onnodig, kopstukken krijgen automatisch een versneld trajectquote:Op donderdag 13 september 2012 15:39 schreef Levolution het volgende:
Dus om mijn liefde voor KLB 1.0 te bewijzen mag ik in KLB 2.0 subklachten en antiklachten posten?
Wanneer krijg ik toegang dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef leeell het volgende:
[..]
onnodig, kopstukken krijgen automatisch een versneld traject
we zijn druk bezigquote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik toegang dan?
Je krijgt zometeen een DM, we kijken achter de schermen evenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik toegang dan?
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je krijgt zometeen een DM, we kijken achter de schermen even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Gaat niet werken zo, sukkeltjequote:Op donderdag 13 september 2012 16:26 schreef switchboy het volgende:
Echte baze weten dat je via deze link [ulr=http://forum.fok.nl/fok/logout]read only acces[/url] hebt.
Fuck m'n ninja edit is te laatquote:Op donderdag 13 september 2012 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gaat niet werken zo, sukkeltje.
Zo ninja was het niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:27 schreef switchboy het volgende:
[..]
Fuck m'n ninja edit is te laat
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef ThaTim het volgende:
Ik behoef geen introductie he leeell. Laat maar weten wanneer ik toegelaten ben.
groetjes
toekomstig klb 1.0 lid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |