abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116838830

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgsilentchaos1.jpg
pi_116838842
Laatste post:

quote:
5s.gif Op zaterdag 15 september 2012 23:43 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Waarom zijn jullie gestopt met daten?

Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.
  zondag 16 september 2012 @ 08:51:51 #3
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116838886
Dating update: Was weer érg leuk. Wéér niet de film af kunnen zien. :( (storend)

Heb haar net maar de deur uit gezet, want dit kan natuurlijk niet.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 16 september 2012 @ 08:56:49 #4
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116838924
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:46 schreef Satijn het volgende:
Laatste post:

[..]

Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.
Jammer Satijn..... helaas zo kan het lopen...
Hoop dat er in de toekomst meer in zit voor je. Is het handig om gelijk weer te gaan daten? Misschien even een maandje niks om op adem te komen?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 september 2012 @ 08:58:58 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_116838938
Ik heb ooit 1 keer gedate via een datingsite. Maar ben er nu weer kijken, maar krijg sowieso het idee dat de vrouwen veel te veel mailtjes binnen krijgen van mannen :D ;(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_116838949
quote:
Laatste post:

[..]

Klinkt vaag, maar wel klote voor je...

quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:51 schreef -Splash- het volgende:
Dating update: Was weer érg leuk. Wéér niet de film af kunnen zien. :( (storend)

Heb haar net maar de deur uit gezet, want dit kan natuurlijk niet.
Verkapte ik-heb-geneukt post. Maar dat klinkt daarentegen weer goed. 8-)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116838980
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Klinkt vaag, maar wel klote voor je...

[..]

Daar houden we de spirit toch mee hoog in dit topic :D
  zondag 16 september 2012 @ 09:07:27 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116839018
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]

Hoezo verkapt? :+
Spirit82 doet dat overigens ook met 'zie mij geneukt hebben, want zwanger'. Dus als zij het mag....
pi_116839032
Wat is iedereen hier op een goddeloos tijdstip wakker trouwens. Ben ik soms niet de enige die met dikke ogen boterhammen met bassieworst staat te smeren?
  zondag 16 september 2012 @ 09:10:03 #10
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116839038
Ik ga zo 14.5 km hardlopen met 20 krachtoefeningen. Dus ik ben al sinds half 8 wakker (en ga zo weg).
pi_116839077
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 09:10 schreef -Splash- het volgende:
Ik ga zo 14.5 km hardlopen met 20 krachtoefeningen. Dus ik ben al sinds half 8 wakker (en ga zo weg).
Ik loop ook weleens hard. Naar de auto als het vier uur is en ik naar huis kan.
pi_116839189
Ik denk dat ik maar beter even niet kan daten... :P
pi_116839282
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 09:27 schreef Satijn het volgende:
Ik denk dat ik maar beter even niet kan daten... :P
Lijkt me op zich verstandig dat je eerst je vorige date uit je systeem probeert te krijgen.
  zondag 16 september 2012 @ 12:55:20 #14
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_116843742
Huis schoonmaken voor m'n eerste Paiq date die hier over een paar uurtjes is. Moeilijkste dame ooit die ik heb gesproken. Dit kan alleen maar uitlopen op een lachwekkend drama.
pi_116843813
Zou afgelopen dinsdag mijn eerste date via Paiq hebben, kon toevallig niet op dat moment (kwam iets anders tussendoor), zegt ze nu laat maar zitten.

Verder een lange contactenlijst maar verder niets spannends gebeurt :( . Moet op de een of andere manier het gesprek anders laten verlopen.
pi_116843845
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef faf het volgende:
Zou afgelopen dinsdag mijn eerste date via Paiq hebben, kon toevallig niet op dat moment (kwam iets anders tussendoor), zegt ze nu laat maar zitten.

Verder een lange contactenlijst maar verder niets spannends gebeurt :( . Moet op de een of andere manier het gesprek anders laten verlopen.
Ja, zij denkt natuurlijk dat dat een smoesje van je was. :{w
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116844516
quote:
11s.gif Op zondag 16 september 2012 09:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is iedereen hier op een goddeloos tijdstip wakker trouwens. Ben ik soms niet de enige die met dikke ogen boterhammen met bassieworst staat te smeren?
hier wordt er al zelf gesmeerd, maar inderdaad...always te vroeg....
  zondag 16 september 2012 @ 13:59:28 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116846385
Ja ja ik heb er weer 1. Meteen een strikvraag haha :D

Ik had haar zo een one liner gestuurd. Krijg ik dit terug :D

quote:
Ben niet meer zo actief op deze site.. Is het de moeite waard om weer eens terug te komen? Ik had een super avondje funky jazz met mijn neef!!
Die vraag ook of het de moeite waard is haha.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116847280
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef ook_gek het volgende:
Ja ja ik heb er weer 1. Meteen een strikvraag haha :D

Ik had haar zo een one liner gestuurd. Krijg ik dit terug :D

[..]

Die vraag ook of het de moeite waard is haha.
Een nee volstaat hier wel.
  zondag 16 september 2012 @ 20:53:24 #20
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116864979
Nou mijn, ik denk dat ik haar inmiddels maar vriendin noem, heeft nu ook 3 vrienden van mij ontmoet, was een erg gezellige avond :Y. Dat komt dus allemaal wel goed.
Eigenlijk het hele weekend met elkaar doorgebracht... Leuk detail vind ik dat ze graag een nummer met me wil opnemen (ik ben gitarist en cover regelmatig nummers). Zij kan zingen en dwarsfluit spelen, dus dat komt wel goed :Y Mooi om zoiets te delen (gezien hoe belangrijk muziek voor mij is)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_116865855
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
Nou mijn, ik denk dat ik haar inmiddels maar vriendin noem, heeft nu ook 3 vrienden van mij ontmoet, was een erg gezellige avond :Y. Dat komt dus allemaal wel goed.
Eigenlijk het hele weekend met elkaar doorgebracht... Leuk detail vind ik dat ze graag een nummer met me wil opnemen (ik ben gitarist en cover regelmatig nummers). Zij kan zingen en dwarsfluit spelen, dus dat komt wel goed :Y Mooi om zoiets te delen (gezien hoe belangrijk muziek voor mij is)
Dit klinkt echt geweldig _O_
pi_116866445
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi man ^O^

Soms kan je op verschillende momenten zo anders tegen foto's aankijken. Ik had een keer een rondje foto's beoordeeld, toen scoorde iemand hoog en stond ik dus bij iemand als fotobewonderaar. Daarop stuurde zij me een oneliner en kwamen we in contact. En net zijn al die foto's beschikbaar en snap ik totaal niet dat ik haar hoog had gezet eigenlijk :')
pi_116866566
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:

[..]

Mooi man ^O^

Soms kan je op verschillende momenten zo anders tegen foto's aankijken. Ik had een keer een rondje foto's beoordeeld, toen scoorde iemand hoog en stond ik dus bij iemand als fotobewonderaar. Daarop stuurde zij me een oneliner en kwamen we in contact. En net zijn al die foto's beschikbaar en snap ik totaal niet dat ik haar hoog had gezet eigenlijk :')
Gunstig camerastandpunt? :P
Ook regelmatig gehad dat iemand er erg leuk uit zag op de ene foto en werkelijk een draak op een andere foto.
A mind with a heart of it's own
pi_116867001
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Gunstig camerastandpunt? :P
Ook regelmatig gehad dat iemand er erg leuk uit zag op de ene foto en werkelijk een draak op een andere foto.
Nou er zit geen enkele foto bij die ik echt de moeite waard vind. Ik moet minstens wat biertjes op hebben gehad toen ik die beoordeelde denk ik :D
pi_116868022
beergoggles altijd verradelijk
A mind with a heart of it's own
pi_116871567
Komende week heb ik een date in een kroeg, ik weet eigenlijk niet helemaal wat ik er moet van verwachten. Hiervoor altijd dates gehad bij mij thuis waar we dan samen kookte en eten. Bij zo'n date is het dan veel makkelijker om samen intiem te worden dan bij een date in een kroeg. Ik ben beetje bang dat het in de kroeg wat te afstandelijk blijft.
pi_116877443
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 22:22 schreef dynamiet het volgende:
Komende week heb ik een date in een kroeg, ik weet eigenlijk niet helemaal wat ik er moet van verwachten. Hiervoor altijd dates gehad bij mij thuis waar we dan samen kookte en eten. Bij zo'n date is het dan veel makkelijker om samen intiem te worden dan bij een date in een kroeg. Ik ben beetje bang dat het in de kroeg wat te afstandelijk blijft.
Er Is in de kroeg wel voldoende drank in de buurt. Een pouletafel in de buurt is ook wel eens handig om iets om handen te hebben.
pi_116877551
quote:
Laatste post:

[..]

No offense, maar ik kan hier geen chocola van maken.
pi_116877587
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:20 schreef Doum het volgende:

[..]

Er Is in de kroeg wel voldoende drank in de buurt. Een pouletafel in de buurt is ook wel eens handig om iets om handen te hebben.
Jammergenoeg geen pooltafel in deze kroeg
pi_116877684
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 22:22 schreef dynamiet het volgende:
Gewoon bangen op het toilet dus. Solved.
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 00:59:41 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_116878169
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:24 schreef Doum het volgende:

[..]

No offense, maar ik kan hier geen chocola van maken.
Simpel, he's just not that into her.
Zij wel helemaal into him.
Onder een smeuïg laagje zelfbescherming.
What can change the nature of a man?
  maandag 17 september 2012 @ 02:06:26 #32
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_116878772
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Huis schoonmaken voor m'n eerste Paiq date die hier over een paar uurtjes is. Moeilijkste dame ooit die ik heb gesproken. Dit kan alleen maar uitlopen op een lachwekkend drama.
En zoals ik al voorspelde was het inderdaad een lachwekkend drama. Kostte erg veel moeite om met haar te praten en intiem met haar te worden (misschien wil ik teveel voor eerste date?). Desondanks toch in bed geëindigd.

Conclusie: Het was poep, totdat we in bed lagen. Daarna was het ineens wel een oke meisje. :)
pi_116879347
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 02:06 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

Kostte erg veel moeite om met haar te praten en intiem met haar te worden (misschien wil ik teveel voor eerste date?). Desondanks toch in bed geëindigd.
:?
Want? Jij had liever gezien dat ze na de eerste date getrouwd, zwanger en volledig 'in love' bij jou in huis kwam wonen?

Ja, je wil teveel voor een eerste date. Je hebt haar geneukt (zo te horen)...wat wil je nog meer?!
pi_116879620
Ja, dat klinkt best goed. :+

Ik kijk weer eens op Paiq en heb een nieuwe match en niet zomaar eentje: een meisje waar ik op de middelbare school naast zat en toen een oogje op had. :o
"a cracked smile and a silent shout"
  maandag 17 september 2012 @ 08:12:45 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116879638
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 07:11 schreef Sekhmet het volgende:

Ja, je wil teveel voor een eerste date. Je hebt haar geneukt (zo te horen)...wat wil je nog meer?!
nouja dat het niet zoveel moeite kost blijkbaar ;)

Hij wil idd te veel. Niet alle vrouwen gaan op een eerste date met iemand naar bed of zoenen dan al.
pi_116879682
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 08:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

nouja dat het niet zoveel moeite kost blijkbaar ;)

Hij wil idd te veel. Niet alle vrouwen gaan op een eerste date met iemand naar bed of zoenen dan al.
Kennelijk onder de lichte dwang van Kapitein Haakloos wel.....kan me niet aan de indruk onttrekken dat het hem daar uitsluitend voor ging...
  maandag 17 september 2012 @ 08:20:39 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116879693
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:19 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Kennelijk onder de lichte dwang van Kapitein Haakloos wel.....kan me niet aan de indruk onttrekken dat het hem daar uitsluitend voor ging...
Hij omschrijft het idd als doel. Gok ook dat ze niet nog eens afspreken :N
pi_116879704
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 08:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij omschrijft het idd als doel. Gok ook dat ze niet nog eens afspreken :N
Snap dan die vrouw ook niet hoor (ouderwets-alers hier)....zoals KH haar beschreef had ze een lichtelijke afkeer van hem, moeilijk hier moeilijk daar.....maar toch met hem naar bed gaan....weird.....
  maandag 17 september 2012 @ 09:32:32 #39
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116880712
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:22 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Snap dan die vrouw ook niet hoor (ouderwets-alers hier)....zoals KH haar beschreef had ze een lichtelijke afkeer van hem, moeilijk hier moeilijk daar.....maar toch met hem naar bed gaan....weird.....
Misschien een geval van opposites attract? Moet zeggen dat ik het ook maar een raar verhaal vind, waarom zijn mensen niet gewoon duidelijk over hun intenties voor een date?
  maandag 17 september 2012 @ 09:46:11 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116881062
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Misschien een geval van opposites attract? Moet zeggen dat ik het ook maar een raar verhaal vind, waarom zijn mensen niet gewoon duidelijk over hun intenties voor een date?
Bang dat ze dan afgewezen worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 17 september 2012 @ 09:47:53 #41
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116881108
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 09:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bang dat ze dan afgewezen worden.
Kans is groot ja maar dan weet je wel zeker of iemand daar ook voor in is. Maar goed, zal dat denk ik nooit snappen, gewoon duidelijk communiceren blijft toch wel mijn devies voor het daten.
  maandag 17 september 2012 @ 10:36:49 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116882232
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kans is groot ja maar dan weet je wel zeker of iemand daar ook voor in is. Maar goed, zal dat denk ik nooit snappen, gewoon duidelijk communiceren blijft toch wel mijn devies voor het daten.
Mee eens, ik ben van mening dat je moet laten weten wat je wel en niet verwacht. Doe je dat niet is er een kans dat je de andere persoon gaat kwetsen. Dat is iets wat ik altijd probeer te voorkomen.
pi_116882256
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:09 schreef cassettebandje het volgende:

Ik kijk weer eens op Paiq en heb een nieuwe match en niet zomaar eentje: een meisje waar ik op de middelbare school naast zat en toen een oogje op had. :o
Wow dat is echt wel puur toeval _O-
  maandag 17 september 2012 @ 12:06:47 #44
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_116884883
Laten we niet allemaal bepaalde dingen al aannemen voordat er duidelijkheid is. Alhoewel ik het mogelijk ook wel uitlokte met mijn post.

Het is de dame waar ik aantal threads terug al over zei dat ze moeilijk deed over afspreken en 'ruzies' uitlokte (ze ziet lief bedoelde plagerijen als serieuze opmerkingen en dergelijke, en kan mijn humor niet waarderen). Juist daardoor was ik benieuwd geworden naar hoe ze in het echt zou zijn. Dus met relatief veel moeite op date gekregen, maar helaas bleek ze daar niet veel anders te doen dan met sms-contact. Mijn intenties voor deze date waren onschuldiger dan wat er uiteindelijk gebeurd is.

Ik was ook verbaast toen ze later ook intimiteit met mij zocht. Dacht op begin van date echt dat ik hele dag tegen een muur zou gaan flirten.

Overigens gebeurde dit absoluut niet onder dwang of iets dergelijks. :') Ik heb meerdere malen aangegeven dat als ik te ver zou gaan, dat ze het moest laten weten, en dat ik het zou begrijpen. Ik sta juist bekend onder vrouwen als een beleefd iemand (wat vaak genoeg tot de friendzone heeft geleid overigens).
  maandag 17 september 2012 @ 12:15:02 #45
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116885127
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Laten we niet allemaal bepaalde dingen al aannemen voordat er duidelijkheid is. Alhoewel ik het mogelijk ook wel uitlokte met mijn post.

Het is de dame waar ik aantal threads terug al over zei dat ze moeilijk deed over afspreken en 'ruzies' uitlokte (ze ziet lief bedoelde plagerijen als serieuze opmerkingen en dergelijke, en kan mijn humor niet waarderen). Juist daardoor was ik benieuwd geworden naar hoe ze in het echt zou zijn. Dus met relatief veel moeite op date gekregen, maar helaas bleek ze daar niet veel anders te doen dan met sms-contact. Mijn intenties voor deze date waren onschuldiger dan wat er uiteindelijk gebeurd is.

Ik was ook verbaast toen ze later ook intimiteit met mij zocht. Dacht op begin van date echt dat ik hele dag tegen een muur zou gaan flirten.

Overigens gebeurde dit absoluut niet onder dwang of iets dergelijks. :') Ik heb meerdere malen aangegeven dat als ik te ver zou gaan, dat ze het moest laten weten, en dat ik het zou begrijpen. Ik sta juist bekend onder vrouwen als een beleefd iemand (wat vaak genoeg tot de friendzone heeft geleid overigens).
Dus je voelt er niks voor, maar je denkt... mwoh... dan maar neuken? ;)
  maandag 17 september 2012 @ 12:19:38 #46
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116885266
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Mannen (en vrouwen net zo goed), hebben ook hun behoeftes :P :9

Geef hem geen ongelijk :) mits er van te voren duidelijk is dat het alleen maar daarom gaat en je niet misbruik maakt van iemands eventuele gevoelens...
Maar goed, misschien worden ze nog wel verliefd op elkaar, je weet het nooit O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 17 september 2012 @ 12:21:19 #47
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_116885306
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik wil wel op tweede date om te kijken of ze dan wel meer relaxed is. En dan zien we wel weer verder :) Maar eerst andere dates in het verschiet.
pi_116885520
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:21 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Ik wil wel op tweede date om te kijken of ze dan wel meer relaxed is. En dan zien we wel weer verder :) Maar eerst andere dates in het verschiet.
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
(ze ziet lief bedoelde plagerijen als serieuze opmerkingen en dergelijke, en kan mijn humor niet waarderen).
ik denk dat het sowieso niet gaat werken als je elkaars gevoel voor humor niet deelt :)
  maandag 17 september 2012 @ 12:29:47 #49
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_116885560
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef rival het volgende:

[..]

[..]

ik denk dat het sowieso niet gaat werken als je elkaars gevoel voor humor niet deelt :)
True. Wordt nog lastig dus.
pi_116886106
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:09 schreef cassettebandje het volgende:

Haha, ik werd gister op badoo ook aangesproken door iemand die bij mij op de basisschool zat in groep 5. Krijg ik al die jaren later nog even te horen dat hij me wel leuk vond :')

Anyways, ik meld me hier ook even. Ik heb het eigenlijk niet op internet daten, maar kon het vorige week niet laten oms even wat rond te kijken op Paiq. Heb nu voor morgen een date staan en misschien voor vanavond. Het zal me benieuwen. Ik heb pas 1 keer gedate met iemand die ik via internet kende en dat is al tijden geleden. Hij was toen wel voor 7 maanden mijn vriend, dus zo slecht was het nog niet. Moet wel zeggen dat ik dus stront zenuwachtig ben :')

Goed, morgen een date dus. Heb er toch een beetje een dubbel gevoel over. Ach, we wachten rustig af. Meneer heeft dan wel niet het uiterlijk waar ik op val, maar het is geen verkeerde jongen en een klik lijkt er te zijn. Het zal dus wel meevallen. En het is toch puur voor de lol, dus komt goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')