Het is echt niet interessanter als je alles in hoofdletters zegt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef sonnyspek het volgende:
FLASH: PENTAGON SAYS MARINES SENT TO YEMEN IN RESPONSE TO RECENT EVENTS BUT ALSO AS "A PRECAUTIONARY MEASURE"
Maar vind je het niet jammer dat mensen nu inzien dat je er vaak naast zat met je incidenten? Dat geweld gebakken zit in bepaalde mensen met jurken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vind m'n islamitische buurman nu een klootzak.
ja, dat zeg je letterlijk droeftoeter!quote:
Die doden vallen meestal door moslims die andere moslims opblazen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De meeste doden vallen nog steeds in moslimlanden en meestal is er westers ingrijpen in het spel.
Doe nou niet alsof wij heilige boontjes zijn.
Copy/paste, helder lichtquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is echt niet interessanter als je alles in hoofdletters zegt.
Vind je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is echt niet interessanter als je alles in hoofdletters zegt.
Schokkend hoor maar dit gebeurde ook toen de dictatuurtjes nog aan de macht waren, cartoon rellen weer vergeten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef havanagila het volgende:
Nou, lekker dan, ik begin die dictatuurtjes al te begrijpen, zonder onderdrukking gaat het gewoon meteen mis daar.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zeg je letterlijk droeftoeter!.
Ja, want omdat Moslims vooral elkaar afmaken kunnen wij dat niet veroordelen. Wat een kulargument.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef De_Guidance het volgende:
De meeste doden vallen nog steeds in moslimlanden en meestal is er westers ingrijpen in het spel.
Doe nou niet alsof wij heilige boontjes zijn.
Juist. Daarom is de "Arabische Lente" (het lijkt meer op een droevige herfst met hagelbuien) ook helemaal niet zo goed als de linkse media beweren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef havanagila het volgende:
Nou, lekker dan, ik begin die dictatuurtjes al te begrijpen, zonder onderdrukking gaat het gewoon meteen mis daar.
Ja , lekker interessant wat de onderliggende psychologische verklaringen zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die doden vallen meestal door moslims die andere moslims opblazen.
En "wij" doden geen mensen uit haat of wraak, maar vanwege een oorlog om strategische belangen. Kan je je vraagtekens bij zetten, maar het heeft niets te maken met de blinde zieke haat van die lui daar.
Ik haat niemand, maar ik kan wel hun gedrag haten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja , lekker interessant wat de onderliggende psychologische verklaringen zijn.
Gaan er mensen dood of niet? En genoeg mensen die echt wel blinde haat hebben richting moslims. Kijk maar naar dit topic.
Ja, dat is zeker interessant, omdat het je hele "argument" onderuit haalt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gaan er mensen dood of niet? En genoeg mensen die echt wel blinde haat hebben richting moslims. Kijk maar naar dit topic.
Volgens mij hebben de mensen in dit topic geen haat tegen moslims...alleen tegen die paar incidenten. Als jij dat schaart onder 'alle' dan zullen er vast wel veel incidenten zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Grappig, dat extremisme in de moslimwereld eind vorige eeuw bijna totaal afwezig was. Tot de VS in Afghanistan de Taliban gingen financiëren en de oliemiljarden naar Saudi-Arabië gingen vloeien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ja, want omdat Moslims vooral elkaar afmaken kunnen wij dat niet veroordelen. Wat een kulargument.
Eerst maandenlang rellen, je regering omverwerpen onder het motto "we worden onderdrukt"....om vervolgens hotelletjes en ambassades te bestormen vanwege een uber-onderdrukkend geloof. Wordt nog leuk daar als dit een signaal voor de toekomst is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist. Daarom is de "Arabische Lente" (het lijkt meer op een droevige herfst met hagelbuien) ook helemaal niet zo goed als de linkse media beweren.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Grappig, dat extremisme in de moslimwereld eind vorige eeuw bijna totaal afwezig was.
Het is allemaal de schuld van het westen...je leert het wel. Nog naar Amsterdam vandaag?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Grappig, dat extremisme in de moslimwereld eind vorige eeuw bijna totaal afwezig was. Tot de VS in Afghanistan de Taliban gingen financiëren en de oliemiljarden naar Saudi-Arabië gingen vloeien.
En al die ingrepen bommen en CIA acties om bepaalde mensen aan de macht te helpen of bepaalde belangen veilig te stellen hebben natuurlijk ook totaal geen invloed op de groei van het extremisme.
Hier verwacht ik het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef sonnyspek het volgende:
Hoelaat is die 'demonstratie' in Amsterdam?
Ik praat niets goed, gewoon stelletje enorme debielen die vooral de mensen in moslimlanden een moeilijk leven bezorgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker interessant, omdat het je hele "argument" onderuit haalt.
Die haat wordt ook echt omgezet in geweld he?
Het grote bagatelliseren is begonnen, ingezet door De_Guidance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |