abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:42:16 #1
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116777532
quote:
SANAA - Ongeveer 2000 betogers in de stad Sanaa in Jemen hebben vrijdag geprobeerd op te rukken naar de ambassade van de Verenigde Staten. Ook in Sudan wordt geprotesteerd en in Libanon is één persoon omgekomen bij onlusten.

Opnieuw protesten in verschillende landen Fotoserie

In Jemen vuurden veiligheidstroepen waarschuwingsschoten af. Zij zetten een waterkanon in om de menigte te verspreiden.

De betogers, woedend over de in de VS geproduceerde antimoslimfilm, schreeuwden dat de Amerikaanse ambassadeur het land moet worden uitgezet en verbrandden een Amerikaanse vlag.

Veiligheidstroepen blokkeerden alle wegen naar de ambassade. De politie schoot donderdag zeker vier demonstranten dood in de buurt van de Amerikaanse ambassade.

Sudan

In de Sudanese hoofdstad Khartoum proberen betogers de Britse en Duitse ambassades te bestormen, meldt een ooggetuige aan persbureau Reuters. De ruiten van de ambassade zouden zijn ingegooid en er zou geschoten zijn. Daarnaast zou er brand zijn gesticht bij de hoofdingang.

De Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Guido Westerwelle, zei dat het personeel van de ambassade veilig is. De regering in Berlijn had volgens de Duitse publieke zender ARD de veiligheidsmaatregelen rond het gebouw al versterkt. Om wat voor maatregelen het gaat, is niet gezegd.

Sommige betogers trokken de Duitse vlag van het gebouw en vervingen hem door een zwarte islamitische vlag. Ook werden stenen naar het gebouw geworpen. Ook de nabijgelegen Britse ambassade was het doelwit van betogers. In totaal waren er naar schatting 5000 demonstranten op de been.

Libanon

In Libanon zou één persoon bij gewelddadige protesten om het leven zijn gekomen. Tenminste 25 personen zouden gewond zijn geraakt. Dat melden internationale persbureaus.

Honderden betogers hebben in de stad Tripoli, in het noorden van Libanon, een restaurant van fastfoodketen Kentucky Fried Chicken in brand gestoken. Zij schreeuwden leuzen tegen het bezoek van paus Benedictus XVI en tegen de Amerikanen.

Dat hebben getuigen gezegd. Zij zagen sommige mensen die riepen 'Wij willen de paus niet' en 'Niet meer beledigingen (tegen de islam)'.

De paus is vrijdagmiddag in de hoofdstad Beiroet aangekomen voor een bezoek van 3 dagen.

Pakistan

Ook in de Pakistaanse stad Islamabad werd vrijdag geprotesteerd, meldt het Franse persbureau AFP. Bij de Amerikaanse ambassade werden door honderden islamisten anti-Amerikaanse leuzen gescandeerd.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-anti-islamfilm.html
Er zijn dus ernstige rellen in Islamitische landen.

Zal dit nog verder escaleren?

[ Bericht 43% gewijzigd door francoisdublanc op 14-09-2012 15:59:15 ]
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:45:07 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116777655
Je bedoelt 'Fitna'?

Ow vraag is al weg uit de OP :P

[ Bericht 80% gewijzigd door kwiwi op 14-09-2012 13:51:17 ]
pi_116777710
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:45 schreef kwiwi het volgende:
Je bedoelt 'Fitna'?
Shitna?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_116777753
Maar wanneer komt 'Der ewige Jude' weer eens op tv? Dat zou natuurlijk een stroom van positieve reacties uit het joodse kamp opleveren! Ik zeg doen!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_116777804
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
Maar wanneer komt 'Der ewige Jude' weer eens op tv? Dat zou natuurlijk een stroom van positieve reacties uit het joodse kamp opleveren! Ik zeg doen!
:{
pi_116777859
quote:
Wat is je punt? Wil je suggereren dat Joden dan aan het moorden gaan?
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:55:33 #7
306109 francoisdublanc
pi_116778083
Kunnen we het hebben over de film en/of de mogelijke onlusten?
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:00:54 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_116778298
Film niet gezien, vind ik ook totaal niet boeiend. Reacties zijn verwerpelijk maar exact wat je zou verwachten natuurlijk.

Ik ben nog wel benieuwd naar de reacties van hoge geestelijken (moslim, joods of christen) die dit soort uitspattingen in een vrije wereld natuurlijk meteen ten zeerste af zullen keuren.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:03:58 #9
306109 francoisdublanc
pi_116778433
Breaking News‏@BreakingNews

Police in Sudan fire teargas to disperse protesters trying to storm German and British embassies in Khartoum - @Reuters
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:08:21 #10
3542 Gia
User under construction
pi_116778617
Eigenlijk moet het westen zich volledig terugtrekken uit die achterlijke landen en het ze zelf uit laten zoeken. En dan de grenzen dicht voor de lieve moslimmetjes die proberen onder de islamitische onderdrukking uit te komen.
pi_116778770
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:03 schreef sonnyspek het volgende:

Police in Sudan fire teargas to disperse protesters trying to storm German and British embassies in Khartoum - @Reuters
Hebben de duitsers en de Britten ook al filmpjes over de profeet gemaakt, of hebben ze gewoon weer schuim op de bek en maakt het niet zoveel uit wat er stuk gaat?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:18:06 #12
306109 francoisdublanc
pi_116778974
Protesters set KFC restaurant on fire in Lebanon over pope's visit, anti-Islam film, witnesses say - @Reuters http://bit.ly/PhNANZ
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:22:41 #13
306109 francoisdublanc
pi_116779131

Protesters pull down emblem at German embassy in Sudan, raise Islamic flag, Reuters witness says - @Reuters
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:40:44 #14
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_116779836
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_116779887
Elk westers land zou in zijn hoofdstad een stapel korans moeten verbranden, dit breed uitmeten in de media als antwoord op die achterlijken om te laten zien hoe dom ze wel niet zijn.

En voor degene die meteen schuimbekken, korans verbranden is geen moord wat die debielen doen.
pi_116779953
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
Elk westers land zou in zijn hoofdstad een stapel korans moeten verbranden, dit breed uitmeten in de media als antwoord op die achterlijken om te laten zien hoe dom ze wel niet zijn.

En dan? Wat is het doel? Wat wil je ermee bereiken? Waarom vindt je dat je het moet doen?
Waarom doe je dat niet zelf dr Nikita. En dan zet je het filmpje op internet.
pi_116780026
quote:

En voor degene die meteen schuimbekken, korans verbranden is geen moord wat die debielen doen.
Precies, gewoon die onlusten rechtvaardigen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:46:37 #18
306109 francoisdublanc
pi_116780073
quote:

Goed plan, als teken dat wij hier vrijheid van meningsuiting hebben.
pi_116780084
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Goed plan, als teken dat wij hier vrijheid van meningsuiting hebben.
Ga je gang zou ik zeggen.
pi_116780181
quote:
Goede post. Het is erg lastig een goed beeld te krijgen van hoe de situatie in Libië en Egypte echt is denk ik. Gelukkig is er ook een tegengeluid.
pi_116780194
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En dan? Wat is het doel? Wat wil je ermee bereiken? Waarom vindt je dat je het moet doen?
Waarom doe je dat niet zelf dr Nikita. En dan zet je het filmpje op internet.
Het antwoord staat in die paar zinnen en verder, ik ben niet suicidaal.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies, gewoon die onlusten rechtvaardigen.
Achja, moord rechtvaardigen wat je nu doet. Je bent er altijd als de kippen bij om alles wat barbaren in naam van hun imaginaire vriendje doen te downplayen. Erg opvallend.
pi_116780290
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:50 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Oh, maar je roept wel even op dat de rest dat vooral moet doen. Mooi is dat.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:53:36 #23
306109 francoisdublanc
pi_116780317
Amerikaanse consulaat vanavond dicht in Amsterdam.
pi_116780319
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Goed plan, als teken dat wij hier vrijheid van meningsuiting hebben. verworden tot wat we zo verafschuwen.
Fixed.
pi_116780371
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, maar je roept wel even op dat de rest dat vooral moet doen. Mooi is dat.
Ik adviseer je een cursus beter lezen voordat je met aannames komt.
pi_116780384
De Duitse en Britse ambassade in de Sudan worden nu ook belegerd door woedende menigten.

http://www.welt.de/politi(...)enfahne-gehisst.html
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:56:29 #27
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_116780412
quote:

[..]

Maar als anderen om het leven komen door z'n actie, mensen die er niets mee te maken hebben, dan is het prima ?

Sociaal hoor.
pi_116780422
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik adviseer je een cursus beter lezen voordat je met aannames komt.
Dan moet je je eigen post nog een lezen. Je roept anderen op het te doen, maar zelf wil je het niet. Wie moet dan korans verbranden volgens jou?
pi_116780505
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dan moet je je eigen post nog een lezen. Je roept anderen op het te doen, maar zelf wil je het niet. Wie moet dan korans verbranden volgens jou?
Weet je niet wat het woord 'zou' betekent? Anders zoek je het maar op.
pi_116780507
quote:
VS-consulaat Amsterdam dicht om verwachte betogingen
AMSTERDAM - Het Amerikaanse consulaat in Amsterdam is vrijdag eerder gesloten vanwege een aangekondigde betoging tegen de anti-islamfilm Innocence of Muslims.

De demonstratie zou plaatsvinden voor de deur van het consulaat aan het Museumplein in de hoofdstad. Dat laat de diplomatieke instantie vrijdag weten.

Volgens het consulaat is de Amsterdamse politie op de hoogte van twee geplande acties, op vrijdag- en zondagmiddag.

Het consulaat adviseert Amerikaanse burgers tijdens de demonstraties niet in de buurt van het Museumplein te komen. Hoeveel mensen er op de demonstraties zullen afkomen, is vooralsnog niet bekend.

Meer informatie volgt nog.
nu.nl

Nou,ik mag hopen dat ze een goed voorbeeld gaan geven naar die idioten in Libie enz.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:01:24 #31
382130 gnaeus
pi_116780594
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is het probleem dat ik ook altijd met dat soort figuren heb, ze lopen de boel op te stoken en andere worden daar slachtoffer van. Dat zijn mensen als Nikita en anti-islam filmpjesmakers die het in veiligheid en anonimiteit kunnen doen en de haatzaaiers in het midden-oosten die het ongeletterde volk voor hun haatkar spannen. Een beetje zoals vroeger mensen op afstand uitschelden en dan hard wegrennen.
pi_116780653
quote:
Achja, moord rechtvaardigen wat je nu doet. Je bent er altijd als de kippen bij om alles wat barbaren in naam van hun imaginaire vriendje doen te downplayen. Erg opvallend.
Omdat de reacties van jou als het om dit soort neanderthaler-gedrag gaat, veel opvallender en belachelijker zijn. Jij bent hier immers degene die propageert beter te zijn. Door nog maar meer haat te zaaien om het haatzaaien, verlaag je je tot hetzelfde niveau.
pi_116780660
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

nu.nl

Nou,ik mag hopen dat ze een goed voorbeeld gaan geven naar die idioten in Libie enz.
Weinig vertrouwen in de Nederlandse politie zie ik. Niet geheel onterecht natuurlijk. Hopelijk gedragen de demonstranten zich een beetje. Niet zoals die beesten in Libië, Egypte en de Sudan.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_116780664
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Weet je niet wat het woord 'zou' betekent? Anders zoek je het maar op.
In ieder geval niet dat je niet oproept tot of dit niet wenst te zien gebeuren.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:03:52 #35
306109 francoisdublanc
pi_116780687
Gadver :r, ik krijg spontaan de neiging om echt een Koran in de fik te zetten. Alleen maar om hen te sarren. Echt een debielen.
pi_116780693
Van wat ik ervan begreep waren de acteurs er ook ingeluisd. Het zou helemaal niet over Mohammed gaan en bij bepaalde beelden zou je dit ook kunnen zien aan het bewegen van de mond toen de naam Mohammed werd gebruikt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_116780695
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

nu.nl

Ah, net zoals met de cartoonrellen? De halve wereld stond in brand vanwege een paar tekeningetjes en dat nog eens uitgegeven in een land waar vrijheid van meningsuiting is.

Zelfs in NL werden vlaggen verbrand.
pi_116780761
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:06 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Film is een groot woord, maar je kunt hem nergens zien, hier is de trailer. Als je goed oplet kun je horen dat bij sommige scenes er over heen is gedubbed. :')
Is het nou echt serieus deze ''film'' waar het over gaat? Het is lang geleden dat ik zo'n slechte film heb gezien, dit is toch niet serieus te nemen? Worden hier mensen om vermoord? Zo'n triest filmpje?
pi_116780816
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:05 schreef 12345r het volgende:

[..]

Is het nou echt serieus deze ''film'' waar het over gaat? Het is lang geleden dat ik zo'n slechte film heb gezien, dit is toch niet serieus te nemen? Worden hier mensen om vermoord? Zo'n triest filmpje?
Inderdaad, de acteurs van GTST zouden het overtuigender gedaan hebben, en dat zegt veel...heel veel.
pi_116780828
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat de reacties van jou als het om dit soort neanderthaler-gedrag gaat, veel opvallender en belachelijker zijn. Jij bent hier immers degene die propageert beter te zijn. Door nog maar meer haat te zaaien om het haatzaaien, verlaag je je tot hetzelfde niveau.
Jij bent nog in staat een moordenaar goedkeurend over de bol te aaien als het maar in naam van die dode warlord was gebeurd.
Dat maakt jou pas geliefd.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:07:33 #41
382130 gnaeus
pi_116780837
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:05 schreef 12345r het volgende:

[..]

Het gaat ook helemaal niet om het filmpje, het gaat om de westerse wereld die keer op keer de bevolking in het midden-oosten vernedert en onderdukt door foute regimes te steunen en door te bepalen wat landen daar wel en niet mogen.
pi_116780854
In Duitsland is het ook al raak.
pi_116780881
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:07 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Het gaat ook helemaal niet om het filmpje, het gaat om de westerse wereld die keer op keer de bevolking in het midden-oosten vernedert en onderdukt door foute regimes te steunen en door te bepalen wat landen daar wel en niet mogen.
Jaja, nu weten we het wel, het is allemaal onze schuld zelf kunnen ze er niks aan doen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:08:57 #44
306109 francoisdublanc
pi_116780885
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
In Duitsland is het ook al raak.
In Duitsland? Of de Duitse ambassade?
pi_116780894
quote:

[..]

Oh nu gaat het ineens niet meer om het filmpje? :')
pi_116780899
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jij bent nog in staat een moordenaar goedkeurend over de bol te aaien als het maar in naam van die dode warlord was gebeurd.
Dat maakt jou pas geliefd.
Lezen valt niet mee hè?
pi_116780915
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hebben de duitsers en de Britten ook al filmpjes over de profeet gemaakt, of hebben ze gewoon weer schuim op de bek en maakt het niet zoveel uit wat er stuk gaat?
Dat dacht ik ook, wat hebben die er mee te maken?
Alles wat westers en onzedelijk is moet zeker vernietigd worden?
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:10:47 #48
382130 gnaeus
pi_116780962
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je het grotere plaatje niet ziet en begrijpt dan kan ik me voorstellen dat je een dergelijke simplistische kijk op de situatie hebt. Die maffe moslims gaan zomaar rellen om een filmpje. Wat een gekkies.
pi_116780963
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee, dat was al langer duidelijk toch? Of dacht je dat alle filmrecensenten uit het Midden-Oosten hun onvrede over de kwaliteit van het filmpje aan het uiten waren?
pi_116780964
Misschien zit er niet eens meer een amerikaanse ambassase in Sudan. :')
pi_116780976
Hadden de Britten graaf Kitchener van Karthoum nog maar. Die zou snel hebben afgerekend met zulk gedrag.

pi_116781030
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, wat hebben die er mee te maken?
Alles wat westers en onzedelijk is moet zeker vernietigd worden?
Net zoveel als alle moslims die zich niet tot dat niveau hebben verlaagd hier ook maar iets mee te maken hebben.
pi_116781035
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:10 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Als je het grotere plaatje niet ziet en begrijpt dan kan ik me voorstellen dat je een dergelijke simplistische kijk op de situatie hebt. Die maffe moslims gaan zomaar rellen om een filmpje. Wat een gekkies.
Als jouw stelling zou kloppen zouden ze daar allemaal zo tekeer gaan.

Denk eerder dat gefrustreerde mensen daar een zondebok nodig hebben. Door armoede, werkeloosheid, overbevolking enz. Maar of dat allemaal de schuld is van het westen?
pi_116781045
quote:

[..]

Tsja, inderdaad, dat hebben ze in het verleden ook niet gedaan toen er wat cartoons verschenen, of toen er een of andere seniele pastoor in de VS een koran verbrandde, dat was allemaal vanwege het westen dat de islamitische landen steeds maar weer vernedert. :')
pi_116781173
quote:

[..]

Ja, idd. Gekkies.
Want het slaat helemaal nergens op, deze idiotie.
pi_116781211
En de Amerikaanse ambassade in Amsterdam is ook vroeger gesloten vanwege deze waanzin.
Ongelofelijk dit.
pi_116781228
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
En de Amerikaanse ambassade in Amsterdam is ook vroeger gesloten vanwege deze waanzin.
Ongelofelijk dit.
Overtrokken actie inderdaad.
pi_116781290
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ongelofelijk dit.
Tja, toch maar geen enkel risico nemen...
pi_116781378
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef andre347 het volgende:

[..]

Overtrokken actie inderdaad.
Overtrokken? Ik weet niet hoor, maar ik vind hetgene wat deze idioten doen vanwege een film die ze niet eens gezien hebben meer overtrokken.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:21:32 #60
306109 francoisdublanc
pi_116781385
Ze denken na over een negatief reisadvies na in NEDERLAND? Bron: De telegraaf
pi_116781400
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:11 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Hadden de Britten graaf Kitchener van Karthoum nog maar. Die zou snel hebben afgerekend met zulk gedrag.

[ afbeelding ]
Aaaaah de mafkees die flink tekeer is gegaan in Zuid Afrika, inclusief concentratiekampen, zo man gaat het oplossen ja. :')
pi_116781412
}:|. Echt, tief op met me, ik zit op een paar honderd meter van die ambassade :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116781438
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
}:|. Echt, tief op met me, ik zit op een paar honderd meter van die ambassade :').
Ach, paar HONDERD meter valt nog wel mee he.
pi_116781440
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:21 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Aaaaah de mafkees die flink tekeer is gegaan in Zuid Afrika, inclusief concentratiekampen, zo man gaat het oplossen ja. :')
En de Mahdi en zijn fanatiekelingen een lesje heeft geleerd.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:22:49 #65
382130 gnaeus
pi_116781441
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als jouw stelling zou kloppen zouden ze daar allemaal zo tekeer gaan.

Denk eerder dat gefrustreerde mensen daar een zondebok nodig hebben. Door armoede, werkeloosheid, overbevolking enz. Maar of dat allemaal de schuld is van het westen?
Ja, als je dat niet inziet weet ik eigenlijk ook niet hoe ik dat duidelijk moet maken. Je kent de geschiedenis van het midden-oosten kennelijk niet en weet overduidelijk niet welke rol het westen daar in gespeeld heeft en nog steeds doet.

Het zou ongeveer zijn alsof Iran ons land bezet, een regering aanstelt die hun belangen dient, onze gasvoorraden verkoopt. En als het regime dan niet meer bevalt vallen ze je land binnen, gooien de boel plat en bepalen wie er dan aan de macht komt. En dat is de simpele uitleg.

Vervolgens komen er allerhande filmpjes en "kritiek" uit Iran waar het enige dat je eigenlijk nog hebt tot op het bot wordt afgebrand.

En jij zou zitten en pootjes geven aan Iran en aanverwante landen, want jij bent beschaafd. Geloof je het zelf ?
pi_116781448
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:21 schreef sonnyspek het volgende:
Ze denken na over een negatief reisadvies na in NEDERLAND? Bron: De telegraaf
ja, linkje svp
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:23:25 #67
306109 francoisdublanc
pi_116781474
quote:
Geef vanmiddag ff een liveverslag. ;)
pi_116781477
quote:

[..]

Als we ze met rust laten is het niet goed en als we ons ermee bemoeien is het ook niet goed. het is eigenlijk nooit goed. Groot het tussen oost en west en lekker elkaar met rust laten lijkt me een goed plan
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116781498
quote:
Jij verwacht dat daar ook doden door zouden vallen? _O-

Niet álle volken zijn zo gedegenereerd, hoor. :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:24:23 #70
382130 gnaeus
pi_116781522
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als we ze met rust laten is het niet goed en als we ons ermee bemoeien is het ook niet goed. het is eigenlijk nooit goed.
Wanneer hebben we ze met rust gelaten ?
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:24:25 #71
306109 francoisdublanc
pi_116781524
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

ja, linkje svp
http://www.telegraaf.nl/b(...)at_Adam_dicht__.html

quote:
Amerikanen in Nederland of reizend naar Nederland wordt sterk geadviseerd het actuele reisadvies van de Amerikaanse overheid in de gaten te houden. Vooralsnog geldt er geen negatief reisadvies voor Nederland.

pi_116781536
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach, paar HONDERD meter valt nog wel mee he.
Ja ok.

maar als dit gebeurt is het een klein groepje moslims, niet alle moslims zijn zo blabla..

Alsof IK godverdomme die film heb gemaakt, of uberhaupt alle mensen in het westen/amerikanen :r.

toleratie en discriminatie komt altijd van 1 kant :').
Get woke, go broke!
pi_116781546
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ja, als je dat niet inziet weet ik eigenlijk ook niet hoe ik dat duidelijk moet maken. Je kent de geschiedenis van het midden-oosten kennelijk niet en weet overduidelijk niet welke rol het westen daar in gespeeld heeft en nog steeds doet.

Het zou ongeveer zijn alsof Iran ons land bezet, een regering aanstelt die hun belangen dient, onze gasvoorraden verkoopt. En als het regime dan niet meer bevalt vallen ze je land binnen, gooien de boel plat en bepalen wie er dan aan de macht komt. En dat is de simpele uitleg.

Vervolgens komen er allerhande filmpjes en "kritiek" uit Iran waar het enige dat je eigenlijk nog hebt tot op het bot wordt afgebrand.

En jij zou zitten en pootjes geven aan Iran en aanverwante landen, want jij bent beschaafd. Geloof je het zelf ?
Je zit het gewoon iets goed te praten wat niet goed te praten is.
Haalt er van alles bij om de daden van dit tuig te rechtvaardigen. Waarom is dat?
pi_116781547
quote:

[..]

Het gaat om imand...of een paar mensen die een geloof willen beledigen. En er zijn genoeg films die niet zo positief naar het westen of christenen toe zijn. Hebben we het over vertrouwen in je God/Allah/Jaweh...maar niet genoeg vertrouwen blijkbaar want hij kan straffen niet alleen af?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_116781583
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:24 schreef gnaeus het volgende:

[..]

We WILDEN ze met rust laten in Libie, maar er werd gesmeekt om in te grijpen, net zoals er nu weer word gesmeekt om in te grijpen in Syrie.
pi_116781587
Die crappy B-film is natuurlijk alleen maar de aanleiding van de onrusten. Dat zit veel dieper in de mensen. Niemand die gisteren de ambassade aanviel in Jemen heeft die film gezien, laat staan dat ze internet hebben.
pi_116781594
Er moet veel meer ontwikkelingsgeld naar dergelijke landen.
pi_116781627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Er moet veel meer ontwikkelingsgeld naar dergelijke landen.
Jij snapt het :')
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:27:00 #79
382130 gnaeus
pi_116781642
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

We WILDEN ze met rust laten in Libie, maar er werd gesmeekt om in te grijpen, net zoals er nu weer word gesmeekt om in te grijpen in Syrie.
Ah, we wilden ze met rust laten in Libie. Geloof je dat zelf ? De enige reden waarom Libie geholpen is en Syrie niet moge duidelijk zijn.
pi_116781643
En in het MO wordt ook genoeg geprofiteerd van de olie, kijk maar hoe rijk die sjeiks en hun familie zijn.

[ Bericht 72% gewijzigd door paddy op 14-09-2012 15:33:24 ]
pi_116781654
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef gnaeus het volgende:

[..]

wij hebben in het verleden hetzelfde in het Midden Oosten gedaan als dat we ook in zuid Amerika en Azie gedaan hebben. De boel koloniseren, maar in Azie en Midden Amerika gaat het nu over het algemeen stukken beter als in het Midden Oosten
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116781667
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ah, we wilden ze met rust laten in Libie. Geloof je dat zelf ? De enige reden waarom Libie geholpen is en Syrie niet moge duidelijk zijn.
Nou, leg jij het dan maar eens uit als je het allemaal zo goed weet.
pi_116781687
quote:

[..]

Maar denk je dat zo'n woedende menigte in Jemen daar mee bezig is? Echt niet!
pi_116781695
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

wij hebben in het verleden hetzelfde in het Midden Oosten gedaan als dat we ook in zuid Amerika en Azie gedaan hebben. De boel koloniseren, maar in Azie en Midden Amerika gaat het nu over het algemeen stukken beter als in het Midden Oosten
Dat komt omdat ze zich daar niet massaal hebben laten indoctrineren.
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:28:12 #85
306109 francoisdublanc
pi_116781697
EDIT: fuck.

Reuters Top News@Reuters

FLASH - Sudanese protesters moving in cars, buses towards U.S. embassy outside Khartoum: Reuters witness
pi_116781702
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Net zoveel als alle moslims die zich niet tot dat niveau hebben verlaagd hier ook maar iets mee te maken hebben.
Idd. Hier hebben de meeste moslims dezelfde instelling als de meeste christenen met de spotprenten van Jezus. Zal vast een enkeling tussen zitten die voor dramaqueen wil spelen, maar de meeste moslims en gelovigen gooien geen paarlen etc (is een spreuk)
pi_116781738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Azie en Midden-Amerika beter? Echt niet. Sommige landen misschien, maar een heleboel ook echt niet. Maar daar horen we niet veel van.
pi_116781740
quote:
Live Blog Heatwave! Al vrij genomen?
pi_116781782
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:24 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Over het algemeen bemoeien we ons weinig met landen als Marokko, Tunesië, Jemen, Libië, emiraten, indonesie, etc
pi_116781796
Als ik in de buurt was ging ik wel even kijken Heatwave!
pi_116781821
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als ik in de buurt was ging ik wel even kijken Heatwave!
Mwah, kom er zo langs, op weg naar de kroeg :').
Get woke, go broke!
pi_116781844
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Jij verwacht dat daar ook doden door zouden vallen? _O-

Niet álle volken zijn zo gedegenereerd, hoor. :)
In Nederland zijn er ook geen rellen geweest van de meeste moslims hier hoor.
pi_116781845
quote:

[..]

Klopt, olie. In het westen zouden we veel meer geld en resources moeten vrij maken om te zoeken naar alternatieven voor olie zodat we helemaal niets meer met het Midden Oosten te maken hoeven te hebben.
pi_116781850
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, kom er zo langs, op weg naar de kroeg :').
Die zit er dan niet meer, gesloopt door salafisten omdat alcohol. :P
pi_116781923
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Azie en Midden-Amerika beter? Echt niet. Sommige landen misschien, maar een heleboel ook echt niet. Maar daar horen we niet veel van.
Noem eens wat landen in Azie en Zuid amerika waar het slechter gaat als in het Midden Oosten?
pi_116781931
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die zit er dan niet meer, gesloopt door salafisten omdat alcohol. :P
Succes met de hell's angels als uitsmijter B-).
Get woke, go broke!
pi_116781987
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Succes met de hell's angels als uitsmijter B-).
Hoop dat ze ze flink op hun mieter slaan dan.
Wat een waanzin allemaal.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:35:23 #98
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116782012
Dat het VS-consulaat EN twee scholen in Amsterdam moeten sluiten omdat een stel idioten zonodig moet protesteren tegen een onzichtbare vijand is toch het toppunt.

Dit is nou eens een goed moment voor de ME, als het aan mij ligt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_116782056
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef Strani het volgende:
Dat het VS-consulaat EN twee scholen in Amsterdam moeten sluiten omdat een stel idioten zonodig moet protesteren tegen een onzichtbare vijand is toch het toppunt.

Dit is nou eens een goed moment voor de ME, als het aan mij ligt.
Laat ze de gummiknuppel er maar overheen halen. Dat begrijpen ze vast beter dan een kopje thee.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:37:02 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116782065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoop dat ze ze flink op hun mieter slaan dan.
Wat een waanzin allemaal.
Ik word er zo moe van. natuurlijk zijn niet alle Moslims zo, maar de hele wereld moet weer dood op dit moment, omdat 1 eikel 1 filmpje heeft gemaakt.

Op een gegeven moment ben je toch klaar met die achterlijken? Die ambassades hebben toch niets met het filmpje te maken? Of zijn ze ook verantwoordelijk voor Titanic?
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')