Was het nu al niet stiekem je vriendin? Leuk man!quote:Op donderdag 20 september 2012 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
Gister kwam ze redelijk onverwachts langs... Was toevallig een nummer aan het opnemen met een vriendin van me, dus nou heeft ze weer iemand erbij ontmoetAltijd leuk
Vanavond ga ik voor d'r koken
Dat ja!quote:Op donderdag 20 september 2012 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij mag niet meer in dit topic :p
Jij moet gewoon eens in het jaar komen melden dat jullie samenwonen, gaan trouwen, een baby krijgen
Dan ben je idd ook niet meer aan het daten...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was het nu al niet stiekem je vriendin? Leuk man!
Hier gaat het ook wel lekker. Ben opgehouden met daten en nu ik erover nadenk; sinds vanmorgen ligt een aantal kleren van mij bij haar omdat dat handiger was. En het is leuk.
Paiq kan soms een lange weg zijn, maar dates zijn wel degelijk mogelijk. Maandag een date met een match van me, tja het moet wel klikken en je match moet er wel open voor staan. Gelukkig had ze zin om wat in de stad te gaan drinken...quote:Op donderdag 20 september 2012 09:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heel voorzichtig toch een beetje in contact via paiq..
maar over het algemeen levert het niets op.
Ps: it's a sad day....... Shakira is zwanger nu....
Het blijft apart... dat moment dat dat gebeurd en dat het ook door dringt van eh... oh....quote:Op donderdag 20 september 2012 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan ben je idd ook niet meer aan het daten...
Bij mij thuis ook vrouwenkleding... Daar gaat mijn vrijgezellenflatje
Ja, ik vind het eigenlijk een verschrikkelijk kutgevoel, onzekerheid komt opeens naar boven, je stelt je open voor iemand en daarmee stel je je kwetsbaar op (en loopt daardoor misschien extra letsel opquote:Op donderdag 20 september 2012 11:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het blijft apart... dat moment dat dat gebeurd en dat het ook door dringt van eh... oh....
Het is een gemixed gevoel. Het is ook een beetje een lekker gevoel dat je weet dat de rommel fase over is (meer zekerheid over wat de status is). Maar aan de andere kant.... de rommel fase is over...quote:Op donderdag 20 september 2012 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk een verschrikkelijk kutgevoel, onzekerheid komt opeens naar boven, je stelt je open voor iemand en daarmee stel je je kwetsbaar op (en loopt daardoor misschien extra letsel op).
Maar ja, met wie je ook bent, die fase moet je altijd door
Als de stringentjes aan je wijslijn hangen... Dan hang je er aan en ben je geen vrijgezel meerquote:Op donderdag 20 september 2012 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan ben je idd ook niet meer aan het daten...
Bij mij thuis ook vrouwenkleding... Daar gaat mijn vrijgezellenflatje
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is een gemixed gevoel. Het is ook een beetje een lekker gevoel dat je weet dat de rommel fase over is (meer zekerheid over wat de status is). Maar aan de andere kant.... de rommel fase is over...En dat is toch wel jammer, beetje erop los flirten moet je indammen.
Mooi manquote:Op donderdag 20 september 2012 10:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was het nu al niet stiekem je vriendin? Leuk man!
Hier gaat het ook wel lekker. Ben opgehouden met daten en nu ik erover nadenk; sinds vanmorgen ligt een aantal kleren van mij bij haar omdat dat handiger was. En het is leuk.
Ik ben sowieso niet van de ellenlange contactenlijsten op paiq... Ik gooi memsen er vrij makkelijk weer af.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef ook_gek het volgende:
Om even ontopic te blijven, ik heb zo beetje iedereen van paiq gegooid. Niks spannends tussen
En blijf er bij dat die match gebeuren voor geen meter werken!
Speeddate is dan nog leuker en werkt naar mijn idee stukke beter.
Fixedquote:Op donderdag 20 september 2012 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben sowieso niet van de ellenlange contactenlijsten op paiq... Ik gooi mensen er vrij makkelijk weer af.
Je doet je best niet, je bent niet interessant genoeg, geen leuke vrouwen hier.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waarom krijg ik geen fok!dates?:(
Fixedquote:Op donderdag 20 september 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je doet je best niet dat weet jij ook wel! en iedereen weet dat er geen leuke vrouwen hier zijn.
Dat weet je toch?
Wie?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Morgen ook een fok/pooldate toevallig
Ik had verder moeten kijken dan m'n neus lang is.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met het liefste en mooiste meisje van de heeeeeeele wereldLees boven and you'll know
Het was mij ook niet opgevallenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Fascination het volgende:
Ik had verder moeten kijken dan m'n neus lang is.Veel plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |