waarom wil je t uberhaupt proberen danquote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
True. Wordt nog lastig dus.
Teveel vrije tijd denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom wil je t uberhaupt proberen dan
Ben er voor mezelf ook nog niet uit. Dus ik zie nog wel.quote:Op maandag 17 september 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je gewoon nog een seks (met haar) wilt
Dude.. dit is écht een heel slap verhaal aan het worden.quote:Op maandag 17 september 2012 13:02 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ben er voor mezelf ook nog niet uit. Dus ik zie nog wel.
Wees blij dat je me niet kent.quote:Op maandag 17 september 2012 13:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dude.. dit is écht een heel slap verhaal aan het worden.
But seriously....je loopt niet over van enthousiasme voor de dame..de dame evenmin voor jou...het contact gaat moeizaam, humor wordt niet gedeeld....dan is het toch duidelijk?quote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Wees blij dat je me niet kent.
That makes sense.quote:Op maandag 17 september 2012 13:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
But seriously....je loopt niet over van enthousiasme voor de dame..de dame evenmin voor jou...het contact gaat moeizaam, humor wordt niet gedeeld....dan is het toch duidelijk?
Tenzij je bewust alleen maar gaat voor de seks (allebei), zou ik er geen moeite meer insteken....de essentie van daten is dat je toch over de moon bent/wordt van elkaar..dat dat niet perse gebeurt bij een eerste date, maar toch wel zeker bij de tweede...en als het dan nog niks is, dan wordt het hoogstens de friendzone.
Leg het dan gewoon vanaf letter 1 gewoon goed uitquote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
That makes sense.Alhoewel de situatie zit wel iets anders in elkaar dan hoe ik het hier noem, dus vandaar dat ik toch twijfels heb. Maar ik gooi het wel op het eerste, en kijken hoe ze daar tegenover staat. Probleem opgelost.
Hoe staan de zaken ervoor bij de anderen?
Als ik dat doe is het verhaal nog slapper dan het nu al is. Dus doe ik jullie niet aan.quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leg het dan gewoon vanaf letter 1 gewoon goed uit
Waarvan kennen jullie elkaar? Welke website?quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
Hier moet nog een keer een afspraak gemaakt worden met date. Kijken of er ergens nog een gaatje is in de agenda's.
Als het al zo ingewikkeld is om een afspraak te maken voor een date, is er dan uberhaupt wel tijd voor een relatie?quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
Hier moet nog een keer een afspraak gemaakt worden met date. Kijken of er ergens nog een gaatje is in de agenda's.
Nu moet je gewoon.. even in spoiler want je maakt er een mooi lang en uitgebreid verhaal vanquote:Op maandag 17 september 2012 13:54 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Als ik dat doe is het verhaal nog slapper dan het nu al is. Dus doe ik jullie niet aan.
Had de stroom aan reacties niet verwacht namelijk.
Kennen elkaar niet van een datingsite. Daar ben ik niet zo van.quote:Waarvan kennen jullie elkaar? Welke website?
Ik heb geen idee of het ingewikkeld is/wordt. Ken z'n agenda niet.quote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Als het al zo ingewikkeld is om een afspraak te maken voor een date, is er dan uberhaupt wel tijd voor een relatie?
Ah hij komt er volgende week op terug.quote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het ingewikkeld is/wordt. Ken z'n agenda niet.
Let's not. Ik zeg niet voor niks dat het jullie niet zal aandoen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu moet je gewoon.. even in spoiler want je maakt er een mooi lang en uitgebreid verhaal van
Ah leuk!quote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kennen elkaar niet van een datingsite. Daar ben ik niet zo van.
Merk dat ik kritischer wordt, foto's moeten mooier (of tenminste de persoon), keur sneller af op beroepen/opleiding/hobbys etc. Terwijl dat wanneer ik iemand gewoon in de kroeg ontmoet, dat er veel minder toe doet.quote:Op maandag 17 september 2012 14:07 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Ah leuk!Hoezo ben je niet van datingsites als ik vragen mag? Ik bedoel, je volgt de verhalen hier wel tenslotte.
Denk dat veel mensen daar last van hebben inderdaad. Kan je iemand beter daar ontmoeten ja.quote:Op maandag 17 september 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Merk dat ik kritischer wordt, foto's moeten mooier (of tenminste de persoon), keur sneller af op beroepen/opleiding/hobbys etc. Terwijl dat wanneer ik iemand gewoon in de kroeg ontmoet, dat er veel minder toe doet.
Daarbij merk je een extra 'druk' bij de gesprekken, dat je elkaar toch aan het keuren bent.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Wees blij dat je me niet kent.
Met Cue....leer ervan ;-)quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leg het dan gewoon vanaf letter 1 gewoon goed uit
Uitstekend..heb al weer een tijdje een leuke dame aan mijn haak hangenquote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
That makes sense.Alhoewel de situatie zit wel iets anders in elkaar dan hoe ik het hier noem, dus vandaar dat ik toch twijfels heb. Maar ik gooi het wel op het eerste, en kijken hoe ze daar tegenover staat. Probleem opgelost.
Hoe staan de zaken ervoor bij de anderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |