Ik ook.quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wederom ben ik het met je eens. Alleen jammer dat een groot gedeelte van de financiele hulpverlening komt van de landen die ons voorzien van olie. Plot thickens. En zulks.
ja beschermen ze de haatbaarden of waarom wil je het delen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Nieuwsuur nu op Ned2. Goede aanvulling op dit topic.˛
Bron?quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom is die maker gearresteerd? Er is toch vrijheid van meningsuiting enzo.. je mag toch elke film maken die je wil?
Wat is nou weer een haatbaard?quote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja beschermen ze de haatbaarden of waarom wil je het delen.
En daarom is het duidelijk dat we elkaar nodig hebben. Bovendien kunnen we nog prima terecht in Afrika, Rusland en Venezuela. En zo zullen er nog wel een paar landen zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wederom ben ik het met je eens. Alleen jammer dat een groot gedeelte van de financiele hulpverlening komt van de landen die ons voorzien van olie. Plot thickens. En zulks.
nou deel de inhoud dan ipv te doen alsof je niet weet wat een haatbaard is.quote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is nou weer een haatbaard?
Ik wil het delen omdat het deze situatie inhoudelijk behandeld.˛
Ik ben het volledig met je eens wat de laatste alinea betreft hoor. En bekeerlingen zijn als mensen die gestopt zijn met roken, ongelooflijk fanatiek. Maar waarom die mensen zoveel aandacht geven? Waarom niet gewoon tegen ze zeggen "kerel, is prima hoe jij je leven wilt leven, maar nu moet je niet overdrijven". Waar is die Nederlandse nuchterheid gebleven? Die debielen van sharia4holland krijgen nu veel aandacht vanwege die rellen, maar waarom? Het zijn godskolere net 25 man, meer niet.quote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, idealiter gooien we de boel van Casablanca tot Calcutta plat en maken we er een groot mooi recreatiegebied met wat zorgvuldig gecamoufleerde jaknikkers van. Maar dat gaat praktisch niet.
Ik ben ook voor leven en laten leven (heb dat al eerder gezegd), maar dat hoeft ons niet te weerhouden van de analyse van dat soort gekken, toch?
Het gaat ook vooral om de moslims in Europa zelf. De geksten onder hen krijgen incidenteel gelijk en dat is fout.
Sharia, zelfislamisering, gescheiden zwemmen, afwezige kerstbomen, filmcensuur en andere onzin hoort niet in Europa. Je bent als moslim prima welkom (mits je netto iets bijdraagt), maar als je dat soort onzin wil aanhangen en vooral; verwezenlijkt zien, dan ga je maar mooi (terug) naar de zandbak met je medebavianen.
Wat was er in Tibet dat het nu onder sharia wetgeving leeft?quote:Op maandag 17 september 2012 22:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het niet aanpakt overwint het. zie tibet.
dit gaat niet over sharia dit gaat over vrijheid.quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat was er in Tibet dat het nu onder sharia wetgeving leeft?
Het zou fijn zijn, een wereld waar men elkaar op kan zoeken omdat men samen wat kan maken in plaats van veroordeeld te zijn tot elkaar ook al haat men elkaar zo erg dat dood en oorlog een aantrekkelijke optie is/begint te worden.....quote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En daarom is het duidelijk dat we elkaar nodig hebben. Bovendien kunnen we nog prima terecht in Afrika, Rusland en Venezuela. En zo zullen er nog wel een paar landen zijn.
Bovendien geeft het ook een echt goede prikkel om eens voor een vervanger te kijken voor olie, het grote geld is wat al deze problemen voort brengt.
Ok. En nu? Wat is er gebeurd in Tibet dan, dat het relevant zou moeten zijn voor dit topic?quote:Op maandag 17 september 2012 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit gaat niet over sharia dit gaat over vrijheid.
zucht.quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok. En nu? Wat is er gebeurd in Tibet dan, dat het relevant zou moeten zijn voor dit topic?
Die "vredelievende" (de rol van de Dalai Lama wordt in de Westerse media erg eenzijdig belicht) Tibetanen hebben zich door al die Han-Chinezen onder de voet laten lopen en zijn nu hun eigen land kwijt (en dat valt niet meer met goed fatsoen terug te claimen, omdat er allemaal Chinezen wonen die daar gewoon geboren zijn en dus Chinees zijn, in Tibet.).quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok. En nu? Wat is er gebeurd in Tibet dan, dat het relevant zou moeten zijn voor dit topic?
Hoewel dit natuurlijk weer niet te negeren valt moeten deze mensen wel ruimte krijgen voor protest. Maar de Australische politie is niet mals en je ziet wel dat gekkigheid daar niet getolereerd word en zo moet het ook vind ik. Demonstreren oke maar demonstreren op een manier dat de openbare veiligheid in drang komt vraagt om actie.quote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jezus, het is fucking overal dezelfde ellende. wtf.
Moslim zeker?quote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Knap dat jullie weer tig topics hierover vol kunnen baggeren.
Druktemakers.
Bek dicht over Allah, Schlomo.quote:
Dit heeft toch niks met moslims te maken? Dit toont zelfs aan dat dit niet exclusief het terrein van moslims is. Maar goed. Ik zal in jullie ogen wel een dhimmie zijnquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "vredelievende" (de rol van de Dalai Lama wordt in de Westerse media erg eenzijdig belicht) Tibetanen hebben zich door al die Han-Chinezen onder de voet laten lopen en zijn nu hun eigen land kwijt (en dat valt niet meer met goed fatsoen terug te claimen, omdat er allemaal Chinezen wonen die daar gewoon geboren zijn en dus Chinees zijn, in Tibet.).
Eens met diegenen die vinden dat we die capitulatie voor achterlijke principes in het Westen niet moeten willen.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bek dicht over Allah, Schlomo.
Zucht een eind weg, maar zuchten is geen argument.quote:
Hihi, ze hadden wel de treurigste van het hele stel te pakken....een bekeerde australier. *walg*quote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jezus, het is fucking overal dezelfde ellende. wtf.
Ja, dat laatste. Als je het gevaar van dat soort dingen niet (h)erkent, ben je echt dom bezig.quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit heeft toch niks met moslims te maken? Dit toont zelfs aan dat dit niet exclusief het terrein van moslims is. Maar goed. Ik zal in jullie ogen wel een dhimmie zijn
Bestaat er niet iets zoals een ban krijgen op het plaatsen van one-liners zonder op vragen in te gaan? Zou fijn zijn namelijk. Ben jij 3-vouds onbevlekt ontvangen liefdesbaby?quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Hihi, ze hadden wel de treurigste van het hele stel te pakken....een bekeerde australier. *walg*
Wist je dat heel veel, met name jonge Tibetanen (ik ken er wat door mijn werk) de Dalai Lama helemaal niet terug willen. Dat heeft vooral te maken met mogelijkheden tot opleiding en studie, zeg maar dokter worden terwijl je vader bordenwasser is. Nou ja te veel om hier in dit topic uitgebreid op in te gaan, maar je hoort normaliter niet veel mensen die nuances aanbrengen in het Tibetaanse vrijheidsverhaal. Dat van die Han-Chinezen klopt, da's een groot deel van de bevolking en die wonen er ondertussen al eeuwen en de Dalai Lama zegt: Tibet voor de Tibetanen! Het is niet zo zwart-wit als Bono zegtquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "vredelievende" (de rol van de Dalai Lama wordt in de Westerse media erg eenzijdig belicht) Tibetanen hebben zich door al die Han-Chinezen onder de voet laten lopen en zijn nu hun eigen land kwijt (en dat valt niet meer met goed fatsoen terug te claimen, omdat er allemaal Chinezen wonen die daar gewoon geboren zijn en dus Chinees zijn, in Tibet.).
Eens met diegenen die vinden dat we die capitulatie voor achterlijke principes in het Westen niet moeten willen.
Die vragen van jou? Ik heb respect voor je mening, maar dan ben ik volgend jaar nog bezigquote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaat er niet iets zoals een ban krijgen op het plaatsen van one-liners zonder op vragen in te gaan? Zou fijn zijn namelijk. Ben jij 3-vouds onbevlekt ontvangen liefdesbaby?
Ik zie geen gevaar nee. En ik schijn zelfs niet geheel dom te zijn, alleen zie ik het merendeel van de moslims geen actieve fatwa uitvoeren. Ze werken, gaan naar school, dat soort saaie burgertruttigheid. Daarnaast, als het teveel wordt, wordt het tegengehouden. Ik vind het opvallend dat je zo weinig vertrouwen in onze eigen westerse rechtstaat laat zien. Daarmee gezegd hebbende, dat overdreven gezeik om alles maar aan te passen aan hun wensen is ook wel een keer genoeg. Wil je gescheiden zwemmen? Prima, bouw een zwembad.quote:Op maandag 17 september 2012 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat laatste. Als je het gevaar van dat soort dingen niet (h)erkent, ben je echt dom bezig.
Het is niet zo dat omdat Wilders de term "islamisering" heeft uitgerekt (zoals links dat met "discriminatie" en "respect" heeft gedaan), dat het geen werkelijkheid is.
De zaken die ik beschreef, aangevuld met hoofddoekjesvoorkeursbehandelingen op scholen horen niet in een seculier Westers land. Geen petje op in de klas, dan ook geen hoofddoek. En andersom.
gewoon heel simpele, trotse, liberale principes uitdragen. En niet in discussie met de onwelwillenden. Die kunnen slikken of inpakken.
Precies bij die moslimgekkies. We moeten nog heul veul filmpjes maken voordat die idioten het slikken. En juist NIET capituleren voor geweld en zelfcensuur plegen. Dat zo'n drol als Westerwelle (nota bene van de FDP!) dat wil, is een ernstig teken aan de wand.
Ik heb de tijd, dus ga los.quote:Op maandag 17 september 2012 22:58 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Die vragen van jou? Ik heb respect voor je mening, maar dan ben ik volgend jaar nog bezig
quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bek dicht over Allah, Schlomo.
Het komt in het kort hier op neer, jij hebt vertrouwen in de mens en ik nietquote:Op maandag 17 september 2012 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb de tijd, dus ga los.
Edit: via pm mag ook, ik ben namelijk met een half uurtje de deur uit![]()
Das mooi, en jammer tegelijkertijd. Want je projecteert je eigen kijk nu wel heel erg op iedereen. Ik waardeer je eerlijkheid. Maar ik heb wel het gevoel dat jouw kijk op het leven niemand helpt. Ook jezelf niet.quote:Op maandag 17 september 2012 23:15 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Het komt in het kort hier op neer, jij hebt vertrouwen in de mens en ik niet
Als puntje bij paaltje komt kiest het individu in 99 van de 100 gevallen voor zichzelf.
In deze mooie tijden wordt je rijk met: liegen, bedriegen, goede doelen, helpen minderheden, etc.
Zwartkijker? Maybe maar ook wel een beetje realistisch.
Moet er ook mee oppassen dat ik niet alles te zwart ga zien. Maar daar let ik wel op.quote:Op maandag 17 september 2012 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das mooi, en jammer tegelijkertijd. Want je projecteert je eigen kijk nu wel heel erg op iedereen. Ik waardeer je eerlijkheid. Maar ik heb wel het gevoel dat jouw kijk op het leven niemand helpt. Ook jezelf niet.
En daar hebben we de crux te pakken. Jammer.quote:
Ik zie het dus juist andersom. Als jij gelijk zou hebben, was er allang oorlog geweest. Nee, je praat onzin kerel. De extreme islamist is een gevaar. Maar de gemiddelde moslim wil gewoon graag een rustig leven.quote:Op maandag 17 september 2012 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daar hebben we de crux te pakken. Jammer.
Die geintegreerde moslim(a) die bij jou op je BBQ meezuipt, is niet de standaard binnen de moslimwereld, dat realiseer je je?
De stenengooier is ook niet "de standaard", maar in zijn kielzog lopen er wel heul veul meelopers en wegkijkers mee.
Ik heb geen idee waar je dit wereldbeeld vandaan hebt, maar ja. Ik geloof in leven en laten leven.quote:Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Moet er ook mee oppassen dat ik niet alles te zwart ga zien. Maar daar let ik wel op.
Alleen als het om de islam gaat.....
Het grappige is dat ik 8 jaar geleden als racist werd weggezet door de mensen die nu pvv stemmen.
En nee ik stem geen pvv, maar snap wel weer waarom erop gestemd wordt.
Waarom is volgens Wilders dat eigenlijk vrijheid van meningsuiting en dit niet?quote:Op maandag 17 september 2012 08:26 schreef Specularium het volgende:
Ambassades op scherp na actie Wilders
Nederlandse ambassades staan op scherp nadat Geert Wilders afgelopen weekeinde de controversiële anti-islamfilm Innocence of Muslims op zijn eigen website heeft aangeprezen.
Het grootste punt van de islam in het Westen, is dat juist de meest fanatieke, de debielste en meest vreselijke opvattingen binnen de vele interpretaties binnen de islam ingewilligd worden.quote:Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef Slurrrrp het volgende:
...
Alleen als het om de islam gaat.....
...
Ik schijn "links" te zijn volgens de interpretaties die worden gehanteerd, maar ik vind dat soort gedrag ook belachelijk. Wat maakt dat mij? Mata, oh Mata, kom ik nu in een indentiteitscrisis?quote:Op maandag 17 september 2012 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het grootste punt van de islam in het Westen, is dat juist de meest fanatieke, de debielste en meest vreselijke opvattingen binnen de vele interpretaties binnen de islam ingewilligd worden.
Als een of andere baviaan geen vrouwenhanden wil schudden, "omdat dat moet van zijn geloof" (nee, van zijn EIGEN, zelfverkozen INTERPRETATIE van dat geloof), dan springen de PvdAertjes over elkaar heen om vooral hem te verdedigen en te stellen dat "onze vorm van handenschudden ook maar 'verzonnen' (dank moussie voor deze bizar domme woorden) is" en dat soort onzin.
Het gros van de moslims schaamt zich dood voor zo'n aap, maar de linkschmensch, altijd bereid zijn eigen culturele verworvenheden overboord te flikkeren voor de eerste de beste ongeciviliseerde baviaan, gaat op zijn knietjes en willigt de achterlijke wens van zo iemand in.
Niet buigen, niet bombarderen, dat lijkt me het devies.
Trots, liberaal, eerlijk, logisch en doenbaar.
De gemiddelde moslim wil gewoon een rustig leven. En is niet gewelddadig, daarom zeg ik ook dat moslims, in het zicht van de enorm gewelddadige islam, in het Westen inderdaad erg geweldloos zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie het dus juist andersom. Als jij gelijk zou hebben, was er allang oorlog geweest. Nee, je praat onzin kerel. De extreme islamist is een gevaar. Maar de gemiddelde moslim wil gewoon graag een rustig leven.
Ik ben voorstander van dood en doodmaken.quote:Op maandag 17 september 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen idee waar je dit wereldbeeld vandaan hebt, maar ja. Ik geloof in leven en laten leven.
geniet ervan, zolang het nog kan.quote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en als eckte linckmensch wil ik helemaal niemand bombarderen. Dat u het even weet. Ik ga naar het strand. Friemelen met dames in korte rokjes. Bis spater.
In het meest katholieke land van Europa, waar je gearresteerd kunt worden als je een baard hebt en een jurk draagt, want dan zie je eruit als Jezus. True story bro. It's a law.quote:Op maandag 17 september 2012 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
geniet ervan, zolang het nog kan.
Blijkbaar niet, anders zouden de VSregering en de Duitse ministers niet aansturen op een verbod van het filmpje.quote:Op maandag 17 september 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het meest katholieke land van Europa, waar je gearresteerd kunt worden als je een baard hebt en een jurk draagt, want dan zie je eruit als Jezus. True story bro. It's a law.![]()
Maar serieus, ik vrees niet voor sharia toestanden in Europa. Wij zijn daar te eigenwijs voor. Sharia zou alleen maar werken als iedereen het lef ontbeert er tegenin te gaan. En dat zal echt niet gebeuren. Slaap lekker, het is een ongefundeerde angst.
Das alleen maar pragmatisme, niemand heeft baat bij bestormde ambassades. Heeft niks met buigen te maken imho.quote:Op maandag 17 september 2012 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders zouden de VSregering en de Duitse ministers niet aansturen op een verbod van het filmpje.
Dat van Malta wist ik niet, jeje, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |