Dat hebben ze wel denk ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Maja het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet dat ze veel last hebben van fake accounts. Vaag inderdaad.
nooit gehad en een tel nummer krijgt niet 1 site van mij. ze hebben al de mogelijkheid om te spammen op een mail accountquote:
Stel je niet zo aan. Hiermee proberen ze gewoon IP adressen weg te filteren die fake accounts aanmaken. Bovendien vragen ze je nummer, niet je pincode.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Satijn het volgende:
Baal er nu echt van dat ik geen 2de nummer heb o.i.d. Ik kan ook de hele site niet meer op...
Toch zou ik ook niet te happig zijn om mn nummer te geven hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Hiermee proberen ze gewoon IP adressen weg te filteren die fake accounts aanmaken. Bovendien vragen ze je nummer, niet je pincode.
Gezien het feit dat jij nog erg met je ex in je hoofd zit ben ik hier geneigd om 'REBOUND' te roepenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Die van vanavond laat me nu geloof ik zittenMaar zo'n ramp vind ik dat niet eigenlijk, want stiekem blijft die jongen van gister toch in mijn hoofd spoken, al heb ik nog wel van dat ik iets mistte. Nou goed, eens kijken hoe ik dit ga aanpakken, want deze knul wil ik nog wel eens zien, heb ik net even besloten. Dan kan ik gewoon nog eens kijken of het wat is of niet. Al denk ik niet dat er nog een tweede date komt als het aan hem ligt.
Ach.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij nog erg met je ex in je hoofd zit ben ik hier geneigd om 'REBOUND' te roepen
Als je gisteren er zo stellig over was dat hij het niet wordt, waarom zit hij dan nog in je hoofd?
Je lijkt mij wel!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ach.
Zoals ik al zei mistte ik gister gewoon wat, maar het zou zomaar kunnen dat het bij een tweede date heel anders gaat. Ik was ook vrij zenuwachtig en hij ook. Meestal zijn eerste dates (naar mijn ervaring) gewoon wat awkward, maar komt het later vanzelf en dus wat makkelijker. Maar zo heb ik het tot nu toe altijd ervaren. Er was, naar mijn idee, wel een beetje een klik, dus helemaal hopeloos is het dan nog niet. Maar ik zeg hierboven dus ook al dat een tweede date van hem niet lijkt te hoeven al heb ik eigenlijk helemaal geen idee, dus daarom dacht/denk ik ook wel dat het 'm niet wordt.
Straks of morgen misschien toch eens peilen bij hem hoe hij het ervaren heeft, dan weet ik ook weer of ik wel of niet wat rustiger aan ga doen met het plannen van andere dates.Heb nu al behoorlijk wat contacten op de twee sites waar ik op zit en het is bijna niet uit elkaar te houden
En de nitwit die mij vanavond heeft laten zitten, heeft het sowieso verkloot.
Haha, ja heb het een beetje gevolgd daar. Het is eigenlijk ook helemaal niks voor mij, maar ik vond het wel grappig om eens te kijken hoe en wat. 99% van de reacties ga ik verder dan ook niet op in, want da's allemaal tien keer niks. Of het is TOTAAL mijn type niet of ze wonen ergens in Lutjebroek.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel!Ik ging ook met een leuk meisje daten een tijdje terug (waarschijnlijk heb je het al in het vorige deel van het andere topic gelezen).
Niks mis mee hoor, ik juich het toe, maar datingsites zijn echt niet mijn ding.
Haha, nee, ik bedoelde die 'De kunst van het loslaten van je ex'-reeks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Haha, ja heb het een beetje gevolgd daar. Het is eigenlijk ook helemaal niks voor mij, maar ik vond het wel grappig om eens te kijken hoe en wat. 99% van de reacties ga ik verder dan ook niet op in, want da's allemaal tien keer niks. Of het is TOTAAL mijn type niet of ze wonen ergens in Lutjebroek.
Edit: waarschijnlijk is dat hele daten en relatie gedoe sowieso niks voor mij. Word veel te snel onzeker in dit soort situaties, ook al ben ik lang niet meer zo onzeker als voorheen.
Oh ja, die. Ja sorry, haha. Ik haal tegenwoordig alles door elkaar. Ja, dat is zeker fijn. Mooi als zoiets je weer een stapje verder helpt. Daten is sowieso wel leuk op z'n tijd. En dan vooral het intiemere deel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Haha, nee, ik bedoelde die 'De kunst van het loslaten van je ex'-reeks.Ik had ook een soort van rebound een paar maanden terug.
Was wel fijn om heel eventjes een crush te krijgen op een ander, dus ik begrijp wel dat je nu aan het daten bent. Dat bedoelde ik.
En misschien heb je gewoon nog niet de juiste persoon ontmoet.
Hahaha, maar ben je nu serieus een rebound aan het zoeken, of was het gewoon om gewoon even de eenzaamheid te verdringen en afleiding te zoeken als ik?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Oh ja, die. Ja sorry, haha. Ik haal tegenwoordig alles door elkaar. Ja, dat is zeker fijn. Mooi als zoiets je weer een stapje verder helpt. Daten is sowieso wel leuk op z'n tijd. En dan vooral het intiemere deel.
Dit sowieso. Maar ik ben nu al weer helemaal onzeker, omdat het wat stil is van zijn kant. Ik zeg ook niks, maar goedHet zou ook gewoon moeten kunnen dat je even niks hoort, vooral als je echt net de eerste date hebt gehad. Maar goed, ik heb dan ook vaker gehoord dat ik ongeduldig ben
Wat is er morgen DolOpKoekjes?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:01 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Ennn weer thuis. Leuke jongen en erg gezellig gehad, maar dit wordt 'm niet. Dat weet ik nu al.
Op naar morgen! Goodnight.
Hoe heeft hij dat gedaan? Heb je ergens staan wachten??quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef DolOpKoekjes het volgende:
En de nitwit die mij vanavond heeft laten zitten, heeft het sowieso verkloot.
Ik weet het eigenlijk zelf niet eens. Ik ben sowieso klaar met mijn ex. Wat ik voor hem voel is haat. Of nouja, haat is een enorm groot woord, maar ik kan het even niet anders verwoorden. Ik wens hem en zijn Sieneke look a like veel plezier in de toekomst. Al zullen ze toch kei hard falen samenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hahaha, maar ben je nu serieus een rebound aan het zoeken, of was het gewoon om gewoon even de eenzaamheid te verdringen en afleiding te zoeken als ik?Ik heb nu ook een paar namen in m'n hoofd met wie ik kan afspreken, het probleem is alleen dat ik momenteel erg blut ben, dus het zit er eventjes niet in.
Maar daten is inderdaad leuk!
Hmmm, ik raak meestal niet uitgepraat als ik het leuk heb.Maar soms ben ik ook stil en vind ik haar toch weer leuk.
Het ligt er maar net aan in hoeverre ze me verlegen kan maken.
Maar misschien zijn datingsites te geforceerd en daarmee de date dus ook?
Dat is ook de reden dat ik er niet aan doe.
Ik ontmoet liever meisjes spontaan of gewoon met een leuk gesprek (al dan niet via internet
). Maar met een datingsite zit je volgens mij met de gedachte van: ok, nu moet het gebeuren!
Nee, we hadden afgesproken, maar hij zei dat het ietsjes later zou worden, want het liep uit op zijn werk, maar nu, 5 uur later, heb ik nog niets gehoord. Dan is het voor mij ook wel goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dat gedaan? Heb je ergens staan wachten??
Misschien wel een bedrijfsongevalquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Nee, we hadden afgesproken, maar hij zei dat het ietsjes later zou worden, want het liep uit op zijn werk, maar nu, 5 uur later, heb ik nog niets gehoord. Dan is het voor mij ook wel goed.
Lijkt me sterk. Hij was namelijk eerst om 13:00 klaar en toen ik hem om 16:00 zei dat ik ook klaar was met alles hier, 'liep het allemaal een beetje uit'. Kan. Geen probleem. Maar als je dan dik 5 uur later nog niks hebt laten horen, heb ik er ook geen zin meer in. Zeg dan gewoon dat je het niet meer red. Dan had ik ook nog gewoon andere plannen kunnen maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Misschien wel een bedrijfsongeval
Wahahaha, goed om te horen dat je in ieder geval niet (meer) verdrietig bent.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk zelf niet eens. Ik ben sowieso klaar met mijn ex. Wat ik voor hem voel is haat. Of nouja, haat is een enorm groot woord, maar ik kan het even niet anders verwoorden. Ik wens hem en zijn Sieneke look a like veel plezier in de toekomst. Al zullen ze toch kei hard falen samenIk wil het zelf nu ook wel weer oppakken allemaal. Je kan het een rebound noemen, ja, maar ik weet ook dat die jongen van gister ook niet meteen een hele serieuze, vaste relatie wil en gewoon heel rustig aan wil kijken hoe en wat en met wie. Dat vond ik wel fijn om te horen, want ik wil zelf ook geen hoge verwachtingen scheppen. Van eenzaamheid heb ik verder vrij weinig last en afleiding heb ik zat dus ik heb niet perse dates nodig om daar voor te zorgen, maar ik heb ook zo mijn behoeftes.
Nee, gister waren we ook lekker veel aan het praten en lachen, maar het is vandaag wat stil. Wij zijn allebei niet de meest fanatieke smsers of appers, dus misschien dat het daar aan ligt.
Ja, ik heb ook het idee dat het allemaal heel geforceerd is. De date op zich voelde dan weer niet zo. Het ging allemaal heel lekker en vanzelf. Ik snap wat je bedoelt, dat is ook gewoon stukken leuker om iemand gewoon tijdens een avondje uit te ontmoeten, maar ach, het een beetje helpen kan geen kwaad natuurlijk.
[..]
Nee, we hadden afgesproken, maar hij zei dat het ietsjes later zou worden, want het liep uit op zijn werk, maar nu, 5 uur later, heb ik nog niets gehoord. Dan is het voor mij ook wel goed.
Dat is inderdaad niet zo netjes nee. Waar ken je hem van? M.a.w.: waar kom jij aan je dates?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Hij was namelijk eerst om 13:00 klaar en toen ik hem om 16:00 zei dat ik ook klaar was met alles hier, 'liep het allemaal een beetje uit'. Kan. Geen probleem. Maar als je dan dik 5 uur later nog niks hebt laten horen, heb ik er ook geen zin meer in. Zeg dan gewoon dat je het niet meer red. Dan had ik ook nog gewoon andere plannen kunnen maken.
Vraag me toch af he, waarom 2 dates direct achter elkaar? Of mis ik iets? Bedoel 1 keer per 1 week ofzo oke.. maar direct een dag erna?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Die van vanavond laat me nu geloof ik zittenMaar zo'n ramp vind ik dat niet eigenlijk, want stiekem blijft die jongen van gister toch in mijn hoofd spoken, al heb ik nog wel van dat ik iets mistte. Nou goed, eens kijken hoe ik dit ga aanpakken, want deze knul wil ik nog wel eens zien, heb ik net even besloten. Dan kan ik gewoon nog eens kijken of het wat is of niet. Al denk ik niet dat er nog een tweede date komt als het aan hem ligt.
Ja, het verdriet komt heel even op z'n tijd, maar het valt heel erg mee nu.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wahahaha, goed om te horen dat je in ieder geval niet (meer) verdrietig bent.Ja, weet je, rebound is het ook niet. Het is gewoon het leuk hebben met iemand van het andere geslacht.
Ik zat ook niet weg te kwijnen van verdriet enzo, maar het was gewoon fijn om het een op een gezellig te hebben met iemand.
En nog steeds voel ik die behoefte wel.
Owh ok, ik ben dat ook niet hoor.Spreek liever mensen IRL. En als je alles gaat Appen, ben je al gauw uitgepraat.
Inderdaad. Maar ik moet toegeven dat ik heel lang geleden ook een heel lief iemand heb ontmoet via internet hoor (hier op FOK! om precies te zijn). Dus als het spontaan gebeurt, is er niks aan de hand. Ik vind het pas raar als je mensen op het internet afgaat alsof je door een catalogus zit te bladeren (datingsites dus).
Heb deze jongen op paiq ontmoet. Net als die van gister. Als het op internet daten aankomt heb ik alleen nog maar gedate via paiq.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo netjes nee. Waar ken je hem van? M.a.w.: waar kom jij aan je dates?
Wat wordt het nou vanavond? Koekjes?
Waarom? Eerlijk gezegd was dat ook niet zo het plan, maar ik heb de komende tijd niet zo heel veel tijd en die jongen van gister ook niet. Die van vandaag gaat zondag op vakantie en had het verder ook druk, dus eigenlijk is het daarom zo gelopen. Maar ik snap wat je bedoelt. Gister voelde ik mij ook wel lullig tegenover die gast van vandaag, maar dat is dus nergens voor nodig geweest. Weet wel dat ik mij nu gewoon telkens zal gaan richten op één en dezelfde persoon en pas verder ga als het daar echt op niks uitloopt. Want gister was af en toe toch best genant, omdat ik het zo door elkaar haalde.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vraag me toch af he, waarom 2 dates direct achter elkaar? Of mis ik iets? Bedoel 1 keer per 1 week ofzo oke.. maar direct een dag erna?Waarom? Is toch ook niet nuttig of goed..
Ow ja nou ja ik wou je geen schuldgevoel aanpraten ofzo, ben ook niet altijd zo'n moraalridder ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:09 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Waarom? Eerlijk gezegd was dat ook niet zo het plan, maar ik heb de komende tijd niet zo heel veel tijd en die jongen van gister ook niet. Die van vandaag gaat zondag op vakantie en had het verder ook druk, dus eigenlijk is het daarom zo gelopen. Maar ik snap wat je bedoelt. Gister voelde ik mij ook wel lullig tegenover die gast van vandaag, maar dat is dus nergens voor nodig geweest.
Haha, nee snap ik. Voelde me gister gewoon wat lullig, omdat die van vandaag echt heel erg geïnteresseerd leek en ik een stuk minder in hem en dus gister bij een ander zat. Maar dan nog, heb niks met één van de twee dus hoef sowieso geen verantwoording af te leggen aan wie dan ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow ja nou ja ik wou je geen schuldgevoel aanpraten ofzo, ben ook niet altijd zo'n moraalridder ofzomaar was even benieuwd hoe en wat. Maar zo goed gelopen dan dus, en laat die lutser van vanavond maar stikken dan.
Wie? De knul met de 1001 smileys?quote:
Heb wel gedate via relatieklik maar is wel vrij uitgebreid invulgebeuren, qua matches wel goed. Knuz is ook gratis en staan veel mensen op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef faf het volgende:
Heb m Badoo account verwijdert, moest er teveel voor doen om wat gesprekjes op te starten.
Pas geregistreerd bij okcupid.com maar snap er niet veel van: weinig uit NL online, omslachtig matching systeem.
Is er een goede site die ik naast paiq kan gebruiken (moet gratis zijn).
Heb Knuz al geprobeerd, waren weinig profielen van begin 20 jaar. Relatieklik kan ik misschien wel even bekijkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb wel gedate via relatieklik maar is wel vrij uitgebreid invulgebeuren, qua matches wel goed. Knuz is ook gratis en staan veel mensen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |