abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2012 @ 22:36:40 #151
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_116914344
Nieuwsuur nu op Ned2. Goede aanvulling op dit topic. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_116914379
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En wederom ben ik het met je eens. Alleen jammer dat een groot gedeelte van de financiele hulpverlening komt van de landen die ons voorzien van olie. Plot thickens. En zulks.
Ik ook.

Daarom:
- boren op de Noordpool ^O^
- schaliegas en -olie ^O^
- investeren in geothermale energie
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116914380
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Nieuwsuur nu op Ned2. Goede aanvulling op dit topic. :{

ja beschermen ze de haatbaarden of waarom wil je het delen.
pi_116914404
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom is die maker gearresteerd? Er is toch vrijheid van meningsuiting enzo.. je mag toch elke film maken die je wil?
Bron?
pi_116914432
volgens mij was ie al weer vrij gelaten? terecht ook.
  maandag 17 september 2012 @ 22:39:14 #156
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_116914484
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ja beschermen ze de haatbaarden of waarom wil je het delen.
Wat is nou weer een haatbaard? :?

Ik wil het delen omdat het deze situatie inhoudelijk behandeld. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_116914511
Die maker was toch eerder al ergens voor veroordeeld en nu voorwaardelijk vrij en met het maken van die film had hij mogelijk een van die voorwaarden gebroken. Daarom is/was hij opgepakt.
know'm sayin?
word? word.
pi_116914525
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En wederom ben ik het met je eens. Alleen jammer dat een groot gedeelte van de financiele hulpverlening komt van de landen die ons voorzien van olie. Plot thickens. En zulks.
En daarom is het duidelijk dat we elkaar nodig hebben. Bovendien kunnen we nog prima terecht in Afrika, Rusland en Venezuela. En zo zullen er nog wel een paar landen zijn.
Bovendien geeft het ook een echt goede prikkel om eens voor een vervanger te kijken voor olie, het grote geld is wat al deze problemen voort brengt.
pi_116914557
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is nou weer een haatbaard? :?

Ik wil het delen omdat het deze situatie inhoudelijk behandeld. :{

nou deel de inhoud dan ipv te doen alsof je niet weet wat een haatbaard is.
pi_116914580
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Bron?
artikel 1 van de grondwet?
There are only 151 Pokémon.
pi_116914610
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kijk, idealiter gooien we de boel van Casablanca tot Calcutta plat en maken we er een groot mooi recreatiegebied met wat zorgvuldig gecamoufleerde jaknikkers van. Maar dat gaat praktisch niet.

Ik ben ook voor leven en laten leven (heb dat al eerder gezegd), maar dat hoeft ons niet te weerhouden van de analyse van dat soort gekken, toch?

Het gaat ook vooral om de moslims in Europa zelf. De geksten onder hen krijgen incidenteel gelijk en dat is fout.

Sharia, zelfislamisering, gescheiden zwemmen, afwezige kerstbomen, filmcensuur en andere onzin hoort niet in Europa. Je bent als moslim prima welkom (mits je netto iets bijdraagt), maar als je dat soort onzin wil aanhangen en vooral; verwezenlijkt zien, dan ga je maar mooi (terug) naar de zandbak met je medebavianen.
Ik ben het volledig met je eens wat de laatste alinea betreft hoor. En bekeerlingen zijn als mensen die gestopt zijn met roken, ongelooflijk fanatiek. Maar waarom die mensen zoveel aandacht geven? Waarom niet gewoon tegen ze zeggen "kerel, is prima hoe jij je leven wilt leven, maar nu moet je niet overdrijven". Waar is die Nederlandse nuchterheid gebleven? Die debielen van sharia4holland krijgen nu veel aandacht vanwege die rellen, maar waarom? Het zijn godskolere net 25 man, meer niet. :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116914707
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

als je het niet aanpakt overwint het. zie tibet.
Wat was er in Tibet dat het nu onder sharia wetgeving leeft?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116914735
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat was er in Tibet dat het nu onder sharia wetgeving leeft?
dit gaat niet over sharia dit gaat over vrijheid.
pi_116914865
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

En daarom is het duidelijk dat we elkaar nodig hebben. Bovendien kunnen we nog prima terecht in Afrika, Rusland en Venezuela. En zo zullen er nog wel een paar landen zijn.
Bovendien geeft het ook een echt goede prikkel om eens voor een vervanger te kijken voor olie, het grote geld is wat al deze problemen voort brengt.
Het zou fijn zijn, een wereld waar men elkaar op kan zoeken omdat men samen wat kan maken in plaats van veroordeeld te zijn tot elkaar ook al haat men elkaar zo erg dat dood en oorlog een aantrekkelijke optie is/begint te worden.....
pi_116914918
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dit gaat niet over sharia dit gaat over vrijheid.
Ok. En nu? Wat is er gebeurd in Tibet dan, dat het relevant zou moeten zijn voor dit topic?
pi_116915010
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ok. En nu? Wat is er gebeurd in Tibet dan, dat het relevant zou moeten zijn voor dit topic?
zucht.
pi_116915094
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die "vredelievende" (de rol van de Dalai Lama wordt in de Westerse media erg eenzijdig belicht) Tibetanen hebben zich door al die Han-Chinezen onder de voet laten lopen en zijn nu hun eigen land kwijt (en dat valt niet meer met goed fatsoen terug te claimen, omdat er allemaal Chinezen wonen die daar gewoon geboren zijn en dus Chinees zijn, in Tibet.).

Eens met diegenen die vinden dat we die capitulatie voor achterlijke principes in het Westen niet moeten willen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116915137
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

jezus, het is fucking overal dezelfde ellende. wtf.
Hoewel dit natuurlijk weer niet te negeren valt moeten deze mensen wel ruimte krijgen voor protest. Maar de Australische politie is niet mals en je ziet wel dat gekkigheid daar niet getolereerd word en zo moet het ook vind ik. Demonstreren oke maar demonstreren op een manier dat de openbare veiligheid in drang komt vraagt om actie.
pi_116915144
Knap dat jullie weer tig topics hierover vol kunnen baggeren.

Druktemakers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_116915179
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Knap dat jullie weer tig topics hierover vol kunnen baggeren.

Druktemakers.
Moslim zeker?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116915217
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef waht het volgende:

[..]

Moslim zeker?
Bek dicht over Allah, Schlomo.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_116915225
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die "vredelievende" (de rol van de Dalai Lama wordt in de Westerse media erg eenzijdig belicht) Tibetanen hebben zich door al die Han-Chinezen onder de voet laten lopen en zijn nu hun eigen land kwijt (en dat valt niet meer met goed fatsoen terug te claimen, omdat er allemaal Chinezen wonen die daar gewoon geboren zijn en dus Chinees zijn, in Tibet.).

Eens met diegenen die vinden dat we die capitulatie voor achterlijke principes in het Westen niet moeten willen.
Dit heeft toch niks met moslims te maken? Dit toont zelfs aan dat dit niet exclusief het terrein van moslims is. Maar goed. Ik zal in jullie ogen wel een dhimmie zijn
pi_116915259
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bek dicht over Allah, Schlomo.
;(
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')