Dat moet je zelf weten natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook. Ik zie echter geen aanleiding om te twijfelen aan hun statements.
Ik begrijp ze ook wel hoor maar om nu zo ineens te gaan miepen van 'wij wisten het niet' dat vind ik dan weer jammer. Persoonlijk zou ik ook vluchten, voor je het weet lig je met je oranje overal in de hoofdrol van een filmquote:Op donderdag 13 september 2012 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel. Ze weten dat ze met een idiote groep te maken hebben die nergens voor terugdeinst als ze zich weer eens op hun pik getrapt voelen, terecht of onterecht. Dus in die zin begrijp ik wel dat ze 'laf' zijn.
Klopt. En dat is meer omdat ze die kennis (over het geweld) ook vooraf zouden moeten hebben. Dus dan zouden ze vooraf al gezegd hebben niet mee te willen doen. Ze hadden namelijk kunnen weten dat het dit soort reacties zou uitlokken.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten natuurlijk.
Dus men moet vooral en altijd rekening houden met de korte lontjes van dit soort lui?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. En dat is meer omdat ze die kennis (over het geweld) ook vooraf zouden moeten hebben. Dus dan zouden ze vooraf al gezegd hebben niet mee te willen doen. Ze hadden namelijk kunnen weten dat het dit soort reacties zou uitlokken.
Ehm, waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus men moet vooral en altijd rekening houden met de korte lontjes van dit soort lui?
En vooral nooit satire-hoe slecht ook, en dat is het als ik de trailer zie-maken, want dan zet je je leven op het spel? Dat is toch idioot?
Kun je nagaan hoe slecht. Ik dacht dat het satire was.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ehm, waar zeg ik dat?
Overigens is de film niet bedoeld als satire hoor, het is een politieke propaganda film.
Ja, dat denken veel mensen, maar hieruit blijkt wat anders:quote:Op donderdag 13 september 2012 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht. Ik dacht dat het satire was.
Meer bewijs dat zij zijn voorgelogen en zij dus de waarheid vertellen:quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten natuurlijk.
Ik heb alleen de trailer gezien, en dat vond ik een lachwekkend stukje film, nou eigenlijk dat niet eens want grappig was het niet naar mijn smaak. Maar serieus ook niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meer bewijs dat zij zijn voorgelogen en zij dus de waarheid vertellen:
http://www.mooncasting.co(...)warrior-los-angeles/
http://www.onthemedia.org(...)ence-muslims-dubbed/
Nee, maar het ging mij even om te laten zien waarom ik denk dat de acteurs zijn voorgelogen. Er is ondersteunend bewijs voor hun beweringen dat zij het echt niet wisten...quote:Op donderdag 13 september 2012 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb alleen de trailer gezien, en dat vond ik een lachwekkend stukje film, nou eigenlijk dat niet eens want grappig was het niet naar mijn smaak. Maar serieus ook niet.
Dus ik weet niet hoe de hele film is, heb jij die wel gezien dan inmiddels?
Gelukkig dan maar voor de acteurs.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar het ging mij even om te laten zien waarom ik denk dat de acteurs zijn voorgelogen. Er is ondersteunend bewijs voor hun beweringen dat zij het echt niet wisten...
Doet me beetje denken aan The Roomquote:Op donderdag 13 september 2012 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meer bewijs dat zij zijn voorgelogen en zij dus de waarheid vertellen:
http://www.mooncasting.co(...)warrior-los-angeles/
http://www.onthemedia.org(...)ence-muslims-dubbed/
quote:A protester has been shot dead by police outside the US embassy in Yemen, say AFP.
Up to 5,000 protesters are trying to storm the US compound in Sanaa as anger about an anti-Muslim film spreads in the Middle East.
Hundreds got past two police barricades and managed to get through the main gate into the US compound in Sanaa. They were then driven back by security forces firing weapons into the air.
The latest TV pictures appear to show the gate being pulled down, and smoking rising from inside the complex.
Demonstrators chanting "death to America" smashed windows of security offices outside the embassy and set fire to cars and tyres. Others held banners declaring "Allah is Greatest".
Hoppa, one done, 4999 to go.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:07 schreef Frutsel het volgende:
Sky: Protestor killed outside US embassy
[..]
Ja, dat.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh ja, we worden neergezet als een stel babaren in dat filmpje. Laten we ons gedragen als babaren om ze te laten zien dat ze ongelijk hebben!
Moet je eens zoeken hoeveel spotprenten er in het midden oosten gemaakt worden over met name de joden, maar ik heb ook niet de illusie dat ze er geen maken over Christenen en het westen. Alleen halen wij massaal de schouders op.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet je, als het een vreedzaam protest is is er niks mis mee. Maar dit gaat gewoon helemaal nergens meer over.
Er zijn al zat films en grappen gemaakt over de Paus en de Katholieke kerk, sommige gaan zelfs wat te ver in m'n ogen maar ok, alsnog staat er dan niet een woedende menigte schuimbekkende katholieken te rellen.
En dat is nu het verschil tussen mensen die wel kunnen nadenken en zij die niet zelf kunnen nadenken. Derhalve is het woord 'achterlijk' gepast bij dat volk.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken hoeveel spotprenten er in het midden oosten gemaakt worden over met name de joden, maar ik heb ook niet de illusie dat ze er geen maken over Christenen en het westen. Alleen halen wij massaal de schouders op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |