Propaganda.quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
De moslimwereld staat in vuur en vlam. Welgeteld 0,0006 % van de mensen is het aan demonstreren.
Hier exclusieve beelden van moslimwoede!!
http://gawker.com/5943828
ze maken gebruik van hun vrijheid van meningsuiting. ironie alomquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ik mis een bult ME'ers die de boel schoonvegen.
Daarom, aangezien ik van ironie houd ben ik voor vrijheid van meningsuiting en de combinatie van ME.quote:Op maandag 17 september 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze maken gebruik van hun vrijheid van meningsuiting. ironie alom![]()
als de me ze met scherp doodschiet om wat ze zeggen dan zou het wel ultieme ironie zijn ja.quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, aangezien ik van ironie houd ben ik voor vrijheid van meningsuiting en de combinatie van ME.
Ik vind het niet bepaald humor dat het ambassadepersoneel van Westerse landen het nu in hun broek doet.quote:
Doodverwensingen mogen niet, dus ik hou 't wel bij knuppels.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als de me ze met scherp doodschiet om wat ze zeggen dan zou het wel ultieme ironie zijn ja.
first things first: ik vind het niet bepaald humor dat er ambassadepersoneel is doodgemaakt om een internetfilmpje.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het niet bepaald humor dat het ambassadepersoneel van Westerse landen het nu in hun broek doet.
het is geen verwensing, puur een situatieschets wat ultieme ironie zou zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doodverwensingen mogen niet, dus ik hou 't wel bij knuppels.
Grappig niet, wel terecht.quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
first things first: ik vind het niet bepaald humor dat er ambassadepersoneel is doodgemaakt om een internetfilmpje.
wacht maar tot je voor mijn god moet verschijnenquote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grappig niet, wel terecht.
Zo, mijn leven is alvast weer veiliggesteld.
Kut.quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wacht maar tot je voor mijn god moet verschijnen
Boeiend, ze komen uit Iran dus binnenkort worden ze vanzelf boos met wat bommen op hun huis.quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Iraanse meisjes zijn niet boos, net als 99,994% van de moslimwereld.
ik zie tieten. dat zijn geen vrome moslimmeisjesquote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Iraanse meisjes zijn niet boos, net als 99,994% van de moslimwereld.
En dat is geen probleem?quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend, ze komen uit Iran dus binnenkort worden ze vanzelf boos met wat bommen op hun huis.
Neehoor, moeten ze maar geen kernbommen maken.quote:
Maar zeg 0.01% van de Duitsers anno 1944 deden mee aan de jodenvervolgingen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
De moslimwereld staat in vuur en vlam. Welgeteld 0,0006 % van de mensen is het aan demonstreren.
Hier exclusieve beelden van moslimwoede!!
http://gawker.com/5943828
je hebt wel een zeer mooi zwart wit beeld van ww2.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar zeg 0.01% van de Duitsers anno 1944 deden mee aan de jodenvervolgingen.
Toch steunde zo'n 80% van de moffen die acties (al dan niet stilzwijgend).
Nee joh, het geheel is veel complexer.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt wel een zeer mooi zwart wit beeld van ww2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |