Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie gestopt met daten?
Jammer Satijn..... helaas zo kan het lopen...quote:Op zondag 16 september 2012 08:46 schreef Satijn het volgende:
Laatste post:
[..]
Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.
Klinkt vaag, maar wel klote voor je...quote:Op zondag 16 september 2012 08:46 schreef Satijn het volgende:
Laatste post:
[..]
Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.
Verkapte ik-heb-geneukt post. Maar dat klinkt daarentegen weer goed.quote:Op zondag 16 september 2012 08:51 schreef -Splash- het volgende:
Dating update: Was weer érg leuk. Wéér niet de film af kunnen zien.(storend)
Heb haar net maar de deur uit gezet, want dit kan natuurlijk niet.
Daar houden we de spirit toch mee hoog in dit topicquote:Op zondag 16 september 2012 08:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt vaag, maar wel klote voor je...
[..]
Verkapte ik-heb-geneukt post. Maar dat klinkt daarentegen weer goed.
Hoezo verkapt?quote:Op zondag 16 september 2012 08:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-geneukt post. Maar dat klinkt daarentegen weer goed.
Ik loop ook weleens hard. Naar de auto als het vier uur is en ik naar huis kan.quote:Op zondag 16 september 2012 09:10 schreef -Splash- het volgende:
Ik ga zo 14.5 km hardlopen met 20 krachtoefeningen. Dus ik ben al sinds half 8 wakker (en ga zo weg).
Lijkt me op zich verstandig dat je eerst je vorige date uit je systeem probeert te krijgen.quote:Op zondag 16 september 2012 09:27 schreef Satijn het volgende:
Ik denk dat ik maar beter even niet kan daten...
Ja, zij denkt natuurlijk dat dat een smoesje van je was.quote:Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef faf het volgende:
Zou afgelopen dinsdag mijn eerste date via Paiq hebben, kon toevallig niet op dat moment (kwam iets anders tussendoor), zegt ze nu laat maar zitten.
Verder een lange contactenlijst maar verder niets spannends gebeurt. Moet op de een of andere manier het gesprek anders laten verlopen.
hier wordt er al zelf gesmeerd, maar inderdaad...always te vroeg....quote:Op zondag 16 september 2012 09:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is iedereen hier op een goddeloos tijdstip wakker trouwens. Ben ik soms niet de enige die met dikke ogen boterhammen met bassieworst staat te smeren?
Die vraag ook of het de moeite waard is haha.quote:Ben niet meer zo actief op deze site.. Is het de moeite waard om weer eens terug te komen? Ik had een super avondje funky jazz met mijn neef!!
Een nee volstaat hier wel.quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef ook_gek het volgende:
Ja ja ik heb er weer 1. Meteen een strikvraag haha![]()
Ik had haar zo een one liner gestuurd. Krijg ik dit terug
[..]
Die vraag ook of het de moeite waard is haha.
Dit klinkt echt geweldigquote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
Nou mijn, ik denk dat ik haar inmiddels maar vriendin noem, heeft nu ook 3 vrienden van mij ontmoet, was een erg gezellige avond. Dat komt dus allemaal wel goed.
Eigenlijk het hele weekend met elkaar doorgebracht... Leuk detail vind ik dat ze graag een nummer met me wil opnemen (ik ben gitarist en cover regelmatig nummers). Zij kan zingen en dwarsfluit spelen, dus dat komt wel goedMooi om zoiets te delen (gezien hoe belangrijk muziek voor mij is)
Mooi manquote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
Nou mijn, ik denk dat ik haar inmiddels maar vriendin noem, heeft nu ook 3 vrienden van mij ontmoet, was een erg gezellige avond. Dat komt dus allemaal wel goed.
Eigenlijk het hele weekend met elkaar doorgebracht... Leuk detail vind ik dat ze graag een nummer met me wil opnemen (ik ben gitarist en cover regelmatig nummers). Zij kan zingen en dwarsfluit spelen, dus dat komt wel goedMooi om zoiets te delen (gezien hoe belangrijk muziek voor mij is)
Gunstig camerastandpunt?quote:Op zondag 16 september 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Soms kan je op verschillende momenten zo anders tegen foto's aankijken. Ik had een keer een rondje foto's beoordeeld, toen scoorde iemand hoog en stond ik dus bij iemand als fotobewonderaar. Daarop stuurde zij me een oneliner en kwamen we in contact. En net zijn al die foto's beschikbaar en snap ik totaal niet dat ik haar hoog had gezet eigenlijk
Nou er zit geen enkele foto bij die ik echt de moeite waard vind. Ik moet minstens wat biertjes op hebben gehad toen ik die beoordeelde denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gunstig camerastandpunt?
Ook regelmatig gehad dat iemand er erg leuk uit zag op de ene foto en werkelijk een draak op een andere foto.
Er Is in de kroeg wel voldoende drank in de buurt. Een pouletafel in de buurt is ook wel eens handig om iets om handen te hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 22:22 schreef dynamiet het volgende:
Komende week heb ik een date in een kroeg, ik weet eigenlijk niet helemaal wat ik er moet van verwachten. Hiervoor altijd dates gehad bij mij thuis waar we dan samen kookte en eten. Bij zo'n date is het dan veel makkelijker om samen intiem te worden dan bij een date in een kroeg. Ik ben beetje bang dat het in de kroeg wat te afstandelijk blijft.
No offense, maar ik kan hier geen chocola van maken.quote:Op zondag 16 september 2012 08:46 schreef Satijn het volgende:
Laatste post:
[..]
Jammergenoeg geen pooltafel in deze kroegquote:Op maandag 17 september 2012 00:20 schreef Doum het volgende:
[..]
Er Is in de kroeg wel voldoende drank in de buurt. Een pouletafel in de buurt is ook wel eens handig om iets om handen te hebben.
Gewoon bangen op het toilet dus. Solved.quote:Op zondag 16 september 2012 22:22 schreef dynamiet het volgende:
Komende week heb ik een date in een kroeg, ik weet eigenlijk niet helemaal wat ik er moet van verwachten. Hiervoor altijd dates gehad bij mij thuis waar we dan samen kookte en eten. Bij zo'n date is het dan veel makkelijker om samen intiem te worden dan bij een date in een kroeg. Ik ben beetje bang dat het in de kroeg wat te afstandelijk blijft.
Simpel, he's just not that into her.quote:Op maandag 17 september 2012 00:24 schreef Doum het volgende:
[..]
No offense, maar ik kan hier geen chocola van maken.
En zoals ik al voorspelde was het inderdaad een lachwekkend drama. Kostte erg veel moeite om met haar te praten en intiem met haar te worden (misschien wil ik teveel voor eerste date?). Desondanks toch in bed geëindigd.quote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Huis schoonmaken voor m'n eerste Paiq date die hier over een paar uurtjes is. Moeilijkste dame ooit die ik heb gesproken. Dit kan alleen maar uitlopen op een lachwekkend drama.
quote:Op maandag 17 september 2012 02:06 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Kostte erg veel moeite om met haar te praten en intiem met haar te worden (misschien wil ik teveel voor eerste date?). Desondanks toch in bed geëindigd.
nouja dat het niet zoveel moeite kost blijkbaarquote:Op maandag 17 september 2012 07:11 schreef Sekhmet het volgende:
Ja, je wil teveel voor een eerste date. Je hebt haar geneukt (zo te horen)...wat wil je nog meer?!
Kennelijk onder de lichte dwang van Kapitein Haakloos wel.....kan me niet aan de indruk onttrekken dat het hem daar uitsluitend voor ging...quote:Op maandag 17 september 2012 08:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nouja dat het niet zoveel moeite kost blijkbaar
Hij wil idd te veel. Niet alle vrouwen gaan op een eerste date met iemand naar bed of zoenen dan al.
Hij omschrijft het idd als doel. Gok ook dat ze niet nog eens afsprekenquote:Op maandag 17 september 2012 08:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Kennelijk onder de lichte dwang van Kapitein Haakloos wel.....kan me niet aan de indruk onttrekken dat het hem daar uitsluitend voor ging...
Snap dan die vrouw ook niet hoor (ouderwets-alers hier)....zoals KH haar beschreef had ze een lichtelijke afkeer van hem, moeilijk hier moeilijk daar.....maar toch met hem naar bed gaan....weird.....quote:Op maandag 17 september 2012 08:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij omschrijft het idd als doel. Gok ook dat ze niet nog eens afspreken
Misschien een geval van opposites attract? Moet zeggen dat ik het ook maar een raar verhaal vind, waarom zijn mensen niet gewoon duidelijk over hun intenties voor een date?quote:Op maandag 17 september 2012 08:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Snap dan die vrouw ook niet hoor (ouderwets-alers hier)....zoals KH haar beschreef had ze een lichtelijke afkeer van hem, moeilijk hier moeilijk daar.....maar toch met hem naar bed gaan....weird.....
Bang dat ze dan afgewezen worden.quote:Op maandag 17 september 2012 09:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien een geval van opposites attract? Moet zeggen dat ik het ook maar een raar verhaal vind, waarom zijn mensen niet gewoon duidelijk over hun intenties voor een date?
Kans is groot ja maar dan weet je wel zeker of iemand daar ook voor in is. Maar goed, zal dat denk ik nooit snappen, gewoon duidelijk communiceren blijft toch wel mijn devies voor het daten.quote:Op maandag 17 september 2012 09:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bang dat ze dan afgewezen worden.
Mee eens, ik ben van mening dat je moet laten weten wat je wel en niet verwacht. Doe je dat niet is er een kans dat je de andere persoon gaat kwetsen. Dat is iets wat ik altijd probeer te voorkomen.quote:Op maandag 17 september 2012 09:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kans is groot ja maar dan weet je wel zeker of iemand daar ook voor in is. Maar goed, zal dat denk ik nooit snappen, gewoon duidelijk communiceren blijft toch wel mijn devies voor het daten.
Wow dat is echt wel puur toevalquote:Op maandag 17 september 2012 08:09 schreef cassettebandje het volgende:
Ja, dat klinkt best goed.![]()
Ik kijk weer eens op Paiq en heb een nieuwe match en niet zomaar eentje: een meisje waar ik op de middelbare school naast zat en toen een oogje op had.
Dus je voelt er niks voor, maar je denkt... mwoh... dan maar neuken?quote:Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Laten we niet allemaal bepaalde dingen al aannemen voordat er duidelijkheid is. Alhoewel ik het mogelijk ook wel uitlokte met mijn post.
Het is de dame waar ik aantal threads terug al over zei dat ze moeilijk deed over afspreken en 'ruzies' uitlokte (ze ziet lief bedoelde plagerijen als serieuze opmerkingen en dergelijke, en kan mijn humor niet waarderen). Juist daardoor was ik benieuwd geworden naar hoe ze in het echt zou zijn. Dus met relatief veel moeite op date gekregen, maar helaas bleek ze daar niet veel anders te doen dan met sms-contact. Mijn intenties voor deze date waren onschuldiger dan wat er uiteindelijk gebeurd is.
Ik was ook verbaast toen ze later ook intimiteit met mij zocht. Dacht op begin van date echt dat ik hele dag tegen een muur zou gaan flirten.
Overigens gebeurde dit absoluut niet onder dwang of iets dergelijks.Ik heb meerdere malen aangegeven dat als ik te ver zou gaan, dat ze het moest laten weten, en dat ik het zou begrijpen. Ik sta juist bekend onder vrouwen als een beleefd iemand (wat vaak genoeg tot de friendzone heeft geleid overigens).
Mannen (en vrouwen net zo goed), hebben ook hun behoeftesquote:Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus je voelt er niks voor, maar je denkt... mwoh... dan maar neuken?
Ik wil wel op tweede date om te kijken of ze dan wel meer relaxed is. En dan zien we wel weer verderquote:Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus je voelt er niks voor, maar je denkt... mwoh... dan maar neuken?
quote:Op maandag 17 september 2012 12:21 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ik wil wel op tweede date om te kijken of ze dan wel meer relaxed is. En dan zien we wel weer verderMaar eerst andere dates in het verschiet.
ik denk dat het sowieso niet gaat werken als je elkaars gevoel voor humor niet deeltquote:Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
(ze ziet lief bedoelde plagerijen als serieuze opmerkingen en dergelijke, en kan mijn humor niet waarderen).
True. Wordt nog lastig dus.quote:Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat het sowieso niet gaat werken als je elkaars gevoel voor humor niet deelt
Haha, ik werd gister op badoo ook aangesproken door iemand die bij mij op de basisschool zat in groep 5. Krijg ik al die jaren later nog even te horen dat hij me wel leuk vondquote:Op maandag 17 september 2012 08:09 schreef cassettebandje het volgende:
Ja, dat klinkt best goed.![]()
Ik kijk weer eens op Paiq en heb een nieuwe match en niet zomaar eentje: een meisje waar ik op de middelbare school naast zat en toen een oogje op had.
waarom wil je t uberhaupt proberen danquote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
True. Wordt nog lastig dus.
Teveel vrije tijd denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom wil je t uberhaupt proberen dan
Ben er voor mezelf ook nog niet uit. Dus ik zie nog wel.quote:Op maandag 17 september 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je gewoon nog een seks (met haar) wilt
Dude.. dit is écht een heel slap verhaal aan het worden.quote:Op maandag 17 september 2012 13:02 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ben er voor mezelf ook nog niet uit. Dus ik zie nog wel.
Wees blij dat je me niet kent.quote:Op maandag 17 september 2012 13:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dude.. dit is écht een heel slap verhaal aan het worden.
But seriously....je loopt niet over van enthousiasme voor de dame..de dame evenmin voor jou...het contact gaat moeizaam, humor wordt niet gedeeld....dan is het toch duidelijk?quote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Wees blij dat je me niet kent.
That makes sense.quote:Op maandag 17 september 2012 13:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
But seriously....je loopt niet over van enthousiasme voor de dame..de dame evenmin voor jou...het contact gaat moeizaam, humor wordt niet gedeeld....dan is het toch duidelijk?
Tenzij je bewust alleen maar gaat voor de seks (allebei), zou ik er geen moeite meer insteken....de essentie van daten is dat je toch over de moon bent/wordt van elkaar..dat dat niet perse gebeurt bij een eerste date, maar toch wel zeker bij de tweede...en als het dan nog niks is, dan wordt het hoogstens de friendzone.
Leg het dan gewoon vanaf letter 1 gewoon goed uitquote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
That makes sense.Alhoewel de situatie zit wel iets anders in elkaar dan hoe ik het hier noem, dus vandaar dat ik toch twijfels heb. Maar ik gooi het wel op het eerste, en kijken hoe ze daar tegenover staat. Probleem opgelost.
Hoe staan de zaken ervoor bij de anderen?
Als ik dat doe is het verhaal nog slapper dan het nu al is. Dus doe ik jullie niet aan.quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leg het dan gewoon vanaf letter 1 gewoon goed uit
Waarvan kennen jullie elkaar? Welke website?quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
Hier moet nog een keer een afspraak gemaakt worden met date. Kijken of er ergens nog een gaatje is in de agenda's.
Als het al zo ingewikkeld is om een afspraak te maken voor een date, is er dan uberhaupt wel tijd voor een relatie?quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
Hier moet nog een keer een afspraak gemaakt worden met date. Kijken of er ergens nog een gaatje is in de agenda's.
Nu moet je gewoon.. even in spoiler want je maakt er een mooi lang en uitgebreid verhaal vanquote:Op maandag 17 september 2012 13:54 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Als ik dat doe is het verhaal nog slapper dan het nu al is. Dus doe ik jullie niet aan.
Had de stroom aan reacties niet verwacht namelijk.
Kennen elkaar niet van een datingsite. Daar ben ik niet zo van.quote:Waarvan kennen jullie elkaar? Welke website?
Ik heb geen idee of het ingewikkeld is/wordt. Ken z'n agenda niet.quote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Als het al zo ingewikkeld is om een afspraak te maken voor een date, is er dan uberhaupt wel tijd voor een relatie?
Ah hij komt er volgende week op terug.quote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het ingewikkeld is/wordt. Ken z'n agenda niet.
Let's not. Ik zeg niet voor niks dat het jullie niet zal aandoen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu moet je gewoon.. even in spoiler want je maakt er een mooi lang en uitgebreid verhaal van
Ah leuk!quote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kennen elkaar niet van een datingsite. Daar ben ik niet zo van.
Merk dat ik kritischer wordt, foto's moeten mooier (of tenminste de persoon), keur sneller af op beroepen/opleiding/hobbys etc. Terwijl dat wanneer ik iemand gewoon in de kroeg ontmoet, dat er veel minder toe doet.quote:Op maandag 17 september 2012 14:07 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Ah leuk!Hoezo ben je niet van datingsites als ik vragen mag? Ik bedoel, je volgt de verhalen hier wel tenslotte.
Denk dat veel mensen daar last van hebben inderdaad. Kan je iemand beter daar ontmoeten ja.quote:Op maandag 17 september 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Merk dat ik kritischer wordt, foto's moeten mooier (of tenminste de persoon), keur sneller af op beroepen/opleiding/hobbys etc. Terwijl dat wanneer ik iemand gewoon in de kroeg ontmoet, dat er veel minder toe doet.
Daarbij merk je een extra 'druk' bij de gesprekken, dat je elkaar toch aan het keuren bent.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Wees blij dat je me niet kent.
Met Cue....leer ervan ;-)quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leg het dan gewoon vanaf letter 1 gewoon goed uit
Uitstekend..heb al weer een tijdje een leuke dame aan mijn haak hangenquote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
That makes sense.Alhoewel de situatie zit wel iets anders in elkaar dan hoe ik het hier noem, dus vandaar dat ik toch twijfels heb. Maar ik gooi het wel op het eerste, en kijken hoe ze daar tegenover staat. Probleem opgelost.
Hoe staan de zaken ervoor bij de anderen?
Beide met dezelfde? En zoals je wel snapt.. met wie? (anders had je het maar niet moeten zeggen)quote:Op maandag 17 september 2012 15:21 schreef Perzephone het volgende:
Gister een leuke date! Donderdag ook een soort van iets, van fok zelfs
Niet met dezelfde. Donderdag iemand die hier niet post, maar wel aan het meelezen is.quote:Op maandag 17 september 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide met dezelfde? En zoals je wel snapt.. met wie? (anders had je het maar niet moeten zeggen)
Aah een gluurder die geintresseerd was in je dusquote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef Perzephone het volgende:
Niet met dezelfde. Donderdag iemand die hier niet post, maar wel aan het meelezen is.
Hoe is het met jouw date gegaan? Nog steeds leuk?
We weten dat je er bent, maak jezelf bekend!quote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Niet met dezelfde. Donderdag iemand die hier niet post, maar wel aan het meelezen is.
Tja heb je toch iets verkeerd gezegd. Theorie die ik hoorde (van een dame) is dat (sommige) Paiq dames op zoek zijn naar een bepaald plaatje en als je daar maar van afwijkt dan gaat het zo door naar de volgende. Was het onderwerp toevallig wat je voor werk deed?quote:Op maandag 17 september 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmorgen aan het chatten met een leuk meisje. Pleurt ze me ineens uit de contactenlijst (paiq). Dan maar niet, zoiets gaat niet per ongeluk.
Kan uiteraard ook zijn dat foto's zichtbaar werden en ze uit beleefdheid nog wel het gesprek wilde afmaken. Is ook wel gebruikelijk volgens mij (ik doe dat in ieder geval wel).quote:Op maandag 17 september 2012 15:42 schreef tcr het volgende:
[..]
Tja heb je toch iets verkeerd gezegd. Theorie die ik hoorde (van een dame) is dat (sommige) Paiq dames op zoek zijn naar een bepaald plaatje en als je daar maar van afwijkt dan gaat het zo door naar de volgende. Was het onderwerp toevallig wat je voor werk deed?
Nope, daar ging het niet over. We hadden het over wat we leuk vonden om te doen, en toen zei ik 'poolen' en daarna 'lang geleden dat ik het gedaan heb'.... Misschien is dat verkeerd begrepenquote:Op maandag 17 september 2012 15:42 schreef tcr het volgende:
[..]
Tja heb je toch iets verkeerd gezegd. Theorie die ik hoorde (van een dame) is dat (sommige) Paiq dames op zoek zijn naar een bepaald plaatje en als je daar maar van afwijkt dan gaat het zo door naar de volgende. Was het onderwerp toevallig wat je voor werk deed?
Ow zoquote:Op maandag 17 september 2012 15:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
Dat Haakloos het de volgende keer vanaf de 1e letter goed moet uitleggen
Precies! Dat heb jij toch ook wel? Niet interessant is linea recta de prullenbak in. Etiquette be damned!quote:Op maandag 17 september 2012 15:45 schreef Cue_ het volgende:
blijkbaar vond ze je toch niet boeiend genoeg, of had ze andere dingen te doen. En ahd ze zoiets van "laat maar"
Zou kunnen ja.quote:Op maandag 17 september 2012 15:45 schreef Cue_ het volgende:
blijkbaar vond ze je toch niet boeiend genoeg, of had ze andere dingen te doen. En ahd ze zoiets van "laat maar"
Is ook niet persoonlijk natuurlijk. Ik druk ook wel ineens op het kruisje. Sommige mensen zijn echt meteen irritant/saai/dom, zonde van mijn tijd om dan ook nog de speeddate af te wachten.quote:Op maandag 17 september 2012 15:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies! Dat heb jij toch ook wel? Niet interessant is linea recta de prullenbak in. Etiquette be damned!
Veel plezier alvast, lekker bezig!quote:Op maandag 17 september 2012 12:49 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Haha, ik werd gister op badoo ook aangesproken door iemand die bij mij op de basisschool zat in groep 5. Krijg ik al die jaren later nog even te horen dat hij me wel leuk vond
Anyways, ik meld me hier ook even. Ik heb het eigenlijk niet op internet daten, maar kon het vorige week niet laten oms even wat rond te kijken op Paiq. Heb nu voor morgen een date staan en misschien voor vanavond. Het zal me benieuwen. Ik heb pas 1 keer gedate met iemand die ik via internet kende en dat is al tijden geleden. Hij was toen wel voor 7 maanden mijn vriend, dus zo slecht was het nog niet. Moet wel zeggen dat ik dus stront zenuwachtig ben![]()
Goed, morgen een date dus. Heb er toch een beetje een dubbel gevoel over. Ach, we wachten rustig af. Meneer heeft dan wel niet het uiterlijk waar ik op val, maar het is geen verkeerde jongen en een klik lijkt er te zijn. Het zal dus wel meevallen. En het is toch puur voor de lol, dus komt goed!
Serial dating?quote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef eefje801 het volgende:
Deze week twee fokdates, ga dat poolen nog wel een keer leren
Ha!quote:
Niks mis met serial dating, alleen ik werd er heel kritisch van. Kwam de kwaliteit van mijn dates niet ten goede.quote:Op maandag 17 september 2012 16:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha!Nee toevallig beide deze week maar al langer op de planning. Altijd leuk om fokkers te ontmoeten en who knows..
Wel herkenbaar hoor, insteek is ook niet zo serieus. Ik vind het sowieso best lastig om niet te vergelijken als ik date of om niet gelijk ook negatieve punten te zien. Dat gaat gewoon vanzelf. Maar goed als iemand er bovenuit steekt dan valt dat vaak in het niet.quote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks mis met serial dating, alleen ik werd er heel kritisch van. Kwam de kwaliteit van mijn dates niet ten goede.
1 keer gedaan en toen op date 2, date 1 tegen het lijf gelopen. Als blikken konden doden......quote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks mis met serial dating, alleen ik werd er heel kritisch van. Kwam de kwaliteit van mijn dates niet ten goede.
hmm... komt op een andere manier bekend voor, in een maand 3 dates in dezelfde kroeg, door stom toeval, meisje wat vast achter de bar werkte had de naam van de 2e onthouden en sprak de derde daar mee aan (leken ook wel wat op elkaar).quote:Op maandag 17 september 2012 16:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
1 keer gedaan en toen op date 2, date 1 tegen het lijf gelopen. Als blikken konden doden......
Bij mij was het in 2 verschillende steden, maar dat hielp niet echt.quote:Op maandag 17 september 2012 16:14 schreef zalkc het volgende:
[..]
hmm... komt op een andere manier bekend voor, in een maand 3 dates in dezelfde kroeg, door stom toeval, meisje wat vast achter de bar werkte had de naam van de 2e onthouden en sprak de derde daar mee aan (leken ook wel wat op elkaar).
Dankje! Vanavond gaat ook door dus ben benieuwd.quote:Op maandag 17 september 2012 15:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Veel plezier alvast, lekker bezig!
Zat jij nog niet in de knoop met je ex?quote:Op maandag 17 september 2012 16:38 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Dankje! Vanavond gaat ook door dus ben benieuwd.
Dat is wel heel erg wanhopigquote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef zalkc het volgende:
Na een weekje vrijwel niks te hebben gedaan op Paiq weer even online geweest van het weekend.
En direct weer 2 aparte ervaringen toegevoegd:
1: Meisje wat direct wat wanhopig/bezitterig overkwam, tenminste ik heb nog niet eerder meegemaakt dat iemand aangaf dat ze rekening wilde houden met mijn smaak voor de kleur op de muren van haar huis. En aangaf dat ze ook nog plek over had in de kledingkast...
Haha... dat zou mijn hele avond goedmaken, de gedachte dat zo'n kreng niet op haar wenken bedient word en nu de eerste de beste uit de kroeg meesleurt naar huis voor anti-frustratieseksquote:2: Meid die ik even sprak vlak voor ik weg ging, die me direct uitnodigde om ook naar de kroeg te gaan waar zei naar toe ging die avond, en nadat ik zei dat ik al plannen had, de melding kreeg "jammer ik had wel zin in sex vanavond" en me daarna direct blokkeerde.
Kwaliteit van de matches word langzamerhand steeds minder lijkt het wel.
Ja, dat zal 'r leren.quote:Op maandag 17 september 2012 16:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Haha... dat zou mijn hele avond goedmaken, de gedachte dat zo'n kreng niet op haar wenken bedient word en nu de eerste de beste uit de kroeg meesleurt naar huis voor anti-frustratieseks
"dacht hij terwijl hij zijn PC nauwlettend in de gaten hield op zoek naar de volgende speeddate!"quote:
DIe matchmaking van paiq is hopeloos. 8 van de 10 woont een tyfuseind weg en wat er uit de buurt komt is meestal ook niet watquote:Op maandag 17 september 2012 16:41 schreef xenobinol het volgende:
Maar goed... paiq valt mij erg tegen... althans via de matching.
Ik snap er de ballen niet meer van. Jij date naast Dizorn nog anderen of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 17 september 2012 15:21 schreef Perzephone het volgende:
Wat een deprimerende titel weer. Daten hoort hartstikke leuk te zijn, niet als last resort om voor het "te laat is" een man/vrouw te regelen om maar niet wanhopig alleen te eindigen.
Gister een leuke date! Donderdag ook een soort van iets, van fok zelfs
Dit was al sinds het interbellum bekend geloof ik.quote:Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik snap er de ballen niet meer van. Jij date naast Dizorn nog anderen of zie ik dat verkeerd?
Ik heb het een tijdje niet meer gevolgd, wist wel dat het in het begin zo was.quote:Op maandag 17 september 2012 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit was al sinds het interbellum bekend geloof ik.
Volgens mij viel het onder 'wij snappen hoe het zit'quote:Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap er de ballen niet meer van. Jij date naast Dizorn nog anderen of zie ik dat verkeerd?
Of Perzephone hoopt nog altijd een leuker iemand tegen te komen.quote:Op maandag 17 september 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij viel het onder 'wij snappen hoe het zit'
En daten ze niet echt (meer)
Of beidenquote:Op maandag 17 september 2012 17:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Of Perzephone hoopt nog altijd een leuker iemand tegen te komen.
Ik zal Dizorn eens aan zijn jasje trekken op facebook en post mijn bevindingen hier, waar niemand meeleest en we het onder ons houden.quote:Op maandag 17 september 2012 17:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of beiden
Of ze vinden de seks gewoon lekker.
Doe dan maar gewoon pmén naar mijquote:Op maandag 17 september 2012 17:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zal Dizorn eens aan zijn jasje trekken op facebook en post mijn bevindingen hier, waar niemand meeleest en we het onder ons houden.
Goed!quote:Op maandag 17 september 2012 17:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dan maar gewoon pmén naar mij
En jij en sekh? Hoe gaat dat?
Mooi zoquote:Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je kunt niet even spontaan langs bij elkaar.
Oh,quote:Op maandag 17 september 2012 00:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Simpel, he's just not that into her.
Zij wel helemaal into him.
Onder een smeuïg laagje zelfbescherming.
Jammer, ik hou wel van chocolade...quote:Op maandag 17 september 2012 00:24 schreef Doum het volgende:
[..]
No offense, maar ik kan hier geen chocola van maken.
Ik denk dat de dames de mannen zo ook wel onderverdelen hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef Doum het volgende:
Ik heb nog een vraag openstaan voor de seriële mannelijke daters hier:
In mijn dating-wereld zijn grofweg drie categorieen vrouwen:
C: wil je liever niet mee afspreken
B: leuk, gezellig, aantrekkelijk, maar je ziet je er niet oud mee worden.
A: marriage material.
A en C is makkelijk voor mij: Ja en Nee.
Maar hier de categorie waar ik steeds meer twijfel:
B: Ze zijn verder ontzettend leuk om mee om te gaan, en dat wil je dan ook graag. Maar door eerlijk te zeggen dat je geen ‘vaste verkering’ met ze wilt, voelt mevrouw zich beledigd (totaal onnodige onzekerheid van ze). Met als gevolg dat je je alleen in je huis bevindt met allerlei dubieuze doekjes om je heen, ipv met iemand die zachtjes in je oor fluistert “ik wil vies met je doen”.
Aan de andere kant: als je hun romantische fantasieën niet voortijdig de kop indrukt kunnen daar later enorme drama’s uit voortkomen. Dat is echt niet leuk voor haar, en wat niet leuk voor haar is, is meestal ook niet leuk voor jou. Dat kan je wel aan ze overlaten.
Hoe ga je hier mee om? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier een probleem in ziet.
Precies. Gewoon eerlijk zijn, meestal scoor je daar nog punten mee ook. En een en ander sluit niet uit dat ze nog eens met je afspreken, ondanks een eventuele teleurstelling. Dan maken ze van jou ook wel een B namelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 18:51 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen zitten bij mij snel in categorie B, maar kunnen best A worden (A wordt overigens ook wel eens B, bij nader inzien). Echter, wanneer je weet dat het sowieso nooit meer dan B gaat worden, ga ze dan niet aan het lijntje houden.
Dit soort reacties ben ik nou bang voor. Het kan wel degelijk onnodige onzekerheid zijn, het kunnen namelijk superleuke vrouwen zijn. Alleen houden ze er bijv een andere levensvisie op na. Dan ben je gewoon niet compatible voor de lange termijn toekomst. Maar je kunt wel degelijk een waardevolle tijd hebben met elkaar. Echter als je dit aan haar vertelt, ben je een botte l*l en is het snel over. Tenminste dit is mijn ervaring, als iemand een andere visie heeft...?quote:Op maandag 17 september 2012 18:43 schreef Pvoesss het volgende:
En ik vind het geen totaal onnodige onzekerheid van ze als jij ze alleen maar voor wat leuke tijd gebruikt.
Ok, eerlijk zijn dus, interessant. Is dat voor of na dat je met haar naar bed bent geweest?quote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Precies. Gewoon eerlijk zijn, meestal scoor je daar nog punten mee ook. En een en ander sluit niet uit dat ze nog eens met je afspreken, ondanks een eventuele teleurstelling. Dan maken ze van jou ook wel een B namelijk.
Ik weet pas of iemand een A kan worden als ik er mee naar bed ben geweest. Ik ga niet een relatie beginnen zonder eerst seks te hebben gehad.quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef Doum het volgende:
[..]
Ok, eerlijk zijn dus, interessant. Is dat voor of na dat je met haar naar bed bent geweest?
Tenzij jij binnen de kortste keren al weet of iemand A of B is, en dat komt natuurlijk ook voor maar lang niet altijd, zal het in de regel er na zijn. Of je moet - zoals sommigen hier - neuken zonder een relatie te hebben jakkie bah vinden.quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef Doum het volgende:
[..]
Ok, eerlijk zijn dus, interessant. Is dat voor of na dat je met haar naar bed bent geweest?
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 16:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zat jij nog niet in de knoop met je ex?
Dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames de mannen zo ook wel onderverdelen hoor.
[..]
De seks zit uiteraard wel goedquote:Op maandag 17 september 2012 17:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of beiden
Of ze vinden de seks gewoon lekker.
In de categorie: zo'n berichtje heb ik nog nooit gehad.quote:Datum vandaag 19:54:16
Bericht Volgens mij ben jij mijn ware.
Dat je je daartoe genoodzaakt voelt doet mij enigszins verbazen... je leek me niet iemand die zich geroepen voelt om zich te verantwoorden. Maar dank je voor het delen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Dizorn het volgende:
Sorry hoor, maar ik doe dat onverdelen in groepen niet zo. Iemand is leuk of iemand is niet leuk. Waarom zo moeilijk doen?
Overigens voel ik mij zeer genoodzaakt mee te delen dat mijn onze seks fantastisch is.
Ik ga uit van status: vrijgezel.quote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef Dizorn het volgende:
Relatie kan je maar met één iemand hebben (ben niet zo'n multi-tasker). Dus dan is de verdeling ook een beetje scheef, 1 tegenover 100 miljoen miljard.
Je bedoelt A denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben ook wel van de categoriën eigenlijk. Maar na één date weet je dat meestal nog niet. Soms denk je dat iemand leuk is voor een relatie en blijkt het anders en andersom. Als ik iemand echt al in die C-categorie heb zitten kap ik andere contacten wel af.
Haha ja! Ik kom hier zomaar na een maand weer eens op Fok en ben me toch een partij wakker! Meteen scherp en ad rem.quote:
En hoe is het met jouw datingavonturen?quote:Op maandag 17 september 2012 21:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Haha ja! Ik kom hier zomaar na een maand weer eens op Fok en ben me toch een partij wakker! Meteen scherp en ad rem.
Achja, ik dacht dat begrijpt iedereen wel, dus verbeter het maar nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:57 schreef Mister1977 het volgende:
Haha ja! Ik kom hier zomaar na een maand weer eens op Fok en ben me toch een partij wakker! Meteen scherp en ad rem.
Die zijn geheel afwezig. Ik date nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En hoe is het met jouw datingavonturen?
Dat komt met de leeftijd denk ik...quote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Dizorn het volgende:
Sorry hoor, maar ik doe dat onverdelen in groepen niet zo. Iemand is leuk of iemand is niet leuk. Waarom zo moeilijk doen?
Hmmm, kieskeurigheid komt met de jaren?quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef Doum het volgende:
[..]
Dat komt met de leeftijd denk ik...
nou na hele lange leuke gesprekken is het toch toch echt geweest dat ik vrijdag niet wilde daten.quote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Of misschien was ze gewoon niet zo into you haha.
Maar stel nou dat het wel de vrouw van je dromen was geweest? Dan is zo'n kind toch niet een 'breekpunt'?quote:Op maandag 17 september 2012 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou na hele lange leuke gesprekken is het toch toch echt geweest dat ik vrijdag niet wilde daten.
Er na is alles minder geworden en vandaag poef verwijderd.
Nu vind ik het helemaal niet erg, ze had een kind dus geen relatie matriaal voor mij.
quote:
Begrijp ik daaruit dat het voor jullie beiden alleen om de seks gaat? Ik kan nergens uit opmaken dat er ook maar iets van een aantrekkingskracht is?!quote:Op maandag 17 september 2012 23:55 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Om alle zorgen van eerder weg te nemen (). Heb mijn date van gisteren even op de hoogte gesteld van hoe ik over haar denk. En ze ziet het zelf ook nog als een luchtig iets. Ze vertelde me ook dat ze vandaag een liefdesverklaring van een vriend heeft gekregen (waar ze niet heel blij mee is eigenlijk), maar ze wilt wel gewoon nog afspreken ergens dit weekend.
Wel zo duidelijk toch. En waarom eigenlijk ook niet zolang je nog niet in een relatie zit.quote:Doet me denken aan een date van 2 weekjes terug die zei "Ik heb zo nu en dan wel alleen seks met een jongen. Maar maakt voor ons verder niet uit."
nop geen optie.quote:Op maandag 17 september 2012 23:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar stel nou dat het wel de vrouw van je dromen was geweest? Dan is zo'n kind toch niet een 'breekpunt'?
Misschien weet zo'n moeder wel precies hoe ze liefde moet geven![]()
Denk het ja. Alhoewel we nog in ontkenningsfase zitten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Begrijp ik daaruit dat het voor jullie beiden alleen om de seks gaat? Ik kan nergens uit opmaken dat er ook maar iets van een aantrekkingskracht is?!
True. Maar was meer de combinatie van hoe ze het zei, en ik het niet van haar verwachtte.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wel zo duidelijk toch. En waarom eigenlijk ook niet zolang je nog niet in een relatie zit.
Was idd weer erg gezellig.quote:Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Goed!We hadden donderdagavond nog een redelijk onverwachte date, was weer erg gezellig. Nu kijken wanneer de volgende keer is, of kan, agendagewijs. Want dan komt de afstand toch ineens wel erg om de hoek kijken. Je kunt niet even spontaan langs bij elkaar.
Want?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:01 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Ennn weer thuis. Leuke jongen en erg gezellig gehad, maar dit wordt 'm niet. Dat weet ik nu al.
Op naar morgen! Goodnight.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:44 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Was idd weer erg gezellig.![]()
En mijn deur staat altijd voor je open, dus je bent welkom...alleen even 2,5 uurtje rijden.
Dat...quote:
Nouja ik zou alleen daten met personen waar ik nieuwsgierig naar ben. Als het gesprek weinig aan is, dan zou ik op de datedag zelf met tegenzin erheen gaan en daar zou ik geen behoefte aan hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:34 schreef Maja het volgende:
Het blijft soms wel lastig inschatten of iemand date-waardig is.
De ene keer heb je heel leuk contact van tevoren en dan is de date erg matig. De andere keer heb je eenvoudig contact vooraf, probeer je toch een date, en is het super leuk
Het beste kun je dus zoveel mogelijk daten, om erachter te komen hoe iemand is. Hoe ervaren jullie dat...?
1 uit 5 succesvol? Nou ja... het is beter dan niets natuurlijk.quote:
Ik vind het erg veel eigenlijk...quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
1 uit 5 succesvol? Nou ja... het is beter dan niets natuurlijk.
Zoals ik al zei was het erg gezellig, maar ik heb er een beetje een dubbel gevoel over. Er mistte toch iets. Zou het wel leuk vinden hem weer eens te zien, maar zou er ook niet wakker van liggen als het bij die ene keer blijft.quote:
Het gaat over online daten en niet eens zozeer alle vragen over datingsites.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:58 schreef Satijn het volgende:
Misschien was het een slechte enquete met een vraag als: 'was uw date succesvol' .. dat kan je natuurlijk op allemaal manieren opvatten.
Een enquete onder leden van een datingsite. Dat lijkt mij als basis van een onderzoek een wat afwijkende steekproef. Of het moet gaan om een afgebakende periode natuurlijk. En dat staat er niet duidelijk bij.quote:
Nooit gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:59 schreef Satijn het volgende:
Hmm, ik kreeg net een pop-up op paiq, dat ze m'n telefoonnummer nodig hebben om oneigenlijk gebruik van de site tegen te gaan... Hebben meer mensen die melding gekregen?
Ik ben er altijd een beetje huiverig voor...
Nooit gehad en zal ik nooit geven. Miss dat ik me back up nummer geef.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:59 schreef Satijn het volgende:
Hmm, ik kreeg net een pop-up op paiq, dat ze m'n telefoonnummer nodig hebben om oneigenlijk gebruik van de site tegen te gaan... Hebben meer mensen die melding gekregen?
Ik ben er altijd een beetje huiverig voor...
Lijkt mij ook niet dat ze veel last hebben van fake accounts. Vaag inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:17 schreef zalkc het volgende:
Het grootste raadsel, wat is het hier het praktisch nut van??
Mail ze.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Satijn het volgende:
Baal er nu echt van dat ik geen 2de nummer heb o.i.d. Ik kan ook de hele site niet meer op...
Dat hebben ze wel denk ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Maja het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet dat ze veel last hebben van fake accounts. Vaag inderdaad.
nooit gehad en een tel nummer krijgt niet 1 site van mij. ze hebben al de mogelijkheid om te spammen op een mail accountquote:
Stel je niet zo aan. Hiermee proberen ze gewoon IP adressen weg te filteren die fake accounts aanmaken. Bovendien vragen ze je nummer, niet je pincode.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Satijn het volgende:
Baal er nu echt van dat ik geen 2de nummer heb o.i.d. Ik kan ook de hele site niet meer op...
Toch zou ik ook niet te happig zijn om mn nummer te geven hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Hiermee proberen ze gewoon IP adressen weg te filteren die fake accounts aanmaken. Bovendien vragen ze je nummer, niet je pincode.
Gezien het feit dat jij nog erg met je ex in je hoofd zit ben ik hier geneigd om 'REBOUND' te roepenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Die van vanavond laat me nu geloof ik zittenMaar zo'n ramp vind ik dat niet eigenlijk, want stiekem blijft die jongen van gister toch in mijn hoofd spoken, al heb ik nog wel van dat ik iets mistte. Nou goed, eens kijken hoe ik dit ga aanpakken, want deze knul wil ik nog wel eens zien, heb ik net even besloten. Dan kan ik gewoon nog eens kijken of het wat is of niet. Al denk ik niet dat er nog een tweede date komt als het aan hem ligt.
Ach.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij nog erg met je ex in je hoofd zit ben ik hier geneigd om 'REBOUND' te roepen
Als je gisteren er zo stellig over was dat hij het niet wordt, waarom zit hij dan nog in je hoofd?
Je lijkt mij wel!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ach.
Zoals ik al zei mistte ik gister gewoon wat, maar het zou zomaar kunnen dat het bij een tweede date heel anders gaat. Ik was ook vrij zenuwachtig en hij ook. Meestal zijn eerste dates (naar mijn ervaring) gewoon wat awkward, maar komt het later vanzelf en dus wat makkelijker. Maar zo heb ik het tot nu toe altijd ervaren. Er was, naar mijn idee, wel een beetje een klik, dus helemaal hopeloos is het dan nog niet. Maar ik zeg hierboven dus ook al dat een tweede date van hem niet lijkt te hoeven al heb ik eigenlijk helemaal geen idee, dus daarom dacht/denk ik ook wel dat het 'm niet wordt.
Straks of morgen misschien toch eens peilen bij hem hoe hij het ervaren heeft, dan weet ik ook weer of ik wel of niet wat rustiger aan ga doen met het plannen van andere dates.Heb nu al behoorlijk wat contacten op de twee sites waar ik op zit en het is bijna niet uit elkaar te houden
En de nitwit die mij vanavond heeft laten zitten, heeft het sowieso verkloot.
Haha, ja heb het een beetje gevolgd daar. Het is eigenlijk ook helemaal niks voor mij, maar ik vond het wel grappig om eens te kijken hoe en wat. 99% van de reacties ga ik verder dan ook niet op in, want da's allemaal tien keer niks. Of het is TOTAAL mijn type niet of ze wonen ergens in Lutjebroek.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel!Ik ging ook met een leuk meisje daten een tijdje terug (waarschijnlijk heb je het al in het vorige deel van het andere topic gelezen).
Niks mis mee hoor, ik juich het toe, maar datingsites zijn echt niet mijn ding.
Haha, nee, ik bedoelde die 'De kunst van het loslaten van je ex'-reeks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Haha, ja heb het een beetje gevolgd daar. Het is eigenlijk ook helemaal niks voor mij, maar ik vond het wel grappig om eens te kijken hoe en wat. 99% van de reacties ga ik verder dan ook niet op in, want da's allemaal tien keer niks. Of het is TOTAAL mijn type niet of ze wonen ergens in Lutjebroek.
Edit: waarschijnlijk is dat hele daten en relatie gedoe sowieso niks voor mij. Word veel te snel onzeker in dit soort situaties, ook al ben ik lang niet meer zo onzeker als voorheen.
Oh ja, die. Ja sorry, haha. Ik haal tegenwoordig alles door elkaar. Ja, dat is zeker fijn. Mooi als zoiets je weer een stapje verder helpt. Daten is sowieso wel leuk op z'n tijd. En dan vooral het intiemere deel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Haha, nee, ik bedoelde die 'De kunst van het loslaten van je ex'-reeks.Ik had ook een soort van rebound een paar maanden terug.
Was wel fijn om heel eventjes een crush te krijgen op een ander, dus ik begrijp wel dat je nu aan het daten bent. Dat bedoelde ik.
En misschien heb je gewoon nog niet de juiste persoon ontmoet.
Hahaha, maar ben je nu serieus een rebound aan het zoeken, of was het gewoon om gewoon even de eenzaamheid te verdringen en afleiding te zoeken als ik?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Oh ja, die. Ja sorry, haha. Ik haal tegenwoordig alles door elkaar. Ja, dat is zeker fijn. Mooi als zoiets je weer een stapje verder helpt. Daten is sowieso wel leuk op z'n tijd. En dan vooral het intiemere deel.
Dit sowieso. Maar ik ben nu al weer helemaal onzeker, omdat het wat stil is van zijn kant. Ik zeg ook niks, maar goedHet zou ook gewoon moeten kunnen dat je even niks hoort, vooral als je echt net de eerste date hebt gehad. Maar goed, ik heb dan ook vaker gehoord dat ik ongeduldig ben
Wat is er morgen DolOpKoekjes?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:01 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Ennn weer thuis. Leuke jongen en erg gezellig gehad, maar dit wordt 'm niet. Dat weet ik nu al.
Op naar morgen! Goodnight.
Hoe heeft hij dat gedaan? Heb je ergens staan wachten??quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef DolOpKoekjes het volgende:
En de nitwit die mij vanavond heeft laten zitten, heeft het sowieso verkloot.
Ik weet het eigenlijk zelf niet eens. Ik ben sowieso klaar met mijn ex. Wat ik voor hem voel is haat. Of nouja, haat is een enorm groot woord, maar ik kan het even niet anders verwoorden. Ik wens hem en zijn Sieneke look a like veel plezier in de toekomst. Al zullen ze toch kei hard falen samenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hahaha, maar ben je nu serieus een rebound aan het zoeken, of was het gewoon om gewoon even de eenzaamheid te verdringen en afleiding te zoeken als ik?Ik heb nu ook een paar namen in m'n hoofd met wie ik kan afspreken, het probleem is alleen dat ik momenteel erg blut ben, dus het zit er eventjes niet in.
Maar daten is inderdaad leuk!
Hmmm, ik raak meestal niet uitgepraat als ik het leuk heb.Maar soms ben ik ook stil en vind ik haar toch weer leuk.
Het ligt er maar net aan in hoeverre ze me verlegen kan maken.
Maar misschien zijn datingsites te geforceerd en daarmee de date dus ook?
Dat is ook de reden dat ik er niet aan doe.
Ik ontmoet liever meisjes spontaan of gewoon met een leuk gesprek (al dan niet via internet
). Maar met een datingsite zit je volgens mij met de gedachte van: ok, nu moet het gebeuren!
Nee, we hadden afgesproken, maar hij zei dat het ietsjes later zou worden, want het liep uit op zijn werk, maar nu, 5 uur later, heb ik nog niets gehoord. Dan is het voor mij ook wel goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dat gedaan? Heb je ergens staan wachten??
Misschien wel een bedrijfsongevalquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Nee, we hadden afgesproken, maar hij zei dat het ietsjes later zou worden, want het liep uit op zijn werk, maar nu, 5 uur later, heb ik nog niets gehoord. Dan is het voor mij ook wel goed.
Lijkt me sterk. Hij was namelijk eerst om 13:00 klaar en toen ik hem om 16:00 zei dat ik ook klaar was met alles hier, 'liep het allemaal een beetje uit'. Kan. Geen probleem. Maar als je dan dik 5 uur later nog niks hebt laten horen, heb ik er ook geen zin meer in. Zeg dan gewoon dat je het niet meer red. Dan had ik ook nog gewoon andere plannen kunnen maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Misschien wel een bedrijfsongeval
Wahahaha, goed om te horen dat je in ieder geval niet (meer) verdrietig bent.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk zelf niet eens. Ik ben sowieso klaar met mijn ex. Wat ik voor hem voel is haat. Of nouja, haat is een enorm groot woord, maar ik kan het even niet anders verwoorden. Ik wens hem en zijn Sieneke look a like veel plezier in de toekomst. Al zullen ze toch kei hard falen samenIk wil het zelf nu ook wel weer oppakken allemaal. Je kan het een rebound noemen, ja, maar ik weet ook dat die jongen van gister ook niet meteen een hele serieuze, vaste relatie wil en gewoon heel rustig aan wil kijken hoe en wat en met wie. Dat vond ik wel fijn om te horen, want ik wil zelf ook geen hoge verwachtingen scheppen. Van eenzaamheid heb ik verder vrij weinig last en afleiding heb ik zat dus ik heb niet perse dates nodig om daar voor te zorgen, maar ik heb ook zo mijn behoeftes.
Nee, gister waren we ook lekker veel aan het praten en lachen, maar het is vandaag wat stil. Wij zijn allebei niet de meest fanatieke smsers of appers, dus misschien dat het daar aan ligt.
Ja, ik heb ook het idee dat het allemaal heel geforceerd is. De date op zich voelde dan weer niet zo. Het ging allemaal heel lekker en vanzelf. Ik snap wat je bedoelt, dat is ook gewoon stukken leuker om iemand gewoon tijdens een avondje uit te ontmoeten, maar ach, het een beetje helpen kan geen kwaad natuurlijk.
[..]
Nee, we hadden afgesproken, maar hij zei dat het ietsjes later zou worden, want het liep uit op zijn werk, maar nu, 5 uur later, heb ik nog niets gehoord. Dan is het voor mij ook wel goed.
Dat is inderdaad niet zo netjes nee. Waar ken je hem van? M.a.w.: waar kom jij aan je dates?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Hij was namelijk eerst om 13:00 klaar en toen ik hem om 16:00 zei dat ik ook klaar was met alles hier, 'liep het allemaal een beetje uit'. Kan. Geen probleem. Maar als je dan dik 5 uur later nog niks hebt laten horen, heb ik er ook geen zin meer in. Zeg dan gewoon dat je het niet meer red. Dan had ik ook nog gewoon andere plannen kunnen maken.
Vraag me toch af he, waarom 2 dates direct achter elkaar? Of mis ik iets? Bedoel 1 keer per 1 week ofzo oke.. maar direct een dag erna?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Die van vanavond laat me nu geloof ik zittenMaar zo'n ramp vind ik dat niet eigenlijk, want stiekem blijft die jongen van gister toch in mijn hoofd spoken, al heb ik nog wel van dat ik iets mistte. Nou goed, eens kijken hoe ik dit ga aanpakken, want deze knul wil ik nog wel eens zien, heb ik net even besloten. Dan kan ik gewoon nog eens kijken of het wat is of niet. Al denk ik niet dat er nog een tweede date komt als het aan hem ligt.
Ja, het verdriet komt heel even op z'n tijd, maar het valt heel erg mee nu.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wahahaha, goed om te horen dat je in ieder geval niet (meer) verdrietig bent.Ja, weet je, rebound is het ook niet. Het is gewoon het leuk hebben met iemand van het andere geslacht.
Ik zat ook niet weg te kwijnen van verdriet enzo, maar het was gewoon fijn om het een op een gezellig te hebben met iemand.
En nog steeds voel ik die behoefte wel.
Owh ok, ik ben dat ook niet hoor.Spreek liever mensen IRL. En als je alles gaat Appen, ben je al gauw uitgepraat.
Inderdaad. Maar ik moet toegeven dat ik heel lang geleden ook een heel lief iemand heb ontmoet via internet hoor (hier op FOK! om precies te zijn). Dus als het spontaan gebeurt, is er niks aan de hand. Ik vind het pas raar als je mensen op het internet afgaat alsof je door een catalogus zit te bladeren (datingsites dus).
Heb deze jongen op paiq ontmoet. Net als die van gister. Als het op internet daten aankomt heb ik alleen nog maar gedate via paiq.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo netjes nee. Waar ken je hem van? M.a.w.: waar kom jij aan je dates?
Wat wordt het nou vanavond? Koekjes?
Waarom? Eerlijk gezegd was dat ook niet zo het plan, maar ik heb de komende tijd niet zo heel veel tijd en die jongen van gister ook niet. Die van vandaag gaat zondag op vakantie en had het verder ook druk, dus eigenlijk is het daarom zo gelopen. Maar ik snap wat je bedoelt. Gister voelde ik mij ook wel lullig tegenover die gast van vandaag, maar dat is dus nergens voor nodig geweest. Weet wel dat ik mij nu gewoon telkens zal gaan richten op één en dezelfde persoon en pas verder ga als het daar echt op niks uitloopt. Want gister was af en toe toch best genant, omdat ik het zo door elkaar haalde.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vraag me toch af he, waarom 2 dates direct achter elkaar? Of mis ik iets? Bedoel 1 keer per 1 week ofzo oke.. maar direct een dag erna?Waarom? Is toch ook niet nuttig of goed..
Ow ja nou ja ik wou je geen schuldgevoel aanpraten ofzo, ben ook niet altijd zo'n moraalridder ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:09 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Waarom? Eerlijk gezegd was dat ook niet zo het plan, maar ik heb de komende tijd niet zo heel veel tijd en die jongen van gister ook niet. Die van vandaag gaat zondag op vakantie en had het verder ook druk, dus eigenlijk is het daarom zo gelopen. Maar ik snap wat je bedoelt. Gister voelde ik mij ook wel lullig tegenover die gast van vandaag, maar dat is dus nergens voor nodig geweest.
Haha, nee snap ik. Voelde me gister gewoon wat lullig, omdat die van vandaag echt heel erg geïnteresseerd leek en ik een stuk minder in hem en dus gister bij een ander zat. Maar dan nog, heb niks met één van de twee dus hoef sowieso geen verantwoording af te leggen aan wie dan ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow ja nou ja ik wou je geen schuldgevoel aanpraten ofzo, ben ook niet altijd zo'n moraalridder ofzomaar was even benieuwd hoe en wat. Maar zo goed gelopen dan dus, en laat die lutser van vanavond maar stikken dan.
Wie? De knul met de 1001 smileys?quote:
Heb wel gedate via relatieklik maar is wel vrij uitgebreid invulgebeuren, qua matches wel goed. Knuz is ook gratis en staan veel mensen op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef faf het volgende:
Heb m Badoo account verwijdert, moest er teveel voor doen om wat gesprekjes op te starten.
Pas geregistreerd bij okcupid.com maar snap er niet veel van: weinig uit NL online, omslachtig matching systeem.
Is er een goede site die ik naast paiq kan gebruiken (moet gratis zijn).
Heb Knuz al geprobeerd, waren weinig profielen van begin 20 jaar. Relatieklik kan ik misschien wel even bekijkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb wel gedate via relatieklik maar is wel vrij uitgebreid invulgebeuren, qua matches wel goed. Knuz is ook gratis en staan veel mensen op.
volgens mij kan je daar ook kijken zonder je te registreren inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:07 schreef faf het volgende:
[..]
Heb Knuz al geprobeerd, waren weinig profielen van begin 20 jaar. Relatieklik kan ik misschien wel even bekijken.
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:07 schreef faf het volgende:
[..]
Heb Knuz al geprobeerd, waren weinig profielen van begin 20 jaar. Relatieklik kan ik misschien wel even bekijken.
Maar misschien is meer het probleem dat ik iets fout doe op Paiq, krijg regelmatig foto bewonderaar binnen + heb een redelijke contactenlijst, helaas gaan de gesprekken vaak te snel naar saai over.
Jij bent toch een vrouwquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk weer eens op paiq, heb ik een fotobewonderaar. Nou ja, maar even kijken wie het is, he. Is het een man.!!
Ik ben gay, ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef faf het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouw, of liever ook nog een vrouw als fotobewonderaar.
quote:Op woensdag 19 september 2012 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zullen we ook maar gelijk op je dates gaan voor je?
Sturen we wel een PM als ze klaar is om te trouwen.
Alleen Lexa, 1 date gehad, ben er bij blijven hangen en begint nu serieuze vormen aan te nemen..quote:Op woensdag 19 september 2012 01:07 schreef DaMook het volgende:
Iemand ervaring met Cupidtino.com (MAc fanboy/girl) ? Of lexa of relatie.nl ofofof? Niet echt zin om tig topics terug te lezen, en de pagina's die ik las zie ik vooral paiq, is dat wat ? Oftewel, wat is de beste.
Zal ik haar bezwangeren dan? Leveren we samen een totaal pakketje af!quote:Op woensdag 19 september 2012 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
lolquote:Op woensdag 19 september 2012 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie een glanzende cariere voor je. Dates regelen, kort en bondig rapportje met alle benodigde info vooraf opsturen. Zal ik je toegang geven tot mijn profiel en Outlook agenda?quote:Op woensdag 19 september 2012 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou nou. Misschien was ze gewoon even bezig met andere zaken? Als iemand tegen mij aan begint te ouwehoeren als ik druk ben lees ik het tussen neus en lippen door ook vaak wel zonder me verplicht te voelen onmiddelijk response te geven. Dat doe ik dan later wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:00 schreef TheArt het volgende:
Als ze opeens 180 graden gedraaid is vind ik het prima, maar zeg dan gewoon direct dat je geen contact meer hoeft en doe het niet op deze manier
Oh nee natuurlijk dat heb ik zelf ook wel eens en iedereen lijkt me, maar dit is helemaal geen respons geven.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou nou. Misschien was ze gewoon even bezig met andere zaken? Als iemand tegen mij aan begint te ouwehoeren als ik druk ben lees ik het tussen neus en lippen door ook vaak wel zonder me verplicht te voelen onmiddelijk response te geven. Dat doe ik dan later wel.
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Schijn je voor te moeten betalen, verder kan je er vrij weinig mee heb ik gehoord.
Wat een vreemd ietsquote:
Wat is dat voor codetaal? Even mijn oude Wehrmacht Enigma aanzwengelen.quote:
Het is dan ook geen SCquote:Op woensdag 19 september 2012 20:51 schreef Mister1977 het volgende:
Jeetje, het is wel slappe was hier zeg. Jullie zijn nu al bijna vier dagen bezig om een topic vol te krijgen. Luie varkens.
Okequote:Op donderdag 20 september 2012 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij mag niet meer in dit topic :p
Jij moet gewoon eens in het jaar komen melden dat jullie samenwonen, gaan trouwen, een baby krijgen
Ja ik kan het hebben hoor en begrijp het heel goed (ben zelf ook zoquote:Op donderdag 20 september 2012 08:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker hoor
Uiteindelijk kunnen we allemaal wel cynisch doen en een hoop zeiken (en lees gerust "ik" waar ik "we" schrijf) maar uiteindelijk willen we toch vooral allemaal graag iemand tegenkomen met wie we het allemaal WEL willen...
quote:Op donderdag 20 september 2012 08:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooh, we wachten op je.... (denk hier vooral het IT-stemmetje bij)
![]()
Wil je een ballon?
Dergelijke zaken kunnen gebeuren. Gewoon na je vakantie weer afsprekenquote:Op donderdag 20 september 2012 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
Bleh, door vakantie- en familiestress mijn date deze week niet kunnen zien, en nu dus twee weken op vakantie. Vind ik wel vervelend, maar het is nu even niet anders.
Ohh...dus zo doen ze datquote:Op donderdag 20 september 2012 09:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je echt een hele knappe meid wil moet je een escortbureau bellen.
Was het nu al niet stiekem je vriendin? Leuk man!quote:Op donderdag 20 september 2012 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
Gister kwam ze redelijk onverwachts langs... Was toevallig een nummer aan het opnemen met een vriendin van me, dus nou heeft ze weer iemand erbij ontmoetAltijd leuk
Vanavond ga ik voor d'r koken
Dat ja!quote:Op donderdag 20 september 2012 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij mag niet meer in dit topic :p
Jij moet gewoon eens in het jaar komen melden dat jullie samenwonen, gaan trouwen, een baby krijgen
Dan ben je idd ook niet meer aan het daten...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was het nu al niet stiekem je vriendin? Leuk man!
Hier gaat het ook wel lekker. Ben opgehouden met daten en nu ik erover nadenk; sinds vanmorgen ligt een aantal kleren van mij bij haar omdat dat handiger was. En het is leuk.
Paiq kan soms een lange weg zijn, maar dates zijn wel degelijk mogelijk. Maandag een date met een match van me, tja het moet wel klikken en je match moet er wel open voor staan. Gelukkig had ze zin om wat in de stad te gaan drinken...quote:Op donderdag 20 september 2012 09:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heel voorzichtig toch een beetje in contact via paiq..
maar over het algemeen levert het niets op.
Ps: it's a sad day....... Shakira is zwanger nu....
Het blijft apart... dat moment dat dat gebeurd en dat het ook door dringt van eh... oh....quote:Op donderdag 20 september 2012 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan ben je idd ook niet meer aan het daten...
Bij mij thuis ook vrouwenkleding... Daar gaat mijn vrijgezellenflatje
Ja, ik vind het eigenlijk een verschrikkelijk kutgevoel, onzekerheid komt opeens naar boven, je stelt je open voor iemand en daarmee stel je je kwetsbaar op (en loopt daardoor misschien extra letsel opquote:Op donderdag 20 september 2012 11:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het blijft apart... dat moment dat dat gebeurd en dat het ook door dringt van eh... oh....
Het is een gemixed gevoel. Het is ook een beetje een lekker gevoel dat je weet dat de rommel fase over is (meer zekerheid over wat de status is). Maar aan de andere kant.... de rommel fase is over...quote:Op donderdag 20 september 2012 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk een verschrikkelijk kutgevoel, onzekerheid komt opeens naar boven, je stelt je open voor iemand en daarmee stel je je kwetsbaar op (en loopt daardoor misschien extra letsel op).
Maar ja, met wie je ook bent, die fase moet je altijd door
Als de stringentjes aan je wijslijn hangen... Dan hang je er aan en ben je geen vrijgezel meerquote:Op donderdag 20 september 2012 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan ben je idd ook niet meer aan het daten...
Bij mij thuis ook vrouwenkleding... Daar gaat mijn vrijgezellenflatje
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is een gemixed gevoel. Het is ook een beetje een lekker gevoel dat je weet dat de rommel fase over is (meer zekerheid over wat de status is). Maar aan de andere kant.... de rommel fase is over...En dat is toch wel jammer, beetje erop los flirten moet je indammen.
Mooi manquote:Op donderdag 20 september 2012 10:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was het nu al niet stiekem je vriendin? Leuk man!
Hier gaat het ook wel lekker. Ben opgehouden met daten en nu ik erover nadenk; sinds vanmorgen ligt een aantal kleren van mij bij haar omdat dat handiger was. En het is leuk.
Ik ben sowieso niet van de ellenlange contactenlijsten op paiq... Ik gooi memsen er vrij makkelijk weer af.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef ook_gek het volgende:
Om even ontopic te blijven, ik heb zo beetje iedereen van paiq gegooid. Niks spannends tussen
En blijf er bij dat die match gebeuren voor geen meter werken!
Speeddate is dan nog leuker en werkt naar mijn idee stukke beter.
Fixedquote:Op donderdag 20 september 2012 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben sowieso niet van de ellenlange contactenlijsten op paiq... Ik gooi mensen er vrij makkelijk weer af.
Je doet je best niet, je bent niet interessant genoeg, geen leuke vrouwen hier.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waarom krijg ik geen fok!dates?:(
Fixedquote:Op donderdag 20 september 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je doet je best niet dat weet jij ook wel! en iedereen weet dat er geen leuke vrouwen hier zijn.
Dat weet je toch?
Wie?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Morgen ook een fok/pooldate toevallig
Ik had verder moeten kijken dan m'n neus lang is.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met het liefste en mooiste meisje van de heeeeeeele wereldLees boven and you'll know
Het was mij ook niet opgevallenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Fascination het volgende:
Ik had verder moeten kijken dan m'n neus lang is.Veel plezier.
Dank jequote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had verder moeten kijken dan m'n neus lang is.Veel plezier.
Ik heb ze nog niet gezien neequote:
*schrik*quote:Op donderdag 20 september 2012 11:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als de stringentjes aan je wijslijn hangen... Dan hang je er aan en ben je geen vrijgezel meer
Dat vind ik ook altijd een schrik momentje! Zelfde als een lady Shave en speciale champo in je douche
Thanks, en leuk!quote:
Dat schijn ik dus ook te doen. (als feedback gekregen)quote:Op donderdag 20 september 2012 12:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]herkenbaar
al blijf ik wel door flirten, maar dat doe ik volgens m'n zusje zonder het door te hebben
Was maandag even in de kroeg samen met haar en ze zat mee te lezen met een gesprek via whatsapp. En toen kwam de mooiste opmerking van laatste maanden... Jij lult je echt ovenral letterlijk in he. Kijk die teksten dan, ik snap wel dat je ze inpakt!
Maar flirten kan en mag altijd, als je maar tijdig stopt
Zal direct reageren met "weten de vrouwen meteen dat ik bezet benquote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
*schrik*
Het leven is voorbij.Vanmorgen haar shampoo nog gebruikt 'ja, maar dan ga je wel naar vrouw ruiken' zei ze nog plagerig. Volgende keer eigen shampoo regelen voor daar.
Tja zo ben ik kennelijk, vind het primaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat schijn ik dus ook te doen. (als feedback gekregen)
Het gaat soms onbedoeld...
Ik fleur wel helemaal op als ik je zie posten. Hihiquote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik flirt dus ook nooooit, maar ik krijg keivaak te horen dat ik "met die en die aan het flirten was". En dan ben ik me van geen kwaad bewust....
Ik flirt ook niet maar ik kijk altijd vaak naar meiden op straat. Beetje te erg soms. Terwijl ik best blij ben met mijn relatie dan, maar gaat automatisch gewoon. Zonder verdere bedoelingen, maar kan wel wat suf overkomen voor je vriendin ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik flirt dus ook nooooit, maar ik krijg keivaak te horen dat ik "met die en die aan het flirten was". En dan ben ik me van geen kwaad bewust....
Het zit je niet echt mee de laatste dates hequote:Op donderdag 20 september 2012 14:21 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Had vanavond ook weer een date, maar die heeft vanavond weer een auto om te fixen voor een klant. 'halen we wel in'. T zal me benieuwen..
Dat wou ze dus doen!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal direct reageren met "weten de vrouwen meteen dat ik bezet ben"
Such is life.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ach en als het uitgaat dan kan je weer flirten en alles hoor. Ga er nou maar niet direct vanuit dat dit voor het leven is ofzo. Die rommelfase enzo komt weer weer bij andere meiden als jullie of zij het zat isback to reality met hiergaanwedan
![]()
Nope. Die van maandag laat ik maar voor wat het is, heb ik besloten. En die andere had nog zijn excuses aangeboden en wilde het goedmaken. Kwam ie nog even bijna twee dagen later mee. Nouja, misschien is het ook gewoon niks voor mij allemaalquote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het zit je niet echt mee de laatste dates he
Jammer zeg! Niet zo snel opgeven hé.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Nope. Die van maandag laat ik maar voor wat het is, heb ik besloten. En die andere had nog zijn excuses aangeboden en wilde het goedmaken. Kwam ie nog even bijna twee dagen later mee. Nouja, misschien is het ook gewoon niks voor mij allemaal
Dat is zoquote:Op donderdag 20 september 2012 14:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat wou ze dus doen!
[..]
Such is life.Maar je gaat er altijd van uit dat het voor het leven is, waarom zou je er anders aan beginnen?
Onderschat die vrouwen niet! Wij mannen pissen tegen iets aan om ons werk terein af te bakeren, vrouwen geven de man "hun" champo!quote:
De aanhouder wint. Dat je dates tegenvallen/afzeggen betekent niet dat er niemand is die jij leuk vindt.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Nope. Die van maandag laat ik maar voor wat het is, heb ik besloten. En die andere had nog zijn excuses aangeboden en wilde het goedmaken. Kwam ie nog even bijna twee dagen later mee. Nouja, misschien is het ook gewoon niks voor mij allemaal
Ik geef ook niet op. Of ja, half wel een beetje. Had serieus gewoon heel veel zin in die van vanavond.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jammer zeg! Niet zo snel opgeven hé.Er zwerft genoeg leuks rond hoor.
er moet ook gewerkt wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:21 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Had vanavond ook weer een date, maar die heeft vanavond weer een auto om te fixen voor een klant. 'halen we wel in'. T zal me benieuwen..
Het is mij nog nooit gebeurd dat iemand 'ineens' een familieaangelegenheid, ziekte of overwerk heeft. Kan daar zelf ook slecht tegen, vooral omdat ik nogal punctueel benquote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben overgevoelig voor het afzeggen van afsprakenwanneer iemand dat achteloos doet is dat echt een rode vlag wmb.
Maakt inderdaad wel uit, de manier waarop. En sowieso hoe het contact is. Maar vaak niet zo'n goed teken, nee, vind ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben overgevoelig voor het afzeggen van afsprakenwanneer iemand dat achteloos doet is dat echt een rode vlag wmb.
ineens overwerk ken ik maar al te goed...... familieaangelegenheid en ziekte e.d. ben ik met je eens!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gebeurd dat iemand 'ineens' een familieaangelegenheid, ziekte of overwerk heeft. Kan daar zelf ook slecht tegen, vooral omdat ik nogal punctueel ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |