Dat valt wel mee, wij willen nog wel eens toegeven fout té zitten, dat is daar compleet anders.quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat Arabieren liegen is een feit, alleen vind ik dat je de westerse cultuur nogal op een voetstuk plaatst als het gaat om eerlijkheid.
Liegen in het westen is alleen een schande als je betrapt word.
Dat heb ik jou anders nog nooit zien doenquote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, wij willen nog wel eens toegeven fout té zitten, dat is daar compleet anders.
Exact.quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, wij willen nog wel eens toegeven fout té zitten, dat is daar compleet anders.
Men geeft het pas toe als er echt niets anders meer op zit. Kijk maar naar Bill Clinton en die affaire die hij had met Lewinsky.quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Juist, en wat was de -volkomen bekrompen- reactie van het Westen op zijn gedrag? Hij was fout, oneerlijk en (daardoor) onbetrouwbaar.quote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Men geeft het pas toe als er echt niets anders meer op zit. Kijk maar naar Bill Clinton en die affaire die hij had met Lewinsky.
En Clinton is inmiddels één van de populairste gasten daar volgens mij.quote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist, en wat was de -volkomen bekrompen- reactie van het Westen op zijn gedrag? Hij was fout, oneerlijk en (daardoor) onbetrouwbaar.
Daar zat ik dan ook fout mee.quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik jou anders nog nooit zien doen
Hij was zo fout oneerlijk en onbetrouwbaar dat hij nog steeds de meest geliefde president aller tijden is.quote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist, en wat was de -volkomen bekrompen- reactie van het Westen op zijn gedrag? Hij was fout, oneerlijk en (daardoor) onbetrouwbaar.
Moslims uit die landen zelf kennen dat niet. Dus niet alle moslims liegen of vinden eerlijkheid niet belangrijk; juist die in het Westen wel, maar dat weerhoudt niet dat het in de cultuur aldaar zit. Diep, heel diep.
Omdat men hem om dit soort dingen (die niet ter zake doen!) heeft vergeven. Ook een intrinsiek kenmerk van onze "christelijke" wortels; vergeving. Kom daar maar eens om bij idiote Pakistanen die hun dochter grillen omdat ze oogschaduw draagt.quote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En Clinton is inmiddels één van de populairste gasten daar volgens mij.
Ligt eraan, ademt de Amerikaanse ambassadeur en z'n personeel straks weer?quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben weer vriendjes met Frutsel, dacht zeg het even.![]()
Veel plezier verder hier. Hopelijk bereiken jullie iets positiefs.
Een ongelovige hond en een vies varken dat sowieso al niet in de erudiete, hoogbeschaafde, door ons verneukte moslimwereld thuishoort. Terecht dat ie dood is.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan, ademt de Amerikaanse ambassadeur en z'n personeel straks weer?
Ach bekijk het positief, die man had net zoveel van doen met het studentenfilmpje uit de VS als dat ik heb met Bill Clinton die zich laat pijpen door Lewinski, dus ik zie de overduidelijke link wel die moslims leggen, aangezien ik me ook nog steeds zwaar beledigd voel door Bill.quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een ongelovige hond en een vies varken dat sowieso al niet in de erudiete, hoogbeschaafde, door ons verneukte moslimwereld thuishoort. Terecht dat ie dood is.
Aldus links Nederland.
Er is weinig over te discussiëren.quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef Frutsel het volgende:
Laten we maar weer proberen om het over de protesten te hebben
probeer het maar anders kom ik ff bij jouw blauwe ambassade langsquote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is weinig over te discussiëren.
Gaarne.quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
probeer het maar anders kom ik ff bij jouw blauwe ambassade langs
generalisatie van een volk. ban!quote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
God wat zijn ze ook achterlijk eigenlijk dat volk.
Wees blij dat ik die rellende apen nog niet heb beledigd.quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
generalisatie van een volk. ban!
ze moeten zich fucking schamenquote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef Frutsel het volgende:
Laten we maar weer proberen om het over de protesten te hebben
vanaf hier verwijzen we naar die groep als triangel moslims.quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees blij dat ik die rellende apen nog niet heb beledigd.
Oeps.
Goed plan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vanaf hier verwijzen we naar die groep als triangel moslims.
Propaganda.quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
De moslimwereld staat in vuur en vlam. Welgeteld 0,0006 % van de mensen is het aan demonstreren.
Hier exclusieve beelden van moslimwoede!!
http://gawker.com/5943828
ze maken gebruik van hun vrijheid van meningsuiting. ironie alomquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ik mis een bult ME'ers die de boel schoonvegen.
Daarom, aangezien ik van ironie houd ben ik voor vrijheid van meningsuiting en de combinatie van ME.quote:Op maandag 17 september 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze maken gebruik van hun vrijheid van meningsuiting. ironie alom![]()
als de me ze met scherp doodschiet om wat ze zeggen dan zou het wel ultieme ironie zijn ja.quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, aangezien ik van ironie houd ben ik voor vrijheid van meningsuiting en de combinatie van ME.
Ik vind het niet bepaald humor dat het ambassadepersoneel van Westerse landen het nu in hun broek doet.quote:
Doodverwensingen mogen niet, dus ik hou 't wel bij knuppels.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als de me ze met scherp doodschiet om wat ze zeggen dan zou het wel ultieme ironie zijn ja.
first things first: ik vind het niet bepaald humor dat er ambassadepersoneel is doodgemaakt om een internetfilmpje.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het niet bepaald humor dat het ambassadepersoneel van Westerse landen het nu in hun broek doet.
het is geen verwensing, puur een situatieschets wat ultieme ironie zou zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doodverwensingen mogen niet, dus ik hou 't wel bij knuppels.
Grappig niet, wel terecht.quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
first things first: ik vind het niet bepaald humor dat er ambassadepersoneel is doodgemaakt om een internetfilmpje.
wacht maar tot je voor mijn god moet verschijnenquote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grappig niet, wel terecht.
Zo, mijn leven is alvast weer veiliggesteld.
Kut.quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wacht maar tot je voor mijn god moet verschijnen
Boeiend, ze komen uit Iran dus binnenkort worden ze vanzelf boos met wat bommen op hun huis.quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Iraanse meisjes zijn niet boos, net als 99,994% van de moslimwereld.
ik zie tieten. dat zijn geen vrome moslimmeisjesquote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Iraanse meisjes zijn niet boos, net als 99,994% van de moslimwereld.
En dat is geen probleem?quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend, ze komen uit Iran dus binnenkort worden ze vanzelf boos met wat bommen op hun huis.
Neehoor, moeten ze maar geen kernbommen maken.quote:
Maar zeg 0.01% van de Duitsers anno 1944 deden mee aan de jodenvervolgingen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
De moslimwereld staat in vuur en vlam. Welgeteld 0,0006 % van de mensen is het aan demonstreren.
Hier exclusieve beelden van moslimwoede!!
http://gawker.com/5943828
je hebt wel een zeer mooi zwart wit beeld van ww2.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar zeg 0.01% van de Duitsers anno 1944 deden mee aan de jodenvervolgingen.
Toch steunde zo'n 80% van de moffen die acties (al dan niet stilzwijgend).
Nee joh, het geheel is veel complexer.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt wel een zeer mooi zwart wit beeld van ww2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |