Haha, jij maakt grappenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ach het laat zelfs bij de grootste knuffelaars de ogen openen lijkt mij. Zelfs die kunnen dit niet gaan ontkennen
Oke excuus dan, maar er zijn sommige fokkers die echt zo denken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie denken nog dat ik het serieus meen ook..
Indonesie wordt ook geradicaliseerd door Salafisten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef erik666 het volgende:
Indonesie is het grootste moslim land van de wereld, waar stelselmatig christenen worden afgeslacht.
Wat vind jij nu van die paar incidentjes??quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, gewoon die onlusten rechtvaardigen.
Hou jij van de Mossad? Dat is toch Iran enzoo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ach het laat zelfs bij de grootste knuffelaars de ogen openen lijkt mij. Zelfs die kunnen dit niet gaan ontkennen
En ondanks dat bestormen geen menigte woedende christenen ambassades. Vreemd he?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef erik666 het volgende:
Indonesie is het grootste moslim land van de wereld, waar stelselmatig christenen worden afgeslacht.
Libanon was het toch? Volgens mij een redelijk gematigd moslimland met een grote christelijke bevolking.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik wist niet eens dat er een KFC zat in Libië.
Libanon jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Die verklaring lijkt anders weinig voeten in de aarde te hebben. "Lijkt", want wat er nu precies allemaal gebeurt weten wij natuurlijk niet. Is het niet zo dat er meer anti-Islam dingen opduiken op het internet? Is dit filmpje echt buitengewoon, is het toevallig de verkeerde mensen opgevallen of is het gebruikt voor politieke doeleinden? Ik geloof wel dat het zo is dat de demonstranten niet goed het onderscheid kunnen maken tussen de staat en haar individuele leden. De moslims in Nederland kennen het onderscheid echter wel, dus vraag mij af waarom ze hier ook voor een ambassade/consulaat gaan staan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het probleem is dat die salafisten die nu rellen, echt denken dat de Amerikaanse overheid zulke films kunnen tegenhouden. In hun eigen land, vaak zonder vrijheid van meningsuiting, gebeurd dat natuurlijk ook. Ze denken echt dat de Amerikaanse overheid goedkeuring heeft gegeven, want anders kon die film toch niet uitgebracht worden?
Daarom word er altijd een verklaring uitgebracht dat de Amerikaanse overheid niet achter de film,cartoon whatover zit en het afkeurt
Libanonquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik zou het zelf nooit doen maar beken wel dat ik het ook niet onterecht zou vinden. Het westen moet altijd 'de volwassene' zijn. Soms klinkt het 'verlagen naar hun niveau' best aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Oke excuus dan, maar er zijn sommige fokkers die echt zo denken.
Die begon een jaar geleden al, aan de kant van Amerika.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Het volksspelletje verbranden.
Oh ja, TOEN is het begonnenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Die begon een jaar geleden al, aan de kant van Amerika.
Ze verbranden al decennia lang westerse vlaggen in de Arabische wereld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Die begon een jaar geleden al, aan de kant van Amerika.
Nope, in 630 na Chr.quote:
De meeste doden vallen nog steeds in moslimlanden en meestal is er westers ingrijpen in het spel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ondanks dat bestormen geen menigte woedende christenen ambassades. Vreemd he?
Idd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:51 schreef YazooW het volgende:
Dat waterkanon op Al Jazeera wordt gewoon gebruikt om de relschoppers af te koelen
Ik vind m'n islamitische buurman nu een klootzak.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wat vind jij nu van die paar incidentjes??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |