topic?quote:Op maandag 17 september 2012 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit gaat niet over sharia dit gaat over vrijheid.
zucht.quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok. En nu? Wat is er gebeurd in Tibet dan, dat het relevant zou moeten zijn voor dit topic?
Die "vredelievende" (de rol van de Dalai Lama wordt in de Westerse media erg eenzijdig belicht) Tibetanen hebben zich door al die Han-Chinezen onder de voet laten lopen en zijn nu hun eigen land kwijt (en dat valt niet meer met goed fatsoen terug te claimen, omdat er allemaal Chinezen wonen die daar gewoon geboren zijn en dus Chinees zijn, in Tibet.).quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok. En nu? Wat is er gebeurd in Tibet dan, dat het relevant zou moeten zijn voor dit topic?
Hoewel dit natuurlijk weer niet te negeren valt moeten deze mensen wel ruimte krijgen voor protest. Maar de Australische politie is niet mals en je ziet wel dat gekkigheid daar niet getolereerd word en zo moet het ook vind ik. Demonstreren oke maar demonstreren op een manier dat de openbare veiligheid in drang komt vraagt om actie.quote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jezus, het is fucking overal dezelfde ellende. wtf.
Moslim zeker?quote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Knap dat jullie weer tig topics hierover vol kunnen baggeren.
Druktemakers.
Bek dicht over Allah, Schlomo.quote:
Dit heeft toch niks met moslims te maken? Dit toont zelfs aan dat dit niet exclusief het terrein van moslims is. Maar goed. Ik zal in jullie ogen wel een dhimmie zijnquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "vredelievende" (de rol van de Dalai Lama wordt in de Westerse media erg eenzijdig belicht) Tibetanen hebben zich door al die Han-Chinezen onder de voet laten lopen en zijn nu hun eigen land kwijt (en dat valt niet meer met goed fatsoen terug te claimen, omdat er allemaal Chinezen wonen die daar gewoon geboren zijn en dus Chinees zijn, in Tibet.).
Eens met diegenen die vinden dat we die capitulatie voor achterlijke principes in het Westen niet moeten willen.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bek dicht over Allah, Schlomo.
Zucht een eind weg, maar zuchten is geen argument.quote:
Hihi, ze hadden wel de treurigste van het hele stel te pakken....een bekeerde australier. *walg*quote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jezus, het is fucking overal dezelfde ellende. wtf.
Ja, dat laatste. Als je het gevaar van dat soort dingen niet (h)erkent, ben je echt dom bezig.quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit heeft toch niks met moslims te maken? Dit toont zelfs aan dat dit niet exclusief het terrein van moslims is. Maar goed. Ik zal in jullie ogen wel een dhimmie zijn
Bestaat er niet iets zoals een ban krijgen op het plaatsen van one-liners zonder op vragen in te gaan? Zou fijn zijn namelijk. Ben jij 3-vouds onbevlekt ontvangen liefdesbaby?quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Hihi, ze hadden wel de treurigste van het hele stel te pakken....een bekeerde australier. *walg*
Wist je dat heel veel, met name jonge Tibetanen (ik ken er wat door mijn werk) de Dalai Lama helemaal niet terug willen. Dat heeft vooral te maken met mogelijkheden tot opleiding en studie, zeg maar dokter worden terwijl je vader bordenwasser is. Nou ja te veel om hier in dit topic uitgebreid op in te gaan, maar je hoort normaliter niet veel mensen die nuances aanbrengen in het Tibetaanse vrijheidsverhaal. Dat van die Han-Chinezen klopt, da's een groot deel van de bevolking en die wonen er ondertussen al eeuwen en de Dalai Lama zegt: Tibet voor de Tibetanen! Het is niet zo zwart-wit als Bono zegtquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "vredelievende" (de rol van de Dalai Lama wordt in de Westerse media erg eenzijdig belicht) Tibetanen hebben zich door al die Han-Chinezen onder de voet laten lopen en zijn nu hun eigen land kwijt (en dat valt niet meer met goed fatsoen terug te claimen, omdat er allemaal Chinezen wonen die daar gewoon geboren zijn en dus Chinees zijn, in Tibet.).
Eens met diegenen die vinden dat we die capitulatie voor achterlijke principes in het Westen niet moeten willen.
Die vragen van jou? Ik heb respect voor je mening, maar dan ben ik volgend jaar nog bezigquote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaat er niet iets zoals een ban krijgen op het plaatsen van one-liners zonder op vragen in te gaan? Zou fijn zijn namelijk. Ben jij 3-vouds onbevlekt ontvangen liefdesbaby?
Ik zie geen gevaar nee. En ik schijn zelfs niet geheel dom te zijn, alleen zie ik het merendeel van de moslims geen actieve fatwa uitvoeren. Ze werken, gaan naar school, dat soort saaie burgertruttigheid. Daarnaast, als het teveel wordt, wordt het tegengehouden. Ik vind het opvallend dat je zo weinig vertrouwen in onze eigen westerse rechtstaat laat zien. Daarmee gezegd hebbende, dat overdreven gezeik om alles maar aan te passen aan hun wensen is ook wel een keer genoeg. Wil je gescheiden zwemmen? Prima, bouw een zwembad.quote:Op maandag 17 september 2012 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat laatste. Als je het gevaar van dat soort dingen niet (h)erkent, ben je echt dom bezig.
Het is niet zo dat omdat Wilders de term "islamisering" heeft uitgerekt (zoals links dat met "discriminatie" en "respect" heeft gedaan), dat het geen werkelijkheid is.
De zaken die ik beschreef, aangevuld met hoofddoekjesvoorkeursbehandelingen op scholen horen niet in een seculier Westers land. Geen petje op in de klas, dan ook geen hoofddoek. En andersom.
gewoon heel simpele, trotse, liberale principes uitdragen. En niet in discussie met de onwelwillenden. Die kunnen slikken of inpakken.
Precies bij die moslimgekkies. We moeten nog heul veul filmpjes maken voordat die idioten het slikken. En juist NIET capituleren voor geweld en zelfcensuur plegen. Dat zo'n drol als Westerwelle (nota bene van de FDP!) dat wil, is een ernstig teken aan de wand.
Ik heb de tijd, dus ga los.quote:Op maandag 17 september 2012 22:58 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Die vragen van jou? Ik heb respect voor je mening, maar dan ben ik volgend jaar nog bezig
quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bek dicht over Allah, Schlomo.
Het komt in het kort hier op neer, jij hebt vertrouwen in de mens en ik nietquote:Op maandag 17 september 2012 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb de tijd, dus ga los.
Edit: via pm mag ook, ik ben namelijk met een half uurtje de deur uit![]()
Das mooi, en jammer tegelijkertijd. Want je projecteert je eigen kijk nu wel heel erg op iedereen. Ik waardeer je eerlijkheid. Maar ik heb wel het gevoel dat jouw kijk op het leven niemand helpt. Ook jezelf niet.quote:Op maandag 17 september 2012 23:15 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Het komt in het kort hier op neer, jij hebt vertrouwen in de mens en ik niet
Als puntje bij paaltje komt kiest het individu in 99 van de 100 gevallen voor zichzelf.
In deze mooie tijden wordt je rijk met: liegen, bedriegen, goede doelen, helpen minderheden, etc.
Zwartkijker? Maybe maar ook wel een beetje realistisch.
Moet er ook mee oppassen dat ik niet alles te zwart ga zien. Maar daar let ik wel op.quote:Op maandag 17 september 2012 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das mooi, en jammer tegelijkertijd. Want je projecteert je eigen kijk nu wel heel erg op iedereen. Ik waardeer je eerlijkheid. Maar ik heb wel het gevoel dat jouw kijk op het leven niemand helpt. Ook jezelf niet.
En daar hebben we de crux te pakken. Jammer.quote:
Ik zie het dus juist andersom. Als jij gelijk zou hebben, was er allang oorlog geweest. Nee, je praat onzin kerel. De extreme islamist is een gevaar. Maar de gemiddelde moslim wil gewoon graag een rustig leven.quote:Op maandag 17 september 2012 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daar hebben we de crux te pakken. Jammer.
Die geintegreerde moslim(a) die bij jou op je BBQ meezuipt, is niet de standaard binnen de moslimwereld, dat realiseer je je?
De stenengooier is ook niet "de standaard", maar in zijn kielzog lopen er wel heul veul meelopers en wegkijkers mee.
Ik heb geen idee waar je dit wereldbeeld vandaan hebt, maar ja. Ik geloof in leven en laten leven.quote:Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Moet er ook mee oppassen dat ik niet alles te zwart ga zien. Maar daar let ik wel op.
Alleen als het om de islam gaat.....
Het grappige is dat ik 8 jaar geleden als racist werd weggezet door de mensen die nu pvv stemmen.
En nee ik stem geen pvv, maar snap wel weer waarom erop gestemd wordt.
Waarom is volgens Wilders dat eigenlijk vrijheid van meningsuiting en dit niet?quote:Op maandag 17 september 2012 08:26 schreef Specularium het volgende:
Ambassades op scherp na actie Wilders
Nederlandse ambassades staan op scherp nadat Geert Wilders afgelopen weekeinde de controversiële anti-islamfilm Innocence of Muslims op zijn eigen website heeft aangeprezen.
Het grootste punt van de islam in het Westen, is dat juist de meest fanatieke, de debielste en meest vreselijke opvattingen binnen de vele interpretaties binnen de islam ingewilligd worden.quote:Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef Slurrrrp het volgende:
...
Alleen als het om de islam gaat.....
...
Ik schijn "links" te zijn volgens de interpretaties die worden gehanteerd, maar ik vind dat soort gedrag ook belachelijk. Wat maakt dat mij? Mata, oh Mata, kom ik nu in een indentiteitscrisis?quote:Op maandag 17 september 2012 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het grootste punt van de islam in het Westen, is dat juist de meest fanatieke, de debielste en meest vreselijke opvattingen binnen de vele interpretaties binnen de islam ingewilligd worden.
Als een of andere baviaan geen vrouwenhanden wil schudden, "omdat dat moet van zijn geloof" (nee, van zijn EIGEN, zelfverkozen INTERPRETATIE van dat geloof), dan springen de PvdAertjes over elkaar heen om vooral hem te verdedigen en te stellen dat "onze vorm van handenschudden ook maar 'verzonnen' (dank moussie voor deze bizar domme woorden) is" en dat soort onzin.
Het gros van de moslims schaamt zich dood voor zo'n aap, maar de linkschmensch, altijd bereid zijn eigen culturele verworvenheden overboord te flikkeren voor de eerste de beste ongeciviliseerde baviaan, gaat op zijn knietjes en willigt de achterlijke wens van zo iemand in.
Niet buigen, niet bombarderen, dat lijkt me het devies.
Trots, liberaal, eerlijk, logisch en doenbaar.
De gemiddelde moslim wil gewoon een rustig leven. En is niet gewelddadig, daarom zeg ik ook dat moslims, in het zicht van de enorm gewelddadige islam, in het Westen inderdaad erg geweldloos zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie het dus juist andersom. Als jij gelijk zou hebben, was er allang oorlog geweest. Nee, je praat onzin kerel. De extreme islamist is een gevaar. Maar de gemiddelde moslim wil gewoon graag een rustig leven.
Ik ben voorstander van dood en doodmaken.quote:Op maandag 17 september 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen idee waar je dit wereldbeeld vandaan hebt, maar ja. Ik geloof in leven en laten leven.
geniet ervan, zolang het nog kan.quote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en als eckte linckmensch wil ik helemaal niemand bombarderen. Dat u het even weet. Ik ga naar het strand. Friemelen met dames in korte rokjes. Bis spater.
In het meest katholieke land van Europa, waar je gearresteerd kunt worden als je een baard hebt en een jurk draagt, want dan zie je eruit als Jezus. True story bro. It's a law.quote:Op maandag 17 september 2012 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
geniet ervan, zolang het nog kan.
Blijkbaar niet, anders zouden de VSregering en de Duitse ministers niet aansturen op een verbod van het filmpje.quote:Op maandag 17 september 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het meest katholieke land van Europa, waar je gearresteerd kunt worden als je een baard hebt en een jurk draagt, want dan zie je eruit als Jezus. True story bro. It's a law.![]()
Maar serieus, ik vrees niet voor sharia toestanden in Europa. Wij zijn daar te eigenwijs voor. Sharia zou alleen maar werken als iedereen het lef ontbeert er tegenin te gaan. En dat zal echt niet gebeuren. Slaap lekker, het is een ongefundeerde angst.
Das alleen maar pragmatisme, niemand heeft baat bij bestormde ambassades. Heeft niks met buigen te maken imho.quote:Op maandag 17 september 2012 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders zouden de VSregering en de Duitse ministers niet aansturen op een verbod van het filmpje.
Dat van Malta wist ik niet, jeje, heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |