Ik ook.quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wederom ben ik het met je eens. Alleen jammer dat een groot gedeelte van de financiele hulpverlening komt van de landen die ons voorzien van olie. Plot thickens. En zulks.
ja beschermen ze de haatbaarden of waarom wil je het delen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Nieuwsuur nu op Ned2. Goede aanvulling op dit topic.²
Bron?quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom is die maker gearresteerd? Er is toch vrijheid van meningsuiting enzo.. je mag toch elke film maken die je wil?
Wat is nou weer een haatbaard?quote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja beschermen ze de haatbaarden of waarom wil je het delen.
En daarom is het duidelijk dat we elkaar nodig hebben. Bovendien kunnen we nog prima terecht in Afrika, Rusland en Venezuela. En zo zullen er nog wel een paar landen zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wederom ben ik het met je eens. Alleen jammer dat een groot gedeelte van de financiele hulpverlening komt van de landen die ons voorzien van olie. Plot thickens. En zulks.
nou deel de inhoud dan ipv te doen alsof je niet weet wat een haatbaard is.quote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is nou weer een haatbaard?
Ik wil het delen omdat het deze situatie inhoudelijk behandeld.²
Ik ben het volledig met je eens wat de laatste alinea betreft hoor. En bekeerlingen zijn als mensen die gestopt zijn met roken, ongelooflijk fanatiek. Maar waarom die mensen zoveel aandacht geven? Waarom niet gewoon tegen ze zeggen "kerel, is prima hoe jij je leven wilt leven, maar nu moet je niet overdrijven". Waar is die Nederlandse nuchterheid gebleven? Die debielen van sharia4holland krijgen nu veel aandacht vanwege die rellen, maar waarom? Het zijn godskolere net 25 man, meer niet.quote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, idealiter gooien we de boel van Casablanca tot Calcutta plat en maken we er een groot mooi recreatiegebied met wat zorgvuldig gecamoufleerde jaknikkers van. Maar dat gaat praktisch niet.
Ik ben ook voor leven en laten leven (heb dat al eerder gezegd), maar dat hoeft ons niet te weerhouden van de analyse van dat soort gekken, toch?
Het gaat ook vooral om de moslims in Europa zelf. De geksten onder hen krijgen incidenteel gelijk en dat is fout.
Sharia, zelfislamisering, gescheiden zwemmen, afwezige kerstbomen, filmcensuur en andere onzin hoort niet in Europa. Je bent als moslim prima welkom (mits je netto iets bijdraagt), maar als je dat soort onzin wil aanhangen en vooral; verwezenlijkt zien, dan ga je maar mooi (terug) naar de zandbak met je medebavianen.
Wat was er in Tibet dat het nu onder sharia wetgeving leeft?quote:Op maandag 17 september 2012 22:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het niet aanpakt overwint het. zie tibet.
dit gaat niet over sharia dit gaat over vrijheid.quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat was er in Tibet dat het nu onder sharia wetgeving leeft?
Het zou fijn zijn, een wereld waar men elkaar op kan zoeken omdat men samen wat kan maken in plaats van veroordeeld te zijn tot elkaar ook al haat men elkaar zo erg dat dood en oorlog een aantrekkelijke optie is/begint te worden.....quote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En daarom is het duidelijk dat we elkaar nodig hebben. Bovendien kunnen we nog prima terecht in Afrika, Rusland en Venezuela. En zo zullen er nog wel een paar landen zijn.
Bovendien geeft het ook een echt goede prikkel om eens voor een vervanger te kijken voor olie, het grote geld is wat al deze problemen voort brengt.
Ok. En nu? Wat is er gebeurd in Tibet dan, dat het relevant zou moeten zijn voor dit topic?quote:Op maandag 17 september 2012 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit gaat niet over sharia dit gaat over vrijheid.
zucht.quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok. En nu? Wat is er gebeurd in Tibet dan, dat het relevant zou moeten zijn voor dit topic?
Die "vredelievende" (de rol van de Dalai Lama wordt in de Westerse media erg eenzijdig belicht) Tibetanen hebben zich door al die Han-Chinezen onder de voet laten lopen en zijn nu hun eigen land kwijt (en dat valt niet meer met goed fatsoen terug te claimen, omdat er allemaal Chinezen wonen die daar gewoon geboren zijn en dus Chinees zijn, in Tibet.).quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok. En nu? Wat is er gebeurd in Tibet dan, dat het relevant zou moeten zijn voor dit topic?
Hoewel dit natuurlijk weer niet te negeren valt moeten deze mensen wel ruimte krijgen voor protest. Maar de Australische politie is niet mals en je ziet wel dat gekkigheid daar niet getolereerd word en zo moet het ook vind ik. Demonstreren oke maar demonstreren op een manier dat de openbare veiligheid in drang komt vraagt om actie.quote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jezus, het is fucking overal dezelfde ellende. wtf.
Moslim zeker?quote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Knap dat jullie weer tig topics hierover vol kunnen baggeren.
Druktemakers.
Bek dicht over Allah, Schlomo.quote:
Dit heeft toch niks met moslims te maken? Dit toont zelfs aan dat dit niet exclusief het terrein van moslims is. Maar goed. Ik zal in jullie ogen wel een dhimmie zijnquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "vredelievende" (de rol van de Dalai Lama wordt in de Westerse media erg eenzijdig belicht) Tibetanen hebben zich door al die Han-Chinezen onder de voet laten lopen en zijn nu hun eigen land kwijt (en dat valt niet meer met goed fatsoen terug te claimen, omdat er allemaal Chinezen wonen die daar gewoon geboren zijn en dus Chinees zijn, in Tibet.).
Eens met diegenen die vinden dat we die capitulatie voor achterlijke principes in het Westen niet moeten willen.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bek dicht over Allah, Schlomo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |