quote:Op donderdag 13 september 2012 14:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik moest overigens lachen om dat plaatje in de OP waar zo overdreven simpel en slecht KLB door ONZ is gepaint..
die hebben veto recht, de rest mag meepraten.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Rectum het volgende:
er zitten hopelijk alleen kaste 1 leden in de jury
Dat is mooi want de laatste keer dat ik dat deed verloor ik wat rechtenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:06 schreef Nikmans het volgende:
Hint: Er mag geklaagd worden over KPD want niemand ziet het toch
Ik zou zeggen solliciteer, mijn stem heb jequote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is mooi want de laatste keer dat ik dat deed verloor ik wat rechten
deze man moet sowieso worden toegelaten.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef ThaTim het volgende:
Ik behoef geen introductie he leeell. Laat maar weten wanneer ik toegelaten ben.
groetjes
toekomstig klb 1.0 lid
Ik zal IQM en Emimich even bellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Rectum het volgende:
er zitten hopelijk alleen kaste 1 leden in de jury
Dank, dank. Jij natuurlijk ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:32 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
deze man moet sowieso worden toegelaten.
onnodig, kopstukken krijgen automatisch een versneld trajectquote:Op donderdag 13 september 2012 15:39 schreef Levolution het volgende:
Dus om mijn liefde voor KLB 1.0 te bewijzen mag ik in KLB 2.0 subklachten en antiklachten posten?
Wanneer krijg ik toegang dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef leeell het volgende:
[..]
onnodig, kopstukken krijgen automatisch een versneld traject
we zijn druk bezigquote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik toegang dan?
Je krijgt zometeen een DM, we kijken achter de schermen evenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik toegang dan?
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je krijgt zometeen een DM, we kijken achter de schermen even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Gaat niet werken zo, sukkeltjequote:Op donderdag 13 september 2012 16:26 schreef switchboy het volgende:
Echte baze weten dat je via deze link [ulr=http://forum.fok.nl/fok/logout]read only acces[/url] hebt.
Fuck m'n ninja edit is te laatquote:Op donderdag 13 september 2012 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gaat niet werken zo, sukkeltje.
Zo ninja was het niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:27 schreef switchboy het volgende:
[..]
Fuck m'n ninja edit is te laat
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef ThaTim het volgende:
Ik behoef geen introductie he leeell. Laat maar weten wanneer ik toegelaten ben.
groetjes
toekomstig klb 1.0 lid
thanksquote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ok de besprekingen zijn klaar, welkom bij KLB 1.0
Uiteraardquote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik neem aan dat Biefstuk en Rosbief ook weer aanwezig zijn.
En dat is de_boswachter, Emimich heeft die kaste gewoon gekaapt en is er 'bekend' mee geworden.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Devvie het volgende:
HOE KUN JIJ OVER DE KLB KASTE PRATEN?? ER IS MAAR EEN PERSOON DIE HIER VERSTAND VAN HEEFT!
Biefstuk heeft al een nieuw uitwerpselentopic geopend aldaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik neem aan dat Biefstuk en Rosbief ook weer aanwezig zijn.
Nee hoor. Alle subfora zijn gelijk, behalve KLB. Dat is het elitesubforum. En voor de elite van de elite heb je het KLB 1.0 subforum.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
Jezus Christus te paard. Krijgen we nu binnen elk subforum een 'elite'()-forum?
Dit niet snappen/niet kunnen accepterenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee hoor. Alle subfora zijn gelijk, behalve KLB. Dat is het elitesubforum. En voor de elite van de elite heb je het KLB 1.0 subforum.
rot op met die rasmongool van een APquote:Op donderdag 13 september 2012 22:47 schreef Pizzalucht het volgende:
AdvancedPower heeft me net laten weten dat dit een leugen is.
Haten op APquote:Op donderdag 13 september 2012 22:49 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
rot op met die rasmongool van een AP
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee hoor. Alle subfora zijn gelijk, behalve KLB. Dat is het elitesubforum. En voor de elite van de elite heb je het KLB 1.0 subforum.
Kom haten dan, plebsquote:Op donderdag 13 september 2012 22:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Toelating tot dit subforum is als het goud winnen op de paralympics. Je bent nog steeds een mongool.
Dagdag, vrolijke vriend..quote:Op donderdag 13 september 2012 22:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dat is de_boswachter, Emimich heeft die kaste gewoon gekaapt en is er 'bekend' mee geworden.
dagdag had gewoon een ranglijst toch en bowa heeft daar de kaste van gemaakt of ben ik nu abuisquote:
okquote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef 9611Niels het volgende:
Inmiddels ook een video-aanmelding van swarmahoer binnen. Het is wat.
klb1.0 is geen speeltuinquote:
maak deze even sticky svpquote:
quote:
Tof dat zulke dingen kunnen in de gevangenisquote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef 9611Niels het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef 9611Niels het volgende:
Elke dag vechttopics zonder dat ze naar ONZ geschopt wordenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:26 schreef Michielos het volgende:
KLb 1.0 is nice indeed. Thanks TS
heb er nu al eeh... 23 gepost? (ook al mijn oudjes)quote:Op donderdag 13 september 2012 23:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Elke dag vechttopics zonder dat ze naar ONZ geschopt worden
je wordt gevraagd in de OP als modquote:Op donderdag 13 september 2012 23:32 schreef Adelante het volgende:
Ik ga mij niet aanmelden, ik verwacht gevraagd te worden. User en mod van het eerste uur en altijd aanhanger van KLB 1.0 gebleven!
Je had er bij moeten zijn toen KLB 1.0 verdween, wat een chaos was datquote:Op donderdag 13 september 2012 23:33 schreef swaffelsmurf het volgende:
Er is serieus een subforum Klaagbaak 1.0?
Ik was daarbij, ik lurk hier al lang genoeg rond om te weten dat de echte pareltjes van topics uit 1.0 stammen.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn toen KLB 1.0 verdween, wat een chaos was dat![]()
KLB weg, een onzekere toekomst
Vergeleken met KLB 1.0 is de huidige KLB echt gewoon kutquote:Op donderdag 13 september 2012 23:37 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Ik was daarbij, ik lurk hier al lang genoeg rond om te weten dat de echte pareltjes van topics uit 1.0 stammen.
Vraag me nog steeds af waarom er ooit voor gekozen is om er 2.0 van te maken.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Vergeleken met KLB 1.0 is de huidige KLB echt gewoon kut![]()
De lemming spam was wel kut altijd
Generatiekloofquote:Op donderdag 13 september 2012 23:40 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waarom er ooit voor gekozen is om er 2.0 van te maken.
3.0 zou je bijna kunnen zeggenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:40 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waarom er ooit voor gekozen is om er 2.0 van te maken.
Was dat toen yvonne van die kwaaie topics bleef maken en er constant nieuwe mods kwamen?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:41 schreef leeell het volgende:
[..]
3.0 zou je bijna kunnen zeggen
na de val van de originele KLB kwamen die nieuwe regels
toen was er paniek en ontzettende frustratie
toen was weer heel KLB op slot gegaan
ik had toen 6 maanden ban, dus ik las alleen een beetje mee, zou dat niet precies meer wetenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:42 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Was dat toen yvonne van die kwaaie topics bleef maken en er constant nieuwe mods kwamen?
Ik weet nog wel dat yvonne de sluiting en heropening "leidde"quote:Op donderdag 13 september 2012 23:42 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Was dat toen yvonne van die kwaaie topics bleef maken en er constant nieuwe mods kwamen?
Maar jij als insider kan vast antwoordt geven op de vraag of er serieus een klb 1.0 subforum isquote:Op donderdag 13 september 2012 23:43 schreef leeell het volgende:
[..]
ik had toen 6 maanden ban, dus ik las alleen een beetje mee, zou dat niet precies meer weten
natuurlijk, er moet nog een hoop vormgegeven worden, begrijp me niet verkeerdquote:Op donderdag 13 september 2012 23:44 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Maar jij als insider kan vast antwoordt geven op de vraag of er serieus een klb 1.0 subforum is
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:47 schreef leeell het volgende:
[..]
natuurlijk, er moet nog een hoop vormgegeven worden, begrijp me niet verkeerd
as we speak zijn alle middelen bezet
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:47 schreef leeell het volgende:
[..]
natuurlijk, er moet nog een hoop vormgegeven worden, begrijp me niet verkeerd
as we speak zijn alle middelen bezet
Die sbs zondagavond reeksen waren echt geniaalquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:30 schreef switchboy het volgende:
Ik mis de hyves topics, de invasies, wegmisbruikers SC (blauw blauw (kenners weten waarover ik het heb), de plaatjes posts, de neppe hosselverhalen, zelfs de lemmings van de hosselverhalen en de sfeer van KLB 1.0. Het was allemaal een stuk vrijer er waren ware fok detectives die zo een FB of een hyves of partyflock account bij een plaatje wisten te vinden.
Niet te vergeten de vecht filmpjes en breezah chick topic ofc.
Het waren mooie tijden.
Ik heb nog mappen vol screencapsquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die sbs zondagavond reeksen waren echt geniaal
Binnen een paar minuten een topic vol met gewoon snelle pics en shit
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb nog mappen vol screencaps
inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die sbs zondagavond reeksen waren echt geniaal
Binnen een paar minuten een topic vol met gewoon snelle pics en shit
En dan die PM's op zondagochtend naar iedereen die ooit in die reeks had gepost. chaos:quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef leeell het volgende:
[..]
inderdaad![]()
daardoor ging ik weer TV kijken, lekker kankeren op die programma's en lachen om die debielen
quote:Op 11 November 2009 20:00 schreef deepart het volgende:
Dubbelpost volgens. Heb hem ook gemist, pm anders even iemand anders die wel gekeken heeft?
Op 11 November 2009 19:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
*kuch*
Sun 8 November 2009 19:27u door NJ
Nee. Ík ga je bannen.
Leuk geweest. Laatste PM.
Iedere user die nog een keer naar dit rijtje stuurt is zijn pm-rechten kwijt.
Kusjes,
NJ.
Dit bericht werd verzonden naar deepart, 16meter, NJ, 3keernix, 8D, 9611Niels, Adelante, Aethereal, Agiath, allsystemshalt, amaranta, Antal, Apebeer, appelsjap, araphor, Arthur_Spooner, ASroma, bakatje, Biskwie, Broekpaling, CantFazeMe, caspervc, Cassius, DaDude1987, Damzkieee, Demon_Hunter, de_Koningin, Diabox, dmk, DoorgestokenKaart, dronkeykong, Droopie, dubidub, EchoAlpha, Eg_Wel, El_Liberaliste, FL_Freak, Fortitudo, FunkyHomosapien, Gebraden_Wombat, gebrokenglas, gers, Goofisch, Hagelkaas, hugecooll, IJsblock, ikbeneenkiwi, Irritatie100, JackHerrer, Jahr00n, Jimbo, jmac, Jor_Dii, justmattie, Kanariegeel, Karina, kurk_droog, Ladidadida, Landgeld, lekzzz, leolinedance, LightLuke, Loveless85, Lucifer_Doosje, mafkees01, memrtn, miaeak, Mikkie, MilaNL, MissJ, Modus, Montelly, moonmovies, Mortaxx, MrBadGuy, naatje_1, newClear, NoCigar, NoelGallagher, ouderejongere, Palmboom313, PiRANiA, rene90, Renesite, RowanF1, Sackboy, Salatrel, Seam, ShizzleMyDizzle, SillyWalks, SimpelZat, sinterklaaskapoentje, Snever, Stephan1237, StephanL, SuperrrTuxxx, SuperwormJim, swarmahoer, switchboy, Szura, Tabloid, teamlead, TerroRobbie, THEFXR, TheKC, TheOneAndOnly, TheSwooshdockSaints, Tism, Toempf, Tommeke, tralalala, TwisterNederland, WcPot, xFriendx en xxiessiexx.
Die vraag alleen al...quote:Op donderdag 13 september 2012 23:44 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Maar jij als insider kan vast antwoordt geven op de vraag of er serieus een klb 1.0 subforum is
Kwantiteit maakt geen kwaliteit!quote:
We hebben nu toch een selectieronde, en zoals hierboven staat kwaliteit boven kwantiteitquote:
Je vergeet AdvancedPowerquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:57 schreef Ludachrist het volgende:
Beter zitten Otis2.0, Skylark, Penisbaard, Emimich, Biels, de_boswachter, De_Ananas, Beauregard en Roze_Anjer al binnen.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet lid waren van de toenmalige KLB-bazenhyves maar nu wel stoer lopen doen. Scheer je weg, paupers.
OTIS2.0 RIP NEVER 4get YOUR bro'Squote:Op vrijdag 14 september 2012 15:57 schreef Ludachrist het volgende:
Beter zitten Otis2.0, Skylark, Penisbaard, Emimich, Biels, de_boswachter, De_Ananas, Beauregard en Roze_Anjer al binnen.
Eens met onze blackabradahquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet lid waren van de toenmalige KLB-bazenhyves maar nu wel stoer lopen doen. Scheer je weg, paupers.
Nice UI, M-m-m-maybach musicquote:
En genieten dat het isquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk gebeurt hier precies hetzelfde als wat je oude knarren in het dagelijks leven ziet doen; het verleden idealiseren. 'Vroeger was alles beter'.
In dit virtuele geval gewoon terecht. Vroegâh had je daadwerkelijk bazentopics- en humor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk gebeurt hier precies hetzelfde als wat je oude knarren in het dagelijks leven ziet doen; het verleden idealiseren. 'Vroeger was alles beter'.
Over 4 jaar denk je nog steeds aan xlilyquote:
fap fap fapquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Over 4 jaar denk je nog steeds aan xlily
Post hem even danquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:08 schreef Mozy het volgende:
houden we de dagdag kaste aan? die is redelijk recent nog geupdate
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De nieuwe versie van de KLB-kaste, volledig up-to-date. Inactieven zijn weggehaald (op een enkele baas na) en nieuwe personen zijn toegevoegd. We zijn weer terug! Met trots presenteer ik u:
De officiele KLB Kaste:
Kaste 1 : Rickokun, 9611Niels, Penisbaard, Broder, chroestjov, Skylark, afcajos, Rectum, Biefstuk, Chrizz2k, Bomil, HSG-BOMBER
Kaste 2 : o.us, GGMM, [KLB SC, behalve Lamon.], Splutje, CaptainCookie, Ludosanders, Dimens, ecktebaas, Stevenmac26, Opa_Bakkebaard, Trannellius, Drinky, Adelante, fairytalessuck
Kaste 3 : Braddie, ManianMan, Biogarde, Schalks., Nikmans, Mr_Cooper, sciter
Kaste 4 : swarmahoer, kutkabouter, Netsplitter, leeell, geludistechnicus, amenth, Socios
Kaste 5 : Juicyhil, Maanvis, Goodluck_charm, Taartjeh, Phantomesse, linpunt, MYV
Terechte kaste.quote:
Ach, dat zeggen die ouwetjes ook altijd. Men verlangt, in welke setting dan ook (in dit geval KLB 1.0), terug naar het verleden en idealiseert dan werkelijk ook alles waardoor het geweldig lijkt. Terwijl iets in essentie wel meeviel qua mate van de geweldigheidsfactor. Je verlangt simpelweg naar iets dat er niet meer is wat je niet hebt afgesloten. Maar ja, dit principe is van alle tijden dus begrijpelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In dit virtuele geval gewoon terecht. Vroegâh had je daadwerkelijk bazentopics- en humor.
Dat HSG-POMPER mod is geworden trouwensquote:
heb je 1.0 uberhaupt meegemaakt?quote:Op zondag 16 september 2012 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, dat zeggen die ouwetjes ook altijd. Men verlangt, in welke setting dan ook (in dit geval KLB 1.0), terug naar het verleden en idealiseert dan werkelijk ook alles waardoor het geweldig lijkt. Terwijl iets in essentie wel meeviel qua mate van de geweldigheidsfactor. Je verlangt simpelweg naar iets dat er niet meer is wat je niet hebt afgesloten. Maar ja, dit principe is van alle tijden dus begrijpelijk.
het verbaast me meer dat steven nu al best een tijd mod isquote:Op zondag 16 september 2012 02:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat HSG-POMPER mod is geworden trouwens![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:29 schreef Roces18 het volgende:
ik maak een klb 2.0 aan. das zeg maar 2x zo goed
---- hieronder kan je jezelf inschrijven ----
dat is de echte kaste. gemaakt door emimich, geupdate door HSG. thatim is geen KLB LEGEND. noobquote:Op zondag 16 september 2012 10:21 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Thatim staat er niet in, nu al gedoemd te mislukken dat 1.0 initiatiefje
haha kaste 3 lolquote:Op zondag 16 september 2012 04:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niks te maken met de dagdag kaste dit
quote:
update is al van tijdje terug, mag zeker nog eens gebeurenquote:Op zondag 16 september 2012 12:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat is de echte kaste. gemaakt door emimich, geupdate door HSG. thatim is geen KLB LEGEND. noob
ThaTim is een sleutelfiguur in de onderwereld van FOK!, kneus. Hij wil niet eens een legende zijn, dat brengt teveel aandacht met zich mee.quote:Op zondag 16 september 2012 12:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat is de echte kaste. gemaakt door emimich, geupdate door HSG. thatim is geen KLB LEGEND. noob
hij is niks. ik kan het zeggen, ik ben het mannetje van fok. mensen komen naar mij als ze iets willen weten.quote:Op zondag 16 september 2012 13:00 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ThaTim is een sleutelfiguur in de onderwereld van FOK!, kneus. Hij wil niet eens een legende zijn, dat brengt teveel aandacht met zich mee.
In klb1.0 welquote:Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef Mozy het volgende:
maar kijk eens naar die kaste, de helft van al die mensen post never nooit niet meer.
Hou op hoorquote:Op zondag 16 september 2012 13:00 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ThaTim is een sleutelfiguur in de onderwereld van FOK!, kneus. Hij wil niet eens een legende zijn, dat brengt teveel aandacht met zich mee.
Gast, naar ik heb begrepen was je vroeger heel erg gothic/emo, heb je je huidige vriendin op FOK! ontmoet (Chai, die zit ook de hele dag op FOK!quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, naar ik heb begrepen was je vroeger heel erg gothic/emo, heb je je huidige vriendin op FOK! ontmoet (Chai, die zit ook de hele dag op FOK!) en was je op slag verliefd toen je haar fobo zag. Na jullie eerste meet heb je een liefdesbrief getypt die toen ook in haar fobo stond, met shit als "ik was op slag verliefd op het moment dat ik je uit de trein zag komen" en "ik wist dat we voorbestemd waren" enzo
. Ook was/ben je kapot over het feit dat ynuhh een fake account bleek te zijn want daar had je een band mee opgebouwd. Met je Concerta.
Dit is het einde van m'n roast.
KLB-klachtenquote:Op zondag 16 september 2012 13:39 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!
Sowieso je chick ontmoeten via FOK!royal sadness x 87.
edit: 2 fokkers die een relatie hebben met elkaar en heel de dag op FOK! bivakkeren , ik zie het nu al helemaal voor me
"hee had je dat topic gelzen?!?!? .. "hee reageer jij ff in dat topic met dit: ... "
volgens mij moet jij je bronnen even opnieuw raadplegen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, naar ik heb begrepen was je vroeger heel erg gothic/emo, heb je je huidige vriendin op FOK! ontmoet (Chai, die zit ook de hele dag op FOK!) en was je op slag verliefd toen je haar fobo zag. Na jullie eerste meet heb je een liefdesbrief getypt die toen ook in haar fobo stond, met shit als "ik was op slag verliefd op het moment dat ik je uit de trein zag komen" en "ik wist dat we voorbestemd waren" enzo
. Ook was/ben je kapot over het feit dat ynuhh een fake account bleek te zijn want daar had je een band mee opgebouwd. Met je Concerta.
Dit is het einde van m'n roast.
Wat klopt er niet precies, en hoe ging het dan wel?quote:Op zondag 16 september 2012 14:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
volgens mij moet jij je bronnen even opnieuw raadplegen.
eigenlijk klopt er niks. behalve dat ik chai op de foks heb ontmoet.quote:Op zondag 16 september 2012 14:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat klopt er niet precies, en hoe ging het dan wel?
quote:Op zondag 16 september 2012 14:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
eigenlijk klopt er niks. behalve dat ik chai op de foks heb ontmoet.
Zie het probleem niet. Anders krijg je weer scheve gezichten als jij wel op fok zit en je vriendin niet.quote:Op zondag 16 september 2012 13:39 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!
Sowieso je chick ontmoeten via FOK!royal sadness x 87.
edit: 2 fokkers die een relatie hebben met elkaar en heel de dag op FOK! bivakkeren , ik zie het nu al helemaal voor me
"hee had je dat topic gelzen?!?!? .. "hee reageer jij ff in dat topic met dit: ... "
Waar is Japsnars eigenlijkquote:Op zondag 16 september 2012 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie het probleem niet. Anders krijg je weer scheve gezichten als jij wel op fok zit en je vriendin niet.
(c) Japsnars
Die zou terug komen als ie ontmaagd was.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zou terug komen als ie ontmaagd was.
Dus.
quote:Op zondag 16 september 2012 14:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
hij komt pas terug nadat hij geneukt heeft.
Is inmiddels al 2 jaar geleden.
Mja als je na 40k posts nog niet ontmaagd bent dan moet je het misschien over een andere boeg gooien.quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Hij had wel precies 40k aan posts
Jij bent sowieso e-matties met Chai en Mozy, jullie hebben zelfs gemeetquote:Op zondag 16 september 2012 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Goeie roast hoor dWc, ik voelde 'm heel diep.
watquote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent sowieso e-matties met Chai en Mozy, jullie hebben zelfs gemeet.
Klopt, het heet 'KLB 1.0'quote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef pokerstars het volgende:
Ik vroeg mij al af waar alle kwaliteitsusers heen waren. Tot op dit moment, dacht ik dat men zowaar een leven had gekregen.
Gros heeft bans, zijn weg, zitten onder een kloon of lezen gewoon meequote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef pokerstars het volgende:
Ik vroeg mij al af waar alle kwaliteitsusers heen waren. Tot op dit moment, dacht ik dat men zowaar een leven had gekregen.
'Een leven krijgen' synoniem voor ik begin met een nieuwe kloon.quote:Op zondag 16 september 2012 23:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gros heeft bans, zijn weg, zitten onder een kloon of lezen gewoon mee
In klb1.0 is niemand gebandquote:Op zondag 16 september 2012 23:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gros heeft bans, zijn weg, zitten onder een kloon of lezen gewoon mee
Daar vielen toen meer bans dan nu. Daarom ook 2.0 kuttekop.quote:
Grappig dat je er hier trots op bent terwijl je het irl. nog nooit tegen iemand hebt verteld waarschijnlijk..quote:Op maandag 17 september 2012 00:01 schreef Biogarde het volgende:
Richting 7e jaar als mod in KLB and counting
Ik heb een semi-leven.
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op maandag 17 september 2012 00:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar vielen toen meer bans dan nu. Daarom ook 2.0 kuttekop.
Waar staat dat ik trots ben dan? En er zijn mensen zat die 't weten. Snap alleen niet wat beide zaken er toe doen, maar goed.quote:Op maandag 17 september 2012 00:04 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Grappig dat je er hier trots op bent terwijl je het irl. nog nooit tegen iemand hebt verteld waarschijnlijk..
Lollerz, Emimich wil je er echt niet bij hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal IQM en Emimich even bellen.
Jazeker, maar ik ben in dit forum bij sommige users soms kwijt of het serieus of fictie is. Meestal fictie, waar daar leunt KLB op, maar je weet het niet.quote:
Dat zijn de drie toppersquote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Lollerz, Emimich wil je er echt niet bij hebben.
I motion; dagdag, De-Ananas en natuurlijk niet te vergeten Noorsbloed...
Haha, dat waren tijden, op zondag wachten op de AFCAjos topics, dat was toch altijd wel lachen!quote:
Voor crew zware topics altijdquote:Op maandag 17 september 2012 00:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Haha, dat waren tijden, op zondag wachten op de AFCAjos topics, dat was toch altijd wel lachen!
Het liep op een gegeven moment idd zwaar uit de hand.quote:
Dat met die bloemen zal ik nooit vergeten. Hele verhalen, geld gestort krijgen..quote:Op maandag 17 september 2012 00:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het liep op een gegeven moment idd zwaar uit de hand.
Noorsbloed; dude dat was zieke shit, daar is heel wat gezeik mee geweest; toen was Yvon er ook wel een beetje klaar mee.
Mensen die hun geld terugeisten vanwege het sturen van bloemen...![]()
Maar aan de andere kant ook m ooie dingen, het ontdekken van Emimich z'n identiteit...![]()
Die gast verveelde zich stierlijk snacht in z'n treinen hok en nam ff heel fok op de hak, best knap op zich.quote:Op maandag 17 september 2012 00:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat met die bloemen zal ik nooit vergeten. Hele verhalen, geld gestort krijgen..
Volgens mij meer gesloten dan open topicsquote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
dagdagtopics van drie woorden en de reacties, prachtwerk
En dan die skere paints
Maar wat een pareltjesquote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens mij meer gesloten dan open topics
Helaas zal jij het nooit begrijpenquote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Warsaw het volgende:
Hahaha wat een triest gedoe zeg. Een afgesloten gedeelte op een forum waar geklaagd kan worden. Gay as fuck
Jij solliciteert zeker ook naar een ticket?quote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Warsaw het volgende:
Hahaha wat een triest gedoe zeg. Een afgesloten gedeelte op een forum waar geklaagd kan worden. Gay as fuck
Episch.quote:Op maandag 17 september 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
Helaas zal jij het nooit begrijpen
De klachten waren nooit belangrijk, het waren de verhalen, de idiote acties, discussies en best of all de onderlinge haat en liefde
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Do you ship to the netherlands, hoorde die ook in KLB?
Ben jij dat?quote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
Hookers.nl, Emimichs schaakmat-foto, de Duitse officieren op hyves, hosseltopics, videotopics van ous
Wie?quote:
Okay, als dit de gemiddelde FOK!er representeert, waar ben ik terecht gekomen?quote:
Wat zit je nou te haten manquote:Op maandag 17 september 2012 00:30 schreef He-man- het volgende:
[..]
Okay, als dit de gemiddelde FOK!er representeert, waar ben ik terecht gekomen?
Ok, blijkbaar ben ik op een landmijn gaan staan, het spijt me, mijn excuses.quote:Op maandag 17 september 2012 00:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat zit je nou te haten mano.us is gewoon een baas.
quote:Op maandag 17 september 2012 00:32 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ok, blijkbaar ben ik op een landmijn gaan staan, het spijt me, mijn excuses.
Het anale feestdeelquote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
Hookers.nl, Emimichs schaakmat-foto, de Duitse officieren op hyves, hosseltopics, videotopics van ous
Shiiiittquote:
Wat een heldquote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
|-|/-\LL0w , ik m3ld my /-\anquote:Op maandag 17 september 2012 23:10 schreef leeell het volgende:
deze gaat binnenkort een schop richting FB krijgen om alles te finaliseren, dus snel je aanmelding via DM/PM doorgeven graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |