Haat jij moslims niet dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef erik666 het volgende:
En dit filmpje is natuurlijk maar een excuus om helemaal uit hun dak te gaan, ze zijn vervuld van haat tegen alles wat westers en niet moslim is.
In LONDEN dus he? Waar ze prima weten van vrijheids van meningsuiting, dat de regering geen films maakt of kan tegenhouden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Het volksspelletje vlagverbranden.
Er stond een goed stuk over op vk.nl. In Libië is de algemene sfeer helemaal niet anti-Amerikaans, eerder pro-Amerikaans. Dat komt vooral door de hulp bij het verjagen van Khadaffi. Het blijkt ook uit de verkiezingsuitslag, waar alle extreme partijen verloren en de liberale partij won.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef erik666 het volgende:
En dit filmpje is natuurlijk maar een excuus om helemaal uit hun dak te gaan, ze zijn vervuld van haat tegen alles wat westers en niet moslim is.
Ik verwacht helemaal geen woedende menigte naar aanleiding van een filmpje . Dan ben je toch gestoord? Of niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je verwacht van een woedende menigte die een ambassade bestormt dat ze vlag met rust laten?
Kijk de incidenten (want het is geen volk en het zijn er maar een paar) eens losgaan ... het is dan wel aan de andere kant van de wereld maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef HeatWave het volgende:
AJELive About 200 protesters are burning USA and Israeli flags outside the US embassy in London #antiUSprotests #antiislamfilm
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal geen woedende menigte naar aanleiding van een filmpje . Dan ben je toch gestoord? Of niet?
Ja, die indruk kreeg ik ook. Libie is wel okay. Egypte, Tunesie en Sudan echter.....quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er stond een goed stuk over op vk.nl. In Libië is de algemene sfeer helemaal niet anti-Amerikaans, eerder pro-Amerikaans. Dat komt vooral door de hulp bij het verjagen van Khadaffi. Het blijkt ook uit de verkiezingsuitslag, waar alle extreme partijen verloren en de liberale partij won.
Conclusie is dat het a) door extremisten als excuus aangegrepen wordt of b) er geen verband is.
Nee. En ik hoop dat je zelf inziet waarom niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Strani het volgende:
Kunnen wij niet gewoon zelf ook ambassades gaan aanvallen? Beginnen we met de Libische en Tunesische? Vlaggen verbranden en westerse bedrijfslogo voor in de plaats brengen.
Gwn paar meer filmpjes maken. Dan helpen radicale Moslims hun eigen landen compleet de vernieling in.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Strani het volgende:
Kunnen wij niet gewoon zelf ook ambassades gaan aanvallen? Beginnen we met de Libische en Tunesische? Vlaggen verbranden en westerse bedrijfslogo voor in de plaats brengen.
Wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. En ik hoop dat je zelf inziet waarom niet.
Ik hoop het ook, maar er zijn al ongeregeldheden in Bangladesh... Dat is wel heel dicht bijquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Drifter__ het volgende:
Hopelijk worden ze niet wakker in Indonesië en/of Pakistan...
In Bangladesh waren ze gister al wakker. Pakistan gaat echt wel meerellen. Indonesie lijkt me wat minder radicaalquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Drifter__ het volgende:
Waarom moeten we in hemelsnaam verlagen tot hun niveau? Als ik van de brug afspring, doe jij dat dan ook?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Strani het volgende:
Van mij mogen al die extremisten helemaal niet wakker worden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Drifter__ het volgende:
Ach het laat zelfs bij de grootste knuffelaars de ogen openen lijkt mij. Zelfs die kunnen dit niet gaan ontkennenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Echt, de VVD heeft mazzel gehad dat dit NU gebeurt, anders waren die stemmen nooit van wilders naar de VVD gegaan.
Hoe snij je jezelf in de vingers? In oosterse landen ok, maar in het VK gaan rellen, echt, zo win je wel sympathie hoor....
Schoten in Sudanquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef sonnyspek het volgende:
Reuters Top News@Reuters
REUTERS REPORTER HEARS GUNFIRE AT US EMBASSY COMPOUND IN SUDAN
Jullie denken nog dat ik het serieus meen ook..quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Waarom moeten we in hemelsnaam verlagen tot hun niveau? Als ik van de brug afspring, doe jij dat dan ook?
Oh, dat kunnen ze prima hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ach het laat zelfs bij de grootste knuffelaars de ogen openen lijkt mij. Zelfs die kunnen dit niet gaan ontkennen
15!!! landen met incidentjes. Doorlopen gaarnequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef El_Matador het volgende:
In 15 (!) landen zijn ze aan het rellen om een filmpjeEn nog een baggerslecht filmpje ook. Ik kon maar 1 minuut kijken, zo belabberd was het.
En dat zijn alleen de geweldplegers zelf. Daarachter staan nog miljoenen die zelf te laf zijn om steentjes te gooien maar het wel prachtig vinden en goedkeuren.
Khartoum was prima veilig, in tegenstelling tot het drama in Darfur...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |