Ik weet pas of iemand een A kan worden als ik er mee naar bed ben geweest. Ik ga niet een relatie beginnen zonder eerst seks te hebben gehad.quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef Doum het volgende:
[..]
Ok, eerlijk zijn dus, interessant. Is dat voor of na dat je met haar naar bed bent geweest?
Tenzij jij binnen de kortste keren al weet of iemand A of B is, en dat komt natuurlijk ook voor maar lang niet altijd, zal het in de regel er na zijn. Of je moet - zoals sommigen hier - neuken zonder een relatie te hebben jakkie bah vinden.quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef Doum het volgende:
[..]
Ok, eerlijk zijn dus, interessant. Is dat voor of na dat je met haar naar bed bent geweest?
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 16:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zat jij nog niet in de knoop met je ex?
Dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames de mannen zo ook wel onderverdelen hoor.
[..]
De seks zit uiteraard wel goedquote:Op maandag 17 september 2012 17:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of beiden
Of ze vinden de seks gewoon lekker.
In de categorie: zo'n berichtje heb ik nog nooit gehad.quote:Datum vandaag 19:54:16
Bericht Volgens mij ben jij mijn ware.
Dat je je daartoe genoodzaakt voelt doet mij enigszins verbazen... je leek me niet iemand die zich geroepen voelt om zich te verantwoorden. Maar dank je voor het delen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Dizorn het volgende:
Sorry hoor, maar ik doe dat onverdelen in groepen niet zo. Iemand is leuk of iemand is niet leuk. Waarom zo moeilijk doen?
Overigens voel ik mij zeer genoodzaakt mee te delen dat mijn onze seks fantastisch is.
Ik ga uit van status: vrijgezel.quote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef Dizorn het volgende:
Relatie kan je maar met één iemand hebben (ben niet zo'n multi-tasker). Dus dan is de verdeling ook een beetje scheef, 1 tegenover 100 miljoen miljard.
Je bedoelt A denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben ook wel van de categoriën eigenlijk. Maar na één date weet je dat meestal nog niet. Soms denk je dat iemand leuk is voor een relatie en blijkt het anders en andersom. Als ik iemand echt al in die C-categorie heb zitten kap ik andere contacten wel af.
Haha ja! Ik kom hier zomaar na een maand weer eens op Fok en ben me toch een partij wakker! Meteen scherp en ad rem.quote:
En hoe is het met jouw datingavonturen?quote:Op maandag 17 september 2012 21:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Haha ja! Ik kom hier zomaar na een maand weer eens op Fok en ben me toch een partij wakker! Meteen scherp en ad rem.
Achja, ik dacht dat begrijpt iedereen wel, dus verbeter het maar nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:57 schreef Mister1977 het volgende:
Haha ja! Ik kom hier zomaar na een maand weer eens op Fok en ben me toch een partij wakker! Meteen scherp en ad rem.
Die zijn geheel afwezig. Ik date nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En hoe is het met jouw datingavonturen?
Dat komt met de leeftijd denk ik...quote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Dizorn het volgende:
Sorry hoor, maar ik doe dat onverdelen in groepen niet zo. Iemand is leuk of iemand is niet leuk. Waarom zo moeilijk doen?
Hmmm, kieskeurigheid komt met de jaren?quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef Doum het volgende:
[..]
Dat komt met de leeftijd denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |