Dank jequote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had verder moeten kijken dan m'n neus lang is.Veel plezier.
Ik heb ze nog niet gezien neequote:
*schrik*quote:Op donderdag 20 september 2012 11:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als de stringentjes aan je wijslijn hangen... Dan hang je er aan en ben je geen vrijgezel meer
Dat vind ik ook altijd een schrik momentje! Zelfde als een lady Shave en speciale champo in je douche
Thanks, en leuk!quote:
Dat schijn ik dus ook te doen. (als feedback gekregen)quote:Op donderdag 20 september 2012 12:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]herkenbaar
al blijf ik wel door flirten, maar dat doe ik volgens m'n zusje zonder het door te hebben
Was maandag even in de kroeg samen met haar en ze zat mee te lezen met een gesprek via whatsapp. En toen kwam de mooiste opmerking van laatste maanden... Jij lult je echt ovenral letterlijk in he. Kijk die teksten dan, ik snap wel dat je ze inpakt!
Maar flirten kan en mag altijd, als je maar tijdig stopt
Zal direct reageren met "weten de vrouwen meteen dat ik bezet benquote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
*schrik*
Het leven is voorbij.Vanmorgen haar shampoo nog gebruikt 'ja, maar dan ga je wel naar vrouw ruiken' zei ze nog plagerig. Volgende keer eigen shampoo regelen voor daar.
Tja zo ben ik kennelijk, vind het primaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat schijn ik dus ook te doen. (als feedback gekregen)
Het gaat soms onbedoeld...
Ik fleur wel helemaal op als ik je zie posten. Hihiquote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik flirt dus ook nooooit, maar ik krijg keivaak te horen dat ik "met die en die aan het flirten was". En dan ben ik me van geen kwaad bewust....
Ik flirt ook niet maar ik kijk altijd vaak naar meiden op straat. Beetje te erg soms. Terwijl ik best blij ben met mijn relatie dan, maar gaat automatisch gewoon. Zonder verdere bedoelingen, maar kan wel wat suf overkomen voor je vriendin ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik flirt dus ook nooooit, maar ik krijg keivaak te horen dat ik "met die en die aan het flirten was". En dan ben ik me van geen kwaad bewust....
Het zit je niet echt mee de laatste dates hequote:Op donderdag 20 september 2012 14:21 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Had vanavond ook weer een date, maar die heeft vanavond weer een auto om te fixen voor een klant. 'halen we wel in'. T zal me benieuwen..
Dat wou ze dus doen!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal direct reageren met "weten de vrouwen meteen dat ik bezet ben"
Such is life.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ach en als het uitgaat dan kan je weer flirten en alles hoor. Ga er nou maar niet direct vanuit dat dit voor het leven is ofzo. Die rommelfase enzo komt weer weer bij andere meiden als jullie of zij het zat isback to reality met hiergaanwedan
![]()
Nope. Die van maandag laat ik maar voor wat het is, heb ik besloten. En die andere had nog zijn excuses aangeboden en wilde het goedmaken. Kwam ie nog even bijna twee dagen later mee. Nouja, misschien is het ook gewoon niks voor mij allemaalquote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het zit je niet echt mee de laatste dates he
Jammer zeg! Niet zo snel opgeven hé.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Nope. Die van maandag laat ik maar voor wat het is, heb ik besloten. En die andere had nog zijn excuses aangeboden en wilde het goedmaken. Kwam ie nog even bijna twee dagen later mee. Nouja, misschien is het ook gewoon niks voor mij allemaal
Dat is zoquote:Op donderdag 20 september 2012 14:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat wou ze dus doen!
[..]
Such is life.Maar je gaat er altijd van uit dat het voor het leven is, waarom zou je er anders aan beginnen?
Onderschat die vrouwen niet! Wij mannen pissen tegen iets aan om ons werk terein af te bakeren, vrouwen geven de man "hun" champo!quote:
De aanhouder wint. Dat je dates tegenvallen/afzeggen betekent niet dat er niemand is die jij leuk vindt.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Nope. Die van maandag laat ik maar voor wat het is, heb ik besloten. En die andere had nog zijn excuses aangeboden en wilde het goedmaken. Kwam ie nog even bijna twee dagen later mee. Nouja, misschien is het ook gewoon niks voor mij allemaal
Ik geef ook niet op. Of ja, half wel een beetje. Had serieus gewoon heel veel zin in die van vanavond.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jammer zeg! Niet zo snel opgeven hé.Er zwerft genoeg leuks rond hoor.
er moet ook gewerkt wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:21 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Had vanavond ook weer een date, maar die heeft vanavond weer een auto om te fixen voor een klant. 'halen we wel in'. T zal me benieuwen..
Het is mij nog nooit gebeurd dat iemand 'ineens' een familieaangelegenheid, ziekte of overwerk heeft. Kan daar zelf ook slecht tegen, vooral omdat ik nogal punctueel benquote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben overgevoelig voor het afzeggen van afsprakenwanneer iemand dat achteloos doet is dat echt een rode vlag wmb.
Maakt inderdaad wel uit, de manier waarop. En sowieso hoe het contact is. Maar vaak niet zo'n goed teken, nee, vind ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben overgevoelig voor het afzeggen van afsprakenwanneer iemand dat achteloos doet is dat echt een rode vlag wmb.
ineens overwerk ken ik maar al te goed...... familieaangelegenheid en ziekte e.d. ben ik met je eens!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gebeurd dat iemand 'ineens' een familieaangelegenheid, ziekte of overwerk heeft. Kan daar zelf ook slecht tegen, vooral omdat ik nogal punctueel ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |