Inderdaad. Verder maakt het me geen zier uit wat men thuis doet maar zodra men echt een bedreiging wordt, zelfs voor kinderen, kunnen ze niet hard genoeg behandeld worden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ze de gummiknuppel er maar overheen halen. Dat begrijpen ze vast beter dan een kopje thee.
Het ergste is nog dat als moslims niet waren gaan rellen de meerderheid van ons dat fimpje helemaal niet onder ogen was gekomen. als je zoiets een filmpje kan noemen. Denken die moslims soms dat het hele westen zich elke avond loopt te verkneukelen aan dit soort wan producten, want dan zijn ze pas echt dom.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik word er zo moe van. natuurlijk zijn niet alle Moslims zo, maar de hele wereld moet weer dood op dit moment, omdat 1 eikel 1 filmpje heeft gemaakt.
Op een gegeven moment ben je toch klaar met die achterlijken? Die ambassades hebben toch niets met het filmpje te maken? Of zijn ze ook verantwoordelijk voor Titanic?
Ik denk dat ze dat denken ja. Ze zijn sowieso veel te veel bezig met wat de wereld over ze zegt, behalve wanneer het ze ook echt zou moeten interesseren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat als moslims niet waren gaan rellen de meerderheid van ons dat fimpje helemaal niet onder ogen was gekomen. als je zoiets een filmpje kan noemen. Denken die moslims soms dat het hele westen zich elke avond loopt te verkneukelen aan dit soort wan producten, want dan zijn ze pas echt dom.
Ik hou het even op een gummiknuppel-behandeling. Snipen lijkt me wat te veel van het goede.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
WMB betreft sniperen ze alles neer bij die ambassade vandaag.
Als je wel een gematigde moslim bent, ben je daar niet, dus niets aan de hand lijkt me.
Dat lijkt mij ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Als je wel een gematigde moslim bent, ben je daar niet, dus niets aan de hand lijkt me.
Wordt verwijderd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zou der gebeuren als ik nu een video op internet zet waarin ik een koran verbrand?
Laat ze gewoon eens hun leven gaan leiden zonder continue naar het westen te kijken. Dus gewoon naar school, naar het werk, je druk maken over wat je in het weekend gaat doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Doe zoiets maar niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zou der gebeuren als ik nu een video op internet zet waarin ik een koran verbrand?
Wat schiet je daarmee op?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef sonnyspek het volgende:
Ja zo beschaafd is dat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
So? Wat maakt mij dat nou uit verder? Dit gaat trouwens ook op voor rellende hooligans etc.quote:
Nee niet echt, maar je zou het kunnen doen om te laten zien dat wij vrijheid van meningsuiting hebben.quote:
En als het op je eigen webspace staat?quote:
Hoewel dat snipen mij natuurlijk ook tegenstaat, vind ik niet dat vrijheid van meningsuiting van belang is wanneer er zelfs scholen voor moeten worden gesloten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar je zou het kunnen doen om te laten zien dat wij vrijheid van meningsuiting hebben.
Geen rol. Maar voor die religieuze gekken is het allemaal één pot nat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef Markeerstift het volgende:
Maar wat voor rol heeft NL nou in die film? In andere nieuwsberichten hebben ze het steeds over een Amerikaanse film..?
niets maar er zit hier een Amerikaanse ambassade, en aangezien de Amerikaanse overheid deze film heeft gemaakt moeten die ook doodquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef Markeerstift het volgende:
Maar wat voor rol heeft NL nou in die film? In andere nieuwsberichten hebben ze het steeds over een Amerikaanse film..?
Ja laten we al demonstraties, stakingen, hooligans en protesten met dodelijk geweld tegenhouden, hier in Nederland. Ga lekker in Noord Korea wonen als je daar op kickt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Wat maakt mij dat nou uit verder? Dit gaat trouwens ook op voor rellende hooligans etc.
Ik denk dat de provider je blockt als men het ontdekt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als het op je eigen webspace staat?
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan moedwillig mensen krenken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar je zou het kunnen doen om te laten zien dat wij vrijheid van meningsuiting hebben.
Maar wat doet dit dat in de OP:quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets maar er zit hier een Amerikaanse ambassade, en aangezien de Amerikaanse overheid deze film heeft gemaakt moeten die ook dood.
quote:he incident prompted U.S. security guards to fire off a volley of warning shots as a large crowd gathered outside, apparently upset about the production of a Dutch film thought to insult the Prophet Mohammed, said CNN producer Mohammed Fahmy, who was on the scene.
Neequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja laten we al demonstraties, stakingen, hooligans en protesten met dodelijk geweld tegenhouden, hier in Nederland. Ga lekker in Noord Korea wonen als je daar op kickt.
denk dat dat een bericht uit het begin was ofzo, toen was het nog niet duidelijk allemaal.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:47 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Maar wat doet dit dat in de OP:
[..]
Okéquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
denk dat dat een bericht uit het begin was ofzo, toen was het nog niet duidelijk allemaal.
Ik ga hem ff updaten, het ging eerst (dachten ze) over een film waarvan de maker James Holland heette.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:47 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Maar wat doet dit dat in de OP:
[..]
Hier zijn ze wat beter ontwikkeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef paddy het volgende:
[..]
In Nederland zijn er ook geen rellen geweest van de meeste moslims hier hoor.
Niets toch? Is toch naar verluidt van één of andere Israëli di in Californië woont?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef Markeerstift het volgende:
Dat is ook weer zoiets. Door dit soort lui heeft Wilders nog steeds permanente bewaking. Moet je je voorstellen, al jaren geen privéleven meer hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
Voor Wilders waren de verkiezingen iets te vroeg.
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niets toch? Is toch naar verluidt van één of andere Israëli di in Californië woont?
Nee, waarschijnlijk niet. Het waait wel weer over.quote:
De KFC?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gaat goed.
In Soedan de Duitse ambassade in de fik.
In Libanon KFC in de fik.
Ach, zo snijden ze zichzelf uiteindelijk in de vingers.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gaat goed.
Schieten ze zichzelf in de vleugel...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:02 schreef Ferdo het volgende:
Ach, zo snijden ze zichzelf uiteindelijk in de vingers.
bronquote:Libanezen steken restaurant in brand
TRIPOLI - Honderden betogers hebben in de stad Tripoli in het noorden van Libanon een restaurant van fastfoodketen Kentucky Fried Chicken in brand gestoken. Zij schreeuwden leuzen tegen het bezoek van paus Benedictus XVI en tegen de Amerikanen.
Bij de gevechten die ontstonden met de politie werd een demonstrant gedood en raakten verscheidene mensen gewond.
Getuigen meldden dat betogers leuzen riepen als 'Wij willen de paus niet' en 'Niet meer beledigingen (tegen de islam)'.
De paus is vrijdagmiddag in de hoofdstad Beiroet aangekomen voor een bezoek van 3 dagen. In veel Arabische landen wordt gedemonstreerd tegen een in Amerika geproduceerde film, waarin de profeet Mohammed wordt bespot.
Oh, de paus heeft het dus nu ook gedaan?quote:
KFC is geen verlies, vieze vet dure kipquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gaat goed.
Iedereen heeft het gedaan. Iedereen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh, de paus heeft het dus nu ook gedaan?
Was mijn eerste gedachten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:04 schreef Strani het volgende:
Straks wordt de Paus nog aangevallen daar, heb je de poppen wereldwijd aan het dansen.
Zo achterlijk zijn ze daar nie...alhoewel, als je ziet hoeveel kabaal een simpel filmpje kan veroorzaken...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:04 schreef Strani het volgende:
Straks wordt de Paus nog aangevallen daar, heb je de poppen wereldwijd aan het dansen.
Je hebt er ook maar eentje voor nodig die nét even iets gekker is dan de rest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo achterlijk zijn ze daar nie...alhoewel, als je ziet hoeveel kabaal een simpel filmpje kan veroorzaken...
Gaat ze niet lukken, die is heel goed beveiligd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:04 schreef Strani het volgende:
Alleen van de Christelijke God hè, en die heeft het de afgelopen 200 jaar wat rustiger gehad wat dit betreft.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
De paus is de personificatie van god op aarde. Die kan toch wel een paar demonstrantjes handelen.
Er zijn er anders in het verleden knap wat geweest die op gewelddadige wijze het loodje legden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
De paus is de personificatie van god op aarde. Die kan toch wel een paar demonstrantjes handelen.
En dan alleen voor de katholieken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen van de Christelijke God hè, en die heeft het de afgelopen 200 jaar wat rustiger gehad wat dit betreft.
Nou...ben bang van wel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo achterlijk zijn ze daar nie...alhoewel, als je ziet hoeveel kabaal een simpel filmpje kan veroorzaken...
Alleen de katholieken geloven daar inquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen van de Christelijke God hè, en die heeft het de afgelopen 200 jaar wat rustiger gehad wat dit betreft.
Allemaal incidenten van een 'paar' mongolen. De rest is echt niet zo hoor want dat zeggen ze zelf dus is het zo. Gevaarlijk volk....quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gaat goed.
Dat moet dan de wil van god zijn geweest die ons (of hen?) iets duidelijk wilde maken!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:08 schreef Ferdo het volgende:
Er zijn er anders in het verleden knap wat geweest die op gewelddadige wijze het loodje legden.
Niet volgens de katholieken, voor hun telt ie weer voor iedereen.quote:En dan alleen voor de katholieken.
Je bent pas gevaarlijk als je een heel volk als gevaarlijk bestempeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:10 schreef mossad_agent het volgende:
Allemaal incidenten van een 'paar' mongolen. De rest is echt niet zo hoor want dat zeggen ze zelf dus is het zo. Gevaarlijk volk....
Zoals de moslims alle amerikanen nu bestempelen dus?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent pas gevaarlijk als je een heel volk als gevaarlijk bestempeld.
De moslims? Ne ne... Die moslims. Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Zoals de moslims alle amerikanen nu bestempelen dus?
Welnee, de KFC en de Duitsers zullen ook wel achter die film zitten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke moslims? Allemaal?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:"We overleggen met de organisator over wat ze precies van plan zijn", aldus de zegsman. Er zouden slechts enkele tientallen demonstranten worden verwacht bij de demonstratie die zal plaatsvinden van 15.00 tot 17.00 uur.
De oproep voor betogingen op vrijdagmiddag zijn bij de gemeente niet bekend.
Museumplein
Gohquote:Het consulaat adviseert Amerikaanse burgers tijdens de demonstraties niet in de buurt van het Museumplein te komen, hoewel de betogingen naar verwachting vreedzaam zullen verlopen.
Amerikanen in Nederland of reizend naar Nederland wordt sterk geadviseerd het actuele reisadvies van de Amerikaanse overheid in de gaten te houden. Vooralsnog geldt er geen negatief reisadvies voor Nederland.
Dan moeten DIE moslims boos worden op DIE amerikaan die het filmpje heeft gemaakt, en niet op de ambassadesquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De moslims? Ne ne... Die moslims. Ja.
Daar heb je helemaal gelijk in. En dan zouden ze de discussie aan moeten gaan en niet de boel in de brand moeten steken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Dan moeten DIE moslims boos worden op DIE amerikaan die het filmpje heeft gemaakt, en niet op de ambassades.
Kun je nagaan hoe erg het elders gesteld isquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hier zijn ze wat beter ontwikkeld.
Precies, maar goed, debiele bende met die demo's enzo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moeten DIE moslims boos worden op DIE amerikaan die het filmpje heeft gemaakt, en niet op de ambassades.
Zie het :S.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:22 schreef YazooW het volgende:
ja, ambassade in Tunis lijkt in de fik te staan
En dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef erik666 het volgende:
Ik hoop dat alle naieve westerlingen door al deze acties is een beetje wakker worden.
Naïef? Wakker?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef erik666 het volgende:
Ik hoop dat alle naieve westerlingen door al deze acties is een beetje wakker worden.
Is er wel enig bewijs dat die meuk ook daadwerkelijk een Amerikaanse productie is? Ik heb begrepen dat de zogenaamde producent in geen velden of wegen te bekennen is, ALS ie al bestaat. Wie zegt dat dit niet gewoon in scene is gezet door salafisten oid? Die hebben er volgens mij nog het meest baat bij als de pleuris weer eens uitbreekt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets maar er zit hier een Amerikaanse ambassade, en aangezien de Amerikaanse overheid deze film heeft gemaakt moeten die ook dood.
Wat heb je in gedachte? En tegen welke moslims?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:26 schreef erik666 het volgende:
En dan ? actie natuurlijk tegen die hondsbrutale moslims.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef erik666 het volgende:
Zou me niet verbazen als dit filmpje gemaakt is door een moslim.
Er zijn bronnen dat het Egyptische kopten zijn. Die hebben nml een hekel aan Moslims en Joden en dit was initieel een Jood, die dus niet bestaat, in de schoenen geschoven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is er wel enig bewijs dat die meuk ook daadwerkelijk een Amerikaanse productie is? Ik heb begrepen dat de zogenaamde producent in geen velden of wegen te bekennen is, ALS ie al bestaat. Wie zegt dat dit niet gewoon in scene is gezet door salafisten oid? Die hebben er volgens mij nog het meest baat bij als de pleuris weer eens uitbreekt.
Het probleem is dat die salafisten die nu rellen, echt denken dat de Amerikaanse overheid zulke films kunnen tegenhouden. In hun eigen land, vaak zonder vrijheid van meningsuiting, gebeurd dat natuurlijk ook. Ze denken echt dat de Amerikaanse overheid goedkeuring heeft gegeven, want anders kon die film toch niet uitgebracht worden?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeleken met een dooie ambassadeur welquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, valt allemaal best mee dus
Fitna is ook gemaakt door moslims.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef erik666 het volgende:
Wilders is ook moslim.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef erik666 het volgende:
Waarom dan ook in de westerse landen protesten van moslims? Die zouden dan toch echt wel beter moeten weten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het probleem is dat die salafisten die nu rellen, echt denken dat de Amerikaanse overheid zulke films kunnen tegenhouden. In hun eigen land, vaak zonder vrijheid van meningsuiting, gebeurd dat natuurlijk ook. Ze denken echt dat de Amerikaanse overheid goedkeuring heeft gegeven, want anders kon die film toch niet uitgebracht worden?
Daarom word er altijd een verklaring uitgebracht dat de Amerikaanse overheid niet achter de film,cartoon whatover zit en het afkeurt
Tja..quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan ook in de westerse landen protesten van moslims? Die zouden dan toch echt wel beter moeten weten?
Ik denk dat de Islam gewoon niet in vrede kan leven met andere geloven. Omdat er altijd een groep Moslims zal zijn die geweld rechtvaardigt tegen andersdenkenden en afvalligen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:
Waarom dan ook in de westerse landen protesten van moslims? Die zouden dan toch echt wel beter moeten weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |