abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:42:16 #1
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116777532
quote:
SANAA - Ongeveer 2000 betogers in de stad Sanaa in Jemen hebben vrijdag geprobeerd op te rukken naar de ambassade van de Verenigde Staten. Ook in Sudan wordt geprotesteerd en in Libanon is één persoon omgekomen bij onlusten.

Opnieuw protesten in verschillende landen Fotoserie

In Jemen vuurden veiligheidstroepen waarschuwingsschoten af. Zij zetten een waterkanon in om de menigte te verspreiden.

De betogers, woedend over de in de VS geproduceerde antimoslimfilm, schreeuwden dat de Amerikaanse ambassadeur het land moet worden uitgezet en verbrandden een Amerikaanse vlag.

Veiligheidstroepen blokkeerden alle wegen naar de ambassade. De politie schoot donderdag zeker vier demonstranten dood in de buurt van de Amerikaanse ambassade.

Sudan

In de Sudanese hoofdstad Khartoum proberen betogers de Britse en Duitse ambassades te bestormen, meldt een ooggetuige aan persbureau Reuters. De ruiten van de ambassade zouden zijn ingegooid en er zou geschoten zijn. Daarnaast zou er brand zijn gesticht bij de hoofdingang.

De Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Guido Westerwelle, zei dat het personeel van de ambassade veilig is. De regering in Berlijn had volgens de Duitse publieke zender ARD de veiligheidsmaatregelen rond het gebouw al versterkt. Om wat voor maatregelen het gaat, is niet gezegd.

Sommige betogers trokken de Duitse vlag van het gebouw en vervingen hem door een zwarte islamitische vlag. Ook werden stenen naar het gebouw geworpen. Ook de nabijgelegen Britse ambassade was het doelwit van betogers. In totaal waren er naar schatting 5000 demonstranten op de been.

Libanon

In Libanon zou één persoon bij gewelddadige protesten om het leven zijn gekomen. Tenminste 25 personen zouden gewond zijn geraakt. Dat melden internationale persbureaus.

Honderden betogers hebben in de stad Tripoli, in het noorden van Libanon, een restaurant van fastfoodketen Kentucky Fried Chicken in brand gestoken. Zij schreeuwden leuzen tegen het bezoek van paus Benedictus XVI en tegen de Amerikanen.

Dat hebben getuigen gezegd. Zij zagen sommige mensen die riepen 'Wij willen de paus niet' en 'Niet meer beledigingen (tegen de islam)'.

De paus is vrijdagmiddag in de hoofdstad Beiroet aangekomen voor een bezoek van 3 dagen.

Pakistan

Ook in de Pakistaanse stad Islamabad werd vrijdag geprotesteerd, meldt het Franse persbureau AFP. Bij de Amerikaanse ambassade werden door honderden islamisten anti-Amerikaanse leuzen gescandeerd.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-anti-islamfilm.html
Er zijn dus ernstige rellen in Islamitische landen.

Zal dit nog verder escaleren?

[ Bericht 43% gewijzigd door francoisdublanc op 14-09-2012 15:59:15 ]
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:45:07 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116777655
Je bedoelt 'Fitna'?

Ow vraag is al weg uit de OP :P

[ Bericht 80% gewijzigd door kwiwi op 14-09-2012 13:51:17 ]
pi_116777710
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:45 schreef kwiwi het volgende:
Je bedoelt 'Fitna'?
Shitna?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_116777753
Maar wanneer komt 'Der ewige Jude' weer eens op tv? Dat zou natuurlijk een stroom van positieve reacties uit het joodse kamp opleveren! Ik zeg doen!
pi_116777804
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
Maar wanneer komt 'Der ewige Jude' weer eens op tv? Dat zou natuurlijk een stroom van positieve reacties uit het joodse kamp opleveren! Ik zeg doen!
:{
pi_116777859
quote:
Wat is je punt? Wil je suggereren dat Joden dan aan het moorden gaan?
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:55:33 #7
306109 francoisdublanc
pi_116778083
Kunnen we het hebben over de film en/of de mogelijke onlusten?
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:00:54 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_116778298
Film niet gezien, vind ik ook totaal niet boeiend. Reacties zijn verwerpelijk maar exact wat je zou verwachten natuurlijk.

Ik ben nog wel benieuwd naar de reacties van hoge geestelijken (moslim, joods of christen) die dit soort uitspattingen in een vrije wereld natuurlijk meteen ten zeerste af zullen keuren.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:03:58 #9
306109 francoisdublanc
pi_116778433
Breaking News‏@BreakingNews

Police in Sudan fire teargas to disperse protesters trying to storm German and British embassies in Khartoum - @Reuters
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:08:21 #10
3542 Gia
User under construction
pi_116778617
Eigenlijk moet het westen zich volledig terugtrekken uit die achterlijke landen en het ze zelf uit laten zoeken. En dan de grenzen dicht voor de lieve moslimmetjes die proberen onder de islamitische onderdrukking uit te komen.
pi_116778770
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:03 schreef sonnyspek het volgende:

Police in Sudan fire teargas to disperse protesters trying to storm German and British embassies in Khartoum - @Reuters
Hebben de duitsers en de Britten ook al filmpjes over de profeet gemaakt, of hebben ze gewoon weer schuim op de bek en maakt het niet zoveel uit wat er stuk gaat?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:18:06 #12
306109 francoisdublanc
pi_116778974
Protesters set KFC restaurant on fire in Lebanon over pope's visit, anti-Islam film, witnesses say - @Reuters http://bit.ly/PhNANZ
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:22:41 #13
306109 francoisdublanc
pi_116779131

Protesters pull down emblem at German embassy in Sudan, raise Islamic flag, Reuters witness says - @Reuters
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:40:44 #14
116015 SicSicSics
pi_116779836
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_116779887
Elk westers land zou in zijn hoofdstad een stapel korans moeten verbranden, dit breed uitmeten in de media als antwoord op die achterlijken om te laten zien hoe dom ze wel niet zijn.

En voor degene die meteen schuimbekken, korans verbranden is geen moord wat die debielen doen.
pi_116779953
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
Elk westers land zou in zijn hoofdstad een stapel korans moeten verbranden, dit breed uitmeten in de media als antwoord op die achterlijken om te laten zien hoe dom ze wel niet zijn.

En dan? Wat is het doel? Wat wil je ermee bereiken? Waarom vindt je dat je het moet doen?
Waarom doe je dat niet zelf dr Nikita. En dan zet je het filmpje op internet.
pi_116780026
quote:

En voor degene die meteen schuimbekken, korans verbranden is geen moord wat die debielen doen.
Precies, gewoon die onlusten rechtvaardigen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:46:37 #18
306109 francoisdublanc
pi_116780073
quote:

Goed plan, als teken dat wij hier vrijheid van meningsuiting hebben.
pi_116780084
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Goed plan, als teken dat wij hier vrijheid van meningsuiting hebben.
Ga je gang zou ik zeggen.
pi_116780181
quote:
Goede post. Het is erg lastig een goed beeld te krijgen van hoe de situatie in Libië en Egypte echt is denk ik. Gelukkig is er ook een tegengeluid.
pi_116780194
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En dan? Wat is het doel? Wat wil je ermee bereiken? Waarom vindt je dat je het moet doen?
Waarom doe je dat niet zelf dr Nikita. En dan zet je het filmpje op internet.
Het antwoord staat in die paar zinnen en verder, ik ben niet suicidaal.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Achja, moord rechtvaardigen wat je nu doet. Je bent er altijd als de kippen bij om alles wat barbaren in naam van hun imaginaire vriendje doen te downplayen. Erg opvallend.
pi_116780290
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:50 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Oh, maar je roept wel even op dat de rest dat vooral moet doen. Mooi is dat.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:53:36 #23
306109 francoisdublanc
pi_116780317
Amerikaanse consulaat vanavond dicht in Amsterdam.
pi_116780319
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Goed plan, als teken dat wij hier vrijheid van meningsuiting hebben. verworden tot wat we zo verafschuwen.
Fixed.
pi_116780371
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, maar je roept wel even op dat de rest dat vooral moet doen. Mooi is dat.
Ik adviseer je een cursus beter lezen voordat je met aannames komt.
pi_116780384
De Duitse en Britse ambassade in de Sudan worden nu ook belegerd door woedende menigten.

http://www.welt.de/politi(...)enfahne-gehisst.html
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:56:29 #27
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_116780412
quote:

[..]

Maar als anderen om het leven komen door z'n actie, mensen die er niets mee te maken hebben, dan is het prima ?

Sociaal hoor.
pi_116780422
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik adviseer je een cursus beter lezen voordat je met aannames komt.
Dan moet je je eigen post nog een lezen. Je roept anderen op het te doen, maar zelf wil je het niet. Wie moet dan korans verbranden volgens jou?
pi_116780505
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dan moet je je eigen post nog een lezen. Je roept anderen op het te doen, maar zelf wil je het niet. Wie moet dan korans verbranden volgens jou?
Weet je niet wat het woord 'zou' betekent? Anders zoek je het maar op.
pi_116780507
quote:
VS-consulaat Amsterdam dicht om verwachte betogingen
AMSTERDAM - Het Amerikaanse consulaat in Amsterdam is vrijdag eerder gesloten vanwege een aangekondigde betoging tegen de anti-islamfilm Innocence of Muslims.

De demonstratie zou plaatsvinden voor de deur van het consulaat aan het Museumplein in de hoofdstad. Dat laat de diplomatieke instantie vrijdag weten.

Volgens het consulaat is de Amsterdamse politie op de hoogte van twee geplande acties, op vrijdag- en zondagmiddag.

Het consulaat adviseert Amerikaanse burgers tijdens de demonstraties niet in de buurt van het Museumplein te komen. Hoeveel mensen er op de demonstraties zullen afkomen, is vooralsnog niet bekend.

Meer informatie volgt nog.
nu.nl

Nou,ik mag hopen dat ze een goed voorbeeld gaan geven naar die idioten in Libie enz.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:01:24 #31
382130 gnaeus
pi_116780594
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is het probleem dat ik ook altijd met dat soort figuren heb, ze lopen de boel op te stoken en andere worden daar slachtoffer van. Dat zijn mensen als Nikita en anti-islam filmpjesmakers die het in veiligheid en anonimiteit kunnen doen en de haatzaaiers in het midden-oosten die het ongeletterde volk voor hun haatkar spannen. Een beetje zoals vroeger mensen op afstand uitschelden en dan hard wegrennen.
pi_116780653
quote:
Achja, moord rechtvaardigen wat je nu doet. Je bent er altijd als de kippen bij om alles wat barbaren in naam van hun imaginaire vriendje doen te downplayen. Erg opvallend.
Omdat de reacties van jou als het om dit soort neanderthaler-gedrag gaat, veel opvallender en belachelijker zijn. Jij bent hier immers degene die propageert beter te zijn. Door nog maar meer haat te zaaien om het haatzaaien, verlaag je je tot hetzelfde niveau.
pi_116780660
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

nu.nl

Nou,ik mag hopen dat ze een goed voorbeeld gaan geven naar die idioten in Libie enz.
Weinig vertrouwen in de Nederlandse politie zie ik. Niet geheel onterecht natuurlijk. Hopelijk gedragen de demonstranten zich een beetje. Niet zoals die beesten in Libië, Egypte en de Sudan.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_116780664
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Weet je niet wat het woord 'zou' betekent? Anders zoek je het maar op.
In ieder geval niet dat je niet oproept tot of dit niet wenst te zien gebeuren.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:03:52 #35
306109 francoisdublanc
pi_116780687
Gadver :r, ik krijg spontaan de neiging om echt een Koran in de fik te zetten. Alleen maar om hen te sarren. Echt een debielen.
pi_116780693
Van wat ik ervan begreep waren de acteurs er ook ingeluisd. Het zou helemaal niet over Mohammed gaan en bij bepaalde beelden zou je dit ook kunnen zien aan het bewegen van de mond toen de naam Mohammed werd gebruikt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_116780695
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

nu.nl

Ah, net zoals met de cartoonrellen? De halve wereld stond in brand vanwege een paar tekeningetjes en dat nog eens uitgegeven in een land waar vrijheid van meningsuiting is.

Zelfs in NL werden vlaggen verbrand.
pi_116780761
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:06 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Film is een groot woord, maar je kunt hem nergens zien, hier is de trailer. Als je goed oplet kun je horen dat bij sommige scenes er over heen is gedubbed. :')
Is het nou echt serieus deze ''film'' waar het over gaat? Het is lang geleden dat ik zo'n slechte film heb gezien, dit is toch niet serieus te nemen? Worden hier mensen om vermoord? Zo'n triest filmpje?
pi_116780816
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:05 schreef 12345r het volgende:

[..]

Is het nou echt serieus deze ''film'' waar het over gaat? Het is lang geleden dat ik zo'n slechte film heb gezien, dit is toch niet serieus te nemen? Worden hier mensen om vermoord? Zo'n triest filmpje?
Inderdaad, de acteurs van GTST zouden het overtuigender gedaan hebben, en dat zegt veel...heel veel.
pi_116780828
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat de reacties van jou als het om dit soort neanderthaler-gedrag gaat, veel opvallender en belachelijker zijn. Jij bent hier immers degene die propageert beter te zijn. Door nog maar meer haat te zaaien om het haatzaaien, verlaag je je tot hetzelfde niveau.
Jij bent nog in staat een moordenaar goedkeurend over de bol te aaien als het maar in naam van die dode warlord was gebeurd.
Dat maakt jou pas geliefd.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:07:33 #41
382130 gnaeus
pi_116780837
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:05 schreef 12345r het volgende:

[..]

Het gaat ook helemaal niet om het filmpje, het gaat om de westerse wereld die keer op keer de bevolking in het midden-oosten vernedert en onderdukt door foute regimes te steunen en door te bepalen wat landen daar wel en niet mogen.
pi_116780854
In Duitsland is het ook al raak.
pi_116780881
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:07 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Het gaat ook helemaal niet om het filmpje, het gaat om de westerse wereld die keer op keer de bevolking in het midden-oosten vernedert en onderdukt door foute regimes te steunen en door te bepalen wat landen daar wel en niet mogen.
Jaja, nu weten we het wel, het is allemaal onze schuld zelf kunnen ze er niks aan doen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:08:57 #44
306109 francoisdublanc
pi_116780885
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
In Duitsland is het ook al raak.
In Duitsland? Of de Duitse ambassade?
pi_116780894
quote:

[..]

Oh nu gaat het ineens niet meer om het filmpje? :')
pi_116780899
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jij bent nog in staat een moordenaar goedkeurend over de bol te aaien als het maar in naam van die dode warlord was gebeurd.
Dat maakt jou pas geliefd.
Lezen valt niet mee hè?
pi_116780915
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hebben de duitsers en de Britten ook al filmpjes over de profeet gemaakt, of hebben ze gewoon weer schuim op de bek en maakt het niet zoveel uit wat er stuk gaat?
Dat dacht ik ook, wat hebben die er mee te maken?
Alles wat westers en onzedelijk is moet zeker vernietigd worden?
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:10:47 #48
382130 gnaeus
pi_116780962
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je het grotere plaatje niet ziet en begrijpt dan kan ik me voorstellen dat je een dergelijke simplistische kijk op de situatie hebt. Die maffe moslims gaan zomaar rellen om een filmpje. Wat een gekkies.
pi_116780963
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee, dat was al langer duidelijk toch? Of dacht je dat alle filmrecensenten uit het Midden-Oosten hun onvrede over de kwaliteit van het filmpje aan het uiten waren?
pi_116780964
Misschien zit er niet eens meer een amerikaanse ambassase in Sudan. :')
pi_116780976
Hadden de Britten graaf Kitchener van Karthoum nog maar. Die zou snel hebben afgerekend met zulk gedrag.

pi_116781030
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, wat hebben die er mee te maken?
Alles wat westers en onzedelijk is moet zeker vernietigd worden?
Net zoveel als alle moslims die zich niet tot dat niveau hebben verlaagd hier ook maar iets mee te maken hebben.
pi_116781035
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:10 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Als je het grotere plaatje niet ziet en begrijpt dan kan ik me voorstellen dat je een dergelijke simplistische kijk op de situatie hebt. Die maffe moslims gaan zomaar rellen om een filmpje. Wat een gekkies.
Als jouw stelling zou kloppen zouden ze daar allemaal zo tekeer gaan.

Denk eerder dat gefrustreerde mensen daar een zondebok nodig hebben. Door armoede, werkeloosheid, overbevolking enz. Maar of dat allemaal de schuld is van het westen?
pi_116781045
quote:

[..]

Tsja, inderdaad, dat hebben ze in het verleden ook niet gedaan toen er wat cartoons verschenen, of toen er een of andere seniele pastoor in de VS een koran verbrandde, dat was allemaal vanwege het westen dat de islamitische landen steeds maar weer vernedert. :')
pi_116781173
quote:

[..]

Ja, idd. Gekkies.
Want het slaat helemaal nergens op, deze idiotie.
pi_116781211
En de Amerikaanse ambassade in Amsterdam is ook vroeger gesloten vanwege deze waanzin.
Ongelofelijk dit.
pi_116781228
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
En de Amerikaanse ambassade in Amsterdam is ook vroeger gesloten vanwege deze waanzin.
Ongelofelijk dit.
Overtrokken actie inderdaad.
pi_116781290
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ongelofelijk dit.
Tja, toch maar geen enkel risico nemen...
pi_116781378
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef andre347 het volgende:

[..]

Overtrokken actie inderdaad.
Overtrokken? Ik weet niet hoor, maar ik vind hetgene wat deze idioten doen vanwege een film die ze niet eens gezien hebben meer overtrokken.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:21:32 #60
306109 francoisdublanc
pi_116781385
Ze denken na over een negatief reisadvies na in NEDERLAND? Bron: De telegraaf
pi_116781400
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:11 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Hadden de Britten graaf Kitchener van Karthoum nog maar. Die zou snel hebben afgerekend met zulk gedrag.

[ afbeelding ]
Aaaaah de mafkees die flink tekeer is gegaan in Zuid Afrika, inclusief concentratiekampen, zo man gaat het oplossen ja. :')
pi_116781412
}:|. Echt, tief op met me, ik zit op een paar honderd meter van die ambassade :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116781438
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
}:|. Echt, tief op met me, ik zit op een paar honderd meter van die ambassade :').
Ach, paar HONDERD meter valt nog wel mee he.
pi_116781440
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:21 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Aaaaah de mafkees die flink tekeer is gegaan in Zuid Afrika, inclusief concentratiekampen, zo man gaat het oplossen ja. :')
En de Mahdi en zijn fanatiekelingen een lesje heeft geleerd.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:22:49 #65
382130 gnaeus
pi_116781441
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als jouw stelling zou kloppen zouden ze daar allemaal zo tekeer gaan.

Denk eerder dat gefrustreerde mensen daar een zondebok nodig hebben. Door armoede, werkeloosheid, overbevolking enz. Maar of dat allemaal de schuld is van het westen?
Ja, als je dat niet inziet weet ik eigenlijk ook niet hoe ik dat duidelijk moet maken. Je kent de geschiedenis van het midden-oosten kennelijk niet en weet overduidelijk niet welke rol het westen daar in gespeeld heeft en nog steeds doet.

Het zou ongeveer zijn alsof Iran ons land bezet, een regering aanstelt die hun belangen dient, onze gasvoorraden verkoopt. En als het regime dan niet meer bevalt vallen ze je land binnen, gooien de boel plat en bepalen wie er dan aan de macht komt. En dat is de simpele uitleg.

Vervolgens komen er allerhande filmpjes en "kritiek" uit Iran waar het enige dat je eigenlijk nog hebt tot op het bot wordt afgebrand.

En jij zou zitten en pootjes geven aan Iran en aanverwante landen, want jij bent beschaafd. Geloof je het zelf ?
pi_116781448
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:21 schreef sonnyspek het volgende:
Ze denken na over een negatief reisadvies na in NEDERLAND? Bron: De telegraaf
ja, linkje svp
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:23:25 #67
306109 francoisdublanc
pi_116781474
quote:
Geef vanmiddag ff een liveverslag. ;)
pi_116781477
quote:

[..]

Als we ze met rust laten is het niet goed en als we ons ermee bemoeien is het ook niet goed. het is eigenlijk nooit goed. Groot het tussen oost en west en lekker elkaar met rust laten lijkt me een goed plan
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116781498
quote:
Jij verwacht dat daar ook doden door zouden vallen? _O-

Niet álle volken zijn zo gedegenereerd, hoor. :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:24:23 #70
382130 gnaeus
pi_116781522
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als we ze met rust laten is het niet goed en als we ons ermee bemoeien is het ook niet goed. het is eigenlijk nooit goed.
Wanneer hebben we ze met rust gelaten ?
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:24:25 #71
306109 francoisdublanc
pi_116781524
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

ja, linkje svp
http://www.telegraaf.nl/b(...)at_Adam_dicht__.html

quote:
Amerikanen in Nederland of reizend naar Nederland wordt sterk geadviseerd het actuele reisadvies van de Amerikaanse overheid in de gaten te houden. Vooralsnog geldt er geen negatief reisadvies voor Nederland.

pi_116781536
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach, paar HONDERD meter valt nog wel mee he.
Ja ok.

maar als dit gebeurt is het een klein groepje moslims, niet alle moslims zijn zo blabla..

Alsof IK godverdomme die film heb gemaakt, of uberhaupt alle mensen in het westen/amerikanen :r.

toleratie en discriminatie komt altijd van 1 kant :').
Get woke, go broke!
pi_116781546
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ja, als je dat niet inziet weet ik eigenlijk ook niet hoe ik dat duidelijk moet maken. Je kent de geschiedenis van het midden-oosten kennelijk niet en weet overduidelijk niet welke rol het westen daar in gespeeld heeft en nog steeds doet.

Het zou ongeveer zijn alsof Iran ons land bezet, een regering aanstelt die hun belangen dient, onze gasvoorraden verkoopt. En als het regime dan niet meer bevalt vallen ze je land binnen, gooien de boel plat en bepalen wie er dan aan de macht komt. En dat is de simpele uitleg.

Vervolgens komen er allerhande filmpjes en "kritiek" uit Iran waar het enige dat je eigenlijk nog hebt tot op het bot wordt afgebrand.

En jij zou zitten en pootjes geven aan Iran en aanverwante landen, want jij bent beschaafd. Geloof je het zelf ?
Je zit het gewoon iets goed te praten wat niet goed te praten is.
Haalt er van alles bij om de daden van dit tuig te rechtvaardigen. Waarom is dat?
pi_116781547
quote:

[..]

Het gaat om imand...of een paar mensen die een geloof willen beledigen. En er zijn genoeg films die niet zo positief naar het westen of christenen toe zijn. Hebben we het over vertrouwen in je God/Allah/Jaweh...maar niet genoeg vertrouwen blijkbaar want hij kan straffen niet alleen af?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_116781583
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:24 schreef gnaeus het volgende:

[..]

We WILDEN ze met rust laten in Libie, maar er werd gesmeekt om in te grijpen, net zoals er nu weer word gesmeekt om in te grijpen in Syrie.
pi_116781587
Die crappy B-film is natuurlijk alleen maar de aanleiding van de onrusten. Dat zit veel dieper in de mensen. Niemand die gisteren de ambassade aanviel in Jemen heeft die film gezien, laat staan dat ze internet hebben.
pi_116781594
Er moet veel meer ontwikkelingsgeld naar dergelijke landen.
pi_116781627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Er moet veel meer ontwikkelingsgeld naar dergelijke landen.
Jij snapt het :')
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:27:00 #79
382130 gnaeus
pi_116781642
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

We WILDEN ze met rust laten in Libie, maar er werd gesmeekt om in te grijpen, net zoals er nu weer word gesmeekt om in te grijpen in Syrie.
Ah, we wilden ze met rust laten in Libie. Geloof je dat zelf ? De enige reden waarom Libie geholpen is en Syrie niet moge duidelijk zijn.
pi_116781643
En in het MO wordt ook genoeg geprofiteerd van de olie, kijk maar hoe rijk die sjeiks en hun familie zijn.

[ Bericht 72% gewijzigd door paddy op 14-09-2012 15:33:24 ]
pi_116781654
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef gnaeus het volgende:

[..]

wij hebben in het verleden hetzelfde in het Midden Oosten gedaan als dat we ook in zuid Amerika en Azie gedaan hebben. De boel koloniseren, maar in Azie en Midden Amerika gaat het nu over het algemeen stukken beter als in het Midden Oosten
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116781667
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ah, we wilden ze met rust laten in Libie. Geloof je dat zelf ? De enige reden waarom Libie geholpen is en Syrie niet moge duidelijk zijn.
Nou, leg jij het dan maar eens uit als je het allemaal zo goed weet.
pi_116781687
quote:

[..]

Maar denk je dat zo'n woedende menigte in Jemen daar mee bezig is? Echt niet!
pi_116781695
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

wij hebben in het verleden hetzelfde in het Midden Oosten gedaan als dat we ook in zuid Amerika en Azie gedaan hebben. De boel koloniseren, maar in Azie en Midden Amerika gaat het nu over het algemeen stukken beter als in het Midden Oosten
Dat komt omdat ze zich daar niet massaal hebben laten indoctrineren.
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:28:12 #85
306109 francoisdublanc
pi_116781697
EDIT: fuck.

Reuters Top News@Reuters

FLASH - Sudanese protesters moving in cars, buses towards U.S. embassy outside Khartoum: Reuters witness
pi_116781702
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Net zoveel als alle moslims die zich niet tot dat niveau hebben verlaagd hier ook maar iets mee te maken hebben.
Idd. Hier hebben de meeste moslims dezelfde instelling als de meeste christenen met de spotprenten van Jezus. Zal vast een enkeling tussen zitten die voor dramaqueen wil spelen, maar de meeste moslims en gelovigen gooien geen paarlen etc (is een spreuk)
pi_116781738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Azie en Midden-Amerika beter? Echt niet. Sommige landen misschien, maar een heleboel ook echt niet. Maar daar horen we niet veel van.
pi_116781740
quote:
Live Blog Heatwave! Al vrij genomen?
pi_116781782
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:24 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Over het algemeen bemoeien we ons weinig met landen als Marokko, Tunesië, Jemen, Libië, emiraten, indonesie, etc
pi_116781796
Als ik in de buurt was ging ik wel even kijken Heatwave!
pi_116781821
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als ik in de buurt was ging ik wel even kijken Heatwave!
Mwah, kom er zo langs, op weg naar de kroeg :').
Get woke, go broke!
pi_116781844
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Jij verwacht dat daar ook doden door zouden vallen? _O-

Niet álle volken zijn zo gedegenereerd, hoor. :)
In Nederland zijn er ook geen rellen geweest van de meeste moslims hier hoor.
pi_116781845
quote:

[..]

Klopt, olie. In het westen zouden we veel meer geld en resources moeten vrij maken om te zoeken naar alternatieven voor olie zodat we helemaal niets meer met het Midden Oosten te maken hoeven te hebben.
pi_116781850
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, kom er zo langs, op weg naar de kroeg :').
Die zit er dan niet meer, gesloopt door salafisten omdat alcohol. :P
pi_116781923
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Azie en Midden-Amerika beter? Echt niet. Sommige landen misschien, maar een heleboel ook echt niet. Maar daar horen we niet veel van.
Noem eens wat landen in Azie en Zuid amerika waar het slechter gaat als in het Midden Oosten?
pi_116781931
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die zit er dan niet meer, gesloopt door salafisten omdat alcohol. :P
Succes met de hell's angels als uitsmijter B-).
Get woke, go broke!
pi_116781987
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Succes met de hell's angels als uitsmijter B-).
Hoop dat ze ze flink op hun mieter slaan dan.
Wat een waanzin allemaal.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:35:23 #98
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116782012
Dat het VS-consulaat EN twee scholen in Amsterdam moeten sluiten omdat een stel idioten zonodig moet protesteren tegen een onzichtbare vijand is toch het toppunt.

Dit is nou eens een goed moment voor de ME, als het aan mij ligt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_116782056
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef Strani het volgende:
Dat het VS-consulaat EN twee scholen in Amsterdam moeten sluiten omdat een stel idioten zonodig moet protesteren tegen een onzichtbare vijand is toch het toppunt.

Dit is nou eens een goed moment voor de ME, als het aan mij ligt.
Laat ze de gummiknuppel er maar overheen halen. Dat begrijpen ze vast beter dan een kopje thee.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:37:02 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116782065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoop dat ze ze flink op hun mieter slaan dan.
Wat een waanzin allemaal.
Ik word er zo moe van. natuurlijk zijn niet alle Moslims zo, maar de hele wereld moet weer dood op dit moment, omdat 1 eikel 1 filmpje heeft gemaakt.

Op een gegeven moment ben je toch klaar met die achterlijken? Die ambassades hebben toch niets met het filmpje te maken? Of zijn ze ook verantwoordelijk voor Titanic?
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:37:51 #101
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116782103
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Laat ze de gummiknuppel er maar overheen halen. Dat begrijpen ze vast beter dan een kopje thee.
Inderdaad. Verder maakt het me geen zier uit wat men thuis doet maar zodra men echt een bedreiging wordt, zelfs voor kinderen, kunnen ze niet hard genoeg behandeld worden.
pi_116782138
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik word er zo moe van. natuurlijk zijn niet alle Moslims zo, maar de hele wereld moet weer dood op dit moment, omdat 1 eikel 1 filmpje heeft gemaakt.

Op een gegeven moment ben je toch klaar met die achterlijken? Die ambassades hebben toch niets met het filmpje te maken? Of zijn ze ook verantwoordelijk voor Titanic?
Het ergste is nog dat als moslims niet waren gaan rellen de meerderheid van ons dat fimpje helemaal niet onder ogen was gekomen. als je zoiets een filmpje kan noemen. Denken die moslims soms dat het hele westen zich elke avond loopt te verkneukelen aan dit soort wan producten, want dan zijn ze pas echt dom.

ze bereiken juist het tegenovergestelde van wat ze zouden willen bereiken met hun achterlijke gedrag.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:39:42 #103
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116782170
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:38 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het ergste is nog dat als moslims niet waren gaan rellen de meerderheid van ons dat fimpje helemaal niet onder ogen was gekomen. als je zoiets een filmpje kan noemen. Denken die moslims soms dat het hele westen zich elke avond loopt te verkneukelen aan dit soort wan producten, want dan zijn ze pas echt dom.
Ik denk dat ze dat denken ja. Ze zijn sowieso veel te veel bezig met wat de wereld over ze zegt, behalve wanneer het ze ook echt zou moeten interesseren.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:39:51 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116782177
WMB betreft sniperen ze alles neer bij die ambassade vandaag.

Als je wel een gematigde moslim bent, ben je daar niet, dus niets aan de hand lijkt me.
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:40:51 #105
306109 francoisdublanc
pi_116782209
Wat zou der gebeuren als ik nu een video op internet zet waarin ik een koran verbrand?
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:41:23 #106
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116782231
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:

Als je wel een gematigde moslim bent, ben je daar niet, dus niets aan de hand lijkt me.
Ik hou het even op een gummiknuppel-behandeling. Snipen lijkt me wat te veel van het goede.
pi_116782236
quote:

Dat lijkt mij ook niet.
Het is werkelijk bizar zoals dit gaat.
Waar hebben die lui toch altijd zo'n last van?
pi_116782245
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zou der gebeuren als ik nu een video op internet zet waarin ik een koran verbrand?
Wordt verwijderd.
pi_116782253
quote:

Laat ze gewoon eens hun leven gaan leiden zonder continue naar het westen te kijken. Dus gewoon naar school, naar het werk, je druk maken over wat je in het weekend gaat doen.

Maar ik blijf erbij, al dit gedrag komt voort uit een gigantisch minderwaardigheidscomplex.
pi_116782260
quote:
Doe zoiets maar niet.
pi_116782290
quote:
Wat schiet je daarmee op?
pi_116782293
quote:
Waarom zou je dat willen?
pi_116782298
quote:

Ja zo beschaafd is dat. :')
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:43:46 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116782322
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Ja zo beschaafd is dat. :')
So? Wat maakt mij dat nou uit verder? Dit gaat trouwens ook op voor rellende hooligans etc.
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:44:04 #115
306109 francoisdublanc
pi_116782331
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:42 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen?
Nee niet echt, maar je zou het kunnen doen om te laten zien dat wij vrijheid van meningsuiting hebben.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:44:07 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116782333
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wordt verwijderd.
En als het op je eigen webspace staat?
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:45:08 #117
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116782376
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:44 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Nee niet echt, maar je zou het kunnen doen om te laten zien dat wij vrijheid van meningsuiting hebben.
Hoewel dat snipen mij natuurlijk ook tegenstaat, vind ik niet dat vrijheid van meningsuiting van belang is wanneer er zelfs scholen voor moeten worden gesloten.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:45:12 #118
306109 francoisdublanc
pi_116782377
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wordt verwijderd.
Ook op dumpert?
pi_116782384
Maar wat voor rol heeft NL nou in die film? In andere nieuwsberichten hebben ze het steeds over een Amerikaanse film..?
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:46:13 #120
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116782404
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef Markeerstift het volgende:
Maar wat voor rol heeft NL nou in die film? In andere nieuwsberichten hebben ze het steeds over een Amerikaanse film..?
Geen rol. Maar voor die religieuze gekken is het allemaal één pot nat.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:46:21 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116782408
quote:
niets maar er zit hier een Amerikaanse ambassade, en aangezien de Amerikaanse overheid deze film heeft gemaakt moeten die ook dood :').
Get woke, go broke!
pi_116782409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

So? Wat maakt mij dat nou uit verder? Dit gaat trouwens ook op voor rellende hooligans etc.
Ja laten we al demonstraties, stakingen, hooligans en protesten met dodelijk geweld tegenhouden, hier in Nederland. Ga lekker in Noord Korea wonen als je daar op kickt.
pi_116782422
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En als het op je eigen webspace staat?
Ik denk dat de provider je blockt als men het ontdekt.

Tja en dan heb je nog idioten die je willen vermoorden net zoals TvG en Wilders die beschermd moet worden.
pi_116782434
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:44 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan moedwillig mensen krenken.
Zeggen dat gelovigen een steekje los hebben omdat ze geloven in een 2000 jaar oud sprookjesboek is vrijheid van meningsuiting. Moedwillig bijbels, korans of Torahs verbranden is dat in mijn ogen niet, maar daarin mogen we van mening verschillen, dat is ook vrijheid van meninsguiting. Maar het is nog steeds geen reden om mensen om te brengen.
pi_116782447
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

niets maar er zit hier een Amerikaanse ambassade, en aangezien de Amerikaanse overheid deze film heeft gemaakt moeten die ook dood :').
Maar wat doet dit dat in de OP:
quote:
he incident prompted U.S. security guards to fire off a volley of warning shots as a large crowd gathered outside, apparently upset about the production of a Dutch film thought to insult the Prophet Mohammed, said CNN producer Mohammed Fahmy, who was on the scene.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:48:08 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116782470
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:46 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Ja laten we al demonstraties, stakingen, hooligans en protesten met dodelijk geweld tegenhouden, hier in Nederland. Ga lekker in Noord Korea wonen als je daar op kickt.
Nee :).
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:49:06 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116782502
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:47 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

[..]

denk dat dat een bericht uit het begin was ofzo, toen was het nog niet duidelijk allemaal.
Get woke, go broke!
pi_116782553
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

denk dat dat een bericht uit het begin was ofzo, toen was het nog niet duidelijk allemaal.
Oké
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:55:38 #129
306109 francoisdublanc
pi_116782735
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:47 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

[..]

Ik ga hem ff updaten, het ging eerst (dachten ze) over een film waarvan de maker James Holland heette.
pi_116782798
Voor Wilders waren de verkiezingen iets te vroeg.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 september 2012 @ 15:58:39 #131
862 Arcee
Look closer
pi_116782857
Waarom voelen gelovigen zich eigenlijk altijd gelijk zo collectief op hun religieuze pik getrapt?

Laat lekker waaien en laat het over aan je opperwezen als je daar zo heilig in gelooft.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_116782868
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef paddy het volgende:

[..]

In Nederland zijn er ook geen rellen geweest van de meeste moslims hier hoor.
Hier zijn ze wat beter ontwikkeld.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:59:37 #133
116015 SicSicSics
pi_116782899
Dus het verbranden van een Koran is vrijheid van meningsuiting? Wat is je mening in deze dan? :')
Fine, fuck you then!
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:59:40 #134
306109 francoisdublanc
pi_116782903
Gaat dit nog verder escaleren?
pi_116782925
quote:
Niets toch? Is toch naar verluidt van één of andere Israëli di in Californië woont?
pi_116782930
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
Voor Wilders waren de verkiezingen iets te vroeg.
Dat is ook weer zoiets. Door dit soort lui heeft Wilders nog steeds permanente bewaking. Moet je je voorstellen, al jaren geen privéleven meer hebben.
pi_116782951
Gaat goed.

In Soedan de Duitse ambassade in de fik.
In Libanon KFC in de fik.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:01:20 #138
306109 francoisdublanc
pi_116782975
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Niets toch? Is toch naar verluidt van één of andere Israëli di in Californië woont?
Nu niet meer.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:01:30 #139
116015 SicSicSics
pi_116782977
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:59 schreef sonnyspek het volgende:
Gaat dit nog verder escaleren?
Nee, waarschijnlijk niet. Het waait wel weer over.

Tevens is de reactie van de Egyptische premier president ook wel noemenswaardig:

http://nos.nl/artikel/418(...)keurt-geweld-af.html
Fine, fuck you then!
pi_116782990
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gaat goed.

De KFC?
Alle kippetjes extra gegrild?
pi_116783000
quote:
Gaat goed.

Ach, zo snijden ze zichzelf uiteindelijk in de vingers.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:02:43 #142
116015 SicSicSics
pi_116783021
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:02 schreef Ferdo het volgende:
Ach, zo snijden ze zichzelf uiteindelijk in de vingers.
Schieten ze zichzelf in de vleugel... 8-)
Fine, fuck you then!
pi_116783024
quote:
Libanezen steken restaurant in brand
TRIPOLI - Honderden betogers hebben in de stad Tripoli in het noorden van Libanon een restaurant van fastfoodketen Kentucky Fried Chicken in brand gestoken. Zij schreeuwden leuzen tegen het bezoek van paus Benedictus XVI en tegen de Amerikanen.

Bij de gevechten die ontstonden met de politie werd een demonstrant gedood en raakten verscheidene mensen gewond.

Getuigen meldden dat betogers leuzen riepen als 'Wij willen de paus niet' en 'Niet meer beledigingen (tegen de islam)'.

De paus is vrijdagmiddag in de hoofdstad Beiroet aangekomen voor een bezoek van 3 dagen. In veel Arabische landen wordt gedemonstreerd tegen een in Amerika geproduceerde film, waarin de profeet Mohammed wordt bespot.
bron
pi_116783045
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:02 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Oh, de paus heeft het dus nu ook gedaan? _O-
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:03:23 #145
306109 francoisdublanc
pi_116783057
quote:
Gaat goed.

KFC is geen verlies, vieze vet dure kip :r
pi_116783058
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:03 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Oh, de paus heeft het dus nu ook gedaan? _O-
Iedereen heeft het gedaan. Iedereen!
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:04:31 #148
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116783081
Straks wordt de Paus nog aangevallen daar, heb je de poppen wereldwijd aan het dansen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:05:31 #149
306109 francoisdublanc
pi_116783122
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:04 schreef Strani het volgende:
Straks wordt de Paus nog aangevallen daar, heb je de poppen wereldwijd aan het dansen.
Was mijn eerste gedachten.
pi_116783160
quote:
Zo achterlijk zijn ze daar nie...alhoewel, als je ziet hoeveel kabaal een simpel filmpje kan veroorzaken... :X
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:07:14 #151
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116783186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:06 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zo achterlijk zijn ze daar nie...alhoewel, als je ziet hoeveel kabaal een simpel filmpje kan veroorzaken... :X
Je hebt er ook maar eentje voor nodig die nét even iets gekker is dan de rest.
pi_116783197
quote:
Gaat ze niet lukken, die is heel goed beveiligd.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:07:40 #153
116015 SicSicSics
pi_116783206
De paus is de personificatie plaatsvervanger van god op aarde. Die kan toch wel een paar demonstrantjes handelen.
Fine, fuck you then!
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:08:23 #154
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116783227
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
De paus is de personificatie van god op aarde. Die kan toch wel een paar demonstrantjes handelen.
Alleen van de Christelijke God hè, en die heeft het de afgelopen 200 jaar wat rustiger gehad wat dit betreft.
pi_116783239
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
De paus is de personificatie van god op aarde. Die kan toch wel een paar demonstrantjes handelen.
Er zijn er anders in het verleden knap wat geweest die op gewelddadige wijze het loodje legden. ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Alleen van de Christelijke God hè, en die heeft het de afgelopen 200 jaar wat rustiger gehad wat dit betreft.
En dan alleen voor de katholieken.
pi_116783247
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:06 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nou...ben bang van wel.
De Paus kan beter naar huis gaan. Ja, dat is wijken voor terreur, maar ja, die lui zijn onberekenbaar en vergiftigd door bloeddorst jegens alles wat westers is of een westers symbool , zie KFC, dus beter niet naartoe gaan.
Ze komen wel naar ons :')
pi_116783279
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Alleen de katholieken geloven daar in :') , de paus is ook niet zo populair onder veel christen in
Libanon.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:10:21 #158
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116783298
quote:
Gaat goed.

Allemaal incidenten van een 'paar' mongolen. De rest is echt niet zo hoor want dat zeggen ze zelf dus is het zo. Gevaarlijk volk....
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:11:43 #159
116015 SicSicSics
pi_116783350
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:08 schreef Ferdo het volgende:
Er zijn er anders in het verleden knap wat geweest die op gewelddadige wijze het loodje legden. ;(
Dat moet dan de wil van god zijn geweest die ons (of hen?) iets duidelijk wilde maken! O+
quote:
En dan alleen voor de katholieken.
Niet volgens de katholieken, voor hun telt ie weer voor iedereen. :') Om het makkelijk te houden.

Maargoed, ontopic: Ik ben benieuwd wat hij er van zal vinden. De vorige? paus toonde begrip voor de cartoonrellen en sympathie voor de demonstranten en zei iets in de trend van; dan moet je maar niet met zo'n belangrijk persoon spotten. Ik hoop dat ze deze keer anders in het verhaal staan...
Fine, fuck you then!
pi_116783385
Moslim extremisten begrijpen maar 1 regel. En dat is regel 5.56 uitgedeeld in grote mate.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:12:39 #161
116015 SicSicSics
pi_116783393
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:10 schreef mossad_agent het volgende:
Allemaal incidenten van een 'paar' mongolen. De rest is echt niet zo hoor want dat zeggen ze zelf dus is het zo. Gevaarlijk volk....
Je bent pas gevaarlijk als je een heel volk als gevaarlijk bestempeld. :7
Fine, fuck you then!
pi_116783419
En bedankt Terry Jones.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:14:39 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116783475
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zoals de moslims alle amerikanen nu bestempelen dus?
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:15:10 #164
116015 SicSicSics
pi_116783497
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
De moslims? Ne ne... Die moslims. Ja.

Er zijn ongetwijfeld ook onder 'de moslims' in Lybie vrijdenkers die op dit moment hun mond niet open durven te doen. Net als wij die hier rond hebben en in meerdere mate hadden lopen. Kan me niet voorstellen dat ze als 1 volk (moslims zijn trouwens nog steeds geen volk) achter radicale ideeën aanlopen.
Fine, fuck you then!
pi_116783526
quote:

[..]

Welnee, de KFC en de Duitsers zullen ook wel achter die film zitten. B-)
pi_116783578
quote:

[..]

Welke moslims? Allemaal?
pi_116783609
Zo de pers heeft ook weer een sensatiemomentje zeg..

quote:
"We overleggen met de organisator over wat ze precies van plan zijn", aldus de zegsman. Er zouden slechts enkele tientallen demonstranten worden verwacht bij de demonstratie die zal plaatsvinden van 15.00 tot 17.00 uur.
De oproep voor betogingen op vrijdagmiddag zijn bij de gemeente niet bekend.
Museumplein
quote:
Het consulaat adviseert Amerikaanse burgers tijdens de demonstraties niet in de buurt van het Museumplein te komen, hoewel de betogingen naar verwachting vreedzaam zullen verlopen.
Amerikanen in Nederland of reizend naar Nederland wordt sterk geadviseerd het actuele reisadvies van de Amerikaanse overheid in de gaten te houden. Vooralsnog geldt er geen negatief reisadvies voor Nederland.
Goh :')
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:17:24 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116783621
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

De moslims? Ne ne... Die moslims. Ja.
Dan moeten DIE moslims boos worden op DIE amerikaan die het filmpje heeft gemaakt, en niet op de ambassades :').
Get woke, go broke!
pi_116783635
ieslam iesj vrede!

En als je het er niet mee eens bent maken je dood!
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:18:16 #170
116015 SicSicSics
pi_116783659
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Dan moeten DIE moslims boos worden op DIE amerikaan die het filmpje heeft gemaakt, en niet op de ambassades :').
Daar heb je helemaal gelijk in. En dan zouden ze de discussie aan moeten gaan en niet de boel in de brand moeten steken. ^O^
Fine, fuck you then!
pi_116783661
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:16 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Welke moslims? Allemaal?
Volgens hem wel ja :')
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:18:39 #172
306109 francoisdublanc
pi_116783682
Ik wacht met smart op de reportage van Pownews vanavond.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:19:23 #173
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_116783713
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:58 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hier zijn ze wat beter ontwikkeld.
Kun je nagaan hoe erg het elders gesteld is
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_116783726
quote:

[..]

Precies, maar goed, debiele bende met die demo's enzo.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:19:40 #175
306109 francoisdublanc
pi_116783727
FLASH: PROTESTERS JUMP OVER WALL INTO U.S. EMBASSY IN TUNIS - REUTERS WITNESS
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:21:26 #176
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_116783828
Ziet er gezellig uit op Al Jazeera :)
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:21:46 #177
306109 francoisdublanc
pi_116783855
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef YazooW het volgende:
Ziet er gezellig uit op Al Jazeera :)
Live?
Ja dus. :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:22:29 #178
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_116783888
ja, ambassade in Tunis lijkt in de fik te staan
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:24:13 #179
306109 francoisdublanc
pi_116783958
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:22 schreef YazooW het volgende:
ja, ambassade in Tunis lijkt in de fik te staan
Zie het :S.
pi_116783969
Ik hoop dat alle naieve westerlingen door al deze acties is een beetje wakker worden.
pi_116783970
Neuh, lijken een paar autobanden.
pi_116783991
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef erik666 het volgende:
Ik hoop dat alle naieve westerlingen door al deze acties is een beetje wakker worden.
En dan?
pi_116783992
Volgens mij is deze video gewoon een excuus om frustratie en haat tov het Westen bot te vieren door een groep Moslims. Duitsland, de UK en de KFC hebben geen fuck te maken met deze video. De USA ambassade ook niet. De film is wsl gemaakt door Koptische Egyptenaren in de USA.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:25:18 #184
116015 SicSicSics
pi_116783999
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef erik666 het volgende:
Naïef? Wakker?
Fine, fuck you then!
pi_116784028
En dan ? actie natuurlijk tegen die hondsbrutale moslims.
pi_116784053
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is er wel enig bewijs dat die meuk ook daadwerkelijk een Amerikaanse productie is? Ik heb begrepen dat de zogenaamde producent in geen velden of wegen te bekennen is, ALS ie al bestaat. Wie zegt dat dit niet gewoon in scene is gezet door salafisten oid? Die hebben er volgens mij nog het meest baat bij als de pleuris weer eens uitbreekt.
pi_116784078
Zou me niet verbazen als dit filmpje gemaakt is door een moslim.
pi_116784088
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:26 schreef erik666 het volgende:
En dan ? actie natuurlijk tegen die hondsbrutale moslims.
Wat heb je in gedachte? En tegen welke moslims?
pi_116784096
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef erik666 het volgende:
Uiteraard.
pi_116784106
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is er wel enig bewijs dat die meuk ook daadwerkelijk een Amerikaanse productie is? Ik heb begrepen dat de zogenaamde producent in geen velden of wegen te bekennen is, ALS ie al bestaat. Wie zegt dat dit niet gewoon in scene is gezet door salafisten oid? Die hebben er volgens mij nog het meest baat bij als de pleuris weer eens uitbreekt.
Er zijn bronnen dat het Egyptische kopten zijn. Die hebben nml een hekel aan Moslims en Joden en dit was initieel een Jood, die dus niet bestaat, in de schoenen geschoven.
pi_116784113
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef Drifter__ het volgende:
Neuh, lijken een paar autobanden.
Oh, valt allemaal best mee dus :')
pi_116784131
quote:

[..]

Het probleem is dat die salafisten die nu rellen, echt denken dat de Amerikaanse overheid zulke films kunnen tegenhouden. In hun eigen land, vaak zonder vrijheid van meningsuiting, gebeurd dat natuurlijk ook. Ze denken echt dat de Amerikaanse overheid goedkeuring heeft gegeven, want anders kon die film toch niet uitgebracht worden?

Daarom word er altijd een verklaring uitgebracht dat de Amerikaanse overheid niet achter de film,cartoon whatover zit en het afkeurt
pi_116784135
Salafisten zijn enorme debielen maar zouden dit niet doen denk ik. Omdat ze juist zo streng zijn.
pi_116784157
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, valt allemaal best mee dus :')
Vergeleken met een dooie ambassadeur wel :')
pi_116784163
quote:
Fitna is ook gemaakt door moslims.
pi_116784183
quote:
Wilders is ook moslim.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:29:44 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116784206
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Het probleem is dat die salafisten die nu rellen, echt denken dat de Amerikaanse overheid zulke films kunnen tegenhouden. In hun eigen land, vaak zonder vrijheid van meningsuiting, gebeurd dat natuurlijk ook. Ze denken echt dat de Amerikaanse overheid goedkeuring heeft gegeven, want anders kon die film toch niet uitgebracht worden?

Daarom word er altijd een verklaring uitgebracht dat de Amerikaanse overheid niet achter de film,cartoon whatover zit en het afkeurt
Waarom dan ook in de westerse landen protesten van moslims? Die zouden dan toch echt wel beter moeten weten?
Get woke, go broke!
pi_116784255
Vooralsnog zijn er weinig mensen aan het protesteren in Amsterdam. Volgens mij nog nul.

Er is wel al media aanwezig
pi_116784256
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom dan ook in de westerse landen protesten van moslims? Die zouden dan toch echt wel beter moeten weten?
Tja..
pi_116784287
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat de Islam gewoon niet in vrede kan leven met andere geloven. Omdat er altijd een groep Moslims zal zijn die geweld rechtvaardigt tegen andersdenkenden en afvalligen.
pi_116784321
Kijk ze vol verwachting wachten.

Maar er is geen hond

pi_116784353

Deze kinderen hebben een kleurtje! Wie weet!
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:32:20 #203
306109 francoisdublanc
pi_116784363
Er wordt geschoten!
pi_116784390
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef sonnyspek het volgende:
Er wordt geschoten!
Eh?
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:33:01 #205
306109 francoisdublanc
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:33:59 #206
306109 francoisdublanc
pi_116784440
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Eh?
Net live op Al jazeera.
pi_116784479
Wat een diepe haat en frustratie hebben die mensen toch als zo'n lullig fimpje ze al kan triggeren tot dit soort dingen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:34:55 #208
373754 mossad_agent
pi_116784495
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ongetwijfeld....echter constateer ik, dat over de hele wereld aanhangers van een bepaald geloof bij het minste of geringste, een filmpje , een tekenfilm of een cartoon, direct iedereen willen uitmoorden.

Maar inderdaad, wijs jij maar fijn in je gespeelde onwetendheid naar de boodschapper in plaats van de acties van dat moordende volk te veroordelen.

Benieuwd hoeveel Westerlingen straks weer een HOOFDrol gaan spelen in een film van die hatende mensen. Nick Berg was de eerste, zeker niet de laatste.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:36:24 #209
306109 francoisdublanc
pi_116784561
Reuters Top News‏@Reuters

REUTERS REPORTER HEARS GUNFIRE AT US EMBASSY COMPOUND IN SUDAN
pi_116784565
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:34 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ongetwijfeld....echter constateer ik, dat over de hele wereld aanhangers van een bepaald geloof bij het minste of geringste, een filmpje , een tekenfilm of een cartoon, direct iedereen willen uitmoorden.

Maar inderdaad, wijs jij maar fijn in je gespeelde onwetendheid naar de boodschapper in plaats van de acties van dat moordende volk te veroordelen.

Benieuwd hoeveel Westerlingen straks weer een HOOFDrol gaan spelen in een film van die hatende mensen. Nick Berg was de eerste, zeker niet de laatste.
Stel je eens voor dat dat een filmpje was van een executie van een Moslim door Christenfundamentalisten uit de USA.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:38:19 #211
306109 francoisdublanc
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:38:34 #212
373754 mossad_agent
pi_116784653
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Stel je eens voor dat dat een filmpje was van een executie van een Moslim door Christenfundamentalisten uit de USA.
In dat geval weet je dat over de hele wereld 'mannen' in jurken met wapens de straat op gaan om alles en iedereen die geen baard of jurk heeft te vermoorden.

Maar zelfs dan weten mensen het nog zo te draaien dat het allemaal 'toeval' is, dat het 'incidenten zijn', gepleegd door 'enkele' moslims. Alleen wel door 'enkelen' op diverse plaatsen in de wereld.
pi_116784675
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dat bestaat gewoonweg niet, in tegenstelling tot wat mossad_agent schijft.
pi_116784679
Ja een moord in de USA op een of andere Arabische diplomaat, eerst verkrachten en dan met zijn lijk door de straten van New York, wat zou er dan gebeuren.
pi_116784707
Amerikaanse vlag wordt neergehaald in Tunis.
pi_116784719
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef havanagila het volgende:
Daarom is dit ook hypothetisch. Ik denk dat de wereld dan zou ontploffen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:40:25 #217
373754 mossad_agent
pi_116784732
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef havanagila het volgende:

[..]

Sorry?? Waar zeg ik dat het wel bestaat?
pi_116784752
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef Drifter__ het volgende:
Amerikaanse vlag wordt neergehaald in Tunis.
Tjezus, dat volk is gek :o .
pi_116784754
Ik ben benieuwd of het Westen nu haar Syrië-beleid zal heroverwegen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:41:28 #220
373754 mossad_agent
pi_116784774
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ssssst je mag niet over 'volk' spreken..... het moet zijn:

Tjezus, die incidenten zijn gek :o

;)
pi_116784783
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:40 schreef Bilge het volgende:
Ik ben benieuwd of het Westen nu haar Syrië-beleid zal heroverwegen.
Ja, daar moet Assad echt wel aan de macht blijven. De Koerden mogen wel zelfstandig worden though :).
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:41:49 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116784791
AJELive About 200 protesters are burning USA and Israeli flags outside the US embassy in London #antiUSprotests #antiislamfilm
Get woke, go broke!
pi_116784795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je verwacht van een woedende menigte die een ambassade bestormt dat ze vlag met rust laten? :')
pi_116784801
En dit filmpje is natuurlijk maar een excuus om helemaal uit hun dak te gaan, ze zijn vervuld van haat tegen alles wat westers en niet moslim is.
pi_116784813
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef HeatWave het volgende:
AJELive About 200 protesters are burning USA and Israeli flags outside the US embassy in London #antiUSprotests #antiislamfilm
Maar natuurlijk. Het volksspelletje vlagverbranden.
pi_116784814
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef erik666 het volgende:
En dit filmpje is natuurlijk maar een excuus om helemaal uit hun dak te gaan, ze zijn vervuld van haat tegen alles wat westers en niet moslim is.
Haat jij moslims niet dan?
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:43:07 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116784837
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Het volksspelletje vlagverbranden.
In LONDEN dus he? Waar ze prima weten van vrijheids van meningsuiting, dat de regering geen films maakt of kan tegenhouden.
Get woke, go broke!
pi_116784849
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef erik666 het volgende:
Er stond een goed stuk over op vk.nl. In Libië is de algemene sfeer helemaal niet anti-Amerikaans, eerder pro-Amerikaans. Dat komt vooral door de hulp bij het verjagen van Khadaffi. Het blijkt ook uit de verkiezingsuitslag, waar alle extreme partijen verloren en de liberale partij won.

Conclusie is dat het a) door extremisten als excuus aangegrepen wordt of b) er geen verband is.
pi_116784862
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Je verwacht van een woedende menigte die een ambassade bestormt dat ze vlag met rust laten? :')
Ik verwacht helemaal geen woedende menigte naar aanleiding van een filmpje . Dan ben je toch gestoord? Of niet?
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:44:11 #230
373754 mossad_agent
pi_116784874
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Kijk de incidenten (want het is geen volk en het zijn er maar een paar) eens losgaan ... het is dan wel aan de andere kant van de wereld maar dat maakt niet uit.

Wat een geweld zeg bij die haatbaarden.

Maar goed dat de hele wereld mee kan kijken, zo kweken ze in ieder geval nog meer haat tegen mannen in jurken.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:44:11 #231
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116784875
Kunnen wij niet gewoon zelf ook ambassades gaan aanvallen? Beginnen we met de Libische en Tunesische? Vlaggen verbranden en westerse bedrijfslogo voor in de plaats brengen.
pi_116784876
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik verwacht helemaal geen woedende menigte naar aanleiding van een filmpje . Dan ben je toch gestoord? Of niet?
Uiteraard.
pi_116784882
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er stond een goed stuk over op vk.nl. In Libië is de algemene sfeer helemaal niet anti-Amerikaans, eerder pro-Amerikaans. Dat komt vooral door de hulp bij het verjagen van Khadaffi. Het blijkt ook uit de verkiezingsuitslag, waar alle extreme partijen verloren en de liberale partij won.

Conclusie is dat het a) door extremisten als excuus aangegrepen wordt of b) er geen verband is.
Ja, die indruk kreeg ik ook. Libie is wel okay. Egypte, Tunesie en Sudan echter.....
pi_116784889
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Strani het volgende:
Kunnen wij niet gewoon zelf ook ambassades gaan aanvallen? Beginnen we met de Libische en Tunesische? Vlaggen verbranden en westerse bedrijfslogo voor in de plaats brengen.
Nee. En ik hoop dat je zelf inziet waarom niet.
pi_116784913
Hopelijk worden ze niet wakker in Indonesië en/of Pakistan... :X
pi_116784914
quote:
Gwn paar meer filmpjes maken. Dan helpen radicale Moslims hun eigen landen compleet de vernieling in.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:45:22 #237
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116784927
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee. En ik hoop dat je zelf inziet waarom niet.
Wat denk je nou zelf ;)

Hoewel het niet meer dan terecht zou zijn, natuurlijk.
pi_116784932
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Drifter__ het volgende:
Ik hoop het ook, maar er zijn al ongeregeldheden in Bangladesh... Dat is wel heel dicht bij :X
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:45:45 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116784945
Echt, de VVD heeft mazzel gehad dat dit NU gebeurt, anders waren die stemmen nooit van wilders naar de VVD gegaan.

Hoe snij je jezelf in de vingers? In oosterse landen ok, maar in het VK gaan rellen, echt, zo win je wel sympathie hoor....
Get woke, go broke!
pi_116784952
quote:
In Bangladesh waren ze gister al wakker. Pakistan gaat echt wel meerellen. Indonesie lijkt me wat minder radicaal :).
pi_116784991
quote:
Waarom moeten we in hemelsnaam verlagen tot hun niveau? Als ik van de brug afspring, doe jij dat dan ook?
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:46:44 #242
306109 francoisdublanc
pi_116784994
quote:
Van mij mogen al die extremisten helemaal niet wakker worden. ^O^
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:46:52 #243
373754 mossad_agent
pi_116785004
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Echt, de VVD heeft mazzel gehad dat dit NU gebeurt, anders waren die stemmen nooit van wilders naar de VVD gegaan.

Hoe snij je jezelf in de vingers? In oosterse landen ok, maar in het VK gaan rellen, echt, zo win je wel sympathie hoor....
Ach het laat zelfs bij de grootste knuffelaars de ogen openen lijkt mij. Zelfs die kunnen dit niet gaan ontkennen ;)
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:47:03 #244
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_116785013
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef sonnyspek het volgende:
Reuters Top News‏@Reuters

REUTERS REPORTER HEARS GUNFIRE AT US EMBASSY COMPOUND IN SUDAN
Schoten in Sudan :o

:')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:47:09 #245
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116785021
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Waarom moeten we in hemelsnaam verlagen tot hun niveau? Als ik van de brug afspring, doe jij dat dan ook?
Jullie denken nog dat ik het serieus meen ook..
pi_116785037
Indonesie is het grootste moslim land van de wereld, waar stelselmatig christenen worden afgeslacht.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:47:47 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116785058
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ach het laat zelfs bij de grootste knuffelaars de ogen openen lijkt mij. Zelfs die kunnen dit niet gaan ontkennen ;)
Oh, dat kunnen ze prima hoor :).
Get woke, go broke!
pi_116785061
In 15 (!) landen zijn ze aan het rellen om een filmpje :') En nog een baggerslecht filmpje ook. Ik kon maar 1 minuut kijken, zo belabberd was het.

En dat zijn alleen de geweldplegers zelf. Daarachter staan nog miljoenen die zelf te laf zijn om steentjes te gooien maar het wel prachtig vinden en goedkeuren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:48:22 #249
373754 mossad_agent
pi_116785086
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef El_Matador het volgende:
In 15 (!) landen zijn ze aan het rellen om een filmpje :') En nog een baggerslecht filmpje ook. Ik kon maar 1 minuut kijken, zo belabberd was het.

En dat zijn alleen de geweldplegers zelf. Daarachter staan nog miljoenen die zelf te laf zijn om steentjes te gooien maar het wel prachtig vinden en goedkeuren.
15!!! landen met incidentjes. Doorlopen gaarne ;)
pi_116785094
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Schoten in Sudan :o

:')
Khartoum was prima veilig, in tegenstelling tot het drama in Darfur...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_116785111
quote:

[..]

Haha, jij maakt grappen ;)
pi_116785122
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Jullie denken nog dat ik het serieus meen ook..
Oke excuus dan, maar er zijn sommige fokkers die echt zo denken.
pi_116785124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef erik666 het volgende:
Indonesie is het grootste moslim land van de wereld, waar stelselmatig christenen worden afgeslacht.
Indonesie wordt ook geradicaliseerd door Salafisten.

Was gister interessant stuk over.

"“Toriq thought he would go to heaven by killing people.” Indonesia’s anti-terror chief looks firmly at a group of journalists from national media outlets. “Who gave him this ridiculous idea? Who taught him this?.”"

http://blogs.aljazeera.co(...)e-bomber-back-heaven
pi_116785138
Ik wist niet eens dat er een KFC zat in Libië. _O-
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:49:29 #255
373754 mossad_agent
pi_116785139
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat vind jij nu van die paar incidentjes??
pi_116785159
quote:

[..]

Hou jij van de Mossad? Dat is toch Iran enzoo? :X
pi_116785160
3 Sudanezen doodgereden door de oproerpolitie.
pi_116785163
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef erik666 het volgende:
En ondanks dat bestormen geen menigte woedende christenen ambassades. Vreemd he?
pi_116785177
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Libanon was het toch? Volgens mij een redelijk gematigd moslimland met een grote christelijke bevolking.

pi_116785178
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Libanon ja :')
pi_116785188
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Die verklaring lijkt anders weinig voeten in de aarde te hebben. "Lijkt", want wat er nu precies allemaal gebeurt weten wij natuurlijk niet. Is het niet zo dat er meer anti-Islam dingen opduiken op het internet? Is dit filmpje echt buitengewoon, is het toevallig de verkeerde mensen opgevallen of is het gebruikt voor politieke doeleinden? Ik geloof wel dat het zo is dat de demonstranten niet goed het onderscheid kunnen maken tussen de staat en haar individuele leden. De moslims in Nederland kennen het onderscheid echter wel, dus vraag mij af waarom ze hier ook voor een ambassade/consulaat gaan staan.

Ook valt het op dat er onrust is in dezelfde Islamitische landen als bij de cartoonrellen, maar ook in dezelfde Islamitische landen niet. Onrust is er in Afrika, Midden-Oosten, Iran (een beetje), Pakistan, Bangladesh en Indonesië. Niet in Bosnië, Turkije, Kaukasus en Centraal-Azië. Gebeurt er daar daadwerkelijk minder of komt het alleen niet in beeld? En waarom dan dat verschil in reactie binnen de Islamitische wereld.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:50:30 #262
306109 francoisdublanc
pi_116785190
quote:
Libanon
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:50:45 #263
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116785203
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Oke excuus dan, maar er zijn sommige fokkers die echt zo denken.
Ik zou het zelf nooit doen maar beken wel dat ik het ook niet onterecht zou vinden. Het westen moet altijd 'de volwassene' zijn. Soms klinkt het 'verlagen naar hun niveau' best aantrekkelijk.

Dat wil dus niet zeggen dat ik het ook daadwerkelijk een goed idee zou vinden.
pi_116785204
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Het volksspelletje verbranden.
Die begon een jaar geleden al, aan de kant van Amerika.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:51:08 #265
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_116785219
Dat waterkanon op Al Jazeera wordt gewoon gebruikt om de relschoppers af te koelen _O-
pi_116785227
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Libanon ja :')
Verkeerd gelezen :*
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:51:26 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116785231
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Oh ja, TOEN is het begonnen :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:51:43 #268
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116785245
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ze verbranden al decennia lang westerse vlaggen in de Arabische wereld.
pi_116785262
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nope, in 630 na Chr.

pi_116785263
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En ondanks dat bestormen geen menigte woedende christenen ambassades. Vreemd he?
De meeste doden vallen nog steeds in moslimlanden en meestal is er westers ingrijpen in het spel.

Doe nou niet alsof wij heilige boontjes zijn.

Dit zijn twee dingen die los van elkaar staan. Christenen hebben inderdaad een minder overdreven reactie op belediging van hun religie dan moslims (dit was vroeger trouwens heel anders)

Echter heeft dit niets met geweld tegen moslims of christenen te maken.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:52:30 #271
306109 francoisdublanc
pi_116785285
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:51 schreef YazooW het volgende:
Dat waterkanon op Al Jazeera wordt gewoon gebruikt om de relschoppers af te koelen _O-
Idd. _O-
pi_116785288
Nou, lekker dan, ik begin die dictatuurtjes al te begrijpen, zonder onderdrukking gaat het gewoon meteen mis daar.
pi_116785300
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Wat vind jij nu van die paar incidentjes??
Ik vind m'n islamitische buurman nu een klootzak.
pi_116785309
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja want dat STAAT er ook :') !
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:53:08 #275
306109 francoisdublanc
pi_116785314
FLASH: PENTAGON SAYS MARINES SENT TO YEMEN IN RESPONSE TO RECENT EVENTS BUT ALSO AS "A PRECAUTIONARY MEASURE"
pi_116785329
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef sonnyspek het volgende:
FLASH: PENTAGON SAYS MARINES SENT TO YEMEN IN RESPONSE TO RECENT EVENTS BUT ALSO AS "A PRECAUTIONARY MEASURE"
Het is echt niet interessanter als je alles in hoofdletters zegt.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:53:37 #277
373754 mossad_agent
pi_116785332
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik vind m'n islamitische buurman nu een klootzak.
Maar vind je het niet jammer dat mensen nu inzien dat je er vaak naast zat met je incidenten? Dat geweld gebakken zit in bepaalde mensen met jurken?
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:53:43 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116785334
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ja want dat STAAT er ook :') !
ja, dat zeg je letterlijk droeftoeter! :').
Get woke, go broke!
pi_116785336
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

De meeste doden vallen nog steeds in moslimlanden en meestal is er westers ingrijpen in het spel.

Die doden vallen meestal door moslims die andere moslims opblazen.

En "wij" doden geen mensen uit haat of wraak, maar vanwege een oorlog om strategische belangen. Kan je je vraagtekens bij zetten, maar het heeft niets te maken met de blinde zieke haat van die lui daar.

pi_116785340
FLASH: NU GA IK ETEN
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:53:57 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116785344
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Copy/paste, helder licht :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:53:57 #282
306109 francoisdublanc
pi_116785345
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Vind je? :P Ik kopieer gewoon het Reuters bericht.
pi_116785351
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef havanagila het volgende:
Nou, lekker dan, ik begin die dictatuurtjes al te begrijpen, zonder onderdrukking gaat het gewoon meteen mis daar.
Schokkend hoor maar dit gebeurde ook toen de dictatuurtjes nog aan de macht waren, cartoon rellen weer vergeten?
pi_116785355
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, dat zeg je letterlijk droeftoeter! :').
|:(
pi_116785361
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef De_Guidance het volgende:

Ja, want omdat Moslims vooral elkaar afmaken kunnen wij dat niet veroordelen. Wat een kulargument.
pi_116785373
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef havanagila het volgende:
Juist. Daarom is de "Arabische Lente" (het lijkt meer op een droevige herfst met hagelbuien) ook helemaal niet zo goed als de linkse media beweren.

pi_116785387
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die doden vallen meestal door moslims die andere moslims opblazen.

En "wij" doden geen mensen uit haat of wraak, maar vanwege een oorlog om strategische belangen. Kan je je vraagtekens bij zetten, maar het heeft niets te maken met de blinde zieke haat van die lui daar.
Ja , lekker interessant wat de onderliggende psychologische verklaringen zijn.

Gaan er mensen dood of niet? En genoeg mensen die echt wel blinde haat hebben richting moslims. Kijk maar naar dit topic.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:55:05 #288
306109 francoisdublanc
pi_116785396
Hoelaat is die 'demonstratie' in Amsterdam?
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:55:32 #289
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116785411
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Gaan er mensen dood of niet? En genoeg mensen die echt wel blinde haat hebben richting moslims. Kijk maar naar dit topic.
Ik haat niemand, maar ik kan wel hun gedrag haten.
pi_116785427
quote:

[..]

Ja, dat is zeker interessant, omdat het je hele "argument" onderuit haalt.

Die haat wordt ook echt omgezet in geweld he? :')

Het grote bagatelliseren is begonnen, ingezet door De_Guidance.

vrijdag 14 september 2012 @ 16:56:30 #291
373754 mossad_agent
pi_116785434
quote:

[..]

Volgens mij hebben de mensen in dit topic geen haat tegen moslims...alleen tegen die paar incidenten. Als jij dat schaart onder 'alle' dan zullen er vast wel veel incidenten zijn :)
pi_116785452
Ik heb hier geen TV-beelden. Over wat voor aantallen praten we?
pi_116785466
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ja, want omdat Moslims vooral elkaar afmaken kunnen wij dat niet veroordelen. Wat een kulargument.
Grappig, dat extremisme in de moslimwereld eind vorige eeuw bijna totaal afwezig was. Tot de VS in Afghanistan de Taliban gingen financiëren en de oliemiljarden naar Saudi-Arabië gingen vloeien.

En al die ingrepen bommen en CIA acties om bepaalde mensen aan de macht te helpen of bepaalde belangen veilig te stellen hebben natuurlijk ook totaal geen invloed op de groei van het extremisme.
pi_116785476
Haat? Nee, het zijn gewoon achterlijke debielen. Maar dat mag je niet vinden van De_Guidance want wat doorgedraaide Amerikanen stapelen wat gevangenen in Irak.

Te dom om te poepen die gozer.

pi_116785485
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Juist. Daarom is de "Arabische Lente" (het lijkt meer op een droevige herfst met hagelbuien) ook helemaal niet zo goed als de linkse media beweren.
Eerst maandenlang rellen, je regering omverwerpen onder het motto "we worden onderdrukt"....om vervolgens hotelletjes en ambassades te bestormen vanwege een uber-onderdrukkend geloof. Wordt nog leuk daar als dit een signaal voor de toekomst is.
pi_116785493
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Grappig, dat extremisme in de moslimwereld eind vorige eeuw bijna totaal afwezig was.
_O- _O- _O-

En je gelooft het zelf ook nog, dat is het erge.

vrijdag 14 september 2012 @ 16:59:05 #297
373754 mossad_agent
pi_116785501
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Grappig, dat extremisme in de moslimwereld eind vorige eeuw bijna totaal afwezig was. Tot de VS in Afghanistan de Taliban gingen financiëren en de oliemiljarden naar Saudi-Arabië gingen vloeien.

En al die ingrepen bommen en CIA acties om bepaalde mensen aan de macht te helpen of bepaalde belangen veilig te stellen hebben natuurlijk ook totaal geen invloed op de groei van het extremisme.
Het is allemaal de schuld van het westen...je leert het wel. Nog naar Amsterdam vandaag?
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:59:06 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116785502
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef sonnyspek het volgende:
Hoelaat is die 'demonstratie' in Amsterdam?
Hier verwacht ik het eigenlijk niet :).
Get woke, go broke!
pi_116785504
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat is zeker interessant, omdat het je hele "argument" onderuit haalt.

Die haat wordt ook echt omgezet in geweld he? :')

Het grote bagatelliseren is begonnen, ingezet door De_Guidance.
Ik praat niets goed, gewoon stelletje enorme debielen die vooral de mensen in moslimlanden een moeilijk leven bezorgen.

Maar om nou het westerse beleid al zo onschuldig af te schilderen, nou nee..
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:59:27 #300
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_116785512
Wat een simpel volk daar in Sudan zeg, die beelden op Al Jazeera zijn soms echt hilarisch. Alsof ze voor het eerst op schoolreisje gaan ofzo.
pi_116785520
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:58 schreef havanagila het volgende:

[..]

Eerst maandenlang rellen, je regering omverwerpen onder het motto "we worden onderdrukt"....om vervolgens hotelletjes en ambassades te bestormen vanwege een uber-onderdrukkend geloof. Wordt nog leuk daar als dit een signaal voor de toekomst is.
Zolang ze elkaar afmaken, prima. Gewoon niet (meer) mee bemoeien en op de Noordpool gaan boren.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')